quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
Als twitteraar moet ik me hier ook even melden.
Misschien krijg ik nog wat followers erbij
Ik snap geen bal van dat gedoe met #follow-fridayquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
Dat follow-friday is soms wel vermoeiend.
Je geeft gewoon een lijstje met mensen die interessant zijn om te volgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van dat gedoe met #follow-friday
En die krijgen daar dan extra followers door?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je geeft gewoon een lijstje met mensen die interessant zijn om te volgen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die krijgen daar dan extra followers door?
Soms wel ja..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die krijgen daar dan extra followers door?
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je geeft gewoon een lijstje met mensen die interessant zijn om te volgen.
Er viel genoeg over te zeggen iig hahahahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Atm lekker aan het Tweeten @ #popstars
Ik vond het funquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:38 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Er viel genoeg over te zeggen iig hahahaha
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal achterquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:57 schreef Mirjam het volgende:
gisteren tijdens de downtime tweetdeck geintsalled, maar kan iemand me uitleggen wat daar nu de voordelen van zijn en wat daar zo leuk aan is?![]()
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:11 schreef Mirjam het volgende:
ik heb trouwens wel m'n flickr aan m'n twitter gekoppeld, da's dan wel weer een grappige functie
Neejoh, handig juistquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:45 schreef DennisMoore het volgende:
En iedereen met lowlands en zomergasten hashtags tweeten... vermoeiend.
Je kunt 't met twitterfeed.com doen. Daar geef je het adres van een rss-feed in en zodra iets nieuws in die feed verschijnt wordt dat automatisch naar twitter verzonden. Erg handig, ook voor Flickr idd.quote:
Zo heb ik @fokgames in het verleden ook ingesteldquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt 't met twitterfeed.com doen. Daar geef je het adres van een rss-feed in en zodra iets nieuws in die feed verschijnt wordt dat automatisch naar twitter verzonden. Erg handig, ook voor Flickr idd.
Als het effe kan, dan vermijd ik 't om speciale programma's te moeten installeren en gebruikenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Neejoh, handig juist. Zeker als je bijvoorbeeld tweetdeck gebruikt. Aparte kolom met die hashtag instellen
.
Ik word door niemand gevolgd ..terwijl ik wel met ze gesproken hebt.. wel raarquote:Op zondag 12 juli 2009 13:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb een tweet gehad van Lance Armstrong
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |