De reden daarvoor is heel goed in een oud hollandsch spreekwoord terug te vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef koei het volgende:
Ik denk dat als je dat rond gaat vragen aan onbekende meisjes dat dat je nog best tegen gaat vallen...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Poit het volgende:
Het zegt me allemaal vrij weinig... Past dat in m'n PS3?
Wat issie mooi hequote:
Ik ga zo m'n gerepareerde GH3 gitaar uitproberen en als die werkt de coop expert campaign verder uitspelen met een vriendquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat issie mooi he![]()
Ik ga een terrasje opzoeken
Je mocht willen dat het in je PS3 zatquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Poit het volgende:
Ik had er toevallig eergisteren nog met een collega over:quote:
Ja, leuk man... nieuwe drivers installeren, herstarten, Direct-X opnieuw installeren, herstarten, game up-date draaien, herstarten, gamen.... maar er dan achter komen dat de nieuwe patch stiekem nog meer verkloot en je dus met rare schaduwen rondloopt.quote:
Hij past wel, maar dan niet in zijn geheel en verder kun je er niks meequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Poit het volgende:
ik kan iedergeval niet aantonen dat het wel of niet zo isquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
Is het nu echt? Schumi was voor de grap right?
Drivers installeren, reboot, klaar.... ik weet niet hoe jij met je pc om zou gaan als je geen mac zou hebben...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, leuk man... nieuwe drivers installeren, herstarten, Direct-X opnieuw installeren, herstarten, game up-date draaien, herstarten, gamen.... maar er dan achter komen dat de nieuwe patch stiekem nog meer verkloot en je dus met rare schaduwen rondloopt.
6 maanden later kan je hetzelfde doen....
Echt leuk man, PC-gaming.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
PC-Gaming is kut en behoort de pijp uit te gaan! DE PC is voor Word en Excel
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[TK] EmarWii / DGVF 2 DVD
DVDtje kopen![]()
VOor jou doe ik er een euro af!
Geloof me, meer dan goed. Heb meer dan 20 jaar met PC gewerkt/gegamed. Ook meer dan genoeg PC's in elkaar gezet, geüpgraded en gemod.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Drivers installeren, reboot, klaar.... ik weet niet hoe jij met je pc om zou gaan als je geen mac zou hebben...
quote:
Ik ben eigenlijk weer van console gaming afgestapt... heb er hier genoeg staan, maar de spellen trekken me niet meer aan en daar heb je nu ook last van updates en weet ik veel wat...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geloof me, meer dan goed. Heb meer dan 20 jaar met PC gewerkt/gegamed. Ook meer dan genoeg PC's in elkaar gezet, geüpgraded en gemod.....
Ik snap PC gamen heel goed. Mag er alleen graag de draak mee steken. Sinds ik zelf steeds minder game en naar Mac en consoles ben gegaan is het allemaal wel makkelijker geworden.
Ik denk niet dat het hem is, iig niet altijd geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik kan iedergeval niet aantonen dat het wel of niet zo is
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem is, iig niet altijd geweest.
Net Guitar Hero Metallica demo gespeeld, met mn net-gefixte GH3 gitaar die nu weer perfect werkt. En jezus wat een laffe kut versie zeg! 4 schijtnummers in de demo, en wat is het makkelijk! Ik probeerde eerst even hard, meteen 100%! Dat gebeurt me met GH3 echt niet zonder het nummer te kennen en ff te oefenen hoor!
en naast een paar hitjes vind ik metallica ook geen leuke band
Ik heb ze laatst voor de 4de keer live gezienquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem is, iig niet altijd geweest.
Net Guitar Hero Metallica demo gespeeld, met mn net-gefixte GH3 gitaar die nu weer perfect werkt. En jezus wat een laffe kut versie zeg! 4 schijtnummers in de demo, en wat is het makkelijk! Ik probeerde eerst even hard, meteen 100%! Dat gebeurt me met GH3 echt niet zonder het nummer te kennen en ff te oefenen hoor!
en naast een paar hitjes vind ik metallica ook geen leuke band
denk dat ik ze live ook wel leuker vind dan normaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst voor de 4de keer live gezienach ieder zijn ding
Dat denk ik ook wel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Tain het volgende:
[..]
denk dat ik ze live ook wel leuker vind dan normaal
Die gast erachter ookquote:
Had ik niet eens doorquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
Die gast erachter ookLoopt gewoon met een geweer rond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |