Had vanmiddag 1 x dat hij moeizaam opstarte,maar gewoon ff rebootje gedaan daarna weer perfect.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:27 schreef kikoooooo het volgende:
Tweetdeck werkt bij mij ineens niet meer. Het scherm blijft gewoon grijs, gevolgd door niets. Meer mensen hetzelfde probleem?
Heb Windows7 64bit en het draaide altijd perfect. De knopjes bovenaan doen ook helemaal niets meer.
Heb t al 2 weken, ook al een aantal maal een reinstall gedaan maar helpt niets helaasquote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Had vanmiddag 1 x dat hij moeizaam opstarte,maar gewoon ff rebootje gedaan daarna weer perfect.
Dit is wel met Vista btw!
Heeft iemand enig idee wat dat kost trouwens?quote:Op zondag 12 juli 2009 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
het telefoonnummer staat op de site waar je je eigen nummer hebt in moeten voeren. Aan de linkerkant.
+447624801423 dus
Internationaal (UK) nummer, dus afhankelijk van je abo.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wat dat kost trouwens?
Hier hetzelfde, nooit echt problemen gehad met DestroyTwitter, prima softwarequote:Op zondag 12 juli 2009 18:39 schreef ThE_ED het volgende:
Ik gebruik "Destroy Twitter", gene problemen verder
Zit er sinds een tijd ook bij, maar misschien niet zoals in tweetdeckquote:Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef Misan het volgende:
gebruik destroy twitter eigenlijk niet meer omdat ik graag tweeps in groepen wil kunnen verdelen
hoe werkt het in DT dan? kun je een kolom maken en daar bepaalde tweeps aan toevoegen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zit er sinds een tijd ook bij, maar misschien niet zoals in tweetdeck
Er is een groups tab waar je mensen in kunt zetten en die laat de groep zien die je op dat moment geselecteerd hebt.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe werkt het in DT dan? kun je een kolom maken en daar bepaalde tweeps aan toevoegen?
bij mij zit sms naar buitenland in mn bundel...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wat dat kost trouwens?
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen problemen met tweetdeck, over het algemeen.
Nou, wat je zegt:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
www.twitterveiling.nl/auction
Geinig.
Het is pas half af, enquote:Vanwege de snelle tot standkoming van zowel het veilingidee als de uitvoering ervan verloopt nog niet alles naar wens. Wij hopen op je begrip hiervoor! Er wordt hard gewerkt om alles zo soepel mogelijk werkend te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |