Niemand is natuurlijk ook wel flink overdreven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:38 schreef Frankz0rz het volgende:
Wel grappig opzich hoe niemand Berg moest hier een paar maanden terug (incl. mezelf), en hij nu moet komen voor 10 miljoen+
Ja, dan kunnen jullie is ook een keer kampion worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:23 schreef Frankz0rz het volgende:
We zaten met smart op dat nieuws te wachten
Waarom heeft Ajax die gast niet gehaald? Of is t een miskleun van onze "vrienden" uit Rotterdam?quote:26-06-2009 FEYENOORD VERSTERKT ZICH MET ALEKSANDAR IGNJATOVIC
Feyenoord heeft zich versterkt met Aleksandar Ignjatovic. De 21-jarige Serviër komt op huurbasis voor één seizoen over van Borac Cacak. Feyenoord heeft daarnaast een optie tot koop bedongen. Ignjatovic is een 1 m 92 grote rechtsbenige centrumverdediger, die in Rotterdam de concurrentiestrijd aan zal moeten gaan met Ron Vlaar en Norichio Nieveld.
Aleksandar Ignjatovic debuteerde in 2007 namens Radnicki Nis in het betaalde voetbal. In zijn eerste seizoen kwam de Serviër tot 31 wedstrijden. Vervolgens maakte hij de overstap naar Borac Cacak, voor welke club hij tijdens het seizoen 2008/2009 tot 35 officiële duels kwam. Met die club zette de rechtspoot afgelopen seizoen tijdens een tweeluik met Ajax zijn eerste schreden in het Europa Cupvoetbal. ‘Wij zijn bijzonder blij dat wij deze jonge, talentvolle verdediger voor deze cruciale positie vast hebben kunnen leggen’, laat trainer Mario Been weten in een eerste reactie.
Omdat alle spelers van Borac toen het niveau van FC Engelen 4 hadden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom heeft Ajax die gast niet gehaald? Of is t een miskleun van onze "vrienden" uit Rotterdam?
Vraag de volgende keer even aan je moeder of ze je tekstje na wil kijken op spelfouten voor je op invoeren drukt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen jullie is ook een keer kampion worden.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom heeft Ajax die gast niet gehaald? Of is t een miskleun van onze "vrienden" uit Rotterdam?
Hij wil revenge tegen ons, dat kan hij niet doen bij onsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En er dan ook nog bij afvragen of het misschien een miskleun zou zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:19 schreef denthemen het volgende:
Waarom komt elke speler die ergens anders heen gaat hier langs met de vraag waarom wij hem niet halen?
Ajax zal Messi ook wel willen inlijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:12 schreef kevin6188 het volgende:
Bild schrijft dat HSV maandag Elia wel eens zou kunnen presenteren.
quote:Om de rust rondom Hamburger SV weer enigszins terug te laten keren hoopt de club Eljero Elia komende maandag te presenteren, meldt Bild. De buitenspeler moet het teken zijn voor de nieuwe weg die HSV in zal slaan.
De onrust bij HSV is momenteel groot door het vertrek van trainer Martin Jol en directeur sportzaken Dietmar Beiersdorfer. Omdat er ook nog geen vervanger is aangetrokken voor Ivica Olic wordt de onrust met de dag groter. De presentatie van FC Twente-aanvaller Elia moet het begin van een nieuw tijdperk inluiden.
Het probleem ligt echter bij FC Twente, dat meer dan de eerder geboden acht miljoen euro wil ontvangen en dat bedrag ook in één keer op de rekening wil zien verschijnen. Voordeel is volgens de krant wel dat de club Elia, onder contract tot de zomer van 2013, een transfer heeft beloofd en hem absoluut niet kwijt wil aan concurrent Ajax, waar Jol momenteel trainer is.
De 22-jarige aanvaller zelf heeft zich zowel over Ajax als over HSV positief uitgelaten. Nico Jan Hoogma, in beeld om de functie van Beiersdorfer over te nemen, ziet het aantrekken van Elia als een goede zet. Voor de speler zelf ziet hij het ook als vooruitgang. "Bij FC Twente krijgen de toppers misschien 800.000 euro, bij HSV kan Elia rond de twee miljoen verdienen."
Simpel omdat Ajax imo verdedigers moet halen en geen spits of andere aanvaller. Het is voor mij voor t eerst dat ik zo een vraag hier stel trouwens.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:19 schreef denthemen het volgende:
Waarom komt elke speler die ergens anders heen gaat hier langs met de vraag waarom wij hem niet halen?
Ik denk /hoop om dezelfde reden dat we Aleksander Ostlund ook nooit gehaald hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zat ik dan niet bij. Wat een speler.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:38 schreef Frankz0rz het volgende:
Wel grappig opzich hoe niemand Berg moest hier een paar maanden terug (incl. mezelf), en hij nu moet komen voor 10 miljoen+
Of Bruno Bastoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk /hoop om dezelfde reden dat we Aleksander Ostlund ook nooit gehaald hebben
2 uurtjes voetbal, waar praat je over man.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:43 schreef Pritt het volgende:
Zit nog even te twijfelen of ik heen ga, het is maar 15 minuutjes met de fiets.
Wel tentamens volgende week.
Ja je hebt gelijk waarschijnlijk zit ik anders toch 2 uurtjes te fokken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
2 uurtjes voetbal, waar praat je over man.
quote:Teleurgestelde Witschge begrijpt Jol
Met de komst van Martin Jol als trainer, is er voor Rob Witschge geen plaats meer in de technische staf van Ajax. De oud-international kan zich wel vinden in het standpunt van de nieuwbakken hoofdcoach, die zelf een staf samenstelde.
''Ik heb niet met Martin Jol gesproken. Dat vind ik jammer, want ik had graag bij de technische staf willen blijven", vertelt de voormalige assistent-trainer. "Maar ik begrijp dat Jol zijn eigen mensen meeneemt, dat is zijn goed recht. Wat het voor mij lastig maakte, is dat veel trainersbaantjes voor komend seizoen op dat moment al vergeven waren. Niet alleen bij Ajax, ook bij andere clubs", beseft Witschge zich.
De oud-speler van Ajax en Feyenoord kan wel in Amsterdam blijven, maar hij wees een rol als scout af. In het Parool legt hij uit waarom: "Ik heb dat aanbod in beraad genomen, maar hoe langer ik erover nadacht, hoe vaker ik dacht: is dat wat ik wil? Het is niet goed om op die manier in een andere functie te stappen. Niet voor mij en niet voor Ajax. Dat heb ik Rik van den Boog (algemeen directeur, red.) gezegd."
Een werkloze periode dreigt voor Witschge. Hij heeft echter nog een contract voor één seizoen. "Ik weet niet waar de club nu mee komt. Ik wacht rustig af", vertelt de Ajacied.
quote:De laatste keer dat Ajax tegenover D.W.V. stond, was in 2005. Ajax won toen met 7-0 van de Noord-Amsterdammers.
quote:Ajax - Ajax Cape Town wordt zaterdag 4 juli (16.00 uur) rechtstreeks uitgezonden op Eredivisie Live.
Bij de golfclub. Hij mag vast zn balletjes wel gaan zoekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rob Witschge moet gewoon wachten tot Marco weer ergens anders aan de slag gaat.
Maat van mij is erheen, die zal wel weer elk doelpunt smsenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:37 schreef Silenus het volgende:
Kunnen we ergens de tussenstand volgen of niet?
nog niet gesmst?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maat van mij is erheen, die zal wel weer elk doelpunt smsen
KAMPIOENEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Steek is nog op vakantie, Vermeer had nog last van z'n schouder volgens mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Waarom speelt Stekelenburg of Vermeer niet?
Stekelenburg heeft nog vakantie volgens mij. Vermeer geblesseerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Waarom speelt Stekelenburg of Vermeer niet?
Handig!quote:
Elke keer rammenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:08 schreef hayder het volgende:
dat twitter he ververst dat automatisch of moet je elke keer op f5 rammen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi are you watching?!
Oh wacht die was immers in Manchester gesignaleerd...
quote:Oleguer speelt rechtsback, Urby linksback. #dwvajax.
Het is dat die andere 2 nog op vakantie zijn anders had 'ie nooit op het veld gestaan. Jammer voor die jongen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:20 schreef Jasza het volgende:
Blunder van Padt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |