Beide leuk, maar Kiri wint hetquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:16 schreef Ambrosius het volgende:
Wozniacki hoeft weinig onder te doen voor Kirilenko qua looks imo.
quote:
Andreev had het gisteren niet bepaald moeilijk met cool guy Spadea, dus al zijn overgebleven energie kon hij in Maria steken. En geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:30 schreef Szura het volgende:
Hoppakee, bageltje![]()
Zeker gedopt door Andreev gisteren
Ik ook niet. Eerder één van de Williams, die het hier altijd goed doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Bizar dat Safina hier 30% van de stemmen krijgt en dus titelfavoriet is trouwens. Had ik echt niet verwacht..
Nadal krijgt ook 11%quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Bizar dat Safina hier 30% van de stemmen krijgt en dus titelfavoriet is trouwens. Had ik echt niet verwacht..
Haha ja, waarschijnlijk vroege stemmers, daar kan ik nog in komen.quote:
Mister Cibulkova, oftewel Melzer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Andy![]()
Al bekend wie zijn volgende tegenstander wordt?
Kijk, daar weet ik dus weer niets van. Ik volg dat gossip nieuws naast het tennis niet echt. Moet dan toch eens die andere topics op Tennisforum wat meer lezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die zijn al een tijdje uit elkaar.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
KOM OP KIRILENKO!
Ik wil meer van jou zien op TV.
Oh. Dat zal zeer doen bij Kirilenko. BITCH FIGHT!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef qonmann het volgende:
Misschien al gemeld:
Stella McCartney’s patience deserves every respect, but even her waiting for Maria Kirilenko to actually showcase some of her outfits seems to have ended since Caroline Wozniacki has been chosen as a new promoter of adidas by Stella McCartney.
Maria Kirilenko has been constantly losing early in tournaments and tennis fans barely got the chance to see beautiful adidas by Stella McCartney designs. I’m sure the 18-year-old Dane will be a much better promoter of the brand, although Kirilenko and adidas by Stella McCartney were a match made in heaven considering how the clothes suited the Russian.
Caroline Wozniacki will be the only player to wear adidas by Stella McCartney at the 2009 US Open. (sources: The Double Bagel, photos: Ralf Reinecke)
Hup Caroline
en
Hup Maria![]()
Klaag je daar nou om?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef TubewayDigital het volgende:
kan iemand het verschil zien tussen Kirilenko en Wozniacki, die lijken wel als 2 druppels water op elkaar zeg.
En Kuznetsova wordt wel weer heel erg onderschat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Goh, wat ziet die Myskina er uit zeg...quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef RechtseRukker het volgende:
http://player.nos.nl/inde(...)3710/category/sport/
klagen over het Oostblok, het lijkt het songfestival wel
Nu lijkt ze net op Jankovic.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Goh, wat ziet die Myskina er uit zeg...
Doe inderdaad maar een marathonpartij, die zwetende strakke lichaampjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:15 schreef franklop het volgende:
Van mij kan die partij op CC niet lang genoeg duren
Ze dist wel mooi dat kut Amerikaquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Goh, wat ziet die Myskina er uit zeg...
Veels te vroeg natuurlijkquote:
Misschien moet je eens langs SpecSavers.quote:
Christus te paard wat een vergelijking.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens langs SpecSavers.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou pak je één van de lekkerste foto's van Maki met één van de minst mooie foto's van Caroquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, die foto van Kirilenko is natuurlijk wel tijdens een shoot. Wacht even op een shoot van The Woz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee naast de Bokito-zusters?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Help, straks heeft iedereen een bijnaam.
Art met zn Caro, Maki en die Duitse. Bedoel meer koosnamen, afkortingen enz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Valt toch wel mee naast de Bokito-zusters?
Na de willams zusjes, die al paar games proberen door opslag van de francaises te komen, wil nog niet vlotten, ondanks diverse BP'squote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef Szura het volgende:
Hm Rogier Wassen ook nog in t mixed dadelijk
Dat lijkt me logisch. Ze gaan toch Murray laten zien, dus waarom dan een paar minuten van een partij die je toch niet af gaat maken? Als je alles volgt misschien onbegrijpelijk, maar het wordt voor de meeste kijkers wat te chaotisch denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:32 schreef Szura het volgende:
Nou laat maar weer de hele warming-up van Murray zien ja terwijl Gonzo bezig is...
Ik vind het babyvet zo sexy bij haarquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:21 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Favoriet van velen, kijke hoe ver ze komt
Hup Caroline !
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik vind het babyvet zo sexy bij haar
Welke BBC moet ik hebben?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh, je kijkt naar die kutzender.
Davy 2-0 voor.
Ik vind het geweldig eigenlijk, zo veelzijdig zijn er niet veel (ik durf zelfs te zeggen: niemand).quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:51 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Murray zijn spel toch lelijk zeg.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:51 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Murray zijn spel toch lelijk zeg.
Soms echt wonderbaarlijke schotenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:51 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Murray zijn spel toch lelijk veelzijdig zeg.
Het is geen voetbalquote:
Kuznetsova op Wimbledon, daar moet ik de eerste goede wedstrijd ook nog van zien. Nee, die is niet echt een van de favorieten hier.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Kuznetsova wordt wel weer heel erg onderschat.
Ik gebruik ze maar al te graag. Zal ik er ook één voor jou gebruiken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Art met zn Caro, Maki en die Duitse. Bedoel meer koosnamen, afkortingen enz.
Ik wilde het net posten en met precies dezelfde woorden nog eensquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
2-1 voor JCF.
Levine staat Cuevas compleet te vegen trouwens: 6-2 6-1.
Niet zo bijzonder eigenlijk allemaal.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:25 schreef kevin_ het volgende:
Schedule of Play voor morgen: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule12.html
Federer als eerste.
Cilic - Haas kan een hele leuke partij worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder eigenlijk allemaal.
Tsonga-Ivo is natuurlijk knallen tot en met, Fish-Djoko verwacht ik wel wat leuks van, al kan Djoko ook compleet de grond aanvegen met Fish natuurlijk.
www.wimbledon2009.nlquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef vaarsuvius het volgende:
Waar kan ik nog via intenret kijken? Heb al te lang voor de tv gelegen vandaag en moet nog wat werk doen achter de pc.
Ze zoomen echt vééls te vaak in op zn hoofd als hij op de service staat te wachten. Jeezus, dat is echt schrikken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef zjroentje het volgende:
Ik kan echt niet lang naar die kop van Murray kijken. Alsof hij bezig is met een grote bolus te leggen.
Ik snap niet dat ze courtruimte besteden aan dat soort tweederangs shit.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze courtruimte besteden aan dat soort tweederangs shit.
Nog slecht voor het gras ook, die krabbelaars.
Daarom ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze courtruimte besteden aan dat soort tweederangs shit.
Nog slecht voor het gras ook, die krabbelaars.
Eerst ff court 1 of 18 en dan dezequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:48 schreef luckass het volgende:
Morgen trouwens Azarenka - Cirstea op het Centre Court.
Erg zonde idd, er zit zoveel potentie in die gast, maar hij haalt er echt nog veel te weinig uit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:48 schreef TheArt het volgende:
Wat een dramatisch tennis van Gulbis. Wat is die jongen toch wisselvallig.
Eigenlijk huilen. Als ze zoveel talent hebt en je doet er zo weinig mee, is er geen reden om te lachen. Lachen kan je met iemand die lang niet zoveel talent heeft en gewoon een slechte wedstrijd speelt, maar ditquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:59 schreef TheGeneral het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen met Gulbis..
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Kirilenko heeft niet veel te vertellen. Maar als je er zo uit ziet, hoeft dat ook niet. Je doet dan al genoeg
Maar wat doet die Gimeno daar zegquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij hebben Gimeno-Traver en Troicki afgesproken om er een 5-setter van te maken ofzo, allemaal love games bijna en alleen maar UE.
Hij maakt het weer waar, break weer terug.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Troicki, wat een fuckin faler.
Oh? Volgens mij nog altijd aan het serveren voor de set.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij maakt het weer waar, break weer terug.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Murray hierna tegen Gimeno-Traver/Troicki, dat kunnen ze ook wel schriftelijk afdoen.
Sluiter is van een andere categorie natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:26 schreef Wopper1 het volgende:
Sluiter sloeg 'm helemaal zoek in Rosmalen.
Net of hij daarom aan het kijken is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Murray langs de kant, professioneel toch wel van 'm.
Hij kijkt ook amper, beetje kutten met mensen in het publiekquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net of hij daarom aan het kijken is.
Break GT.
En wint 'ie daar maximaal 6 games.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:59 schreef Szura het volgende:
Dalijk staat die Gimeno Traver gewoon in de 3e ronde![]()
Op het scoreboard stond zelfs al 5-2*quote:
Op zich ook een leuke actie van Troicki, net doen of je niks ziet. Je tegenstander denkt dus wel te kunnen winnen en gaat verder (maar met dat in het achterhoofd) en dan knallen maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef TheArt het volgende:
Troicki breakt op love, terwijl hij wilde stoppenGimeno-Traver is een enorme faalhaas
Bijnaam voor Murray die in GB volgens mij redelijk vaak gebruikt wordt.quote:
Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Shoombak het volgende:
Die pot tussen Hewitt en Del Porte trouwens
Lijkt me sterk aangezien ze in de cabine zaten tijdens Murray-Gulbis (en eerder ook bij de verslaggevers stonden bij Melzer-Becker en Parmentier-Kuznetsova)quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Deze reportage bij het Sportjournaal over Radio Wimbledon was gisteren exact hetzelfde al op de radio.
Die lijst, whahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:32 schreef StinsonB het volgende:
Wat een grap trouwens, zo'n artikel van msn als je messenger aanzet. De 10 mooiste tennissters. Venus Williams staat er maar Wozniacki en Gisela ontbreken allebei.
Het begin zeker wel, met Bolletieri en de aankondiging was exact hetzelfde. Het verhaaltje over dat het vrijwillig is ook en het gesprek met één van die organisatoren. De wedstrijdverslagjes waren erin geplakt idd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ze in de cabine zaten tijdens Murray-Gulbis (en eerder ook bij de verslaggevers stonden bij Melzer-Becker en Parmentier-Kuznetsova)
En daarom is hij juist zo goed. Hij speelt zo gevarieerd dat hij er nog heeeel erg veel mee gaat winnen. En het mooie is, als hij moet slaat hij de allergeniaalste streep met backhand, forehand of wat dan ook langs zijn tegenstanderquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef TubewayDigital het volgende:
Die Murray, hij speelt zoals wij in de laagste klasse op zaterdag spelen. Slicen, foute blok ballen met je forehand vanaf de bassline, struikelen. Het is echt ongelooflijk dat hij #3 van de wereld staat. Snap wel dat Fed hem niet mag. Ubelievable!
klopt. Wat ik er nog aan toe wilde voegen: hij laat de tegenstander naar het net komen en als je denkt "geen punt voor andy" komt er echt de meest geniale passing shot die je ooit gezien hebt. Dit is zo weird.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
En daarom is hij juist zo goed. Hij speelt zo gevarieerd dat hij er nog heeeel erg veel mee gaat winnen. En het mooie is, als hij moet slaat hij de allergeniaalste streep met backhand, forehand of wat dan ook langs zijn tegenstander
quote:
quote:'Dak-dichtprimeur' lijkt voor Federer
LONDEN - Als de weergoden mee zitten, krijgt Wimbledon vandaag de langverwachte 'dak-dicht-primeur' op het centre-court. Voor het eerst dit jaar voorspellen de weerkaarten regenbuien tijdens het wereldberoemde Britse grastoernooi.
Als de hemelpoorten daadwerkelijk openbreken boven Londen, dan maakt Roger Federer het novum waarschijnlijk van dichtbij mee. De partij van de Zwitser tegen de gevaarlijke tegenstander Philipp Kohlschreiber staat als eerste gepland op het centrecourt.
"Ik kijk écht uit naar een wedstrijd op een afgesloten centrecourt. Of het dit jaar al gebeurd weet je natuurlijk nooit zeker. Ik hoop hier nog vaker rond te lopen, dus het zal er zeker nog van komen", aldus Federer.
De Engelse organisatie heeft in het afgelopen jaar tenslotte niet voor niets een futuristisch schuifdak laten aanbrengen. Totale kosten, inclusief de uitbreiding van het stadion met 1200 zitplaatsen: 100 miljoen euro.
quote:Hoogzwangere Mirka kan Federer niet meer steunen
Roger Federer is aan een goede reeks begonnen op Wimbledon. In een mum van tijd veroverde de Zwitser een plaatsje in de derde ronde van het grandslamtornooi. In de volgende ronde moet hij het wel stellen zonder Mirka. Zijn hoogzwangere vrouw is toe aan wat rust.
Mirka Vavrinec en Roger Federer worden in de zomer voor de eerste keer mama en papa. De nummer twee van de wereld heeft voor die blijde gebeurtenis nog een heel programma af te werken, zo bijvoorbeeld Wimbledon voor de zesde keer winnen.
De toekomstige mama, zelf ex-tennisster en ooit de nummer 76 van de wereld, wordt daarentegen steeds minder beweeglijk. "Ze voelde zich niet helemaal honderd procent", vertelt Federer. "Het leek ons beter om thuis te blijven dan in de zon te komen zitten."
In de tweede ronde versloeg Federer Guillermo Garcia-Lopez overigens met 6-2, 6-2, 6-4.
quote:
quote:Als we het toch over zwangerschap hebben:
Wimbledon: Vaderlijk advies voor Federer
LONDEN (ANP) - Na zijn knappe zege op de Argentijn Juan Martin del Potro had tennisser Lleyton Hewitt op Wimbledon ook nog tijd voor wat vaderlijk advies aan Roger Federer. De Zwitser wordt binnenkort voor de eerste keer vader. Hewitt heeft al twee kinderen.
,,Ik hoop dat Mirka een goede echtgenoot is'', zei Hewitt over de vrouw van Federer. De Australiër bekende dat zijn eigen Bec het beste de luiers kan verwisselen. ,,Ik ben niet slecht, maar Bec is beter. Ze is echt geweldig geweest voor mij, heeft het leven heel wat makkelijker gemaakt. Ik weet zeker dat Mirka ook een rost in de branding zal zijn voor Roger. Dan komt het wel goed met combinatie tussen het tennis en het vaderschap.''
Goede post !quote:
Same to you !quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Goede post !![]()
![]()
..en veel tennisplezier vandaag..dat al je favo's mogen doorgaan
Plaatje erbijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Same to you !![]()
Denk dat Montanes en Dudi doorgaan
Hoop dat Haas en Fish het redden !
Heb je helaas weinig aan als je op een tweede monitor kijkt omdat de stream elke keer weer klein wordt als je in het hoofdscherm klikt.quote:
kan dat niet op de site van Net5? Even rondklikken dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Norrage het volgende:
Bah, waarom dat monster van een Serena op 2 zenders
En mijn computer trekt die site toch niet echt...is er niet een manier dat je gewoon echt 1 baan ziet? Want volgens mij trekt mijn comp het niet omdat hij die 15 thumbnails daarnaast ook moet streamen en zo :/
Betfair gebruiken? Die hebben de meeste banen ook wel, en streamen prettiger.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Norrage het volgende:
Bah, waarom dat monster van een Serena op 2 zenders
En mijn computer trekt die site toch niet echt...is er niet een manier dat je gewoon echt 1 baan ziet? Want volgens mij trekt mijn comp het niet omdat hij die 15 thumbnails daarnaast ook moet streamen en zo :/
Op de site van Net5 kun je gewoon de baan van je keuze bekijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
kan dat niet op de site van Net5? Even rondklikken dus
zie dat je silverlight nodig hebt, kan hem dus niet bekijken voor je
Mirka een goede echtgenoot?quote:
14uquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe laat moet Fed?
oke, mooiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:44 schreef TheArt het volgende:
Almagro heeft echt totaal geen kans op de service van Söders voorlopig. 3 punten na 6 servicesgames.
Beetje respectloos om steeds Bokito te postenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef TheArt het volgende:
Wat is ditDie knakker van Net5 met zijn verheerlijking van dat bokito-tweetal
Het komt voor een groot deel ook door het geschreeuw. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
Beetje respectloos om steeds Bokito te posten
All Monfils voor Aap word uitgemaakt tekenen posters bezwaar aan.
Gelukkig zeg jij dit en niet iemand anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Same to you !![]()
Denk dat Montanes en Dudi doorgaan
Hoop dat Haas en Fish het redden !
Yep, 2-0 nu voor !quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaa eerste set Hantuchova 6-4
Knap teruggekomen.
Fijn dat je zo'n lol hebt.quote:
Hij schreefquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Was toch een geniale openingsgame. Ga je weer zo zuur doen?
Ga niet overal zo serieus op in joh.quote:
Het kwam nogal zuur over, maar mijn excuses als het niet zo bedoeld wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij schreef
[..]
Ga niet overal zo serieus op in joh.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik had wel degelijk lol. 4 Beukende opslagen. En hij gaat vrolijk door
Ik heb geen problemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef boskameel het volgende:
Hebben jullie ook zo'n problemen met de silverlight livestream? Al die kleine thumbnails rechts vertragen het hoofdscherm zo erg dat mijn cpu op 100% zit (op een macbook, in Firefox en Safari). Alles gaat in slowmotion nu. Kan ik hem niet direct in vlc kijken of iets dergelijks?
Het was een grap. Als iets geen grap ik zal ik het erbij zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het kwam nogal zuur over, maar mijn excuses als het niet zo bedoeld was
ja stom he....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef boskameel het volgende:
Hebben jullie ook zo'n problemen met de silverlight livestream? Al die kleine thumbnails rechts vertragen het hoofdscherm zo erg dat mijn cpu op 100% zit (op een macbook, in Firefox en Safari). Alles gaat in slowmotion nu. Kan ik hem niet direct in vlc kijken of iets dergelijks?
Gewone PC (Windows Vista) & UPC kabelquote:
account aanmaken bij Unibet of Betfair, dan krijg je een prima stand alone stream.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef boskameel het volgende:
Voor dat Net5 gedoe moet je een redelijke CPU en grafische kaart hebben.quote:
Ze had nog al wat kansen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Hantuchova 3-2* 2e set.
Jammer van de break voor. Kreeg toenstraks ook weer 2 breakkansen op 15-40
Tegen Serra ging het ook helemaal mis. Gewoon deze set laten lopen en vanaf set 2 proberen wat rust te vinden in zijn spel. Dan kan het nog enigszins een wedstrijd worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef TheArt het volgende:
Kohli maakt echt hele vage keuzes tot nu toe. Ik begrijp dat hij iets extra's wil doen, maar toch niet op deze manier.
Intussen breakt hij wel bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |