Ja, die zien er goed uit, inderdaad. Maar ik lees mijn rss nu in Mail en ik zou het wel prettig vinden als ik dat niet hoefde te veranderen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:13 schreef Kremers het volgende:
Ik gebruik zelf de producten van newsgator, die syncen via het internet met elkaar. Hoef je niet steeds te syncen via USB o.i.d.
Kan dus niet naar specifieke winkels bellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:33 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand waar je telefoonnummers van de t-mobile winkels kunt vinden? Ik wil nl even wat rondbellen om te kijken of ze nog ergens een 3gs hebben liggen, anders moet ik straks onwijs lang wachten op mn internetbestelling terwijl ze gewoon ergens voorradig zijn.
De t-mobile site geeft alleen een algemeen nummer trouwens.
ohja, dat zocht ik laatst ook. Leek me wel leuk om zelf een mooie achterkant te maken met verf ok graveren ofzo, maar leek me wat zonde om dat op de originele te doenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
Deze housing gekocht: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110401494794 eens kijken of het er over 2 weken op kan krijgen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:17 schreef portier het volgende:
Sinds 3.0 heb ik vrij regelmatig dat ik wel (vol) bereik heb, maar geen datanetwerk. Dus geen 3G of GPRS. Dit heb ik in zowel Utrecht, Amsterdam als Groningen gehad.
Daarnaast heb ik vaak dat het heel lang duurt als ik bel voordat hij overgaat.
En tot slot heb ik het idee dat 3.0 veel minder 'snappy' is. Vaak blijft het beeld even hangen bij wat je doet. Met name met smsjes, bijvoorbeeld als je ergens klikt en die balk met knippen en plakken in beeld moet komen.
Mensen die zich hierin herkennen?
T-mobile met de melding dat je contract toch niet goedgekeurd is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een onbekende oproep gemist, terwijl niemand mijn nummer kent. Spooky!
Hoe is het mobiele netwerkbereik? Ik lees nog steeds verhalen over wegvallende verbindingen en geen 3G...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een onbekende oproep gemist, terwijl niemand mijn nummer kent. Spooky!
Allicht dat ik in mijn eerste dag 500 megabyte over 3G binnen heb gehaald. Beetje verslavend zo'n iPhone.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
T-mobile met de melding dat je contract toch niet goedgekeurd is?
cache legen etc ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi mensen![]()
Ik heb nu bijna een jaar mijn iPhone 3G en ben er heel blij mee, alleen zit op dit moment met een vraag. Toen ik het toestel kreeg was het internet best snel, youtube filmpjes laadde snel en het internet was gewoon redelijk. Op dit moment is het traag als dikke stront door een trechter.
Toen het zo snel was gebruikte ik geen WIFI.
Ik heb geprobeerd mijn iPhone te resetten, maar dit had geen resultaat. Iemand tips?
[ afbeelding ]
Net gedaan, uitgezet en aangezet. Maar helaas, nog steeds dezelfde snelheid. Maandag toch maar even t-mobile bellen.quote:
Jij hebt niets te klagen, ik heb hier 5 kb/s terwijl ik 5 km verderop 250kb/s hebquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi mensen![]()
Ik heb nu bijna een jaar mijn iPhone 3G en ben er heel blij mee, alleen zit op dit moment met een vraag. Toen ik het toestel kreeg was het internet best snel, youtube filmpjes laadde snel en het internet was gewoon redelijk. Op dit moment is het traag als dikke stront door een trechter.
Toen het zo snel was gebruikte ik geen WIFI.
Ik heb geprobeerd mijn iPhone te resetten, maar dit had geen resultaat. Iemand tips?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen, ik heb hier 5 kb/s terwijl ik 5 km verderop 250kb/s heb.
Ja je garantie vervalt. Ik weet niet of je een unlock (niet mogelijk volgens mij(?)) of een jailbreak bedoelt. In het geval van een jailbreak, die is softwarematig en dus terug te draaien. Een unlock weet ik niet precies, is in principe ook softwarematig, maar nog niet mogelijk volgens mij. Maar waarom zou je die willen unlocken als je aan een 2jarig T-Mobile abonnement vast zit? Dan kan je beter in Belgie een simlockvrije iPhone halen.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:50 schreef Rattle_and_Hum het volgende:
Een vraag voor de kenners... Mijn Vodafone abbo is verlengbaar, theoretisch gezien zou ik maandag een Iphone kunnen gaan halen met T-Mobila abbo.
Maarrrr, misschien ben ik een mietje. Vervalt mijn garantie zodra ik hem unlock? Is het slecht voor het toestel?
Bedoel je dit?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Weet iemand hier hoe het nu precies zit met het opzeggen van je mobiele abonnement tegenwoordig? Ik lees dus op de website van mijn provider - Telfort - dat mijn huidige contract loopt to maart 2010, maar dat is een verlenging waarbij ik een nieuw toestel kreeg. Het is dus niet het eerste contact dat ik bij Telfort af heb gesloten. Kan ik nu met die nieuwe regeling binnen 1 maand van mijn huidige contract af zijn zodat ik voor de 3GS kan gaan?![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef DaMook het volgende:
Download speed: 2379.6 Kbits/s (Max: 2874.0 Kbits/s)
Upload speed: 421.0 Kbits/s (Max: 423.1 Kbits/s)
Network: Wi-Fi - Private
Download speed: 1062.0 Kbits/s (Max: 1062.0 Kbits/s)
Upload speed: 165.3 Kbits/s (Max: 178.1 Kbits/s)
Network: 3G
Ok, daar was ik al bang voor... Bedankt voor de info!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:08 schreef portier het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
http://www.iphoneclub.nl/(...)el-of-niet-mogelijk/
Je kan in principe niet zomaar van je contract af, dan moet je die afkopen (oftewel dubbel abonnement). Dus opzeggen, wachten tot maart en dan kan je T-Mobile afsluiten.
Dan zou ik in ieder geval tot woensdag wachten (1 juli) want dan is er een nieuwe wet dat je opzegtermijn nog maar 1 maand is in plaats van 3 maanden.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:50 schreef Rattle_and_Hum het volgende:
Een vraag voor de kenners... Mijn Vodafone abbo is verlengbaar, theoretisch gezien zou ik maandag een Iphone kunnen gaan halen met T-Mobila abbo.
Maarrrr, misschien ben ik een mietje. Vervalt mijn garantie zodra ik hem unlock? Is het slecht voor het toestel?
Thanks voor de info! Ik zal het eens op een rijtje zetten. Klopt het wat ze zeggen? Als je eenmaal een I-Phone hebt, wil je niet meer anders?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:08 schreef portier het volgende:
[..]
Ja je garantie vervalt. Ik weet niet of je een unlock (niet mogelijk volgens mij(?)) of een jailbreak bedoelt. In het geval van een jailbreak, die is softwarematig en dus terug te draaien. Een unlock weet ik niet precies, is in principe ook softwarematig, maar nog niet mogelijk volgens mij. Maar waarom zou je die willen unlocken als je aan een 2jarig T-Mobile abonnement vast zit? Dan kan je beter in Belgie een simlockvrije iPhone halen.
[..]
Bedoel je dit?
http://www.iphoneclub.nl/(...)el-of-niet-mogelijk/
Je kan in principe niet zomaar van je contract af, dan moet je die afkopen (oftewel dubbel abonnement). Dus opzeggen, wachten tot maart en dan kan je T-Mobile afsluiten.
Kan met een jailbreak.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je de basisapps verwijderen of verbergen? Ik heb er nu een aantal die ik nooit gebruik maar ik krijg ze maar niet verborgen..
Ik heb gewoon de belstatus applicatie gekocht, en die werkt prima.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:30 schreef bodylotion het volgende:
Meer mensen problemen met de belstatus webapp? Bij mij geeft hij aan dat ik op een andere computer ben ingelogd en ik opnieuw moet inloggen, maar zodra ik dat doe springt ie terug naar het hoofdscherm.
Heb geprobeerd om hem opnieuw te installeren via de t- mobile site, maar daar is in mijn persoonlijke deel niks clickable
Bedankt. Heb Bossprefs erop gegooit en apps als mail, itunes en weather nu verborgen.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bossprefs of Poof oid. Volgens mij zijn hier zat apps voor
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waar kan je mooie home screens vinden voor de iPhone?
Zelf maken. Waarom zou ik dat doen als er wss 10 bronnen zijn waar ik er 100 vandaan kan halen?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Heb Bossprefs erop gegooit en apps als mail, itunes en weather nu verborgen.
[..]
Zelf maken?
Haha, ja. Dat is gedaan speciaal om Nederlandse T-Mobile klanten te pakken. Dream on, denk je niet dat het dan lucratiever was geweest meteen MMS-functionaliteit te enablen ipv mensen gratis mailtjes te laten versturen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:41 schreef Jak het volgende:
Wat ik dus echt SUPERTRIEST vind aan de Iphone is dat er apps zijn ontwikkeld om bij te houden hoeveel characters je kan typen per sms, maar dat apple deze apps niet toestaat op de market.
Dit in combinatie met het lage aantal smsjes per maand in de t-mobile abbos en de hoge prijs per sms buiten de bundel zorgt ervoor dat het op een soort conspiracy lijkt.
Hier hetzelfde hoor - en ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die de prijsverhoging niet afwachten. TT pakt zichzelf flink met hun suffe radiostilte.quote:
ik nietquote:Op zondag 28 juni 2009 15:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de belstatus applicatie gekocht, en die werkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |