Ja, dat was mooi klote. Heb na een half uur alweer radio 8FM opgezet, die draaide tenminste wel normale muziekquote:
Ik heb het niet gehoord, maar 't is wel enigszins overdreven idd. 1 van de 3 platen een MJ-plaat was toegankelijker geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, dat was mooi klote. Heb na een half uur alweer radio 8FM opgezet, die draaide tenminste wel normale muziek. Jammer dat ie dood is, en elk uur een nummer had ik wel getrokken, maar continu
.
Zelfs 1 op de 3 had ik mischien nog wel getrokken. Gelukkig draait 8fm van de computer en die wist nog niet van de dood van MJ .quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar 't is wel enigszins overdreven idd. 1 van de 3 platen een MJ-plaat was toegankelijker geweest.
Aan de andere kant, ik kan me wel voorstellen dat Roos en Bert er nogal vol van waren.
het was fucking nachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar 't is wel enigszins overdreven idd. 1 van de 3 platen een MJ-plaat was toegankelijker geweest.
Aan de andere kant, ik kan me wel voorstellen dat Roos en Bert er nogal vol van waren.
Mwah, de king of pop gaat niet dagelijks doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar 't is wel enigszins overdreven idd.
Dat dus. Vandaag overdag zal wel een gezonde mix tussen MJ- en niet-MJ-nummers worden gevonden.quote:Aan de andere kant, ik kan me wel voorstellen dat Roos en Bert er nogal vol van waren.
quote:Zo naar Amsterdam: locatiebezoek aan midgetgolf club voor de Ekstra Weekend midgetgolf uitzending in september.
schakel over naar NL 1, daar zit ekdomquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een hoop kutreclames op radio zijn er weer.
Da's vast niet online te zien. Of is 't bij het journaal?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
schakel over naar NL 1, daar zit ekdom
journaal wat straks vast weer herhaald zal wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's vast niet online te zien. Of is 't bij het journaal?
doet ie datquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:14 schreef JaneDoe het volgende:
giel steeds met die domme 'woordgrap' "rest in pieces"
Iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:14 schreef JaneDoe het volgende:
Giel is sowieso de koning van de slechte woordgrappenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:14 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:18 schreef JaneDoe het volgende:
laat t maar snel 10 uur worden
dan komt de echte liefhebber en kenner acter de mic
Ofniequote:
crosspostquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
OfnieSchei toch uit joh ze doen net of t een wereldramp is. Ik maak me meer zorgen nu om het tegenvallende weer op dit moment. Niks 25 graden vandaag hier hoor
met C&Squote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Michael Jackson-special vanavond tussen 6 en 7 op 3FM.
ik luister nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, met Ekdom en Bart. Zegt ie toch net zelf?
En nog een keerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:14 schreef JaneDoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |