dat lijkt me een gaaf land !quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Eris het volgende:
Vetrek voor mijn stage in september naar brazilie. Rest van het de landen zijn nog onbekend.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:16 schreef avw1982 het volgende:
Naar Rundhause, zo'n 400km ten noorden van Parijs.
Da's toevallig, mijn ouders hebben daar gewoond!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:53 schreef Melochan het volgende:
5 weken Curacao.En alleen maar aan het strand liggen
![]()
Ierlandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Sport_Life het volgende:
Ierland. Ruim 2 weken rondrijden van Oost naar Noord-West en van Noord-west naar Zuid Oost
Harrachov?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:28 schreef Angel-A het volgende:
Tsjechië en Polen, we hebben een huis in de bergen gehuurd in het grensgebied (Reuzengebergte). We gaan in ieder geval een dag naar Praag en voor de rest zien we het wel.
Nee niet Harrachov. Meer naar rechts op de kaart: het dorpje heet Zacler, vlakbij Trutnov.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Harrachov?
Praag zou ik langer dan een dag doen. Is gave stad.
Weet ik, kom er al 18 jaarquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:54 schreef nielsenmartin het volgende:
[..]
Da's toevallig, mijn ouders hebben daar gewoond!
Je kunt daar lekker duiken, vissen, zwemmen, op het strand liggen, eten (barbecuen), en het uitzicht vanaf de Christoffelberg is fantastisch. Zonde om alleen maar aan het strand te liggen, dat kan je nu ook in Nederland doen of desnoods aan de Middellandse zee...
Gewoon, z'n balkon, "Balkonië," beetje speels met de Nederlandse taal...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Vicky het volgende:
La balkonia
Misschien in het najaar nog een weekje Nederland of België.
Wat ga je dan doen in west Frankrijk (Bordeaux toevallig?) dat je daar zo moe van zou worden? Veel sporten, denkwerk verrichten o.i.d.?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:36 schreef shmoopy het volgende:
Eerst 2 weken naar de westkust van Frankrijk, en op de terugweg als ik nog puf heb een paar dagen Parijs voor wat musea.
Nee, veel lezen en lekker niksen, maar ik vind 2 weken ergens anders meestal wel genoeg, dan wil ik wel weer eens naar huis.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:10 schreef nielsenmartin het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen in west Frankrijk (Bordeaux toevallig?) dat je daar zo moe van zou worden? Veel sporten, denkwerk verrichten o.i.d.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |