Man zelf sta je ongelofelijk te kutten met grote bandenlepels. Bij elke bandenboer doen ze het voor niets als je het wiel los aanlevert en het bandje daar koopt. Daarbij heb je ook nog het gevaar van beschadiging bij lichtmetaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maatje van mij helpt, aangezien hij de banden heeft geregeld.
Maatje is vrachtwagenchauffeur, die vertrouw ik wel dat'ie genoeg expertise heeft
over de a16 gaven ze dikke files af...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
JP, hoe lang is het rijden naar je huis vanaf Amsterdam, incl sleurhut mongolen?
ow..... nou, 20.00uur weg uit zwolle, 21.30 in amsterdam en ingeladen, 25.30uur bij JPquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
over de a16 gaven ze dikke files af...
ik zou als ik jou was rekeninghouden met een reistijd van een uurtje of 4
Bij de derde boerderij linksaf..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow..... nou, 20.00uur weg uit zwolle, 21.30 in amsterdam en ingeladen, 25.30uur bij JP![]()
JP ik ben er om 25.30heb ik trouwens je adres
Nee manquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Man zelf sta je ongelofelijk te kutten met grote bandenlepels. Bij elke bandenboer doen ze het voor niets als je het wiel los aanlevert en het bandje daar koopt. Daarbij heb je ook nog het gevaar van beschadiging bij lichtmetaal.
quote:Ik beschik bij mijn vader over een compleet uitgeruste werkplaats en laat de bandjes ook ergens anders leggen.![]()
edit: ganzenbord FTW
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef Sickert het volgende:
over de a16 gaven ze dikke files af...
ik zou als ik jou was rekeninghouden met een reistijd van een uurtje of 4
In belgië?? Die is gek..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en dan moet ik zeker "Het is hier fantastisch!" roepen
anderhalf uur zonder de filequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
JP, hoe lang is het rijden naar je huis vanaf Amsterdam, incl sleurhut mongolen?
A2, staat iedere vrijdag standaard stil bij Zaltbommel, Den Bosch, Eindhoven en Maastricht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Je kan toch de a4 naar amsterdam pakken, dan a2 naar maastricht en dan binnendoor naar ...??
Alstie om 22:00 gaat rijden dan lukt dat ook prima binnen de vijf kwartierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:25 schreef jpjedi het volgende:
anderhalf uur zonder de file
Zou kunnen ware het niet ik dan de aansluiting met de boot naar Texel mis en dus alsnog te laat benquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:23 schreef IJsmuts het volgende:
Je kan toch de a4 naar amsterdam pakken, dan a2 naar maastricht en dan binnendoor naar ...??
Jij wil weer 10 jaar single zijn ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren nieuwe brillen gehaald voor de vakantie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren nieuwe brillen gehaald voor de vakantie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was je weg dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo, ik ben er ook weer.
quote:
Die hebben we ook gezien, maar deze waren goedkoperquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee...Hopelijk als grapje bedoelt... Er zijn er bij die ze met enkel lamellen dragen
[ afbeelding ]
Ik ga nu beginnen met inladen en hoop er rond 20:30 te zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:26 schreef IJsmuts het volgende:
verdomme man, moet ik zo al die meuk gaan inladen, krijg al pijn in mn rug als ik dr an denk
quote:RTL start in najaar ook met HDTV
1 juli 2009 13:54
Onze gewaardeerde collega’s van Totaal TV hebben in een exclusief interview met John de Jong, het hoofd van distributie bij RTL Nederland te horen gekregen dat ook RTL besloten heeft om later dit jaar met HDTV te starten op vier zenders.
Over de distributie en voorwaarden is RTL nog in onderhandeling met alle distributeurs.
In het interview stelt John de Jong onder andere: ”RTL wil snel na de zomer starten met de HD kanalen. De eindregie en de technische infrastructuur zijn inmiddels grotendeels klaar om HDTV te kunnen aanbieden. Distributeurs krijgen naast het huidige aanbod van RTL zenders ook de mogelijkheid om de beeldkwalitatief betere HD versies van deze zenders door te geven. Daar hangt voor de distributeur dan natuurlijk wel een prijskaartje aan.”
Tijdens het afgelopen EK en de OS was Ned. 1 al in HD, althans bij UPCquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:11 schreef RudyCarell het volgende:
Tour de France leidt HD-periode voor publieke omroep in!
Heb vanmiddag ontvanger en abbo besteld!
En:
[..]
Nee sorryquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:33 schreef FJD het volgende:
Kom nou maar naar Belgie toe ipv dat je gaat blablablablaen over TV zenders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |