quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Misan het volgende:
Door Twitter was FOK! overigens wel de eerste in Nederland met het nieuws over de dood van Michael Jackson en waren snelle updates mogelijk
Zonder Twitter had ik gisteravond niets vermoedend gaan slapen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Misan het volgende:
Door Twitter was FOK! overigens wel de eerste in Nederland met het nieuws over de dood van Michael Jackson en waren snelle updates mogelijk
Uhhu, Twitter is met regelmaat sneller met dit soort nieuws.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:30 schreef cryotek het volgende:
Zonder twitter had ik het vanochtend pas geweten, dus het heeft toch zo zn voordelen
Of die berichten ook waar waren werd even niet aan gedacht. Zelfde geldt leefde hij nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Misan het volgende:
Klopt, al vonden we TMZ icm CBS genoeg aanleiding om het te laten staan. We hebben er pas breaking news van gemaakt toen meerdere bronnen meldden dat hij daadwerkelijk overleden bleek. We zijn in elk geval niet op één bron afgegaan in de berichtgeving.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:07 schreef royjn het volgende:
[..]
Of die berichten ook waar waren werd even niet aan gedacht. Zelfde geldt leefde hij nog.
Twitter is leuk maar geen betrouwbare bron.
Nu pakt het goed uit door de 'eerste" te zijn. Zal een keer fout gaan..
Doe's linkje postenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
Ik Twitter ook sinds vandaag
Benieuwd of ik het over een week nog leuk vind
Wat een kansloos aandachtshoerenverhaal is dat zeg, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef DennisMoore het volgende:
Toch even spammen: Twitter tips voor de beginner.
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meisje Twittert zich dood in bad
Twitter is niet goed voor je
Ik ben niet boeiend..quote:
lol de bedoeling van twitter is dat iedereen mee kan lezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben niet boeiend..Mocht er verandering in komen en ik vind het wat, dan zal ik dat doen
Ja, zo gaat 't niet werken hèquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben niet boeiend..Mocht er verandering in komen en ik vind het wat, dan zal ik dat doen
apps.facebook.com/twitter/ werkt niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
ik heb sinds vanavond ook twitter, naar aanleiding van de updates over MJ gisterenavond
Ik kriijg em alleen nog niet aan m'n facebook gelinkt, ik krijg een error op de applicatie toevoegen ofzo?
@koningdavid: ja, twitter is kennelijk wat traag met updaten, straks nog eens checken dus
Krijg ik zowel op m'n mac als m'n pc, dus het ligt echt aan Facebook / de Appquote:Fout tijdens het laden van pagina van session test
Er zitten nog steeds een aantal kleine foutjes in Facebook en de makers van session test proberen die eruit te halen. We stellen je geduld op prijs terwijl wij deze problemen proberen te verhelpen. De foutmelding is opgeslagen. Als het fout blijft gaan, probeer het dan over een aantal dagen nog eens. Bedankt!
Ja dat komt nog wel, duurt even.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:05 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag Twitter!
Ik volg nu 16 mensen, maar in mijn sidebar staan maar fotootjes van 2 mensen. Moet dat nog bijgewerkt worden of hoe zit dat?
Nee. Twitter heeft jou. Sterkte ermee verder.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Ik vind er echt geen kut aan, dat twitteren
kijk dat is goede informatiequote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
http://getsatisfaction.co(...)ing_me#reply_1188334
Goeie workaround om figuren die je hebt geblocked ook uit je followers lijst te kunnen verwijderen.
heb ik ook ruzie meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef F04 het volgende:
Ik ben ook lid van twitter, maar ik snap niet hoe je die software op n'n foon kan krijgen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef F04 het volgende:
Ik ben ook lid van twitter, maar ik snap niet hoe je die software op n'n foon kan krijgen.
er is zat software voor niet alleen iPhone, maar ook Windows Mobile en Google Android, zelfs voor symbian is de nodige software beschikbaar. Welke telefoons gaat het om?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik ook ruzie mee
Heb skyfire maar geinstalleerd met als enige rss mn eigen twitterpagina....
Volgens mij is er alleen goede software voor de Iphone
Hier de Samsung Omniaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:59 schreef Misan het volgende:
[..]
[..]
er is zat software voor niet alleen iPhone, maar ook Windows Mobile en Google Android, zelfs voor symbian is de nodige software beschikbaar. Welke telefoons gaat het om?
heb me net even wezenloos gezocht, maar daar kan ik geen Twitter-software voor vinden inderdaadquote:
naarmate je het langer doet en meer contact krijgt met anderen wordt het steeds leukerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:42 schreef Turbomuis het volgende:
Sinds gisteren ben ik ook aan de Twitter. Ik geloof nooit dat het iets voor mij gaat zijn. Maar goed, wie weet
ben blij dat het niet aan mij ligtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:35 schreef Misan het volgende:
[..]
heb me net even wezenloos gezocht, maar daar kan ik geen Twitter-software voor vinden inderdaad
Misschien dat http://m.slandr.net/ lekker werkt voor je?
Samsung omnia dat is toch windows mobile? ik draai een losse applicatie voor twitter.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben blij dat het niet aan mij ligt
Doe nu dus via web maar dan moet ik elke keer de volledige naam intikken als ik wil beantwoorden.... Dat is best irritant... zeker als je YvonHeslinga in moet tikken
Dat scheelt me enorm veel tikwerk omdat het @tje niet meer hoeft enzo..... t update alleen nie automatisch grijnzquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:35 schreef Misan het volgende:
[..]
heb me net even wezenloos gezocht, maar daar kan ik geen Twitter-software voor vinden inderdaad
Misschien dat http://m.slandr.net/ lekker werkt voor je?
en die is te vinden............. where?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:54 schreef royjn het volgende:
[..]
Samsung omnia dat is toch windows mobile? ik draai een losse applicatie voor twitter.
pocketwit.
zoekmachine nog niet gevonden?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die is te vinden............. where?
Dat zoeken we thuis even uit danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:01 schreef royjn het volgende:
[..]
zoekmachine nog niet gevonden?www.google.nl
en het programma:
http://code.google.com/p/pocketwit/
cab download(deze kun je direct uitvoeren op je telefoon):
http://pocketwit.googlecode.com/files/PockeTwitv75b.CAB
Desktop installatie:
http://pocketwit.googleco(...)sktopInstallv75b.msi
Lees de op nog eens!quote:
Deze doet het inmiddels weer (Facebook app)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
ik heb sinds vanavond ook twitter, naar aanleiding van de updates over MJ gisterenavond
Ik kriijg em alleen nog niet aan m'n facebook gelinkt, ik krijg een error op de applicatie toevoegen ofzo?
@koningdavid: ja, twitter is kennelijk wat traag met updaten, straks nog eens checken dus
Gravity!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Zojuist account aangemaakt, geen idee of ik dit leuk ga vinden
Heb Twibble als app op mijn N95 8GB geïnstalleerd, iemand nog andere aanraders voor een app?
Tnx, neem aan dat die zooi gekraakt te vinden isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Gravity!
Geweldige applicatie, alleen niet helemaal gratis. (Voor 10 dagen wel, probeer het maar eens, I love it.)
een paar van fok er bij zoeken kan ook geen kwaad voor de afwisslingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:52 schreef Rainesz het volgende:
Ben er ook sinds deze week een beetje mee bezig met Twitter.
Vind het tot nu toe wel grappig,volg veel artiesten e.d.
ben benieuwd,tot nu toe blijf ik het leuk vinden!!
die dingen volg ik juist niet, ik kijk toch wel op fok.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:11 schreef Nizno het volgende:
ow en vergeet @foknieuws niet om te followen
heb BNO en foknieuws... is lekker om te zien hoe erg fok achter looptquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die dingen volg ik juist niet, ik kijk toch wel op fok.
Volg wel BNO, dan heb je nog af en toe echt nieuwe nieuwsflashes.
Yup, die zijn meestal de eerste met nieuws. Gooien dingen net wat sneller online dan andere nieuwssites. Soms zitten ze ernaast of blijkt er toch ergens iets niets aan de hand te zijn, maar meestal primaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die dingen volg ik juist niet, ik kijk toch wel op fok.
Volg wel BNO, dan heb je nog af en toe echt nieuwe nieuwsflashes.
Werkt bij mij ook nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:52 schreef Doopy-X- het volgende:
http://oproer.com/twwwitter/ is gestopt met werken![]()
Don't know if i fucked it up myself
heb jij nooit klachten gehad van mensen op Hyves dat je zo veel WWW-tjes plaatst dan? Dat is bij mij de reden geweest om twwwitter eruit te knikkerenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:52 schreef Doopy-X- het volgende:
http://oproer.com/twwwitter/ is gestopt met werken![]()
Don't know if i fucked it up myself
Heb ik ook vrij snel uitgezetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef Misan het volgende:
[..]
heb jij nooit klachten gehad van mensen op Hyves dat je zo veel WWW-tjes plaatst dan? Dat is bij mij de reden geweest om twwwitter eruit te knikkeren
Ik zit pas sinds gister op Twitter dus ik heb nog niet zoveel followers....enige Tweets die ik doe zijn momenteel eigenlijk www'squote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef Misan het volgende:
[..]
heb jij nooit klachten gehad van mensen op Hyves dat je zo veel WWW-tjes plaatst dan? Dat is bij mij de reden geweest om twwwitter eruit te knikkeren
twitterfall.comquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef F04 het volgende:
Weet iemand waar ik die website ook alweer kan vinden die automatisch channels volgt? Die dmv een AJAX alle tweets constant update
die paar euro is het zeker wel waard hoor, het is echt een vette applicatie, die constant door ontwikkeld wordt. Als je registreert, kan je gewoon elke volgende versie ook installeren, en beta's/alpha's.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tnx, neem aan dat die zooi gekraakt te vinden isVanavond es zoeken
![]()
Net een beetje zitten stoeien met Twitpic (werkt nice) en de auto plaatsen van www's @ hyves
Zo te zien is dat hetzelfde als twitpic namelijk mailen....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Jo0Lz het volgende:
Als fotopost programma zou ik Mobypicture gebruiken. Als hij de eerste keer niet kan uploaden, wordt er een optie beschikbaar om een proxy te gebruiken voor het uploaden. Die moet je dan even aanzetten, dan wordt je plaatje via de proxy van @janole gebruikt om het plaatje te posten.
Mot je in je profiel je twitteraccount aanzetten knulquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zit pas sinds gister op Twitter dus ik heb nog niet zoveel followers....enige Tweets die ik doe zijn momenteel eigenlijk www's
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mot je in je profiel je twitteraccount aanzetten knul
Naast Gravity, kan ik je de mobiele website slander aanraden, m.slander.net - anders Twittix of Twibble...quote:Op maandag 6 juli 2009 23:46 schreef ruffian het volgende:
Ik probeer al een tijdje mijn RSS feed richting Twitter te krijgen.
Twitterfeed blijft steeds een error geven over de GUID of create time.
Ok ik heb geen GUID in mijn RSS feed en heb ook totaal geen idee hoe ik die er in krijg.
Iemand nog tips?
Ook ben ik nog steeds naar het ultieme (gratis) twitter app voor mijn E75.
Gravity is leuk...maar zo veel gebruik ik Twitter nog niet dat ik er ¤10,- aan uit wil geven.
Er zijn wel enkele apps voor puur tekst berichten maar ik plaats dan graag nog een foto erbij
Shozu doet het ook lekker maar dan is mijn batterij na een 5 uurtjes totaal uitgeput.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/JaapJansen/status/2566117302
http://twitter.com/brusselmans/status/2566177617!
Ik heb ceTwit. Die heeft ook ondersteuning voor Twitpicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef Rejected het volgende:
Ik gebruik tinytwitter voor windows mobile, wel okay software.
Twitter is cool.
Soms moeten er nog wat dingen verwerkt worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:28 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Vraagje
Er staat hier dat ik 5 followers heb
maar in de lijst zijn dit er maar 3????
Wie weet waarom?
Twittix geinstaleerd, doet t super!!!!
Omdat twitter niet altijd even snel is..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:28 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Vraagje
Er staat hier dat ik 5 followers heb
maar in de lijst zijn dit er maar 3????
Wie weet waarom?
Twittix geinstaleerd, doet t super!!!!
quote:Your account has been suspended due to a violation of our Terms of Service.
Account suspended: Blocko
Date of violation: July 8, 2009
Minimum suspension period: 1 week
Your account was suspended for cross-posting duplicate updates across multiple accounts, a violation of our terms of service and the Twitter Rules that we take very seriously. Your account will remain suspended for a minimum of one week; you may petition for reinstatement on or after July 15, 2009.
remlof zit daar dus ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:08 schreef Blocko het volgende:
[..]toen ik dat zag, is namelijk niet mijn schuld.
Filteren op woorden via bijvoorbeeld tweetdeck of summize.comquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hmmm. Hoe hou je het eigenlijk allemaal bij? Op een gegeven moment volg je zoveel dat er berichten te snel voorbij gaan zodat je ze mist ...
Je kan het ook indelen in groepenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hmmm. Hoe hou je het eigenlijk allemaal bij? Op een gegeven moment volg je zoveel dat er berichten te snel voorbij gaan zodat je ze mist ...
quote:Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Ik gebruik tweetdeck, dan gaat dat aardig maar moet wel eerlijk zeggen dat het nu soms een beetje onoverzichtelijk is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
terwijk tweetdeck wel netjes bleef lopen... Lijkt alleen op t web gezeten te hebben....quote:
Het duurde trouwens net ook een eeuwigheid voordat een mobypicture fotootje in m'n tweetdeck tevoorschijn kwam. Maar dat zal dan wel weer een mobypicture gelegen hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijk tweetdeck wel netjes bleef lopen... Lijkt alleen op t web gezeten te hebben....
Nee, ligt aan de twitter API, waarvan ook Tweetdeck gebruik maakt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Het duurde trouwens net ook een eeuwigheid voordat een mobypicture fotootje in m'n tweetdeck tevoorschijn kwam. Maar dat zal dan wel weer een mobypicture gelegen hebben.
Tweetdeck heeft/had hier ook problemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijk tweetdeck wel netjes bleef lopen... Lijkt alleen op t web gezeten te hebben....
Gewoon een keer extra op F5 drukken. Dat wil vaak helpen.quote:
het telefoonnummer staat op de site waar je je eigen nummer hebt in moeten voeren. Aan de linkerkant.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:40 schreef F04 het volgende:
Wat is dan het verschil tussen dat Twitterfall en search.twitter.com?
Ik heb nu een bevestigingsms naar twitter verstuurd, maar hoe kan ik tweets dan via sms naar twitter versturen? nummer?
Had vanmiddag 1 x dat hij moeizaam opstarte,maar gewoon ff rebootje gedaan daarna weer perfect.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:27 schreef kikoooooo het volgende:
Tweetdeck werkt bij mij ineens niet meer. Het scherm blijft gewoon grijs, gevolgd door niets. Meer mensen hetzelfde probleem?
Heb Windows7 64bit en het draaide altijd perfect. De knopjes bovenaan doen ook helemaal niets meer.
Heb t al 2 weken, ook al een aantal maal een reinstall gedaan maar helpt niets helaasquote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Had vanmiddag 1 x dat hij moeizaam opstarte,maar gewoon ff rebootje gedaan daarna weer perfect.
Dit is wel met Vista btw!
Heeft iemand enig idee wat dat kost trouwens?quote:Op zondag 12 juli 2009 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
het telefoonnummer staat op de site waar je je eigen nummer hebt in moeten voeren. Aan de linkerkant.
+447624801423 dus
Internationaal (UK) nummer, dus afhankelijk van je abo.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wat dat kost trouwens?
Hier hetzelfde, nooit echt problemen gehad met DestroyTwitter, prima softwarequote:Op zondag 12 juli 2009 18:39 schreef ThE_ED het volgende:
Ik gebruik "Destroy Twitter", gene problemen verder
Zit er sinds een tijd ook bij, maar misschien niet zoals in tweetdeckquote:Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef Misan het volgende:
gebruik destroy twitter eigenlijk niet meer omdat ik graag tweeps in groepen wil kunnen verdelen
hoe werkt het in DT dan? kun je een kolom maken en daar bepaalde tweeps aan toevoegen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zit er sinds een tijd ook bij, maar misschien niet zoals in tweetdeck
Er is een groups tab waar je mensen in kunt zetten en die laat de groep zien die je op dat moment geselecteerd hebt.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe werkt het in DT dan? kun je een kolom maken en daar bepaalde tweeps aan toevoegen?
bij mij zit sms naar buitenland in mn bundel...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wat dat kost trouwens?
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen problemen met tweetdeck, over het algemeen.
Nou, wat je zegt:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
www.twitterveiling.nl/auction
Geinig.
Het is pas half af, enquote:Vanwege de snelle tot standkoming van zowel het veilingidee als de uitvoering ervan verloopt nog niet alles naar wens. Wij hopen op je begrip hiervoor! Er wordt hard gewerkt om alles zo soepel mogelijk werkend te krijgen.
Ik gebruik hem ook. Je moet gewoon wat groepen instellen en uiteraard ook de juiste mensen daarin stoppen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik gebruik tweetdeck, dan gaat dat aardig maar moet wel eerlijk zeggen dat het nu soms een beetje onoverzichtelijk is.
Het is gewoon een particulier initiatief om wat geld in te zamelen zeiksnor, heeft verder geen fuck met Twitter te maken, had net zo goed via fok! kenne zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is pas half af, enoh jee
het staat ineens online
konden we niks aan doen
![]()
Wel verdraaid!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef JJH het volgende:
Dit topic is niet bedoeld om Twitter af te zeiken!
Ja werkt die goed?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ceTwit. Die heeft ook ondersteuning voor Twitpic
Ah, thanks!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
Ze zien je tweet wel als ze op @hunnaam (in 't menuutje, voorheen heette dat '@Replies') klikken, als ze je tenminste niet hebben geblocked. Als jij zelf op @hunnaam klikt, zie je alleen hun eigen tweets.
quote:After Twitter comes Twittiquette . Businesses and PR companies are flooding the world with guides on the do's and don't's of micro-blogging (Number 7 - Don't Tweet and drive).
This is valuable stuff: (number 38; avoid Twitter while making love; it is discourteous to rate your partner's performance in mid-flow and a self-conscious lover may mistake the key-tapping for lack of engagement).
But this body of Twittiquette has failed to tap into a deeper and more substantial well which can offer us far greater Twitter truths than some dashed-off "how-to" guide. For nearly all the great philosophers foresaw Twitter and had salient things to say about it. At the time their comments were misunderstood as metaphors but their true meaning may now become clear. No doubt Alain de Botton will soon be compiling a new book on the subject, One way-Tweet: what philosophy can teach us about Twitter .
Perhaps the greatest name in Twilosophy is Descartes, whose seminal insight, "I tweet; therefore I am", brilliantly encapsulated the activity as something people do to validate their own existence. This led to further insights. "I am; therefore I tweet," and "You are, because you tweet back agreeing with me."
Karl Marx noted that before a man tweets, he exists in a state of unconsciousness - or Myspace - unaware of the wider issues around him. It is only with alienation that he awakes and tweets for the first time. Once the wider population is sufficiently alienated it can move to the next level of the dialectic - a state known as blogging.
In these early days most philosophers still believed in a God figure who directed all activity but Friedrich Nietzsche rejected that notion, preferring to talk about the world historical figure or SuperTweeter (often thought to be an early reference to Stephen Fry).
Descartes was not the first. Socrates is said to have thought about it on a number of occasions but as he never wrote anything his views are lost. He did mention them to Plato a few times, but unfortunately Plato was busy on The Republic and forgot to transcribe it.
In modern times Wittgenstein stands out with what we now realise were his four Twitter laws: 1. (from his early period): language defines the limits of reality. 2. (from his later period): reality defines the limits of language. 3. Anyone who understands this understands that they understand nothing. 4. What can be said at all can be said clearly; what we cannot talk about we must pass over in silence.
This last law was seen by many as his final observation on Twitter and is a fine piece of advice for users - unfortunately those who understood it, knew they had misunderstood it, and so ignored it, while those who misunderstood it, ignored it anyway. Then again it is well documented that Wittgenstein was more a Facebook man.
Dat is inderdaad ruk. Dat heeft Twitter gesloopt en ze zouden altijd nog deze functionaliteit herstellen. Duurt denk ik net zo lang als kunnen tweeten via im clients...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:46 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, is dat al lang zo, dat je alleen updates in je timeline ziet met @ gericht aan mensen die je ook volgt? Valt me nu pas op. Niet handig... Zo mis je veel nieuwe mensen om evt te volgen.
Als ik A volg maar B niet, zie ik wel wat A typt, tenzij dat begint met @B.
Is toch niet handig?
persoonlijk vind ik dat niet eens zo erg.. Nu kun je nog iets tegen iemand zeggen zonder dat iedereen meteen die update in de lijst krijgt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ruk. Dat heeft Twitter gesloopt en ze zouden altijd nog deze functionaliteit herstellen. Duurt denk ik net zo lang als kunnen tweeten via im clients...
Voglens mij zie je reacties aan vreemden niet als de "@janklaassen" aan het begin van de Tweet staat. Staat de "@janklaassen" niet aan het begin maar bijvoorbeeld ergens halverwege de Tweet, dan ziet iedere follower de Tweet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:54 schreef PM-girl het volgende:
Yep, ik zie inderdaad reacties aan 'vreemden' in mijn lijst staan. Raar dat dat dan niet altijd te zien is, begrijp ik?
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is ook niet het geval.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voglens mij zie je reacties aan vreemden niet als de "@janklaassen" aan het begin van de Tweet staat. Staat de "@janklaassen" niet aan het begin maar bijvoorbeeld ergens halverwege de Tweet, dan ziet iedere follower de Tweet.
Daarbij had Paul een foutje gemaakt door twitternaam en eerste woord van de zin aan elkaar te tikken.. daardoor bestaat de @twitternaam niet en maakt twitter het zichtbaar voor iedereen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is ook niet het geval.
Deze staat in mijn lijst:
"pauldeleeuw @<twitternaam vreemde user> weet ik dat niet of iets aanslaat.Heb net de jongens in het water gegooid met pyama en al. Sloeg erg aan bij iedereen.
about 4 hours ago from web"
Of bedoelen jullie met timeline iets anders dan gewoon de lijst met tweets van de mensen die je zelf volgt?
http://status.twitter.com/post/157160617/site-is-downquote:Site is down - 18 minutes ago
We are determining the cause and will provide an update shortly.
Poor boyquote:
Daar menen er weer een paar grappig te zijn dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef rgn het volgende:
Goed, het is dus een Denial Of Service Attack volgens http://status.twitter.com/
Wat houdt dat precies in?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef rgn het volgende:
Goed, het is dus een Denial Of Service Attack volgens http://status.twitter.com/
Zie ook hier http://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attackquote:
... En dan moet je denken aan minimaal het aantal verzoeken dat ze bij wijze van spreken per minuut krijgen, per seconde krijgenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel veel verzoeken/data naar de server sturen waardoor die het niet meer aan kan.
Verrekt!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel veel verzoeken/data naar de server sturen waardoor die het niet meer aan kan.
Maar is nog niks back upquote:Update: the site is back up, but we are continuing to defend against and recover from this attack.
Psies. En dat zal dus niet weinig zijn. Wil wel es weten wat er op een twitterdagje aan dataverkeer doorheen gaat. En da's dan tekst.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:38 schreef Misan het volgende:
[..]
... En dan moet je denken aan minimaal het aantal verzoeken dat ze bij wijze van spreken per minuut krijgen, per seconde krijgen
Misschien moet je die oproep ook ff in 't Georgisch of Russisch doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:34 schreef ThE_ED het volgende:
Kan iemand even zijn hand van de F5 knop halen?
ik heb ff gebeld, gaan ze doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:34 schreef ThE_ED het volgende:
Kan iemand even zijn hand van de F5 knop halen?
Ik ook niet, behalve als ik naar een buitenlands persoon tweet. Moet anders te lang over grammatica enzo nadenken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Catch22- het volgende:
wel 1 ding aan twitter; menig hollander meent in het engels te moeten tweeten, maar het leeuwendeel snapt er echt geen jota van.
Doe zelf bijna niets in het engels eigenlijk, interessantdoenerij imo
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:35 schreef borisz het volgende:
Ik heb er zelfs het acht uur journaal mee gehaald.
[ afbeelding ]
Ik wilde er heul een topic over openen maar goed dat vond ik ook weer zo nerdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:26 schreef borisz het volgende:
Ohja de credits zijn voor Bruce, die zag het als eerste.
er zijn ook mensen die deels Engels zijn opgegroeid en dus ook engels als voertaal hebben of die menig persoon hebben waarme ze in het Engels dienen te converseren omdat ze geen NL kennen ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Catch22- het volgende:
wel 1 ding aan twitter; menig hollander meent in het engels te moeten tweeten, maar het leeuwendeel snapt er echt geen jota van.
Ja heel erg interessantdoenerijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Catch22- het volgende:
Gewoon http://dabr.co.uk (nu tijdelijk down ivm die ddos) of http://m.slandr.net gebruiken vanaf je nokia.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ik gebruik geen applicaties ofzo, maar twitter ook via mijn E71 als ik niet in de buurt van een computer ben. Sinds die hackaanval krijg ik na aanmelden de melding dat de verbinding met de proxyserver slechts time-outs oplevert. Ligt dit aan Twitter of aan mij, en zo ja, hoe kom ik er van af?
Heb voor nu Twibble maar even gedownload, maar weet nog niet hoe ik tweets van anderen via deze weg kan lezen...
en dat alles in 140 tekens?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:12 schreef mazaru het volgende:
Ik volg de engelse Big Brother. Uiteraard geef ik mijn stevig gefundeerde en uiterst belangrijke mening over de mensen die daar in zitten in het engels
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:35 schreef borisz het volgende:
Ik heb er zelfs het acht uur journaal mee gehaald.
[ afbeelding ]
En zo niet, dan ratel ik gewoon door in het volgende venstertje. Er is toch geen hond die luistertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |