quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/JaapJansen/status/2566117302
http://twitter.com/brusselmans/status/2566177617!
Ik heb ceTwit. Die heeft ook ondersteuning voor Twitpicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef Rejected het volgende:
Ik gebruik tinytwitter voor windows mobile, wel okay software.
Twitter is cool.
Soms moeten er nog wat dingen verwerkt worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:28 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Vraagje
Er staat hier dat ik 5 followers heb
maar in de lijst zijn dit er maar 3????
Wie weet waarom?
Twittix geinstaleerd, doet t super!!!!
Omdat twitter niet altijd even snel is..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:28 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Vraagje
Er staat hier dat ik 5 followers heb
maar in de lijst zijn dit er maar 3????
Wie weet waarom?
Twittix geinstaleerd, doet t super!!!!
quote:Your account has been suspended due to a violation of our Terms of Service.
Account suspended: Blocko
Date of violation: July 8, 2009
Minimum suspension period: 1 week
Your account was suspended for cross-posting duplicate updates across multiple accounts, a violation of our terms of service and the Twitter Rules that we take very seriously. Your account will remain suspended for a minimum of one week; you may petition for reinstatement on or after July 15, 2009.
remlof zit daar dus ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:08 schreef Blocko het volgende:
[..]toen ik dat zag, is namelijk niet mijn schuld.
Filteren op woorden via bijvoorbeeld tweetdeck of summize.comquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hmmm. Hoe hou je het eigenlijk allemaal bij? Op een gegeven moment volg je zoveel dat er berichten te snel voorbij gaan zodat je ze mist ...
Je kan het ook indelen in groepenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hmmm. Hoe hou je het eigenlijk allemaal bij? Op een gegeven moment volg je zoveel dat er berichten te snel voorbij gaan zodat je ze mist ...
quote:Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Ik gebruik tweetdeck, dan gaat dat aardig maar moet wel eerlijk zeggen dat het nu soms een beetje onoverzichtelijk is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
terwijk tweetdeck wel netjes bleef lopen... Lijkt alleen op t web gezeten te hebben....quote:
Het duurde trouwens net ook een eeuwigheid voordat een mobypicture fotootje in m'n tweetdeck tevoorschijn kwam. Maar dat zal dan wel weer een mobypicture gelegen hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijk tweetdeck wel netjes bleef lopen... Lijkt alleen op t web gezeten te hebben....
Nee, ligt aan de twitter API, waarvan ook Tweetdeck gebruik maakt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Het duurde trouwens net ook een eeuwigheid voordat een mobypicture fotootje in m'n tweetdeck tevoorschijn kwam. Maar dat zal dan wel weer een mobypicture gelegen hebben.
Tweetdeck heeft/had hier ook problemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijk tweetdeck wel netjes bleef lopen... Lijkt alleen op t web gezeten te hebben....
Gewoon een keer extra op F5 drukken. Dat wil vaak helpen.quote:
het telefoonnummer staat op de site waar je je eigen nummer hebt in moeten voeren. Aan de linkerkant.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:40 schreef F04 het volgende:
Wat is dan het verschil tussen dat Twitterfall en search.twitter.com?
Ik heb nu een bevestigingsms naar twitter verstuurd, maar hoe kan ik tweets dan via sms naar twitter versturen? nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |