Zker een n3rd die je bentquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:06 schreef Miasan het volgende:
Gym/LO. Iedereen was er goed in behalve ik.
Vandaar die naam zekerquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef mathematicus het volgende:
[..]
Zker een n3rd die je bent![]()
Ontopic:
Inderdaad,LO cq. gym wask ook niet goed in evenals de talen in het algemeen . Maar aan de andere kant, wiskunde...
En schrijfvaardigheid Nederlands, Engels, Frans en Duits.quote:
Uit principe dus? Wat houdt dat in?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:11 schreef n00000b het volgende:
Frans, voor een groot deel omdat ik weigerde die taal te leren.
Voor mij omdat hoe goed ik ook Frans probeerde te spreken was het nooit goed genoeg voor de Fransen als ik op vakantie ging in Frankrijk. Vrij demotiverend was datquote:
had ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Florian_ het volgende:
Ik haalde altijd enen voor Engels. Toen, van de ene op de andere dag, alleen nog maar negens. Heel apart.
quote:Op maandag 29 juni 2009 03:21 schreef n00000b het volgende:
[..]
Voor mij omdat hoe goed ik ook Frans probeerde te spreken was het nooit goed genoeg voor de Fransen als ik op vakantie ging in Frankrijk. Vrij demotiverend was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef codemss het volgende:
Latijn![]()
![]()
Om de gemiddelde fokker voor te zijn:
Waarom heb je dan gym gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte bazen kunnen Latijn met gemak
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Oh, jij had ook al zo'n artsy-fartsy zweefteef? Vreselijk om les te krijgen van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef ErictheSwift het volgende:
Nederlands![]()
![]()
.......... maar niet vanwege de taal zelf, of stijl en grammatica, maar vanwege een lerares die zowat klaarkwam op literatuur en kunstgeschiedenis
Gezien haar enorme boekencollectie die zij in de woonkamer heeft staan (je kan vanaf de afrit van de dorpsdijk zo in haar huis kijken) zou je zeggen van wel, maar voor de klas kwam ze altijd over als een verzuurde sherry-drinkende 60-keer-per-minuut-euhhhh-mompelende leerlingenpestster.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Pavlovje het volgende:
Oh, jij had ook al zo'n artsy-fartsy zweefteef? Vreselijk om les te krijgen van dat soort mensen.
Yes it does, Pavlov was volgens mij een psycholoog die voornamelijk dierexperimenten uitvoerde. In mijn biologieboek staat een proefopstelling waarin hij een experiment met een hond uitvoerde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
Oh, jij had ook al zo'n artsy-fartsy zweefteef? Vreselijk om les te krijgen van dat soort mensen.
Volgens mij had ik dat in de brugklas ook! Ik haalde eerst alleen maar drieën voor Engels, (lager kon niet) totdat ik een keer ontdekte dat de zinsvolgorde in het Engels anders is, en ik niet alleen (zoals op de basis'school') alleen de woordjes moest leren, maar ook de 'stones' en 'grammar.' Daarna haalde ik spontaan een 7,5 en vanaf dat moment heb ik altijd wel voldoende gestaan voor Engelsquote:Op maandag 29 juni 2009 10:31 schreef Saboo het volgende:
[..]
had ik ookVerandering kwam na een lesje zinsvolgorde geloof ik....
Wiskunde en geschiedenis vond ik niet zo tof... Gym ook niet. Geschiedenis kon je wel makkelijk een heel hoog cijfer halen als het echt moest... Maar het is zoveel nutteloze text met nutteloze details
ik kreeg er pas in de 3e problemen mee, en ik zat op een categoriale school dus ik had niet zon zin om naar een andere school te moetenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom heb je dan gym gedaanEchte bazen kunnen Latijn met gemak
Ah. Rings me a bell. Ik had eentje die zijn hele huis heeft behangen met kranten. Kranten zijn het men!!! We moesten een dossier bijhouden. Hij werd KWAAD toen wij allemaal met printjes van AD.nl en dergelijke kwamen. Nee man! We moesten KRANTEN! Vervolgens heeft hij iedereen ingeschreven voor een proefabonnement bij allerlei verschillende kranten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
Of vorig jaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Dit jaar met Engels en Duits. Ik leerde heel goed voor Engels en haal een 5,6 een jaar eerder had ik op m'n eindrapport een 9.![]()
En beide gewoon slecht les gehad dit jaar.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:31 schreef Haushofer het volgende:
Scheikunde en wiskunde ook wel. Maar dat was vooral een gebrek aan motivatie
Valt wel mee, ik beschouw mezelf nog altijd als een talen&muziek man. Heb niet echt de nauwkeurigheid en talent om een goed wiskundige te zijn. Hou het maar op de natuurkundige aanpakquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:44 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, jij bent toch wel een van de hardcore math geeks hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |