Ik voeg jou toe aan de OP.quote:
Slotje.quote:(om de voorspelbare reacties voor te zijn)
quote:
Dirty mindquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:37 schreef wapwip het volgende:
[..]
Of mensen met usericons die niet zijn wat ze lijken te zijn
Wat zag je er in dan?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:44 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat weet je al
fotoboek ooit lang geleden met andere username ik, ja rare zin inderdaad![]()
Met andere een username, welke dan? Er hebben wel meerdere users een gokje gewaagdquote:
Dat zegt veelal meer over het topic dan over de reacties, wij proberen er simpelweg nog wat van te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:50 schreef koningdavid het volgende:
Wat een slechte reacties op dit topic.
Ik was dus niet de enige w000t w0000tquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Met andere username, welke dan? Er hebben wel meerdere users een gokje gewaagd
Smoesjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:52 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige w000t w0000t![]()
En ik weet niet meer welke ik hier voor had
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:34 schreef koningdavid het volgende:
Tja... ik heet David en ik ben vernoemd naar koning David uit de bijbel. Toen ik registreerde op FOK! dacht ik dat ik maar 5 keer zou posten hooguit, dus ik had niet lang nagedacht over de naam.
Nu ben ik eigenlijk niet zo blij meer met de gekozen username, want het komt zo arrogant over.
Er was ooit serieus een user onder de naam 'aids'. Zie em nooit meer, denk en hoop dat ie geshred isquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:35 schreef LockonStratos het volgende:
koningdavid vind ik wel echt zoeen kankerusernamenoem jezelf dan liever ikhebaids ofzo
Dan hoor ik hier niet te zijn...quote:
Dus ik ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Alle in de OP genoemde users zijn kloon van mij.
Mensen die hun dirty little secrets openbaar hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Gaat even in berichten spitten, dus delete eventuele dirty little secrets even
Hou je bek, Yvonne.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sorry dat je er op deze manier achter moest komen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:59 schreef Inverted_World het volgende:
Er zijn ook hypocriete user names zoals Verleiding(ik keek net in dit topique Hoe zie je er NU uit? #18 ) Of ben ik nu lullig bezig
. Zo verleidelijk vond ik het allemaal niet
Whehe ze krijgt niet echt positieve feedbackquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:59 schreef Inverted_World het volgende:
Er zijn ook hypocriete user names zoals Verleiding(ik keek net in dit topique Hoe zie je er NU uit? #18 ) Of ben ik nu lullig bezig
. Zo verleidelijk vond ik het allemaal niet
ik weet hetquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen die hun dirty little secrets openbaar hebbenNee ik hoef niets te verwijderen.
Je bent gewoon serieus aan het zoekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Gaat even in berichten spitten, dus delete eventuele dirty little secrets even
Ja ik verveelde mequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent gewoon serieus aan het zoeken
Laatste bezoek: 405 dagen geleden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Er was ooit serieus een user onder de naam 'aids'. Zie em nooit meer, denk en hoop dat ie geshred is.
Oja er gaat een belletje rinkelenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:01 schreef wapwip het volgende:
[..]
ik weet het![]()
Heb het zelfs nog voor je gepaint!!!!!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja er gaat een belletje rinkelenAl was je ook niet de enige die dat gepaint had
Mijn UI dan hequote:
Ik wilde eerst 'griekje' aanmaken i.p.v. griekjeee, maar die bestond alquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Treinhomo en Kankerman.
Dat waren nog eens users.
Je UI? je bedoeld vast niet die dingen die je koopt in de supermarkt in een netje, vaak per 5 voor iets van 2 euro? Ook wel uien genoemd?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn UI dan heMaisnon had een mooie paint gemaakt die nog vrij correct was ook
![]()
User Iconquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:09 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je UI? je bedoeld vast niet die dingen die je koopt in de supermarkt in een netje, vaak per 5 voor iets van 2 euro? Ook wel uien genoemd?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook best belachelijk, als je er zo over nadenkt...
Héy, wie zegt dat ze op zichzelf doelde?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze heeft het warm, vanwege de LSD. Er hangt nog een stukje onder haar lip...quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Héy, wie zegt dat ze op zichzelf doelde?
[..]
Aangezien het zo'n serieuze discussie zonder is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:09 schreef koningdavid het volgende:
griekjeee en wapwip, dit is SuperWormJim sprekend door een van zijn kloons:
Gelieve deze conversatie door te zetten middels PM of fobo.
Ja. We staan op het punt om de crisis in Iran te bespreken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aangezien het zo'n serieuze discussie zonder is.
omfgquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een vlek op mijn scherm had dus ik probeer het weg te vegen, heeft ze gewoon iets onder haar lip zittenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ja maak jij even een belachelijke users-topic in [US] aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:32 schreef Inverted_World het volgende:
Wat is dit een bash topic geworden
Ook een goeie ja.quote:
Je meent het!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een vlek op mijn scherm had dus ik probeer het weg te vegen, heeft ze gewoon iets onder haar lip zitten
Ik denk elke keer dat 't een vrouw isquote:
Paint jij mij is danquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:41 schreef Quir het volgende:
Wipwap is natuurlijk een noob die doet of 'ie een oldskool-griekjeee-painter is.
Iets over een user uit 2008 oldschool noemenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:41 schreef Quir het volgende:
Wipwap is natuurlijk een noob die doet of 'ie een oldskool-griekjeee-painter is.
Ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit topic gaat nog steeds over belachelijke usernames?
Idd. Iedereen dacht dat het leoline dance was. Is het leo linedancequote:
En hij doet niet eens aan linedancen ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd. Iedereen dacht dat het leoline dance was. Is het leo linedanceWEAK
Niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En hij doet niet eens aan linedancen ook.
Dat zei hij. Waarom je dan die naam kiest is mij echter een raadsel.quote:
Het is in verhouding, hun.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Iets over een user uit 2008 oldschool noemen!
Dat heb ik bij UnderLoveWings ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat 't een vrouw is
Iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En hij doet niet eens aan linedancen ook.
Waarover precies?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wilde mijzelf eigenlijk qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm noemen, maar FOK! deed moeilijk.
quote:
Je lokt dat heel bewust uit met je ava, dus niet zeuren.quote:
Nietusquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je lokt dat heel bewust uit met je ava, dus niet zeuren.
Tevens: a dirty mind is a joy forever![]()
come on zegquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
NietusIk snap nog steeds niet hoe mensen dat erin kunnen zien
En die vind jij dus belachelijk??quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Koploperkopper
Breathtaking
BeefRWijker
UnderTheWingsOfLove
swarmahoer
Tijgertje.
Krentenbol.
AdmiraalAnaal
Namen waarmee ik samengewerkt heb op diverse fora
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:34 schreef koningdavid het volgende:
Het wordt steeds meer een trend lijkt het wel.
Voorbeelden:
Penisbaard
kolonel-knalpiemel
hoereknetter
123fokacount
Reservereserveslot.
Poepsjaars
pedo-poes
InMeKontGeneukt
koningdavid (om de voorspelbare reacties voor te zijn)
En zo zijn er vast nog duizenden. Wat moet men wel niet van ons FOK!kers denken?![]()
Klacht: teveel belachelijke usernames op FOK!
Nee, ik vind het juist boeiende namen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En die vind jij dus belachelijk??
En dan post je die in een topic met zo'n TT??quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist boeiende namen.
Niet meer nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:10 schreef wapwip het volgende:
[..]
come on zeg![]()
en trouwens, je kan heul niet in jou fobo reactie plaatsen
Ja, sorry.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan post je die in een topic met zo'n TT??
wapwipquote:
Is het ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Keiichi het volgende:
Ik vind Keiichi maar een domme username, serieus
quote:
Ik denk dat de medische wereld dat niet heel praktisch zou vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
als kanker een nieuwe naam kreeg, dan werdt het jouw user-name!!
hallo soulmate sorry dat ik je onderkakte netquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:36 schreef WcPot het volgende:
Ongelofelijk dat dit allemaal kan op Fok!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:36 schreef WcPot het volgende:
Ongelofelijk dat dit allemaal kan op Fok!
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:45 schreef kringspier het volgende:
[..]
hallo soulmate sorry dat ik je onderkakte net
doen we! wie nodigen we uit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:07 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Waarom starten we de 1e FoK!orgie niet?
die bukaki gaat dan wel op TS hequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Iedereen met een belachelijke username
hedde gij donkere sperma dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:16 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
neeheee, jij bent hier diegene die wel een tintje kan gebruiken
jazeker, pikzwart. Ik ben ook een moeilijk grote neger, met een dikke negerlul die ik in je nek kan leggen maar dat niet doe, omdat je dan spontaan een hernia krijgt.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik sta bovenaan!
* kolonel-knalpiemel fles Jack Daniels ontmaagd
Nee sorry, Ik kan de sletjes niet van me afslaan, ik kan geen keuze maken !!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:36 schreef pedo-poes het volgende:
mijnheer pindaplukker, gaan wij nou nog bukaki doen of hoe zit dat
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nee sorry, Ik kan de sletjes niet van me afslaan, ik kan geen keuze maken !!
geweldigquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef leolinedance het volgende:
Wie zet mijn geniale usernaam nou in die poll
Hehequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op, kerels die linedancen
Wist je dat ik er pas serieus na een jaar of wat achter kwam dat er leo linedance staat eigenlijkDacht eerst steeds aan Leoline Dance.
Maar waarom nou dat 'linedance'?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehe![]()
Er waren ook nogal wat users die dachten dat er Leonie stond en dachten dat ik een meisje was
Gewoon, omdat het kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar waarom nou dat 'linedance'?
snij je piemel er af.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehe![]()
Er waren ook nogal wat users die dachten dat er Leonie stond en dachten dat ik een meisje was
Ja hoor, mits vrouw, slank en lange blonde krullen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:03 schreef kringspier het volgende:
knalpiemel wil je mij verwennen?
klopt, oorspronkelijk was ik kolonel_knalpiemel.quote:
Zeg, we zijn hier niet in Iranquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:12 schreef Klit het volgende:
Kolonel-knalpiemel is wel een hele vreemde naam.
Ik vind het sowieso vreemd dat dat allemaal gewoon kan hier op FOK!.
Ja Klit is inderdaad een stuk minder suggestief.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:12 schreef Klit het volgende:
Kolonel-knalpiemel is wel een hele vreemde naam.
Ik vind het sowieso vreemd dat dat allemaal gewoon kan hier op FOK!.
Ik vermoed dat het over haar verleiding (veel) te eten gaat en vind 'm in dat opzicht eigenlijk wel goed gekozen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
originele signaturequote:
nee maar jij!quote:
Jouw username doet me denken aan Roflpantoffel met zijn "Heil pantoffel" en "Ein volk, ein pantoffel"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:36 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
ik vind ze eigenlijk best wel grappig
Daar lijkt het wel op ja.quote:
gelukkig maar! Penisbaard is dus echt slechtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:16 schreef koningdavid het volgende:
De poll wordt gehackt volgens mij.
Penisbaard heeft in een keer 25 stemmen erbij ofzo. Wat gebeurt er?!?!?
Mensen die 25 keer op zichzelf stemmenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:16 schreef koningdavid het volgende:
De poll wordt gehackt volgens mij.
Penisbaard heeft in een keer 25 stemmen erbij ofzo. Wat gebeurt er?!?!?
Gewoon een proxy lijkt me?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef koningdavid het volgende:
Serieus waar komen al die stemmen opeens vandaan. Staat de poll ook op Telegraaf.nl ofzo?
Kun je die cheater niet uit de poll verwijderen?quote:
Dank jequote:
als mensen mijn uitspraak op t-shirst zetten ben ik toch redelijk geslaagd volgens mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Dank je
Ik vermeld expliciet dat ik alleen lijken neuk. Jij hebt alleen maar een t-shirt slogan, dead girls... erg EMO van je.
Users kunnen niet alleen eenmalig stemmen.quote:
Ik vind hem wel tofquote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
De naam natuurlijk, de user zelf is een prutser eerste klas.
Dan is Knalpiemel nog beterquote:
quote:
Ik moest lachenquote:
Jouw UIquote:
voorvochtisbochtquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef Arcee het volgende:
Er zijn er nog wel meer belachelijke usernames, bijvoorbeeld:
quote:Op zondag 13 september 2009 00:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik heb teminste nog een unieke naam
Oh wacht, eigendunk
Inderdaad en het duurt niet lang meer voor het officieel een reeks isquote:Op zondag 13 september 2009 02:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat een kwaliteits topic eigenlijk
Nu nog een reeks van inspiratieloze usernames.quote:Op zondag 13 september 2009 13:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Inderdaad en het duurt niet lang meer voor het officieel een reeks is![]()
Generaal Grafkankerquote:
Nieuw generatie KLB'ers hequote:Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef leetzors het volgende:
Wat ze tegenwoordig niet doen om aandacht te krijgen.
- Oude topics kicken
-Kansloze usernames
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Treinhomo en Kankerman.
Dat waren nog eens users.
quote:
Dat zijn de meest kutte namen van heel dit topic. Die anderen zijn wel grappig.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Ken ook een aantal.
Von Bierbrauwer zum Brudwoesrt
De kakkende kak meneer
Trolster driea pismanneke
De gebaken Piemel
De gebarste kutje hola
Haasje hup enhopla derin
Jandorie verboden te vloeken.
GODVERBIEDTEVLOEKEN
Neukmekapotaandie kutjesvandaag
Neukmeuitgaan
Knalpootrammenmaar
Poepsekee
Poepejantje
Gaatgijnoglekkerpoepen
Kanniemerslapgehang
Eenigste aanhanger
Tja het kan dus wel. Nieuwe pol invoeren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |