Man zelf sta je ongelofelijk te kutten met grote bandenlepels. Bij elke bandenboer doen ze het voor niets als je het wiel los aanlevert en het bandje daar koopt. Daarbij heb je ook nog het gevaar van beschadiging bij lichtmetaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maatje van mij helpt, aangezien hij de banden heeft geregeld.
Maatje is vrachtwagenchauffeur, die vertrouw ik wel dat'ie genoeg expertise heeft
over de a16 gaven ze dikke files af...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
JP, hoe lang is het rijden naar je huis vanaf Amsterdam, incl sleurhut mongolen?
ow..... nou, 20.00uur weg uit zwolle, 21.30 in amsterdam en ingeladen, 25.30uur bij JPquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
over de a16 gaven ze dikke files af...
ik zou als ik jou was rekeninghouden met een reistijd van een uurtje of 4
Bij de derde boerderij linksaf..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow..... nou, 20.00uur weg uit zwolle, 21.30 in amsterdam en ingeladen, 25.30uur bij JP![]()
JP ik ben er om 25.30heb ik trouwens je adres
Nee manquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Man zelf sta je ongelofelijk te kutten met grote bandenlepels. Bij elke bandenboer doen ze het voor niets als je het wiel los aanlevert en het bandje daar koopt. Daarbij heb je ook nog het gevaar van beschadiging bij lichtmetaal.
quote:Ik beschik bij mijn vader over een compleet uitgeruste werkplaats en laat de bandjes ook ergens anders leggen.![]()
edit: ganzenbord FTW
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef Sickert het volgende:
over de a16 gaven ze dikke files af...
ik zou als ik jou was rekeninghouden met een reistijd van een uurtje of 4
In belgië?? Die is gek..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en dan moet ik zeker "Het is hier fantastisch!" roepen
anderhalf uur zonder de filequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
JP, hoe lang is het rijden naar je huis vanaf Amsterdam, incl sleurhut mongolen?
A2, staat iedere vrijdag standaard stil bij Zaltbommel, Den Bosch, Eindhoven en Maastricht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Je kan toch de a4 naar amsterdam pakken, dan a2 naar maastricht en dan binnendoor naar ...??
Alstie om 22:00 gaat rijden dan lukt dat ook prima binnen de vijf kwartierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:25 schreef jpjedi het volgende:
anderhalf uur zonder de file
Zou kunnen ware het niet ik dan de aansluiting met de boot naar Texel mis en dus alsnog te laat benquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:23 schreef IJsmuts het volgende:
Je kan toch de a4 naar amsterdam pakken, dan a2 naar maastricht en dan binnendoor naar ...??
Jij wil weer 10 jaar single zijn ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren nieuwe brillen gehaald voor de vakantie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren nieuwe brillen gehaald voor de vakantie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was je weg dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo, ik ben er ook weer.
quote:
Die hebben we ook gezien, maar deze waren goedkoperquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee...Hopelijk als grapje bedoelt... Er zijn er bij die ze met enkel lamellen dragen
[ afbeelding ]
Ik ga nu beginnen met inladen en hoop er rond 20:30 te zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:26 schreef IJsmuts het volgende:
verdomme man, moet ik zo al die meuk gaan inladen, krijg al pijn in mn rug als ik dr an denk
quote:RTL start in najaar ook met HDTV
1 juli 2009 13:54
Onze gewaardeerde collega’s van Totaal TV hebben in een exclusief interview met John de Jong, het hoofd van distributie bij RTL Nederland te horen gekregen dat ook RTL besloten heeft om later dit jaar met HDTV te starten op vier zenders.
Over de distributie en voorwaarden is RTL nog in onderhandeling met alle distributeurs.
In het interview stelt John de Jong onder andere: ”RTL wil snel na de zomer starten met de HD kanalen. De eindregie en de technische infrastructuur zijn inmiddels grotendeels klaar om HDTV te kunnen aanbieden. Distributeurs krijgen naast het huidige aanbod van RTL zenders ook de mogelijkheid om de beeldkwalitatief betere HD versies van deze zenders door te geven. Daar hangt voor de distributeur dan natuurlijk wel een prijskaartje aan.”
Tijdens het afgelopen EK en de OS was Ned. 1 al in HD, althans bij UPCquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:11 schreef RudyCarell het volgende:
Tour de France leidt HD-periode voor publieke omroep in!
Heb vanmiddag ontvanger en abbo besteld!
En:
[..]
Nee sorryquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:33 schreef FJD het volgende:
Kom nou maar naar Belgie toe ipv dat je gaat blablablablaen over TV zenders
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:58 schreef ursel het volgende:
Voor het geval jullie je ingerust over mij maken.
Hier nog wat foto van mijn boodschappen afgelopen weekend in België
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kastje is niet zo groot dat er 300 verschillende bieren inpassen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan moet je eens naar het bierpaleis komen hier vlakbij..wel 300 verschillende soorten tot bier in houten kratjes aan toe. Ik probeer ook regelmatig een kratje.
http://www.bier-paradijs.com/quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn kastje is niet zo groot dat er 300 verschillende bieren inpassen..
Beetje bij beetje..
Waar zit die toko ergens eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:01 schreef BattleLies het volgende:
blablablablablablabla
En ik ... ga zo meer bier halen ...
Zometeen maar eens de Bush proberen, da's het zwaarste biertje van Belgiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:30 schreef ursel het volgende:
Ahhh.. ik heb jullie dus lekker gemaakt met die speciaal biertjes..
pep gaat niet samen met alcoholquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:06 schreef raaavi het volgende:
Slapen op een LAN party
fucking pussies
geen pep aanwezig?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zometeen maar eens de Bush proberen, da's het zwaarste biertje van Nederland België
12%
Vet hè, kreeg vandaag me hd-receiver... Volgende week gaan het extra kanalen pakket in. Maar ben zeer tevreden! En ook nog Dolby Digital geluid!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klöden op dit moment 1ste in de tijdrit.
Ned 1, 2 & 3 zijn nu standaard HDTour de France in HD
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef FJD het volgende:
Positie Team Overall +/- Vermogen
1 FJD * 2331 51.729.000
2 Rubberen Robbies 5638 51.379.000
3 Vlugge Japies 8973 51.091.000
4 Zerosiz 15915 50.380.500
BierPrimus
![]()
Tel eens tot 10...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
He we zitten nog steeds aan de Jup, de primus komt straks pas
Bier en bier tralalallala bier en bier tralalallalaaaaaaa bier en bier trallalalaaaaquote:
IJSquote:Op zondag 5 juli 2009 00:07 schreef BattleLies het volgende:
Ja ... kijk maar eens goed ...
[ afbeelding ]
Oe.. die zit toch in zo'n witte flesseke??quote:Op zondag 5 juli 2009 02:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Bier en bier tralalallala bier en bier tralalallalaaaaaaa bier en bier trallalalaaaa![]()
Gulden draak
Viel wat tegenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:16 schreef ursel het volgende:
Oe.. die zit toch in zo'n witte flesseke??
Volgens mij was die nog wel goed te doen hoor..
Tis alleen weer ff geleden dat ik die op heb..
Gulden Draak is lekkerquote:Op zondag 5 juli 2009 02:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Bier en bier tralalallala bier en bier tralalallalaaaaaaa bier en bier trallalalaaaa![]()
Gulden draak
Waar ben je danquote:
Brak achter m'n PCquote:
Ga je lekker douchen. Kom je terug ben ik geband van de serverquote:Op zondag 5 juli 2009 12:42 schreef -Raffie- het volgende:
Man .. ik heb heel de avond fristi gedronken en ben echt brak nu.. Bier lust ik eigenlijk niet en JP had verder enkel fristi.
En zelf opkuisen !!quote:Op zondag 5 juli 2009 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bier
Vannacht m'n hele luchtbed ondergekotst door die Gulden Draak
Jorrit spauwe!quote:Op zondag 5 juli 2009 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bier
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bier
Ben ik net thuis en zie ik deze fotoquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben ik net thuis en zie ik deze foto
Ik dacht dat we afgesproken hadden dat jullie de foto's niet zouden posten
En jij denkt dat ik helemaal naar Nijmegen ga rijden om in de regen te kunnen fietsen??quote:Op zondag 5 juli 2009 15:51 schreef dutch_cyclist het volgende:
Mocht het morgen gaan regenen rij ik niet mee Ursel
Dat heb je snel gedaan! Heen weg drie uur .. nu; 1.5 ??quote:Op zondag 5 juli 2009 21:40 schreef -Raffie- het volgende:
Zo ook weer thuis. Was een gezellig weekend. Nu alles weer op zijn plaats zetten
Da's nou een echte NAC supporter..quote:Op zondag 5 juli 2009 21:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en nog een mooie foto gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en nog een mooie foto gemaakt.
[ afbeelding ]
Damn..kom je goed weg zeg...voor zelfde geld kun je alle inhoud wegflikkeren.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eindelijk (echt) thuis. Blijken de stoppen te zijn gesprongen... Nog geen schade kunnen ontdekken en gelukkig alles in de vriezer was nog bevroren.
Wij vonden het ook super gezellig met jullie. En inderdaad. al die draadjes weer mooi wegfietsen achter mijn bureau.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:40 schreef -Raffie- het volgende:
Zo ook weer thuis. Was een gezellig weekend. Nu alles weer op zijn plaats zetten
Yep, gelukkig wel, nu ook maar hopen dat er niks kapot is gegaan. Van de week alles maar eens langslopen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Damn..kom je goed weg zeg...voor zelfde geld kun je alle inhoud wegflikkeren.![]()
[..]
JP&Lies ik heb ook genoten. Leuk om weer eens een echt BoF weekendje met jullie te hebben gedaan.quote:Wij vonden het ook super gezellig met jullie. En inderdaad. al die draadjes weer mooi wegfietsen achter mijn bureau.![]()
Volgende keer misschien in een studio in Hilversum.
Die van mij staat nog op de nominatie om weg te gaanquote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef jpjedi het volgende:
Geen dank..zonder de deelnemers geen succesvolle lan dus eer aan iedereen. Wij vinden het gewoon leuk om zoiets tot in de puntjes te verzorgen.![]()
Heeft er iemand nog een gamepc die weg mag voor een paar honderd euro.. ik heb zelf een graka (PCI-E) en het mag iets van een X2 cpu zijn of een andere dual core. Ik wil een extra lanpc hebben voor Lies.. HDD hoeft in principe ook niet.
Toppie.. ik pm je even.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Die van mij staat nog op de nominatie om weg te gaan
Weet iet wat het vandaag de dag nog waard is, maar wil er wel een klein nasje voor in de plaats gaan halen..![]()
We zijn in overleg voor Oktober in Hilversum. Patrick zag het wel zitten.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:00 schreef IJsmuts het volgende:
Jah was een prachtige LAN, echt toppie geregeld hoor JP & Lies![]()
![]()
kijk nu al weer uit naar de volgende
Denk dat je dan in de knoop gaat komen met de bungolan van de FOD..quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We zijn in overleg voor Oktober in Hilversum. Patrick zag het wel zitten.
Oh ja das waar ook. Die wil ik ook eens bezoekenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk dat je dan in de knoop gaat komen met de bungolan van de FOD..
2 uurtjes. Geen file alleen twee keer een brug die open was. Maar was inderdaad stuk sneller dan heen weg gelukkigquote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan! Heen weg drie uur .. nu; 1.5 ??
Boek mij ook maar in onder voorbehoud van datumquote:Op zondag 5 juli 2009 22:07 schreef IJsmuts het volgende:
ik doe iig mee aan een BoF huisje op de FoD lan
25, 26 en 27 september is de Lan dit jaar. Het gaat echter nog niet hard met de aanmeldingen, maar dat gaat wel goed komen denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh ja das waar ook. Die wil ik ook eens bezoekenMoeten we even zorgvuldig plannen. Wanneer valt die lan Jorrit?
6 slapen in een huisje en we hebben wel eens 13 man in een huisje laten gamenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef FJD het volgende:
Was weer geweldig iddWeinig gegamed maar enorm gelachen
![]()
Nu nog even Top Gear afkijken en dan bijslapenMorgen niet vergeten om de Rondemaster weer in te vullen. Heb iig de spullen ingepakt om morgen te kunnen fietsen
Hoeveel man gaan er in zo'n bungalow huisje?
Let wel he, het is altijd erg gezellig, maar het is niet de goedkoopste Lan, aangezien we bungalow huisjes hebben. Als jullie beide komen hebben jullie een aparte kamer (beneden) met 2 persoonsbed. Alle andere slapen in een bed met 2 man op een kamer (2 kamers boven)quote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Boek mij ook maar in onder voorbehoud van datumLies komt ook als we op een aparte kamer kunnen slapen! Is dat mogelijk Jorrit?
Nooit zo duur als de BoF lan.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Let wel he, het is altijd erg gezellig, maar het is niet de goedkoopste Lan, aangezien we bungalow huisjes hebben. Als jullie beide komen hebben jullie een aparte kamer (beneden) met 2 persoonsbed. Alle andere slapen in een bed met 2 man op een kamer (2 kamers boven)
Fietsie gepoetst, ketting gesmeerd en bandjes gepompt..quote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef FJD het volgende:
Was weer geweldig iddWeinig gegamed maar enorm gelachen
![]()
Nu nog even Top Gear afkijken en dan bijslapenMorgen niet vergeten om de Rondemaster weer in te vullen. Heb iig de spullen ingepakt om morgen te kunnen fietsen
Hoeveel man gaan er in zo'n bungalow huisje?
Uiteraard ben ik er ook niet als het gaat regenenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Fietsie gepoetst, ketting gesmeerd en bandjes gepompt..
Maar ziet er naar uit dat het weer alleen boven nijmegen gaat regenen..
ohquote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik er ook niet als het gaat regenen
Mot wel leuk blijven
JP, je had de verkeerde stroomkabel erbij gedaan
Gelukkig is het een standaard stroomkabel dus dat komt wel goed. Morgen maar eens een hdmi kabeltje kopen
Kwam ik ook niet tegen, toen ik die video kabel had wilde ik zo snel mogelijk weg ik zweette me kapot op zolderquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh![]()
HDMI had je ook uit die doos kunnen trekken.
Wanneer was dat? Want volgens mij vroeg er bij Ferdi een neger op enigzins dwingende toon of ik ook kwam?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:07 schreef IJsmuts het volgende:
ik doe iig mee aan een BoF huisje op de FoD lan
Boehoehoehoequote:Op maandag 6 juli 2009 07:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dusss net lekker over m'n nek gegaan hier op m'n werkWil naar huis, slapen!
quote:Op maandag 6 juli 2009 07:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 07:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alcohol is a hell of a drugquote:Op maandag 6 juli 2009 07:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu nog een paar witte sterren erop en je kan zo mee met Republican Cycling Party.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:46 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat dit hem wordt jongens
![]()
http://prendas.co.uk/details.asp?referrer=RHS&ID=1903
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nu nog een paar witte sterren erop en je kan zo mee met Republican Cycling Party.
Vind ik deze vetter! http://prendas.co.uk/details.asp?ID=1737
Volgens meteox.nl om 20:00quote:Op maandag 6 juli 2009 11:18 schreef FJD het volgende:
Weer zit er nog steeds goed uit, wel beetje jammer dat mn afspraak een half uur naar achteren is verschoven
Eitje..quote:Op maandag 6 juli 2009 11:34 schreef FJD het volgende:
Er gaan hier nu stemmen op om de etappe vd Ventoux te gaan bekijken en daar dan ook te gaan fietsen
Zou je meegaan?quote:
IK ga eind augustus al Arie.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou je meegaan?![]()
Mijn plan zou dan zijn; Ventoux, Madelaine & Croix le Fer naar misschien zijn er nog andere mooi dingen
25e Ventoux op dus op de dag vd etappe. Rest zal er dan wel omheen vallenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:52 schreef ursel het volgende:
IK ga eind augustus al Arie.
Moet sowieso nog ff uitvogelen wat we gaan fietsen.
Hoe en wat is de planning dan?
kruis van Fer?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou je meegaan?![]()
Mijn plan zou dan zijn; Ventoux, Madelaine & Croix le Fer naar misschien zijn er nog andere mooi dingen
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:05 schreef FJD het volgende:
[..]
25e Ventoux op dus op de dag vd etappe. Rest zal er dan wel omheen vallen
Ventoux ligt nog wel een stukje uit de route vanaf d'Huez hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef ursel het volgende:Ik doe ut dan wel in de week dat ik er al zit.
Ik kijk over ruim een uur nog een keer op Buienradar, bij geen regen over Nijmegen ga ik rijden.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:37 schreef dutch_cyclist het volgende:
wie gaan er vanmiddag fietsen?
http://www.parktivoli.nl/quote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kijk over ruim een uur nog een keer op Buienradar, bij geen regen over Nijmegen ga ik rijden.
Heb alleen geen idee waarheen? Heb je een adres?
Waar is je overtuigings kracht dan??quote:Op maandag 6 juli 2009 14:12 schreef FJD het volgende:
Ik bel je wel maar ik heb t vermoeden dat deze meeting nog wel even gaat duren aangezien we nog niet eens echt begonnen zijn
Ik vind dit meer wat voor jp:quote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees is trouwens ook wel gaaf..
[ afbeelding ]
Haantje de voorste..
3 man MT en een senior consultant over een strategisch vraagstuk. Niet alleen kun je dan niet weg maar ik zou ook niet weg willenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:27 schreef ursel het volgende:
Waar is je overtuigings kracht dan??
Kan je niet gewoon zeggen dat je dan niet aanwezig kunt zijn?
Ze probereerden hier ook nog een meeting te plannen om 15:30, maar heb gewoon gezegd dat ik er dan niet ben..
Ik was de BOB. Geen druppel alcohol opquote:
het waait van nijmegen richting arnhem. Tis hier nu droog. Maar denk dat het wel wisselvallig zal blijven.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:44 schreef dutch_cyclist het volgende:
hier in Arnhem komt het met bakken uit de hemel, zal niet veel verschillen van Nijmegen.
Sorry, maar ik ga niet mee, veel succes voor degene die wel gaan
ja 7 werkt prima manquote:Op maandag 6 juli 2009 18:10 schreef Sickert het volgende:
nerds
Windows xp of windows 7
en ik wil bf2 kunnen spelen dus win 7 moet dat wel aankunnen
Yep w7 werkt prima. Zowel JP als ik hebben probleemloos gespeeld, echter had ik wel problemen, maar betwijfel of het te maken had met w7. Ik draaide overigens wel build 7000. Heb op de laatste dag een nieuwere build geinstalleerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:10 schreef Sickert het volgende:
nerds
Windows xp of windows 7
en ik wil bf2 kunnen spelen dus win 7 moet dat wel aankunnen
Jij hebt goed geluisterd Frank..quote:Op maandag 6 juli 2009 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prachtige etappe
Cavendish sprint weer gewonnen maar de morele winnaar is Armstrong en de verliezer Contador. Kwam op 40 sec. binnen op o.a. Armstrong.
Heerlijk zitten kijkenquote:
Volgens buienradar is het anders nu nat in Nijmegen en nu had ik er gefietst, dus nog steeds een goeie keus geweestquote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef ursel het volgende:
stelletje mietjes. Tis gewoon droog gebleven.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk zitten kijken
Nou dan doe ik wel niet meer enthousiast over de Tour!![]()
dat had ik gisteren heel enthousiast gedaan. Voor niets dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef dutch_cyclist het volgende:
en een paar uur de fiets poetsen
Ik doe een buitensport maar ik ben bang dat ik vies word. Boehoehoehoehoehoehoehoehoequote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef dutch_cyclist het volgende:
en een paar uur de fiets poetsen
ik heb een dure fiets en die wil graag goed onderhouden en dat houdt in elke week een grote poetsbeurt en alles ontvetten/invetten.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik doe een buitensport maar ik ben bang dat ik vies word. Boehoehoehoehoehoehoehoehoe![]()
Leuk gefietst iig. Was maar een kleine anderhalf uur maar toch even goed stuk gezeten daar. Eerste keer zonder warming-up meteen omhoog knallen, vervolgens toch maar even een half uur goed ingefietst, toen nog een keer de normale route, de steile route en vervolgens nog een keer de oude Hollenweg. Bij die laatste zat ik echt helemaal leegIk heb wel meer respect gekregen voor de manier waarop Jorrit en Urs Alpe d'Huez op zijn gekomen, zo zonder fatsoenlijke voorbereiding moet het echt een hel zijn om 12km lang tegen 8% op te rijden, ik ging nu al stuk
Dan had ik het vorig jaar met een seizoen harde voorbereiding toch een stuk "makkelijker".
Naar beneden was een stuk leuker iigLaatste keer vol op de pedalen heb ik 70km/u op de GPS geklokt
Teveel poetsen is ook niet goed hoor. Ontvetten zeker niet... Zelfs mijn racemotor werd maar elke maand ontvet.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
ik heb een dure fiets en die wil graag goed onderhouden en dat houdt in elke week een grote poetsbeurt en alles ontvetten/invetten.
Als je een fiets van een paar honderd hebt kan ik me er iets bij voorstellen dat je die niet poetst.
Dan nog zou ik t niet doen gok ik. Een fiets is om te gebruiken, dat elke week alles poetsen heb ik nooit zo de moeite waard gevonden. Alleen na regen zou ik t wel doen (maar nu dan weer niet omdat ik toch niet echt fanatiek meer sport) maar verder vind ik eens per maand meer dan genoeg en zelfs dat eigenlijk al veel. Ik deed ook geregeld alleen maar de ketting even opnieuw insmeren en vluchtig de tandwielen af doen om eventueel zand weg te halen maar verder niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef dutch_cyclist het volgende:
ik heb een dure fiets en die wil graag goed onderhouden en dat houdt in elke week een grote poetsbeurt en alles ontvetten/invetten.
Als je een fiets van een paar honderd hebt kan ik me er iets bij voorstellen dat je die niet poetst.
Dit zijn pas ballequote:
Afentoe wel grappig, soms ook behoorlijk fout/ slechtquote:Op maandag 6 juli 2009 22:48 schreef FJD het volgende:
Ik ben sinds kort gescheiden, m'n vrouw heeft me verlaten omdat ze de "tingle" miste, dus mannen zorg ervoor dat je vrouw nooit de "tingle" verliest. Ik weet nog steeds niet precies wat een "tingle" is maar ik begrijp nu dat het gelijk staat aan een huis
Veronica nuJust for laughs festival
Truequote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:59 schreef Keltie het volgende:
Afentoe wel grappig, soms ook behoorlijk fout/ slecht
Boehoehoehoehoequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:02 schreef staticdata het volgende:
Is na morgen al dat MJ gebeuren over?
Agh ik begin het allemaal beetje hypocriet te vinden. Net zoals dat er nu 15 nummers van hem in de top 50 staat, kom op zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Boehoehoehoehoe
Heb gisteren nog even t concert in Budapest gedownload, ook gekeken bij JP. Echt geniaal
Geen kwaad woord over de doden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
Agh ik begin het allemaal beetje hypocriet te vinden. Net zoals dat er nu 15 nummers van hem in de top 50 staat, kom op zeg.
Eerst jaren de grond in geboord worden waardoor hij in de put komt en nu een dooie koe de hemel in prijzen.
Boehoehoe
Ik heb nog nooit een dode koe boe horen zeggen anders..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
Agh ik begin het allemaal beetje hypocriet te vinden. Net zoals dat er nu 15 nummers van hem in de top 50 staat, kom op zeg.
Eerst jaren de grond in geboord worden waardoor hij in de put komt en nu een dooie koe de hemel in prijzen.
Boehoehoe
Had het daar de afgelopen jaren dan ook niet over kunnen gaan, dat zijn muziek goed is?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over de doden.
Punt is gewoon dat zijn muziek steen goed is en daar gaat het nu om. Om MJ de artiest niet MJ de vieze blanke neger...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
Boehoehoe
Was geen aanleiding voor hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Had het daar de afgelopen jaren dan ook niet over kunnen gaan, dat zijn muziek goed is?
De samenleving in een notendopquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:18 schreef staticdata het volgende:
Boehoehoe
Oeh, nou wil ik helemaal graag uitleg hoe je mij ziet danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Puur omdat het van jou te verwachten was...
Niet persoonlijk hoor, maar als je eerst komt met "Is de MJ gebeuren morgen over..." Toen voelde ik hem al aankomen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
Oeh, nou wil ik helemaal graag uitleg hoe je mij ziet dan
Ik snap je punt en je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Niet persoonlijk hoor, maar als je eerst komt met "Is de MJ gebeuren morgen over..." Toen voelde ik hem al aankomen...
Het als hypocriet bestempelen... Hoezo? Het blijft de King of pop... Dat hij aangeklaagd is maar niet veroordeeld? Is dat waar het om gaat? Die gast kon vanaf zijn 6e niet meer normaal leven of over straat... Ik bedoel als MJ over een straat liep, stond het fokkin verkeer vast... Hij heeft gewoon geen normaal leven gehad... Kan hij neits aan doen
Het is ook raar... Postuum met 15 tracks in de Mega Top 50 staan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik snap je punt en je hebt wel gelijk, maar blijf het vreemd vinden dat het zo gaat in de wereld. Maar wat ik hypocriet vind is dat er veel media is die hem heeft afgeblaft en hem nu loopt op te hemelen. Dan zie je weer de commerciele waarde van MJ. Hier merk je letterlijk de ene zijn dood de ander zijn brood.
Sony spint ook garen bij zijn dood met de verkoop van de cd's.
Het hypocriete slaat dus niet op MJ zelf.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:48 schreef ursel het volgende:
Denk laat ik de tour weer ff aanzetten, is het eerste dat ik zie die Menchov onderuit gaan..![]()
Ach ja, een ding scheelt, hij is niet de enige die onderuit gaat..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ach ja, het is weer eens wat anders; Menchov die in de eerste week al de Tour verliest.
Mooi manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef ursel het volgende:
Ach ja, een ding scheelt, hij is niet de enige die onderuit gaat..![]()
Nee man! MJ kijken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Vanavond maar weer de avondetappe kijken
Wel weer goed voor de jeugd die nog niet echt van hem gehoord hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het is ook raar... Postuum met 15 tracks in de Mega Top 50 staan!
Ik denk van niet!quote:
Hehe idd! Maar gezien z'n rit van vandaag komt dat geel wel goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk van niet!
-edit-
en we gaan achter de komma kijken
-edit-
Cancellara houdt t geel
Vrijdag aankomst op HC dus dan is Cancellara er zeker afquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe idd! Maar gezien z'n rit van vandaag komt dat geel wel goed
Nooit anders geweest toch ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ach ja, het is weer eens wat anders; Menchov die in de eerste week al de Tour verliest.
Stream eens naar m'n iPhone.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de internetkijkers:
http://www.nos.nl/journaal24/
Live uitzending Ned. 3
Afgelopen jaren had ik de eerste twee weken nog wel het idee dat Menchov kans maakte. Dan faalde hij vervolgens in de derde week maar dan had ik iig twee spannende weken gehadquote:
Laat maar gadverdamme wat heb ik een hekel aan al die showbizz programma's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Helemaal niks van MJ gezien vanavond...
Misschien toch eens de hoogtepunten ergens kijken.
Mee eens! Alleen vind in Heal The World een prachtig nummer! De beste als het om de rustige gevoelige nummers gaat naar mijn ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef jpjedi het volgende:
Typisch Amerikaans ceremonie maar toch wel erg mooi zeg. Indrukwekkend statement van de overheid na de bekenning van dat jongetje dat dus niet misbruikt blijkt te zijn geweest. Jammer dat het na zijn dood moet komen en mede oorzaak was van MJ`s weg naar het graf.
Ik had echter verwacht dat die regisseur een stukje zou laten zien van zijn nieuwe tour die echt enorm gaaf zou zijn geworden. Werd het dat uitgekauwde heal the world gedoe. \
Mooi was wel weer die anekdotes van Die Motown gast en Smokey.
Ach ja weer een stukje geschiedenis erbij.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:26 schreef FJD het volgende:
Hypotheek is rondNog even langs beide notarissen en dan hoppakee
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:26 schreef FJD het volgende:
Hypotheek is rondNog even langs beide notarissen en dan hoppakee
+ de kosten van een house warming party..quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef FJD het volgende:
Iedereeen juichen omdat ik bijna 200k aan schuld op me heb hangen![]()
![]()
Welcome to the clubquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef FJD het volgende:
Iedereeen juichen omdat ik bijna 200k aan schuld op me heb hangen![]()
![]()
BoF! Housewarmings vallen sinds 2 jaar onder "verbouwing" en daarmee in t bouwdepot. Daar zit dus voor 8k ruimte inquote:
Geef maar een seintje als je die trap wilt lenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
BoF! Housewarmings vallen sinds 2 jaar onder "verbouwing" en daarmee in t bouwdepot. Daar zit dus voor 8k ruimte in
Daar kan je heul veul biertjes voor drinken..quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
BoF! Housewarmings vallen sinds 2 jaar onder "verbouwing" en daarmee in t bouwdepot. Daar zit dus voor 8k ruimte in
Ja okee, maar dan heb je nog een gat van 2k. Ik bedoel een beetje BoF feest doet al gauw 10kquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Kratje gulden draak moet er van die 8k wel af kunnen voor je denk ik..quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan heb je nog een gat van 2k. Ik bedoel een beetje BoF feest doet al gauw 10k
Of ben ik niet uitgenodigd
In ieder geval gefeliciteerd
Twee jaar terug zat er nog voor 2k aan nieuw glazuur voor de WC in maar tegenwoordig hoeft dat niet meer omdat Kev minder is gaan drinken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja okee, maar dan heb je nog een gat van 2k. Ik bedoel een beetje BoF feest doet al gauw 10k
Of ben ik niet uitgenodigd
In ieder geval gefeliciteerd
Wat dan??quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef jpjedi het volgende:
OMG die Voeckler is weer eens weg. Fail nummer 73 in zijn carrière
quote:Ajax versterkt zich met Verhoeven
AMSTERDAM - Ajax heeft een nieuwe doelman. Jeroen Verhoeven komt over van FC Volendam en tekent voor die jaar.
Meester faler in kansloze ontsnappingen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat dan??
En waarom is er geen LIVE stream momenteel??
14:30 Volgens de NOS pas..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Meester faler in kansloze ontsnappingen.
stream om 14:00 maar ik ga zo meteen voor een project naar de hoge school van Kortrijk.![]()
Tussensprint:
1: Geslin
2: Hutaro
3: Voeckler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |