Gaat idd alles behalve soepelquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:51 schreef ThE_ED het volgende:
blijf nou eens van dat twitter af!
ligtet weer plat!
 .
.

Heeft dat niet te maken met Twitter zelf? Die is ook weer aardig brak de laatste tijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Iemand een alternatief voor Tweetdeck? Die is ALWEER van slag.
Ik zoek een soortgelijk programma dat zowel Twitter als Facebook kan "doen".

Denk dat dat vooral aan twitter ligt. Op de momenten dat Tweetdeck niet werkt, zul je waarschijnlijk ook niet op de twitter-site kunnen komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Iemand een alternatief voor Tweetdeck? Die is ALWEER van slag.
Ik zoek een soortgelijk programma dat zowel Twitter als Facebook kan "doen".

Denk dat dit toch echt aan tweetdeck ligt. Het opent schermpjes zonder dat ik daarom vraag. Er zit één of ander bugje in en opnieuw installeren helpt niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral aan twitter ligt. Op de momenten dat Tweetdeck niet werkt, zul je waarschijnlijk ook niet op de twitter-site kunnen komen.

lijkt het hierop? Tweetdeck/Facebook problemenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Denk dat dit toch echt aan tweetdeck ligt. Het opent schermpjes zonder dat ik daarom vraag. Er zit één of ander bugje in en opnieuw installeren helpt niet.
Had gisteren ook al problemen met het progje zélf (wilde niet lekker opstarten). Toen lukte opnieuw installeren wel.
Twitter zelf doet ook regelmatig moeilijk, maar dat kan ik checken op de site zelf

dat wist jij allang johquote:

Nee, maar bedankt voor het meedenken!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:28 schreef Misan het volgende:
[..]
lijkt het hierop? Tweetdeck/Facebook problemen

Ik zoek ook iets voor de telefoon. Maar het is allemaal voor IPhones en ik heb Windows Mobile. Ik zal straks eens googlen op Gravity (ben nu ff met van alles bezig).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik gebruik op mijn telefoon trouwens Gravity en ik vind het een geweldig programmaatje

http://www.tinytwitter.com/quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik zoek ook iets voor de telefoon. Maar het is allemaal voor IPhones en ik heb Windows Mobile. Ik zal straks eens googlen op Gravity (ben nu ff met van alles bezig).

Bedankt! Het is PockeTwit geworden...!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.tinytwitter.com/
PockeTwit (de mooiste)
Twoble (erg basic)
CETwit (ook niet verkeerd)
Twitula (nog niet geprobeerd)
TodayTwit (toetje)

wat beviel je wel /niet aan Fring?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een nokia 5800 en Gravity werkt daar best goed op.
Ik heb tot nu toe nog geen andere progjes gebruikt, de keuze was op basis van ervaringen van andere mensen
Fring heb ik geprobeerd maar gebruik ik nu alleen voor chat

dus er moet wat te klagen zijn
 dus er moet wat te klagen zijn  

ghegheghe dat is ook weer waarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nadeel is dat ie automatisch het venster opende terwijl je een smsje aan het tikken was... heel vervelend (heb ook niet kunnen achterhalen of ik dat kan aanpassen.
Als je je aanmeld met msn via fring en je bent ook aangemeld op een computer met msn dan schakelt hij die uit. Met google talk is dat weer niet zo.
Maar het is gratis ehdus er moet wat te klagen zijn

Goh. Hoe verbazend.quote:Berichtensite Twitter blijkt vooral gebruikt te worden voor ''zinloos gebabbel''. Slechts een kleine 9 procent van de tweets heeft voldoende waarde om ze door te sturen. Dat blijkt uit een analyse van een Amerikaans marktonderzoeksbureau, waar de BBC maandag over schrijft. Pear Analytics bekeek tweeduizend kleine berichtjes en deelde deze in zes klassen in. Daaruit bleek dat 40,5 procent in de categorie ''zinloos gebabbel'' terecht kwam. Als voorbeeld geven de onderzoekers de Tweet ''Ik eet nu een boterham''. Nog eens 37,5 procent kwam terecht in de klasse ''conversatie'', een gesprek tussen twee Twitteraars dat meer lijkt op chatten.

Het is allemaal de schuld van de Illuminati en de NWOquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:33 schreef Salvad0R het volgende:
Twitter is een mossad front.
Fuck Twitter.

Wie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:36 schreef cryotek het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Illuminati en de NWO

Wat R_B zegt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:26 schreef R_B het volgende:
Hoe kan je tegen pockettwit zeggen dat ie updates moet binnen halen?
Doet ie dat standaard bij het opstarten of vaker? Kun je het ook instellen?
Ik heb het niet kunnen vinden.

http://search.twitter.com/search?q=@Tinytwitterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:55 schreef Rejected het volgende:
Stel dat iemand met veel followers wil dat ze op hem reageren. Dus bijv. @Tinytwitter, hoe kun je dan alle berichten gericht naar Tinytwitter lezen?

Blok ze gewoon of geef de namen door aan een speciaal antispam accountje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Is het mogelijk om je tweets wel publiek te laten zijn, maar toch toestemming moet verlenen voor iemand je kan followen?
Word gek van die spammers.

nee dat kan niet...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Is het mogelijk om je tweets wel publiek te laten zijn, maar toch toestemming moet verlenen voor iemand je kan followen?
Word gek van die spammers.

Ik zou bij tweetdeck ook een mogelijkheid willen hebben om alle nieuwe berichten sinds de laatste keer TD openen te kunnen binnen halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanavond TweetDeck installed, werkt nice. Ik snap alleen niet dat je nieuwe Tweets geen andere kleur kan geven
My TweetDeck color scheme - BG1: 437EC7 BG2: ECF2FA INPUT: FFFFFF TXT1: 000000 TXT2: 7777CC

http://twittergids.nl/quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:59 schreef Mirjam het volgende:
ik zag laatst volgens mij een linkje met een soort uitgebreid twitter adresboek, dat je goed kunt zoeken op personen
heeft iemand enig idee waar ik het over heb?

Dat komt vanzelf als je meer mensen gaat volgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:10 schreef Mirjam het volgende:
ik weet nooit wat ik moet twitteren trouwens
maar an sich wel grappig

Hehe,dit had ik ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf als je meer mensen gaat volgen.
Ik heb nu 19 maanden een twitteraccount, maar tussen mijn 1e en 2e bericht zat meer dan een jaar. Had geen idee wat ik ermee kon.
Inmiddels vervangt het msn zo'n beetje

Nope.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Rainesz het volgende:
Twitter ligt weer plat?
Of ben ik de enige met problemen

Vanavond (na het stuk zijn van TweetDeck) Seesmic geïnstalleerd en ik denk dat dit mijn favo desktop app wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanavond TweetDeck installed, werkt nice. Ik snap alleen niet dat je nieuwe Tweets geen andere kleur kan geven
My TweetDeck color scheme - BG1: 437EC7 BG2: ECF2FA INPUT: FFFFFF TXT1: 000000 TXT2: 7777CC

Same herequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:12 schreef Rainesz het volgende:
Heb net voor de gein seesmic installed,kom er nu achter dat tweetdeck niet alle berichten netjes heeft doorgestuurd lol!
Ik blijf even op seesmic hangen nu!

hmz... geïnstalleerd... eens testen... en meteen jou maar eens gaan volgenquote:

Welkomquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz... geïnstalleerd... eens testen... en meteen jou maar eens gaan volgen

hoezo dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:21 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb het idee dat de Twitter-hype nu enorm aan het terugvallen is. Maar het zal wel niet.

quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik laatst 30 mensen unfollowed heb
 .
.

quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:33 schreef Misan het volgende:
[..]
als jij dat doet dan merk volgens mij helemaal niemand dat

. Laatste weken een stuk of 60/70 unfollowed. En idd, verder niets van gemerkt
. Laatste weken een stuk of 60/70 unfollowed. En idd, verder niets van gemerkt  .
.

Roel is following 1991 peoplequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Laatste weken een stuk of 60/70 unfollowed. En idd, verder niets van gemerkt
.

Moet je ook niet willen denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:06 schreef Rainesz het volgende:
Ik volg er amper 150 geloof ik,en kan het amper bijhouden om alles te lezen

. Je moet gewoon af en toe eens inhaken op de 'flow' en hooguit een paar pagina's terugscrollen denk ik.
. Je moet gewoon af en toe eens inhaken op de 'flow' en hooguit een paar pagina's terugscrollen denk ik. .
. 

quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
Als twitteraar moet ik me hier ook even melden.
Misschien krijg ik nog wat followers erbij

Ik snap geen bal van dat gedoe met #follow-fridayquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
Dat follow-friday is soms wel vermoeiend.

Je geeft gewoon een lijstje met mensen die interessant zijn om te volgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van dat gedoe met #follow-friday

En die krijgen daar dan extra followers door?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je geeft gewoon een lijstje met mensen die interessant zijn om te volgen.

quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die krijgen daar dan extra followers door?
 .
.  

Soms wel ja..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die krijgen daar dan extra followers door?

Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je geeft gewoon een lijstje met mensen die interessant zijn om te volgen.

Er viel genoeg over te zeggen iig hahahahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Atm lekker aan het Tweeten @ #popstars

Ik vond het funquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:38 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Er viel genoeg over te zeggen iig hahahaha

Ik ben er zelf ook nog niet helemaal achterquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:57 schreef Mirjam het volgende:
gisteren tijdens de downtime tweetdeck geintsalled, maar kan iemand me uitleggen wat daar nu de voordelen van zijn en wat daar zo leuk aan is?
 . Maar dat je mentions en berichten naast elkaar staan is wel handig.
 . Maar dat je mentions en berichten naast elkaar staan is wel handig.  

Hoe doe je dat?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:11 schreef Mirjam het volgende:
ik heb trouwens wel m'n flickr aan m'n twitter gekoppeld, da's dan wel weer een grappige functie

Neejoh, handig juistquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:45 schreef DennisMoore het volgende:
En iedereen met lowlands en zomergasten hashtags tweeten... vermoeiend.
 . Zeker als je bijvoorbeeld tweetdeck gebruikt. Aparte kolom met die hashtag instellen
. Zeker als je bijvoorbeeld tweetdeck gebruikt. Aparte kolom met die hashtag instellen  .
.

Je kunt 't met twitterfeed.com doen. Daar geef je het adres van een rss-feed in en zodra iets nieuws in die feed verschijnt wordt dat automatisch naar twitter verzonden. Erg handig, ook voor Flickr idd.quote:

Zo heb ik @fokgames in het verleden ook ingesteldquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt 't met twitterfeed.com doen. Daar geef je het adres van een rss-feed in en zodra iets nieuws in die feed verschijnt wordt dat automatisch naar twitter verzonden. Erg handig, ook voor Flickr idd.

Als het effe kan, dan vermijd ik 't om speciale programma's te moeten installeren en gebruikenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Neejoh, handig juist. Zeker als je bijvoorbeeld tweetdeck gebruikt. Aparte kolom met die hashtag instellen
.
 .
.

Ik word door niemand gevolgd ..terwijl ik wel met ze gesproken hebt.. wel raarquote:Op zondag 12 juli 2009 13:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb een tweet gehad van Lance Armstrong
tvp

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |