2 uurtjes voetbal, waar praat je over man.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:43 schreef Pritt het volgende:
Zit nog even te twijfelen of ik heen ga, het is maar 15 minuutjes met de fiets.
Wel tentamens volgende week.
Ja je hebt gelijk waarschijnlijk zit ik anders toch 2 uurtjes te fokken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
2 uurtjes voetbal, waar praat je over man.
quote:Teleurgestelde Witschge begrijpt Jol
Met de komst van Martin Jol als trainer, is er voor Rob Witschge geen plaats meer in de technische staf van Ajax. De oud-international kan zich wel vinden in het standpunt van de nieuwbakken hoofdcoach, die zelf een staf samenstelde.
''Ik heb niet met Martin Jol gesproken. Dat vind ik jammer, want ik had graag bij de technische staf willen blijven", vertelt de voormalige assistent-trainer. "Maar ik begrijp dat Jol zijn eigen mensen meeneemt, dat is zijn goed recht. Wat het voor mij lastig maakte, is dat veel trainersbaantjes voor komend seizoen op dat moment al vergeven waren. Niet alleen bij Ajax, ook bij andere clubs", beseft Witschge zich.
De oud-speler van Ajax en Feyenoord kan wel in Amsterdam blijven, maar hij wees een rol als scout af. In het Parool legt hij uit waarom: "Ik heb dat aanbod in beraad genomen, maar hoe langer ik erover nadacht, hoe vaker ik dacht: is dat wat ik wil? Het is niet goed om op die manier in een andere functie te stappen. Niet voor mij en niet voor Ajax. Dat heb ik Rik van den Boog (algemeen directeur, red.) gezegd."
Een werkloze periode dreigt voor Witschge. Hij heeft echter nog een contract voor één seizoen. "Ik weet niet waar de club nu mee komt. Ik wacht rustig af", vertelt de Ajacied.
quote:De laatste keer dat Ajax tegenover D.W.V. stond, was in 2005. Ajax won toen met 7-0 van de Noord-Amsterdammers.
quote:Ajax - Ajax Cape Town wordt zaterdag 4 juli (16.00 uur) rechtstreeks uitgezonden op Eredivisie Live.
Bij de golfclub. Hij mag vast zn balletjes wel gaan zoekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rob Witschge moet gewoon wachten tot Marco weer ergens anders aan de slag gaat.
Maat van mij is erheen, die zal wel weer elk doelpunt smsenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:37 schreef Silenus het volgende:
Kunnen we ergens de tussenstand volgen of niet?
nog niet gesmst?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maat van mij is erheen, die zal wel weer elk doelpunt smsen
KAMPIOENEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Steek is nog op vakantie, Vermeer had nog last van z'n schouder volgens mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Waarom speelt Stekelenburg of Vermeer niet?
Stekelenburg heeft nog vakantie volgens mij. Vermeer geblesseerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Waarom speelt Stekelenburg of Vermeer niet?
Handig!quote:
Elke keer rammenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:08 schreef hayder het volgende:
dat twitter he ververst dat automatisch of moet je elke keer op f5 rammen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi are you watching?!
Oh wacht die was immers in Manchester gesignaleerd...
quote:Oleguer speelt rechtsback, Urby linksback. #dwvajax.
Het is dat die andere 2 nog op vakantie zijn anders had 'ie nooit op het veld gestaan. Jammer voor die jongen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:20 schreef Jasza het volgende:
Blunder van Padt.
Ik open 'm net!quote:
Ja maar nu staan we voor, dus word het waarschijnlijk weer een ramp seizoenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog even voor de artards die weer gaan huilen.
In de voorbereiding op het megaseizoen 94-95 werd gelijkgespeeld tegen Noordwijk.
Missen ook nog wat spelers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Oefenwedstrijden moet je ook altijd met een korreltje zout nemen. Tenzij ze met 2x 5-0 over Atletico en Benfica walsen. Dan krijg ik wel een goed gevoel.
Scheelde vorig jaar ook niet veel of het was een gelijkspelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog even voor de artards die weer gaan huilen.
In de voorbereiding op het megaseizoen 94-95 werd gelijkgespeeld tegen Noordwijk.
idd, wordt sowieso te veel waarde aan gehecht aan de resultaten in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Oefenwedstrijden moet je ook altijd met een korreltje zout nemen. Tenzij ze met 2x 5-0 over Atletico en Benfica walsen. Dan krijg ik wel een goed gevoel.
quote:'Dario Knezevic in beeld bij Ajax en SC Heerenveen'
De Kroaat Dario Knezevic (foto, midden) van Livorno staat in de belangstelling van Ajax en SC Heerenveen. Dat meldt de krant 24sata in haar weekendeditie.
De 27-jarige Knezevic is een centrale verdediger van 1 meter 84. Afgelopen seizoen kwam de twaalfvoudige international op huurbasis uit voor Juventus. Door diens lichamelijk malheur wordt de kans miniem geacht dat de Bianconieri de optie tot koop lichten. In zijn geboorteland verdedigde Knezevic tussen 2001 en 2006 de kleuren van NK Rijeka. (MA)
Je zoontje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef duguid het volgende:
Ik neem aan dat ie zoiets als dit bedoelt:
Lijk ik zo oud?quote:
Ik heb het altijd al zien zitten in deze topper!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:06 schreef Spougle het volgende:
Sno gaat dan ook de man worden van dit seizoen.
Ik hoop echt dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef Chadi het volgende:
Nou die tegen treffer is toch niet al te best
Precies, dit seizoen wordt zijn doorbraak, Sno is de nieuwe Johan Cruijff, alleen zijn ploeggenoten begrepen hem nog nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al zien zitten in deze topper!
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je een grapje maakt.
Zelfde als met Roger hé, wie zei ook alweer dat hij eigenlijk 'te goed was voor de selectie'?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, dit seizoen wordt zijn doorbraak, Sno is de nieuwe Johan Cruijff, alleen zijn ploeggenoten begrepen hem nog niet
Was dat niet Ten Cate die dat zeiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfde als met Roger hé, wie zei ook alweer dat hij eigenlijk 'te goed was voor de selectie'?
Ik had die uitspraak ergens gelezen van een kenner, pffrt, heb nog nooit zo'n suffe vogel gezien.
Jullie worden toch niet kampioen. Dit jaar is die voor ons vriend. Net of Affelay een wereldster is ofzo. Goede voetballer, maar meer ook niet. En hij gaat toch wel weg in de winterstop.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef Toivonen het volgende:
oefenpotjes zeggen niks.. .
Btw, als Afellay blijft kunnen jullie de hoop op een kampionschap nu alvast opgeven.
typt die sukkel alweer kampionschapquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef Toivonen het volgende:
oefenpotjes zeggen niks.. .
Btw, als Afellay blijft kunnen jullie de hoop op een kampionschap nu alvast opgeven.
quote:Jol: "Geen sprake van transfer Berg"
Martin Jol benadrukte zaterdagmiddag dat een transfer van Marcus Berg naar Ajax niet aan de orde is. De aanvaller van FC Groningen werd recent in het geruchtencircuit in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Amsterdam.
"Ik snap niet waar die verhalen vandaan komen. Er is geen sprake van een transfer van Berg naar Ajax", aldus Jol tegenover AT5.
De Telegraaf maakte deze week bekend dat een delegatie van Ajax recent een bezoek bracht aan de wedstrijd tussen Jong Zweden en Jong Servië. Berg maakte in dit duel een zeer sterke indruk en was verantwoordelijk voor twee treffers.
Tegenover een Zweedse krant deed de aanvaller van FC Groningen de interesse van Ajax af als zijnde een gerucht.
Heb je een punt, misschien moet ik eens wat invullenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten je hebt niets in je profiel staan
Nee hoor, als hij eerst 2 jaar naar HSV gaat kan hij op ze 34e nog 2 jaar naar Ajaxquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van der Vaart heeft in een interview gezegt ooit te willen terug keren bij Hsv. Opzich opmerkelijk omdat hij een terugkeer bij Ajax daarmee bijna zeker uitsluit.
Van der Vaart begint dan een beetje te lijken op Dirk Kuyt die zou terugkeren bij Utrecht, Feyenoord en zijn carriere zou afsluiten bij Liverpool.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee hoor, als hij eerst 2 jaar naar HSV gaat kan hij op ze 34e nog 2 jaar naar Ajax
Emanuelson.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |