De reden daarvoor is heel goed in een oud hollandsch spreekwoord terug te vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef koei het volgende:
Ik denk dat als je dat rond gaat vragen aan onbekende meisjes dat dat je nog best tegen gaat vallen...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Poit het volgende:
Het zegt me allemaal vrij weinig... Past dat in m'n PS3?
Wat issie mooi hequote:
Ik ga zo m'n gerepareerde GH3 gitaar uitproberen en als die werkt de coop expert campaign verder uitspelen met een vriendquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat issie mooi he![]()
Ik ga een terrasje opzoeken
Je mocht willen dat het in je PS3 zatquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Poit het volgende:
Ik had er toevallig eergisteren nog met een collega over:quote:
Ja, leuk man... nieuwe drivers installeren, herstarten, Direct-X opnieuw installeren, herstarten, game up-date draaien, herstarten, gamen.... maar er dan achter komen dat de nieuwe patch stiekem nog meer verkloot en je dus met rare schaduwen rondloopt.quote:
Hij past wel, maar dan niet in zijn geheel en verder kun je er niks meequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Poit het volgende:
ik kan iedergeval niet aantonen dat het wel of niet zo isquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
Is het nu echt? Schumi was voor de grap right?
Drivers installeren, reboot, klaar.... ik weet niet hoe jij met je pc om zou gaan als je geen mac zou hebben...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, leuk man... nieuwe drivers installeren, herstarten, Direct-X opnieuw installeren, herstarten, game up-date draaien, herstarten, gamen.... maar er dan achter komen dat de nieuwe patch stiekem nog meer verkloot en je dus met rare schaduwen rondloopt.
6 maanden later kan je hetzelfde doen....
Echt leuk man, PC-gaming.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
PC-Gaming is kut en behoort de pijp uit te gaan! DE PC is voor Word en Excel
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[TK] EmarWii / DGVF 2 DVD
DVDtje kopen![]()
VOor jou doe ik er een euro af!
Geloof me, meer dan goed. Heb meer dan 20 jaar met PC gewerkt/gegamed. Ook meer dan genoeg PC's in elkaar gezet, geüpgraded en gemod.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Drivers installeren, reboot, klaar.... ik weet niet hoe jij met je pc om zou gaan als je geen mac zou hebben...
quote:
Ik ben eigenlijk weer van console gaming afgestapt... heb er hier genoeg staan, maar de spellen trekken me niet meer aan en daar heb je nu ook last van updates en weet ik veel wat...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geloof me, meer dan goed. Heb meer dan 20 jaar met PC gewerkt/gegamed. Ook meer dan genoeg PC's in elkaar gezet, geüpgraded en gemod.....
Ik snap PC gamen heel goed. Mag er alleen graag de draak mee steken. Sinds ik zelf steeds minder game en naar Mac en consoles ben gegaan is het allemaal wel makkelijker geworden.
Ik denk niet dat het hem is, iig niet altijd geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik kan iedergeval niet aantonen dat het wel of niet zo is
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem is, iig niet altijd geweest.
Net Guitar Hero Metallica demo gespeeld, met mn net-gefixte GH3 gitaar die nu weer perfect werkt. En jezus wat een laffe kut versie zeg! 4 schijtnummers in de demo, en wat is het makkelijk! Ik probeerde eerst even hard, meteen 100%! Dat gebeurt me met GH3 echt niet zonder het nummer te kennen en ff te oefenen hoor!
en naast een paar hitjes vind ik metallica ook geen leuke band
Ik heb ze laatst voor de 4de keer live gezienquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem is, iig niet altijd geweest.
Net Guitar Hero Metallica demo gespeeld, met mn net-gefixte GH3 gitaar die nu weer perfect werkt. En jezus wat een laffe kut versie zeg! 4 schijtnummers in de demo, en wat is het makkelijk! Ik probeerde eerst even hard, meteen 100%! Dat gebeurt me met GH3 echt niet zonder het nummer te kennen en ff te oefenen hoor!
en naast een paar hitjes vind ik metallica ook geen leuke band
denk dat ik ze live ook wel leuker vind dan normaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst voor de 4de keer live gezienach ieder zijn ding
Dat denk ik ook wel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Tain het volgende:
[..]
denk dat ik ze live ook wel leuker vind dan normaal
Die gast erachter ookquote:
Had ik niet eens doorquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
Die gast erachter ookLoopt gewoon met een geweer rond...
360quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:53 schreef koei het volgende:
RSV2 is de leukste shooter die er is! Heb je de 360 of PS3 versie Lennie?
fok en nu.nl zeggen t, maar CNN nog niet en dat vertrouw ik toch wat meer!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef koei het volgende:
Welke bronnen dan Nebo? Ik hoor alleen dat hij een hartstilstand heeft gehad en niet ademend naar het ziekenhuis is gebracht. Dat is niet direct dood...
http://latimesblogs.latim(...)capt-steve-ruda.htmlquote:[Updated at 3:15 p.m.: Pop star Michael Jackson was pronounced dead by doctors this afternoon after arriving at a hospital in a deep coma, city and law enforcement sources told The Times.]
CBS News meldt dat LA Times heeft vermeld dat MJ dood is, maar dat bevestigen ze zelf niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef lkb9000 het volgende:
CBS news en LA Times zeggen dat ie nu dood is
Komt niet meer goed nee denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
CBS News meldt dat LA Times heeft vermeld dat MJ dood is, maar dat bevestigen ze zelf niet.
Althans, er staat nu "not confirmed by CBS".
Als LA Times het van TMZ heeft, dan weten we nog steeds niks. Maar ik denk niet dat het nog goed komt.
Trusten koei!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef koei het volgende:
Goed, nu dit mysterie is opgelost is het tijd voor Weeds en slapen!
Trusten allemaal
Ja, lekker op een terrasje gezeten. Kwam een oude bekende tegen die ik al 4 jaar niet meer gezien had. Was grappig. Verder lekker pilsje gedronken en die film gekeken. Echt een aanrader!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef Fallen het volgende:
Yup, MJ is niet meer.
Wel jammer. Ben geen groot fan van de man geweest, maar toch wel erg opgegroeid met z'n muziek. Zaten erg goede/mooie nummers tussen.
Maar eh, afgezien van film... nog een leuke avond gehad?
Ziet er beter uit met een piemel in d'r mond..quote:
Welcome back dude..quote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, lekker op een terrasje gezeten. Kwam een oude bekende tegen die ik al 4 jaar niet meer gezien had. Was grappig. Verder lekker pilsje gedronken en die film gekeken. Echt een aanrader!!
Hoe was jou avond?
Nice, lekker aan't gamen geweest..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klinkt goed!
MIjn avond was niet heel spannend eigenlijk. Wezen fitnessen en daarna thuis inFamous gespeeld, Nog op zoek naar de laatste 6 shards....
Merci.quote:
Is toch een mooie topicquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Merci.
Ik zal eens vragen waarom ik eigenlijk een ban had gekregen, niet omdat ik dit topic had geopend? :
Is het goed voor je om je
Niet alleen, maar als ik om die reden geband zou zijn dan zou het topic op z'n minst dicht moetenquote:
Ook dat. Eis een schadevergoeding!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet alleen, maar als ik om die reden geband zou zijn dan zou het topic op z'n minst dicht moeten
Ik kan wel huilen. Was vroeger fan van die beste man. Ik heb toen hij hier voor het laatst was beide concerten bezocht met mijn lieve tante en oma.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:00 schreef lkb9000 het volgende:
neewat vind je van t nieuws van michael jackson edje?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:15 schreef lkb9000 het volgende:
Was je ook van plan naar zn komende tour te gaan?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:43 schreef Poit het volgende:
Blwegh.. Moet werken vandaag.. ich habe keine zin enzo.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aquila360 open maar een nieuw topic met foto;s of ander soort bewijs en zorg er ook zelf voor dat je niet je eigen topic verbaggert en kom het anders melden als er bagger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:50 schreef Reintji het volgende:
Late ochtend tvpZag woensdagochtend ook een ongelukje met een motorrijderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.langzaamrijdend verkeer voor een stoplicht en die motorrijder zat niet op te letten
klapt met 5km per uur op zijn voorganger
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ik heb ook geen behoefte aan jou en jij blijft ook hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Even de Aqwiiwii spam troep verwijdert. Hou die crap in V&A, we hebben er hier geen behoefte aan
9 van de 10 zijn gekken op de wegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Fallen het volgende:
Was dinsdag ook al bij een ongelukje met een motorrijder.
Waarschijnlijk uit een zij-straat gekomen en verhoging te laat gezien. Achterkant van de motor volledig aan gort en de bestuurder ook.
Ik snap dat je met warm weer er niet naar uitkijkt om volledig suited-up op je motor te zitten, maar ook nu blijkt wel weer dat een spijkerbroek, t-shirt en helm toch echt niet voldoende zijn.
Hele straat afgezet en 6 man ambulance druk bezig om de man te redden en stabiliseren, zag er niet fijn uit.
zag er van de week ook 1 met korte broek en tshirtje aan... hoe dom kan je zijn...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Fallen het volgende:
Was dinsdag ook al bij een ongelukje met een motorrijder.
Waarschijnlijk uit een zij-straat gekomen en verhoging te laat gezien. Achterkant van de motor volledig aan gort en de bestuurder ook.
Ik snap dat je met warm weer er niet naar uitkijkt om volledig suited-up op je motor te zitten, maar ook nu blijkt wel weer dat een spijkerbroek, t-shirt en helm toch echt niet voldoende zijn.
Hele straat afgezet en 6 man ambulance druk bezig om de man te redden en stabiliseren, zag er niet fijn uit.
Tsja, Poit kan nou eenmaal niet zonder me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte aan jou en jij blijft ook hier
Ik ook niet, wie zou er anders posts van aqkwiikwii385 moeten verwijderenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, Poit kan nou eenmaal niet zonder me.
Mja, paar jaar terug...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:06 schreef Tain het volgende:
[..]
zag er van de week ook 1 met korte broek en tshirtje aan... hoe dom kan je zijn...
Damnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, paar jaar terug...
Was met m'n ma in de stad, knalt er een motorrijder tegen een auto aan. M'n ma was als eerste bij hem. Hij was aanspreekbaar, zei dat het allemaal wel mee viel, had wel pijn maar niks ernstigs. Zij heeft op hem ingepraat dat hij moest blijven liggen en niet bewegen. Na een minuutje zei hij dat hij wel last had van z'n rechter voet. "Is vast niet zo goed he?" vroeg hij. "Nee, maar blijf maar liggen" zei m'n ma.
Ondertussen keken wij elkaar aan en naar z'n rechter voet in z'n schoen.... 3 meter verderop.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, paar jaar terug...
Was met m'n ma in de stad, knalt er een motorrijder tegen een auto aan. M'n ma was als eerste bij hem. Hij was aanspreekbaar, zei dat het allemaal wel mee viel, had wel pijn maar niks ernstigs. Zij heeft op hem ingepraat dat hij moest blijven liggen en niet bewegen. Na een minuutje zei hij dat hij wel last had van z'n rechter voet. "Is vast niet zo goed he?" vroeg hij. "Nee, maar blijf maar liggen" zei m'n ma.
Ondertussen keken wij elkaar aan en naar z'n rechter voet in z'n schoen.... 3 meter verderop.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:46 schreef Reintji het volgende:Stik, ik heb een punt
Wie gaan er dood in [2009]? ;(
Waar was je gisteravond?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:46 schreef Reintji het volgende:Stik, ik heb een punt
Wie gaan er dood in [2009]? ;(
ik wil ook nog steeds mijn motorrijbewijs halen, maar als ik dit soort dingen lees...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:45 schreef lkb9000 het volgende:dat röntji nog steeds zelf durft te motorrijden, kan me voorstellen dat hij best wat erge dingen ziet daar
HOUSE ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:54 schreef Reintji het volgende:
Overigens, bijzonder vele motorrijders bij ons, vooral veel chirurgen, IC verpleegkundigen, anesthesisten en anesthesieverpleegkundigen en verpleegkundigen van de ambulance en spoedopvang.
Ik heb laatst nog een smatje gegluurd in die buurthuis, oooooeehhhhhhh die was zoet! *boks*quote:
quote:
Duidelijk!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, Poit kan nou eenmaal niet zonder me.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een smatje gegluurd in die buurthuis, oooooeehhhhhhh die was zoet! *boks*
nou nou, wacht ff... de oude is nog niet eens begraven...quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk!!!
Rossmore
Warm hier.. en rustig..
Het heeft idd te maken met de recessiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
Het gaat slecht met de verkoop!
Komt zeker door de recessie en meer van zulks..
Ik ben hem ook maar aan het downloadenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:23 schreef Poit het volgende:
Ach man.. hij verdient het! zo'n stem, zo'n lichaam!!
Trouwens Spank! Sex Drive. film der heerschers en 1 gast deed me aan jou denken
Waar kan ik mijn eigen Spankie downloaden dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben hem ook maar aan het downloaden
Ach ik weet niet beter, maar ik werk dan ook in de horeca. De keuken is nu al vaak een sauna en als het straks rond de 30 graden is wil je niet weten hoe warm het binnen isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Tain het volgende:
25 graden nu binnen... gelukkig staan er hier 3 ventilatoren te blazen
Hoe warm is het daar dan als het rond de 30 graden is?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ach ik weet niet beter, maar ik werk dan ook in de horeca. De keuken is nu al vaak een sauna en als het straks rond de 30 graden is wil je niet weten hoe warm het binnen is
I know, die ene gast die continu aan het scoren is zekerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:23 schreef Poit het volgende:
Ach man.. hij verdient het! zo'n stem, zo'n lichaam!!
Trouwens Spank! Sex Drive. film der heerschers en 1 gast deed me aan jou denken
Hey ouwe! Hoe was je ban?quote:
Wat een vlegels die slowchattersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Ah, Jules- was ook alweer gebanned. Ik vond het al zo rustig.
Rustig.quote:
Jij misbruikt je mod rechten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Ah, Jules- was ook alweer gebanned. Ik vond het al zo rustig.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb je niet gereport ofzo hoorHet zal me aan mijn reet roesten als je een kloon gebruikt, het was alleen zo overduidelijk in het 360 topic.
Yeah die's oud, ik moet maar eens een nieuwe maken!quote:
niet zo gek dus dat je zo slecht bent in TF2quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah die's oud, ik moet maar eens een nieuwe maken!
(mn bureau is wel even onopgeruimd hoor, alleen heeft Alice Cooper nu een zonnebril op)
Hij was vroeger een Dungeons & Dragons nerd!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
Best een grappige man, niet alleen spieren dus
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij was vroeger een Dungeons & Dragons nerd!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Tain het volgende:
[..]
niet zo gek dus dat je zo slecht bent in TF2
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]had ik jou niet keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer vermoord in TF2?
The Copy/Paste force is strong in this onequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]had ik jou niet keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer-op-keer vermoord in TF2?
Ha ik heb geen airco, en hier is het daarom ook 27 graden!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef Tain het volgende:
nu 26 graden hier en het gaat nog steeds omhoog, lang leve een verkeerd ingestelde airco
het kan zo oplopen naar 40 graden. Krijg je met die gasfornuizen en de warmte kan ook niet echt naar buiten. Dan komt al dat ongedierte naar binnen. Dus dat is echt zweten geblazen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar dan als het rond de 30 graden is?
Goorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het kan zo oplopen naar 40 graden. Krijg je met die gasfornuizen en de warmte kan ook niet echt naar buiten. Dan komt al dat ongedierte naar binnen. Dus dat is echt zweten geblazen.
Maar ik ga nu naar het bedrijfsborrel in goor. Komen alle werknemers die in Goor werken wat drinken in een tent die daar staat. Totaal geen zin inik doe het dan ook maar uit beleefdheid naar me collega's. Moet ik ook nog met lelijk tshirt lopen ook
ja dit zijn de leuke dagen, zo gauw de kroegen open gaan in Hengelo ben ik daar weg.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Tain het volgende:
Spank:
Personal Achievements Earned:
48 of 245 (20%)
Accumulated Points:
3,149
Most points:
19 (as Heavy)
Most kills:
11 (as Heavy)
Tain:
Personal Achievements Earned:
197 of 245 (80%)
Accumulated Points:
79,501
Most points:
70 (as Engineer)
Most kills:
24 (as Engineer)
quote:
quote:Now even though I went to college and dropped out of school quick
I always had a Ph.D.: a Pretty Huge Dick
Ladies tired of gettin' ripped off by guys like this
And givin' head is like a whale that's using a toothpick
ik werk er normaal alleen maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef lkb9000 het volgende:
David Letterman met Johnny Depp en Megan Fox te gast
[..]
Goor
Ik las vandaag in de krant dat ze Goor voor de zomerfestivals hebben hernoemd naar Swaffeloquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef lkb9000 het volgende:
David Letterman met Johnny Depp en Megan Fox te gast
[..]
Goor
i know. Dat grapje is op geenstijl.nl ontstaan. Waarom kom jij niet hier heen? Ik zit nu te wachten tot de kroegen in hengelo opengaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ik las vandaag in de krant dat ze Goor voor de zomerfestivals hebben hernoemd naar SwaffeloVeel plezier dus vanavond Patty!
Ik kan niet swaffelen dus heb er niets te zoekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
i know. Dat grapje is op geenstijl.nl ontstaan. Waarom kom jij niet hier heen? Ik zit nu te wachten tot de kroegen in hengelo opengaan.
Koei jij vroeg om foto's die heb ik nu geplaats bij het topic in V&Aquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan niet swaffelen dus heb er niets te zoeken
Kan jij niet swaffelen??????quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan niet swaffelen dus heb er niets te zoeken
Het is triest hè, koei kan hem zelfs niet half omhoog krijgen!quote:
Arm kind. hoe kan ze dan lol hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is triest hè, koei kan hem zelfs niet half omhoog krijgen!
heb je inFamous al gespeeld dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
Maar niet vetter dan de vetste vetheid PROTOTYPE
Die van mij wel jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:14 schreef koei het volgende:
Nebo, ik kan hem heel goed omhoog krijgen hoor
dat is maar goed ook, anders moest je hem maar een keer laten nakijkenquote:
quote:
doe mij maar een feestje met bier, mooie vrouwenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
Einde van de week vrijdag BBQ GALORE
Alle lui die wat voorstellen in de nederlandse GamesBizz waren er bij
Verwijder dan je gehele post door er neer te zetten dat het voor een ander topic bedoelt was.quote:
Kan dat ook jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Verwijder dan je gehele post door er neer te zetten dat het voor een ander topic bedoelt was.
Zoiets :
edit : was voor een ander topic.
je toch geen tijd en energie aan aquila besteden. En mensen die denken dat aquila een ps3 heeft: alleen bazen hebben een ps3quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Verwijder dan je gehele post door er neer te zetten dat het voor een ander topic bedoelt was.
Zoiets :
edit : was voor een ander topic.
Wat klets jequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je toch geen tijd en energie aan aquila besteden. En mensen die denken dat aquila een ps3 heeft: alleen bazen hebben een ps3
Hoe kan je dan zeggen dat Prototype beter is dan inFamous?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat klets je![]()
Wie denkt dat ik een ps3 heb
Wie dat zegt heeft de pu niet gelezen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zeggen dat Prototype beter is dan inFamous?
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zeggen dat Prototype beter is dan inFamous?
klopt, heb ik ook niet, die humor was leuk toen ik 18 was, nu 10 jaar later heb ik het wel gehad met die humorquote:
je bent nooit te oud voor die humor! EDJE VAN DE PU is ook al bijna 50 ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook niet, die humor was leuk toen ik 18 was, nu 10 jaar later heb ik het wel gehad met die humor
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef Poit het volgende:
Echt? ik vermaak me er nog prim:a mee. onlangs zelfs nog lid van geworden
prima scheitgerei
geef mij maar humor wat in bv snatch voorkomtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef Poit het volgende:
Echt? ik vermaak me er nog prim:a mee. onlangs zelfs nog lid van geworden
prima scheitgerei
Broeder!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef Tain het volgende:
[..]broertje ik heb ook een abo op de pu en ze liggen allemaal bij de pot
Die eindbazen zijn kut en de besturing ook als je tegen die eindbazen vecht! Dus easy is the way to go met deze gamequote:
easyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die eindbazen zijn kut en de besturing ook als je tegen die eindbazen vecht! Dus easy is the way to go met deze game
Ik weet niet eens wat ik hierop moet zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die eindbazen zijn kut en de besturing ook als je tegen die eindbazen vecht! Dus easy is the way to go met deze game
o.a. op aanraden van Rossdale!quote:
oeoeoe *steekt hand op* mag ik?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik hierop moet zeggen.
Ik denk dat niemand weet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
wtf man in dat flilmpje is DRE terug! Die gast is ineens een gekke gast
Echt wel man iederene kent Drequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand weet waar je het over hebt
ik ga me inhouden vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De reactievoegt weinig meer toe eigenlijk.
Maar je mag hoor
Goed van hem, hij was namelijk geen gameking. Saaie vent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Gast was gek als een deur vroeger! Maar nu doet die projecten in rio! Iets met het schilderen van krottewijken
Hij was de gekste van allemaalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Goed van hem, hij was namelijk geen gameking. Saaie vent.
inktvis etenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij was de gekste van allemaalToen in japan ging die inktvis eten dat was een tof stukje man
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat jij echt iemand bentquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij was de gekste van allemaalToen in japan ging die inktvis eten dat was een tof stukje man
Ik geloof het ook niet van jou.. zeker toen ik je papzak foto zagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat jij echt iemand bent
En dat komt vooral omdat je de leeftijd 24 schijnt te dragen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet van jou.. zeker toen ik je papzak foto zag![]()
Lelijke gast![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat jij echt iemand bent
En dat komt vooral omdat je de leeftijd 24 schijnt te dragen
"ook niet volwassen"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
Me bedreigen op msn dat ik een ''zuur leven ga krijgen'' op fok is ook niet heel volwassen Ed
Post hem danquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
"ook niet volwassen"
Je geeft zelf gewoon toe dat je niet volwassen bent
Ik neem het terug. Mijn excusesquote:
Geniaal dat topic hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:05 schreef Tain het volgende:
betalen voor Fok!net zo kansloos als een V&A topic voor een DGVF dvd
Om hem te kunnen filteren wil ik wel betalen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:05 schreef Tain het volgende:
betalen voor Fok!net zo kansloos als een V&A topic voor een DGVF dvd
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geniaal dat topic he![]()
Nog best veel serieus reacties gehad
Ik had een aantal maanden een docu gezien met hem in rio inderdaad. Hij beschilderde daar betonnen ramps en dergelijke en zette zich in voor de kids. Best gaaf!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
wtf man in dat flilmpje is DRE terug! Die gast is ineens een gekke gast
Ja klopt heb net even die site bekeken en is wel gaaf wat die daar doet idd. Alleen was die eerst altijd zo'n gekke kerel met raar petje en shizzle en nu was die ineens netje in pak en doet die dat.. het kan raar lopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had een aantal maanden een docu gezien met hem in rio inderdaad. Hij beschilderde daar betonnen ramps en dergelijke en zette zich in voor de kids. Best gaaf!
ik houd van leedvermaak dus ik zou het niet willen missenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Om hem te kunnen filteren wil ik wel betalen.
De één wordt iets later volwassen dan de anderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja klopt heb net even die site bekeken en is wel gaaf wat die daar doet idd. Alleen was die eerst altijd zo'n gekke kerel met raar petje en shizzle en nu was die ineens netje in pak en doet die dat.. het kan raar lopen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
De één wordt iets later volwassen dan de ander
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
De één wordt iets later volwassen dan de ander
Ik koop vast nog wel een keer een Wii, maar dan wel voor de prijs waarvoor je een GC kan aanschaffenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gvd had ik maar gezeten dat ze in de mediamarkt nu WII's verkochten voor 200 euro. Lading volk nu voor de kassa nu. En meteen lopen er ook veel een guitar hero setje bij. Als sony dit zag zouden ze nog jaloers worden ookik hoef hem niet, ik game wel op me xbox en ps.
daarom begin ik er niet aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:41 schreef Poit het volgende:
De Wii.. tot op heden m'n grootste miskoop...
Ik wil hem wel overnemen voor een prikkiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:41 schreef Poit het volgende:
De Wii.. tot op heden m'n grootste miskoop...
en je poolse slet dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:50 schreef Poit het volgende:
M`n zus en d`r kids gnieten ervan dus no can do rossjeflossje
nee ze is niet poolsquote:
Bij wie denk je dat dat vandaan komt!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:21 schreef Tain het volgende:
ik heb nog wel wat russische spam voor je poit
russisch maar dan tain's brides en ja dat kost je 10 euro per mailadresquote:
nee dank je ik hoef geen dvd van iemand die zijn eigen afkorting geeneens goed kan spellenquote:
pff en ik wou de handtekening er nog wel gratis bij doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:48 schreef Tain het volgende:
[..]
nee dank je ik hoef geen dvd van iemand die zijn eigen afkorting geeneens goed kan spellen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:48 schreef Tain het volgende:
[..]
nee dank je ik hoef geen dvd van iemand die zijn eigen afkorting geeneens goed kan spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |