quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er ook nooit als je ze nodig hebt he. Als je niet beter zou weten zou je nog gaan denken dat smurfen echt niet bestaan
Dank je wel pinguinquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
En wiki maar bijgewerkt, die twee buitenlanders verzaken.
Heb je ook jam gemaaktquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
En de kersen zijn op, gisteren een kilo gehaald
zonde!!quote:
"Het klopt niet" lijkt me toch vrij duidelijk: Veranderen. Lijkt me het makkelijkste om alles te wissen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me gewoon beledigd. Klant gebeld om wat te vragen of ze iets preciezer wilt zijn wat ze nou met spoed wilt hebben. "het klopt niet" is bij mij vrij onduidelijk als het gaat om een layout van een rapportje. Bij het antwoord heb ik mijn mobiel maar twee meter verder gelegd, het was nog prima te verstaan.
Dat zou ik ook doen inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Het klopt niet" lijkt me toch vrij duidelijk: Veranderen. Lijkt me het makkelijkste om alles te wissen.
Met die gedachte speelde ik ook al. Of gewoon de faq van fok in het document plempen met een linkje naar KLB.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Het klopt niet" lijkt me toch vrij duidelijk: Veranderen. Lijkt me het makkelijkste om alles te wissen.
Ja precies. Maken, kutvogelquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
Zal ik dat blokhaakje in de TT dan maar even fixen?.
Net lekker gesteengrild, zometeen nog maar even een rondje fietsen.
BBQ!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maken, kutvogelRap wat.
Morgen weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |