Ik voeg jou toe aan de OP.quote:
Slotje.quote:(om de voorspelbare reacties voor te zijn)
quote:
Dirty mindquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:37 schreef wapwip het volgende:
[..]
Of mensen met usericons die niet zijn wat ze lijken te zijn
Wat zag je er in dan?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:44 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat weet je al
fotoboek ooit lang geleden met andere username ik, ja rare zin inderdaad![]()
Met andere een username, welke dan? Er hebben wel meerdere users een gokje gewaagdquote:
Dat zegt veelal meer over het topic dan over de reacties, wij proberen er simpelweg nog wat van te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:50 schreef koningdavid het volgende:
Wat een slechte reacties op dit topic.
Ik was dus niet de enige w000t w0000tquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Met andere username, welke dan? Er hebben wel meerdere users een gokje gewaagd
Smoesjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:52 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige w000t w0000t![]()
En ik weet niet meer welke ik hier voor had
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:34 schreef koningdavid het volgende:
Tja... ik heet David en ik ben vernoemd naar koning David uit de bijbel. Toen ik registreerde op FOK! dacht ik dat ik maar 5 keer zou posten hooguit, dus ik had niet lang nagedacht over de naam.
Nu ben ik eigenlijk niet zo blij meer met de gekozen username, want het komt zo arrogant over.
Er was ooit serieus een user onder de naam 'aids'. Zie em nooit meer, denk en hoop dat ie geshred isquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:35 schreef LockonStratos het volgende:
koningdavid vind ik wel echt zoeen kankerusernamenoem jezelf dan liever ikhebaids ofzo
Dan hoor ik hier niet te zijn...quote:
Dus ik ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Alle in de OP genoemde users zijn kloon van mij.
Mensen die hun dirty little secrets openbaar hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Gaat even in berichten spitten, dus delete eventuele dirty little secrets even
Hou je bek, Yvonne.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Alle in de OP genoemde users zijn kloon van mij.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sorry dat je er op deze manier achter moest komen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:59 schreef Inverted_World het volgende:
Er zijn ook hypocriete user names zoals Verleiding(ik keek net in dit topique Hoe zie je er NU uit? #18 ) Of ben ik nu lullig bezig
. Zo verleidelijk vond ik het allemaal niet
Whehe ze krijgt niet echt positieve feedbackquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:59 schreef Inverted_World het volgende:
Er zijn ook hypocriete user names zoals Verleiding(ik keek net in dit topique Hoe zie je er NU uit? #18 ) Of ben ik nu lullig bezig
. Zo verleidelijk vond ik het allemaal niet
ik weet hetquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen die hun dirty little secrets openbaar hebbenNee ik hoef niets te verwijderen.
Je bent gewoon serieus aan het zoekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Gaat even in berichten spitten, dus delete eventuele dirty little secrets even
Ja ik verveelde mequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent gewoon serieus aan het zoeken
Laatste bezoek: 405 dagen geleden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Er was ooit serieus een user onder de naam 'aids'. Zie em nooit meer, denk en hoop dat ie geshred is.
Oja er gaat een belletje rinkelenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:01 schreef wapwip het volgende:
[..]
ik weet het![]()
Heb het zelfs nog voor je gepaint!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |