Gewoon een keer bellen en de openvraag stellen welk abonnement heb ik per vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef DJ-Maurits het volgende:
De 3Gs kan nu elk moment bezorgd worden... Dus heb ik gisteren contact opgenomen met de klantenservice om mijn Relax-bundel alvast om te zetten in het iPhone-abonnement zodat ik vandaag meteen overal gebruik van zou kunnen maken. Deze zou per direct ingaan. Nu zie ik op MyT-Mobile nog steeds mijn Relax-abo staan.
Weet iemand of dit pas verandert als ik mijn iPhone activeer? Of zitten ze weer te slapen daar en kan ik er nog een keer achteraan bellen?
Jammer, ik had het liefst een backcover van een 32GB op mijn 16GB gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom er net achter dat het vervangen van de backcover van een iPhone 3G fucking lastig is
Mijn iPhone 3G is een keer gevallen op steen, ziet er niet echt mooi meer uit. Ik wilde gelijk zwart ipv wit maar ik denk dat ik toch maar even wachtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jammer, ik had het liefst een backcover van een 32GB op mijn 16GB gehad.
Ik zou even bellen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi zo, thanks. Misschien dat ik daar ook wel bij hoor trouwens, aangezien mijn abo officieel rond 10 juli ingaat. Rond die tijd wordt alles overgezet van Vodafone naar Hi.
hoe zit dat dan met je garantie als je hem open haalt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn iPhone 3G is een keer gevallen op steen, ziet er niet echt mooi meer uit. Ik wilde gelijk zwart ipv wit maar ik denk dat ik toch maar even wacht
Waar kun je die kopen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom er net achter dat het vervangen van de backcover van een iPhone 3G fucking lastig is
Keine Ahnungquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:16 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hoe zit dat dan met je garantie als je hem open haalt?
0quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:34 schreef jna het volgende:
De kans is zeker niet groot dat er morgen nog zwarte 32 GB modellen zijn als ik niks heb besteld/gereserveerd?
Ga het natuurlijk sowieso proberen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:36 schreef Kremers het volgende:
Probeer het gewoon zou ik zeggenAls je in een grote stad woont heb je altijd keuze uit meer. Hier in A'dam zijn er 6, en die ga ik desnoods allemaal bezoeken a.s. zaterdag
wanneer was dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:54 schreef Repeat het volgende:
In den haag hadden ze alweer een wachtlijst van 110 en zoveel zouden ze er echt niet binnenkrijgen...
Jah, ook dat heb ik geprobeerd...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Heb je ook al een andere usb poort geprobeerd?
iPhone eens resetten? Power en home knop vast houden tot scherm verdwijnt. Wellicht dat dat helpt... Anders even andere computer proberen (school, werk) kijken of het daar werktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Jah, ook dat heb ik geprobeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |