Nee, maar je kunt wel op een andere manier goedkoper sms-en. Gebruik JellySMS in combinatie met bijvoorbeeld Voipbuster. Daar betaal je ongeveer 5 cent per sms. Duurder dan een bundel van 1.000 smsjes, maar die is toch niet beschikbaar. En dan is het wel goedkoper dan de 25 cent die je betaalt buiten de bundel.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dus als ik een toevoeging aan mijn iPhone abo, dan kan dat niet? Ik heb niet genoeg aan 500 smsjes2
Ja. Even de VoipBuster-applicatie downloaden op www.voipbuster.com (heb je sowieso nodig om je te registreren). Vervolgens kun je je eigen 06-nummer verifiėren. Als je dat hebt gedaan dan ziet de ontvangende partij niet meer het verschil of je via T-Mobile smst of via VoipBuster.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar kan ik met voipbuster ook smsen via mijn eigen nummer?
Smsjes komen gewoon binnen via de standaard Messages app.Je ontvangt dus geen smsjes via JellySMS: je gebruikt dat programma alleen om smsjes via HTTP te versturen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Thx, Nu moet ik even mijn windows bak erbij pakken. Bullshit van voipbuster natuurlijk dat ze geen degelijk dmg pakket maken. Kan ik de smsjes die ik via jellysms ontvang ooit ook exporteren?
Hmm maar ik verstuur ze wel. en ook die smsjes wil backuppen. Dat is opzich wel belangrijk. Zou voipbuster ze opslaan... Zou mooi zijn, als dat een oplossing wasquote:Op zondag 28 juni 2009 22:11 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Smsjes komen gewoon binnen via de standaard Messages app.Je ontvangt dus geen smsjes via JellySMS: je gebruikt dat programma alleen om smsjes via HTTP te versturen.
Ze worden opgeslagen in de app van JellySMS. Vanuit daar kun je de verzonden smsjes doorsturen naar je eigen nummer (via sms) of via mail. Helaas integreert het niet mooi met de Messages app.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hmm maar ik verstuur ze wel. en ook die smsjes wil backuppen. Dat is opzich wel belangrijk. Zou voipbuster ze opslaan... Zou mooi zijn, als dat een oplossing was
ja maar... die belstatus webapp werkt(e) ook gewoon prima, en kan je ook op je springboard plakken.quote:
Kon je niet meer wachten, ik wacht nog gewoon op TomTomquote:Op zondag 28 juni 2009 21:42 schreef sunmoonstar het volgende:
Kwam even vertellen dat ik zojuist Navigon Benelux gekocht heb.
Werkt erg goed!
En tomtom....
Gaat hier vanavond ook gebeuren, TomTom is gewoon te laat. Koopt Nederlandse waar, maar dan moet de Nederlandse waar wel aangeboden worden - of op zijn minst geprijsd worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon je niet meer wachten, ik wacht nog gewoon op TomTom
Een apparaat dat het een dag volhoud als je 3G aan hebt en ongeveer een uur per dag bent, een uur per dag surft en 15 smsjes stuurt. Dat lijkt mij een goede startquote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef Zpottr het volgende:
[..]
OK. Bestaan er volgens jou wel apparaten met prima accu's?
Ah. Mijn iPhone dus. Alhoewel ik benieuwd ben wat jij een uur per dag bent want dat woord is weggevallenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een apparaat dat het een dag volhoud als je 3G aan hebt en ongeveer een uur per dag bent, een uur per dag surft en 15 smsjes stuurt. Dat lijkt mij een goede start
Ik weet niet of er apparaten zijn die dat kunnen, ik gebruik al bijna 2 jaar een iPhone. Wat ik wel weet dat mijn gebruik niet extreem hoog is en dat ik van een mobieltje mag verwachten dat ie dan een dag meegaatquote:Op maandag 29 juni 2009 14:52 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ah. Mijn iPhone dus. Alhoewel ik benieuwd ben wat jij een uur per dag bent want dat woord is weggevallen
Edit: Oh wacht, belt natuurlijk. Eh, nee dat doe ik niet inderdaad... maar dan nog, zijn er andere apparaten waarmee je dit wel kunt? Mijn eerdere vraag dus, eigenlijk.
Jammer. Als ie bewolkt niet werkt, kan ik hem in Nederland zo goed als niet gebruikenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
https://www.isupplies.nl/webwinkel/product_info.php?products_id=636&osCsid=kok64l5r93e3blhjqurrnbi0j7
Werkt inderdaad niet met bewolking, schijnt wel te werken bij een felle lamp.
Je kan hem ook als noodaccu gebruiken, hij kan de iPhone 3Gs ongeveer 60% opladen
behalve deze weekquote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jammer. Als ie bewolkt niet werkt, kan ik hem in Nederland zo goed als niet gebruiken
Die van mij gaat 24 uur mee terwijl ik ongeveer 4 uur aan het surfen ben, twee uurtjes game, 2 uur streaming radio via WiFi luister en ik constant mail push en pull aan heb staan (pull op 30 minuten). Full brightnessquote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een apparaat dat het een dag volhoud als je 3G aan hebt en ongeveer een uur per dag bent, een uur per dag surft en 15 smsjes stuurt. Dat lijkt mij een goede start
3G aan? Pull op 30 minuten terwijl je push aan hebt? Spreekt elkaar een beetje tegen, niet? Ik heb overigens de 3G. En het is een alom bekend probleem dat de iPhone vrij kort doet mijn zijn batterij.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die van mij gaat 24 uur mee terwijl ik ongeveer 4 uur aan het surfen ben, twee uurtjes game, 2 uur streaming radio via WiFi luister en ik constant mail push en pull aan heb staan (pull op 30 minuten). Full brightness
Dat kan echt nooit. Mijn 2G houd het na 5 uur usage en 15 uur standby wel voor gezien, en die verbruikt minder batterijtijd vanwege het gebrek aan 3G.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die van mij gaat 24 uur mee terwijl ik ongeveer 4 uur aan het surfen ben, twee uurtjes game, 2 uur streaming radio via WiFi luister en ik constant mail push en pull aan heb staan (pull op 30 minuten). Full brightness
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Werkt inderdaad niet met bewolking,
zit ook andere batterij in de 3g dan de 2gquote:Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan echt nooit. Mijn 2G houd het na 5 uur usage en 15 uur standby wel voor gezien, en die verbruikt minder batterijtijd vanwege het gebrek aan 3G.
Bron? Dacht altijd dat het dezelfde was.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit ook andere batterij in de 3g dan de 2g
De batterij van de 3G gaat een stuk korter mee dan die van de 2Gquote:Op maandag 29 juni 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit ook andere batterij in de 3g dan de 2g
Wat een onzin dat je die verhalen naar de prullenbak wil verwijzen. Dat zijn zijn ervaringen. Dat jij andere ervaringen hebt betekent niet dat het algemeen zo isquote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De batterij van de 3G gaat een stuk korter mee dan die van de 2GEn hoewel de batterij van de 3GS verbeterd zou moeten zijn, kun je verhalen als die van Geq, direct naar de prullenbak verwijzen. Dit is gewoon too good to be true
Niet helemaal waar.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
feit is iig dat het verschil in battery time van 3G en 3GS niet zo hoog zou moeten zijn
3G en 3Gs wel , daarvoor niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron? Dacht altijd dat het dezelfde was.
Goed verhaal, ik hoor het wel als je ooit eens buiten komt. Daar is een mobieltje immers voorquote:Op maandag 29 juni 2009 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb er vrij duidelijk bij gezet dat het hier over WiFi ging. 3G heb ik geen ervaring mee, ik ben nog niet buiten geweest.
Neuh, ik heb nu schoolvakantie, dan kom ik niet vaak buiten.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Goed verhaal, ik hoor het wel als je ooit eens buiten komt. Daar is een mobieltje immers voor
tot 1 juli wachten zoals al 3 keer ofzo is gezegd. Dan is het maar 1 maandquote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nu schoolvakantie, dan kom ik niet vaak buiten.
Verder slecht nieuws: Nummerbehoud is mogelijk, maar dan gaat mijn nummer op 29 september pas over, in verband met de drie kalendermaanden opzegtermijn van mijn oude abonnement. Het is niet mogelijk om nu al mijn nummer over te zetten en die drie maanden af te kopen (3 maal 5 euro), of om mijn oude abbonement af te laten lopen.
Moet ik dus voor een luttele 15 euro 3 maanden lang met twee telefoons rondlopen, met al het gekloot dat daar bij hoort. Kan ik dus nog niet met mijn iPhone bellen en smsen, of ik moet anoniem bellen zodat mensen niet voortaan mijn tijdelijk nummer gaan gebruiken.
Dank je wel.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
tot 1 juli wachten zoals al 3 keer ofzo is gezegd. Dan is het maar 1 maand
Uhh, je weet dat dit een internetforum is?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik merk onder meerdere gebruikers een ietwat cynische ondertoon. Als ik mij niet vergis is dit het topic waar we juist allemaal erg blij zijn, zullen we elkaar voortaan wat liever behandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |