quote:
Heb je enige wrok ergens zitten ofzo, heb ik jou ooit iets aangedaan, doe eens ff normaal aub!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt.
Demon_Hunter,
\niet te snel naar DeParo luisteren hoor, die komt te snel klikken.

Misschien, als de Joodse mensen hadden meegewerkt dat is natuurlijk een tweede en de populariteit van de Nazi's was deels gebouwd op het anti-semitisme dus het is maar de vraag, maar zoals ik ook al zei had ik meer vrede met jouw uitleg. Alleen puur de manier hoe Louis22 (sorry Gulo!!!!) het uitlegde, totaal iets anders dan de manier waar jij het op deed en ik denk zelfs dat hij er iets anders mee bedoelde, was weer precies die manier van beledigen die we hier wel eens vaker terug zien komen en dat zou niet gepikt mogen worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar behalve het taalgebruik staat er niets anders dan:
"wanneer de Nazis niet het hadden gemunt op de joden maar op een andere bevolkingsgroep dan was het zeer wel denkbaar geweest dat de Nazi's gebruik hadden gemaakt van de knowhow van de joden die veel vertegenwoordigd waren in de exacte wetenschappen waar nu een brain-drain plaatsvond van vluchtende fysici en mathematici naar de VS die hun kennis toepaste in het Manhattan Project".
Of, korter gezegd:
Als de Nazi's niet de pik hadden gehad op de joden dan waren de duitsers veel sneller geweest met het ontwikkelen van kernwapens omdat ze niet hun eigen kennistop hadden uitgehold.
En daar valt geen speld tussen te krijgen.

Man zeur niet zo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Heb je enige wrok ergens zitten ofzo, heb ik jou ooit iets aangedaan, doe eens ff normaal aub!
Kan je 100x admin zijn!

Ik ga een klacht indienen bij het CIDI en meldpunt discriminatie, nu ben ik je compleet zat Yvonne, met je absurde gedrag. Dit pik ik niet meer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was al verwijderd. Kan het wel terugzetten

quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen bij het CIDI en meldpunt discriminatie, nu ben ik je compleet zat Yvonne, met je absurde gedrag. Dit pik ik niet meer.

Jammer dat de FB topics weg zijn. Sommigen gaan geruisloos, anderen meer ala Hindenburg, in vlammen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:54 schreef Dagonet het volgende:
Ah, one track record DeParo mag ergens anders stokpaardjes gaan berijden.

Misschien dat er hier een Japanner op het forum is die een klacht kan indienen bij een Japanse belangenorganisatie over jouw opmerkingen over Hiroshima en Nagasaki?quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen bij het CIDI en meldpunt discriminatie, nu ben ik je compleet zat Yvonne, met je absurde gedrag. Dit pik ik niet meer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |