quote:Backgrounder is een hulpmiddel waarmee je applicaties op de achtergrond kunt laten draaien. Er is nu een nieuwe versie uitgekomen met nummer svn.r247, die alleen geschikt is voor mensen die firmware 3.0 hebben geïnstalleerd (dus probeer het niet als je nog op 2.2.1 zit). Met deze nieuwe versie moet je wel een stap terug doen, want alleen de basisfunctionaliteit werkt. De extra functies zullen na verloop van tijd weer toegevoegd worden. Om Backgrounder in te schakelen open je de applicatie, waarna je de homeknop ingedrukt houdt.
Er verschijnt dan een pop-up om duidelijk te maken dat Backgrounder actief is. Op dezelfde manier schakel je Backgrounder voor de betreffende applicatie weer uit. Wat het onhandig maakt, is dat je geen lijstje te zien krijgt welke applicaties op de achtergrond draaien. Die zul je zelf moeten onthouden. Als je batterij sneller leeg gaat dan gepland moet je misschien eens checken of je niet per ongeluk nog wat applicaties op de achtergrond hebt laten draaien.
Hoe Backgrounder omgaat met de iPhone 3GS, die bij het ingedrukt houden van de homeknop de functie Stembediening activeert, zal de ervaring uitwijzen. Voorlopig kun je nog geen jailbreak uitvoeren, dus het lukte niet om te controleren.
Nee dat is lekker, ongesorteerd je muziek erop knallen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:42 schreef ufopiloot het volgende:
Ik kan de problemen wel begrijpen, iTunes vind ik ook een waardeloos programma. Vooral bij mijn iPod waar ongevraagd van alles gesynchroniseerd wordt etc. En nummers van je iPod op je PC zetten is niet eens mogelijk, en nummers van je PC naar je iPod overzetten is ook niet even duidelijk. Apple met hun programmaatjes.. Ik wil liever gewoon MP3'tjes knippen en plakken, waarom moet het allemaal zo moeilijk??
Waar woon je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, hier baal ik wel van.
Hier een internetsnelheid van 5 kb/s op de iPhone, terwijl ik midden in de randstad woon. Waardeloos zo natuurlijk, is hier geen oplossing voor?
Bleiswijk, volgens de site van T-mobile moet ik binnen bereik hebben, maar dat is er buiten dus zelfs slechts heel sporadisch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik woon in Spijkenisse, net onder Rotterdam en pagina's/video's laden vliegensvlug!
Sommige plekken heb je dat inderdaad. Mn neef heeft er met zn Iphone ook last van als ie bij mn oma is terwijl die in een hele gewone wijk in leiden woontquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Bleiswijk, volgens de site van T-mobile moet ik binnen bereik hebben, maar dat is er buiten dus zelfs slechts heel sporadisch.
Gewoon in mapjes doen, dat je itunes moet gebruiken is belachelijk, kut prgramma.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee dat is lekker, ongesorteerd je muziek erop knallen!
Lekker alles in iTunes knallen, alle tags goed zetten, makkelijk muziekjes kopen, mAkkelijk over je netwerk streamen
iTunes gebruiken is juist het hele idee achter de iPod (en dus ook de iPhone) Je verzameling organiseren doe je op je computer, met behulp van metadata (en dus niet met een achterhaalde 1-dimensionale structuur als "mapjes"). Je verzameling beluisteren/bekijken doe je dan op je iPod.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef Remake het volgende:
[..]
Gewoon in mapjes doen, dat je itunes moet gebruiken is belachelijk, kut prgramma.
De gemiddelde consument kan zich niet vinden in jouw verhaal,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
iTunes gebruiken is juist het hele idee achter de iPod (en dus ook de iPhone) Je verzameling organiseren doe je op je computer, met behulp van metadata (en dus niet met een achterhaalde 1-dimensionale structuur als "mapjes"). Je verzameling beluisteren/bekijken doe je dan op je iPod.
Wijzigingen voer je wederom uit op je computer, en die worden automatisch overgezet als je je iPod aansluit.
Het scheiden van deze componenten is de hele filosofie achter de iPod, en voor een groot deel verantwoordelijk voor het gebruikersgemak van het apparaat zelf. Als je dat "kut" vindt, waarom heb je dan in godsnaam voor een iPod gekozen, en niet voor een van de duizenden andere apparaten die mp3's afspelen?
Brothers in Arms, Monopoly 3D, Marble Blast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:35 schreef Geqxon het volgende:
Iemand allicht nog leuke tips voor graphics zware iPhone games? Zeg maar Terminator Salvation / Metal Gear Solid Touch style? Mooi om te demo-en hoe tof de iPhone wel niet is.
quote:Oververhitte witte iPhone 3GS krijgt last van bruine strepen
De iPhone 3GS is nog maar net gelanceerd of de eerste klachten van gebruikers komen binnen: bruine strepen aan de achterkant van de witte iPhone 3GS. Hoe deze gebruiker het voor elkaar heeft gekregen om zijn iPhone 3GS te overhitten is vooralsnog een raadsel. De gebruiker zegt dat het door gelijktijdig gebruik van GPS en 3G is gebeurd, toen hij/zij in de auto zat en wat flitspaal-applicaties uitprobeerde. Misschien dat de Franse zon op het dashboard van de auto ook nog een factor vormde?
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |