Nee, maar je kunt wel op een andere manier goedkoper sms-en. Gebruik JellySMS in combinatie met bijvoorbeeld Voipbuster. Daar betaal je ongeveer 5 cent per sms. Duurder dan een bundel van 1.000 smsjes, maar die is toch niet beschikbaar. En dan is het wel goedkoper dan de 25 cent die je betaalt buiten de bundel.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dus als ik een toevoeging aan mijn iPhone abo, dan kan dat niet? Ik heb niet genoeg aan 500 smsjes2
Ja. Even de VoipBuster-applicatie downloaden op www.voipbuster.com (heb je sowieso nodig om je te registreren). Vervolgens kun je je eigen 06-nummer verifiėren. Als je dat hebt gedaan dan ziet de ontvangende partij niet meer het verschil of je via T-Mobile smst of via VoipBuster.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar kan ik met voipbuster ook smsen via mijn eigen nummer?
Smsjes komen gewoon binnen via de standaard Messages app.Je ontvangt dus geen smsjes via JellySMS: je gebruikt dat programma alleen om smsjes via HTTP te versturen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Thx, Nu moet ik even mijn windows bak erbij pakken. Bullshit van voipbuster natuurlijk dat ze geen degelijk dmg pakket maken. Kan ik de smsjes die ik via jellysms ontvang ooit ook exporteren?
Hmm maar ik verstuur ze wel. en ook die smsjes wil backuppen. Dat is opzich wel belangrijk. Zou voipbuster ze opslaan... Zou mooi zijn, als dat een oplossing wasquote:Op zondag 28 juni 2009 22:11 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Smsjes komen gewoon binnen via de standaard Messages app.Je ontvangt dus geen smsjes via JellySMS: je gebruikt dat programma alleen om smsjes via HTTP te versturen.
Ze worden opgeslagen in de app van JellySMS. Vanuit daar kun je de verzonden smsjes doorsturen naar je eigen nummer (via sms) of via mail. Helaas integreert het niet mooi met de Messages app.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hmm maar ik verstuur ze wel. en ook die smsjes wil backuppen. Dat is opzich wel belangrijk. Zou voipbuster ze opslaan... Zou mooi zijn, als dat een oplossing was
ja maar... die belstatus webapp werkt(e) ook gewoon prima, en kan je ook op je springboard plakken.quote:
Kon je niet meer wachten, ik wacht nog gewoon op TomTomquote:Op zondag 28 juni 2009 21:42 schreef sunmoonstar het volgende:
Kwam even vertellen dat ik zojuist Navigon Benelux gekocht heb.
Werkt erg goed!
En tomtom....
Gaat hier vanavond ook gebeuren, TomTom is gewoon te laat. Koopt Nederlandse waar, maar dan moet de Nederlandse waar wel aangeboden worden - of op zijn minst geprijsd worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon je niet meer wachten, ik wacht nog gewoon op TomTom
Een apparaat dat het een dag volhoud als je 3G aan hebt en ongeveer een uur per dag bent, een uur per dag surft en 15 smsjes stuurt. Dat lijkt mij een goede startquote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef Zpottr het volgende:
[..]
OK. Bestaan er volgens jou wel apparaten met prima accu's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |