Nee, maar dat betekend niet dat je gebruikers zoals ik af mag zeiken, omdat jij een net wat andere mening hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het toch best gezegd worden als je ergens niet tevreden over bent? Dat de iPhone de mobiel is je kunt kopen, betekend niet dat er geen nadelen aan zit...
Mijn nokia e71 ja, houdt het prima drie dagen vol bij regelmatig gebruik. Maar ja t is lang geen iphone hequote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef Zpottr het volgende:
[..]
OK. Bestaan er volgens jou wel apparaten met prima accu's?
blijkbaar een zuinigere procquote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef Ad_rem het volgende:
He ik zat even te denken he. De batterijduur van de 3G is nog wel net oké maar de processor snelheid van de 3GS is verhoogt, dus meer energie nodig(?). Zit er een betere batterij in de 3GS?
Sorry if I hurt your feelingsquote:Op maandag 29 juni 2009 18:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekend niet dat je gebruikers zoals ik af mag zeiken, omdat jij een net wat andere mening hebt.
De iPhone 3G/2G heeft een processor die vijf keer de kloksnelheid heeft van een PC van een 15 jaar geleden. Toch denk ik dat de iPhone minder stroom verbruikt.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef Ad_rem het volgende:
He ik zat even te denken he. De batterijduur van de 3G is nog wel net oké maar de processor snelheid van de 3GS is verhoogt, dus meer energie nodig(?). Zit er een betere batterij in de 3GS?
helder.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone 3G/2G heeft een processor die vijf keer de kloksnelheid heeft van een PC van een 15 jaar geleden. Toch denk ik dat de iPhone minder stroom verbruikt.
Samenvatting: hogere kloksnelheid is niet altijd gelijk aan een hoger energievebruik.
Dit is wel weer jammer dan.quote:De nieuwe snelheden gelden vooralsnog alleen voor nieuwe abonnees, zegt KPN-woordvoerder Steve Hufton: "Op termijn gaan de nieuwe snelheden ook voor bestaande abonnees gelden, maar daar kijken we nog naar."
mijns inziens mag dat niet eens naar mijn idee, volgens het gelijkheidsbeginsel , iedereen gelijke rechten.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef -Menn0- het volgende:
Ja godverdomme altijd het zelfde verhaal met dat kut HI.
Nieuwe klanten krijgen allerlei voordeel maar mensen die al 5 jaar een abbo bij ze hebben kunnen gewoon volle mep betalen of krijgen minder voor hetzelfde geld...
sinds ik de 3.0 beta draai tot de huidige versie heb ik problequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:41 schreef timbob het volgende:
Ik heb een probleempje met de Hyves app (haha hij gebruikt hyves)
ik kan bij foto's niet meer drukken op de knopjes onderin waar bijvoorbeeld dingen als reageren of volgende staan. In plaats daarvan blijft de balk met de home knop en vrienden knop bestaan.
Ik heb de app weggegooid en weer geinstalleerd, zelfde probleem. Hij kende zelfs m'n inlognaam en wachtwoord nog.
Daarna app weggegooid, telefoon uitgezet, app weggegooid in iTunes en daarna gesynct. En zelfs toen nog hetzelfde probleem en ook toen was m'n wachtwoord nog steeds opgeslagen.
Wat kan ik nog meer doen om een app echt weg te krijgen behalve een elektromagneet?
Haha ja die is goed. Tip: schrijf in dit geval alleen naar de OPTA als je kunt omgaan met teleurstellingen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mijns inziens mag dat niet eens naar mijn idee, volgens het gelijkheidsbeginsel , iedereen gelijke rechten.
gevalletje opta
Mooi zoquote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef Merkie het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)elefoons-update.html
Voor Venomsnake en Nashje misschien wel handig, jullie hebben toch Hi Eindeloos Online?
[..]
Dit is wel weer jammer dan.
Gewoon een keer bellen en de openvraag stellen welk abonnement heb ik per vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef DJ-Maurits het volgende:
De 3Gs kan nu elk moment bezorgd worden... Dus heb ik gisteren contact opgenomen met de klantenservice om mijn Relax-bundel alvast om te zetten in het iPhone-abonnement zodat ik vandaag meteen overal gebruik van zou kunnen maken. Deze zou per direct ingaan. Nu zie ik op MyT-Mobile nog steeds mijn Relax-abo staan.
Weet iemand of dit pas verandert als ik mijn iPhone activeer? Of zitten ze weer te slapen daar en kan ik er nog een keer achteraan bellen?
Jammer, ik had het liefst een backcover van een 32GB op mijn 16GB gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom er net achter dat het vervangen van de backcover van een iPhone 3G fucking lastig is
Mijn iPhone 3G is een keer gevallen op steen, ziet er niet echt mooi meer uit. Ik wilde gelijk zwart ipv wit maar ik denk dat ik toch maar even wachtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jammer, ik had het liefst een backcover van een 32GB op mijn 16GB gehad.
Ik zou even bellen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi zo, thanks. Misschien dat ik daar ook wel bij hoor trouwens, aangezien mijn abo officieel rond 10 juli ingaat. Rond die tijd wordt alles overgezet van Vodafone naar Hi.
hoe zit dat dan met je garantie als je hem open haalt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn iPhone 3G is een keer gevallen op steen, ziet er niet echt mooi meer uit. Ik wilde gelijk zwart ipv wit maar ik denk dat ik toch maar even wacht
Waar kun je die kopen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom er net achter dat het vervangen van de backcover van een iPhone 3G fucking lastig is
Keine Ahnungquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:16 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hoe zit dat dan met je garantie als je hem open haalt?
0quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:34 schreef jna het volgende:
De kans is zeker niet groot dat er morgen nog zwarte 32 GB modellen zijn als ik niks heb besteld/gereserveerd?
Ga het natuurlijk sowieso proberen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:36 schreef Kremers het volgende:
Probeer het gewoon zou ik zeggenAls je in een grote stad woont heb je altijd keuze uit meer. Hier in A'dam zijn er 6, en die ga ik desnoods allemaal bezoeken a.s. zaterdag
wanneer was dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:54 schreef Repeat het volgende:
In den haag hadden ze alweer een wachtlijst van 110 en zoveel zouden ze er echt niet binnenkrijgen...
Jah, ook dat heb ik geprobeerd...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Heb je ook al een andere usb poort geprobeerd?
iPhone eens resetten? Power en home knop vast houden tot scherm verdwijnt. Wellicht dat dat helpt... Anders even andere computer proberen (school, werk) kijken of het daar werktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Jah, ook dat heb ik geprobeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |