Hmm, wat Bengeltje zei is toch wel een goed idee dusquote:
Ik wist niet dat die cyclus dagelijks was...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
Zeg sedan, je reageert wel erg heftig met al die verdommes en zo. Ben je ongesteld of zo?
Ik gaf slechts een suggestie, sorry hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
Als jij nou gewoon eens niet verteld wat ik wel of niet zou moeten doen.
If you must know....Neequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
Zeg sedan, je reageert wel erg heftig met al die verdommes en zo. Ben je ongesteld of zo?
Tieten zijn goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
doe eens een leuke stelling, iemand. Van die van mij komen altijd relletjes
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
Daar ging het me verdomme niet eens om, gaat mij erom dat een of andere kneus weer een kutopmerking moet maken, hou dan je bek gewoon dicht als je toch verder er niks van wil horen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Bel moet gewoon z'n muil houden. Niks meer niks minder.
¨quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
Als jij nou gewoon eens niet verteld wat ik wel of niet zou moeten doen.
Kan best eens kloppenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wilde net zeggen.. volgens mij is de Sedan echt een schizofreen!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tieten zijn goed
A: Ja
B: Nee
C: Geen mening
D: Ja, maar hoort bier bij
Dan ben je dus sjacherijnig van de maagpijn en zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
If you must know....Nee![]()
Net een half uur op de wc gezeten van de pijn in m'n maag.
wiens tieten ga je overgieten met bier om het daarna eraf te likken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
Bier en tieten lalalalalaaaa
Godverdomme wat heb IK zin in zaterdag!
Wat is er zaterdag??quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
A, want ze zijn ook goed zonder bierquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tieten zijn goed
A: Ja
B: Nee
C: Geen mening
D: Ja, maar hoort bier bij
Speelt mee, maar nee dankje hoef je meelijden nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ben je dus sjacherijnig van de maagpijn en zochill, er was niks geks aan de hand
is die gast echt zo labiel dat je dit soort gesprekken moet houden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ben je dus sjacherijnig van de maagpijn en zochill, er was niks geks aan de hand
Seks werkt enorm goed, maarja, singles he...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef JonKeL het volgende:
Kan je beter op je bed gaan liggen als je maagpijn hebt
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Sedan.. let even op he.. dit zeg jij:
[..]
[..]
[..]
Vervolgens zeg JIJ tegen anderen:
[..]
¨
Beetje tegenstrijdig niet waar?
Ow dus dit:
[..]
Kan best eens kloppen
Ik heb ook geen medelijdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Speelt mee, maar nee dankje hoef je meelijden niet
Ik hoop dat je meemaakt wat ik zaterdag heb meegemaakt, dan krijgen we hier een geweldig verhaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
Inderdaad. Hoop tijd ingestoken Cue, maar ik vraag me af of het nut heeftquote:
Jij ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
Fijne middag!
leuk hier nog even geweest te zijn
waar heb ik overheen gelezen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik hoop dat je meemaakt wat ik zaterdag heb meegemaakt, dan krijgen we hier een geweldig verhaal
Gewoon weekendquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef Catbert het volgende:
Inderdaad. Hoop tijd ingestoken Cue, maar ik vraag me af of het nut heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Nee nee, bij maagklachten helpt seks echt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Seks werkt enorm goed, maarja, singles he...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik vond het zo'n mooie , kon het niet laten
Is een goede inderdaad. Maar pas maar op, straks moet jij ook je muil houden hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Waarom zou dat tegenstrijdig zijn? Leg me dat eens uit o wijze Cuequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Sedan.. let even op he.. dit zeg jij:
[..]
[..]
[..]
Vervolgens zeg JIJ tegen anderen:
[..]
¨
Beetje tegenstrijdig niet waar?
Ow dus dit:
[..]
Kan best eens kloppen
Mooi dan zijn we daar uit toch?quote:
Daar is bengeltjelief weer!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee nee, bij maagklachten helpt seks echt niet.
Straks ga ik nog huilenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
Is een goede inderdaad. Maar pas maar op, straks moet jij ook je muil houden hehe.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou dat tegenstrijdig zijn? Leg me dat eens uit o wijze Cue
Beetje laat nu he cue!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
maar oke:
Meer onder het mom van: wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar heb ik overheen gelezen?
Die zijn al jaren de deur uitquote:
Jij vraagt om uitleg.. ik postte het alleen omdat ik het leuk vondquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat nu he cue!
Rond januari was mijn /care meter al flink laag.
Geen rebel meer? Dit is nu mijn nieuwe koosnaampje van je voor mij?quote:
Als het je niet zou interesseren zou je ook niet zo uit je vel springenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat nu he cue!
Rond januari was mijn /care meter al flink laag.
Al die jaren ongeluk die ik er al door gekregen hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja, gebarsten spiegels heb je niet veel aan nee!
Luie seks wel. Op je rug liggen en haar 't werk laten doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
Nee nee, bij maagklachten helpt seks echt niet.
Nee hoor, dit soort temperaturen zijn nog niks bij wat ik kenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gaat goed hier zo lekker gezellig soms een beetje last van de warmte?
Pardon ik zal het even toelichten dan, care op wat voor manier ik naar bepaalde mensen reageer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het je niet zou interesseren zou je ook niet zo uit je vel springen
Of seks te kort.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gaat goed hier zo lekker gezellig soms een beetje last van de warmte?
quote:
Ahh, babe is ook weer van de partij!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het je niet zou interesseren zou je ook niet zo uit je vel springen
Seks is alleen voor binnen relaties natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is niet bijzonder in Singles
Misschien is het een hint!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al die jaren ongeluk die ik er al door gekregen heb
Zeker wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen rebel meer? Dit is nu mijn nieuwe koosnaampje van je voor mij?
Hoe is het trouwens met Rebelina?
Meen je niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Luie seks wel. Op je rug liggen en haar 't werk laten doen
Om zelfmoord te plegen?quote:
Je ziet wie er het meeste last van hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is niet bijzonder in Singles
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Seks is alleen voor binnen relaties natuurlijk
lekker last van je maag en een woest wilde vrouw die op je buik heen en weer danst..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Luie seks wel. Op je rug liggen en haar 't werk laten doen
zolang dat maar een enkele keer gebeurd (wanneer hij dronken is en gewoon z'n ding kwijt wil), misschien vinden ze het dan niet zo ergquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
Meen je niet.Mannen vinden er toch ook niets aan om een beweegloos ding in bed te hebben?
Daarom is die "of" zo'n handig woordje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met of zonder dat, maakt mij niet uit hoor, kan beide..
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker wel.![]()
Die staat achter in het zonnetje.![]()
[..]
Meen je niet.Mannen vinden er toch ook niets aan om een beweegloos ding in bed te hebben?
Zeker met dit weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
buiten sex is ook lekker
Als hij bezopen is rukt hij zelf maar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zolang dat maar een enkele keer gebeurd (wanneer hij dronken is en gewoon z'n ding kwijt wil), misschien vinden ze het dan niet zo erg
Ze is van jou, dus zonnecreme is overbodig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dan is het goedJa ze moet natuurlijk een beetje haar tint aanpassen aan het weertje he
Met mij prima! En met jou dan?quote:
Daar ging het nu niet om he.. het ging erom of hij het erg zou vinden als jij daar als een zoutzak zou liggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij bezopen is rukt hij zelf maar.
quote:
Heh shit.. dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou zeggen probeer het uit en laat het weten....Oja, darn...
Ik bedoel dat ik op m'n rug lig en zij al het werk doet. Niks bewegingsloos aan haar kant dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
Het ging wel om maagklachten, denk dat niemand het prettig vindt dat er dan aan je gefrunnikt wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ging het nu niet om he.. het ging erom of hij het erg zou vinden als jij daar als een zoutzak zou liggen
Dat is waar. Maar ik heb haar aan jou gegeven. Dus nu is ze helemaal van jou.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is van jou, dus zonnecreme is overbodig.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ging het nu niet om he.. het ging erom of hij het erg zou vinden als jij daar als een zoutzak zou liggen
Buiten je relatie bedoel ik. Ja, daar heb ik ervaring meequote:
Goed! Ik heb vandaag op mijn werk een kind uit de boom geplukt & ik kreeg een knuffel van een jongetje en dat jongetje had vorige week mijn collega in haar gezicht gespuugdquote:
He jammerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heh shit.. dat gaat niet werken
Dus moet ik maar blijven leven
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Buiten je relatie bedoel ik. Ja, daar heb ik ervaring mee![]()
![]()
![]()
Ba-dum-tisch
Altijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Auto_ kom je wat gezelligheid brengen
Zie bengelquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
bij uitzondering mag het. maar niet te vaak
Waarom laat je dat kutkoter niet gewoon zitten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag op mijn werk een kind uit de boom geplukt & ik kreeg een knuffel van een jongetje en dat jongetje had vorige week mijn collega in haar gezicht gespuugd
Omdat ik dat geen fijn idee vond.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom laat je dat kutkoter niet gewoon zitten?
Je bent op dreef he, tering...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
Hij klimt toch zelf in die boom...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat geen fijn idee vond.
Leuk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag op mijn werk een kind uit de boom geplukt & ik kreeg een knuffel van een jongetje en dat jongetje had vorige week mijn collega in haar gezicht gespuugd
Je bent wel in een top humeurquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat voor je bewaardquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef Kluts het volgende:
Zo. Ben ik weer. Is het Sedan-gebash al voorbij, of kan ik nog meedoen?
Och das normaal hoor. Daarom word er ook niet echt meer heftig op gereageerd.quote:
Gezeik moet je doseren, anders maakt het geen indruk meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Tally het volgende:
Och das normaal hoor. Daarom word er ook niet echt meer heftig op gereageerd.
Echt als het even stil is (hier op t werk) dan slaap ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Woei, fun. Dat we het nog mogen meemaken.
Hij maakt al een tijdje geen indruk meer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezeik moet je doseren, anders maakt het geen indruk meer
Goede dag dus!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
PM-junkquote:
Is slecht voor je blaas gewoon in een keer laten lopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezeik moet je doseren, anders maakt het geen indruk meer
Ja spannend hequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Woei, fun. Dat we het nog mogen meemaken.
Het helpt iig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt als het even stil is (hier op t werk) dan slaap ik.
Jij on the other hand, ga ajb niet op me zitten tallyquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij maakt al een tijdje geen indruk meer.
Zij deed dat inderdaad zelf, maar dan nog hoef ik niet te zien dat ze eruit valt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij klimt toch zelf in die boom...
Jaquote:
Dan leren die koters het dus nooit...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij deed dat inderdaad zelf, maar dan nog hoef ik niet te zien dat ze eruit valt.
Mja doe maar niet he. Ik moet zo naar huisquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Flena het volgende:
zo ben ik weer...in de hoop dat mijn pc het nu wel blijft doen
goeiemiddag allemaal![]()
Inspiratie voor een nieuwe stelling:quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is slecht voor je blaas gewoon in een keer laten lopen
Hoi.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Flena het volgende:
Je hebt gelijk, ze kunnen zelf niet altijd de gevaren zien. En je hoeft niet te wachten tot ze een arm of been breken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij deed dat inderdaad zelf, maar dan nog hoef ik niet te zien dat ze eruit valt.
[..]
Ja
geen van beidequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inspiratie voor een nieuwe stelling:
Het is zwaar relaxed dat je als kerel staand tegen een boom kunt zeiken in de frisse buiten lucht:
- Ja, ik ben een man
- Ja, ik ben een vrouw en vet jaloers
Kan niemand je wakker trillen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja doe maar niet he. Ik moet zo naar huis
Zeker relaxed en gelukkig nog nooit beboet ervoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is zwaar relaxed dat je als kerel staand tegen een boom kunt zeiken in de frisse buiten lucht:
- Ja, ik ben een man
Gatver nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
- Ja, ik ben een man
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
- Ja, ik ben een man
Yeah rightquote:
Boeit me dus echt geen flikker of ik wel of neit tegen een boom kan "zeiken" ga overigens toch gewoon binnen naar de wc.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
- Ja, ik ben een man
ja serieus...ik ben echt niet jaloers dat ik dat niet kan...soms zou het handig zijn ja...dat absoluut...maar ben niet jaloersquote:
Haha. Volgens mij valt je bek open als je in een kroeg staat te zeiken, en een vrouw naast je haalt die unit tevoorschijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
maar daar hebben ze wat op gevonden
http://www.buzzfeed.com/buzz/The_Shenis
haha ojee is het zo erg dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Is het singles PC faal week ofzo? Ik blijf geen singles helpen hoor.
Ik verwachte het tuitje, maar dit is wel iets heel anders.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar daar hebben ze wat op gevonden
http://www.buzzfeed.com/buzz/The_Shenis
Mietje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef S95Sedan het volgende:
Boeit me dus echt geen flikker of ik wel of neit tegen een boom kan "zeiken" ga overigens toch gewoon binnen naar de wc.
Mijn laptop valt regelmatig uit. Wat kan dat zijn???quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Is het singles PC faal week ofzo? Ik blijf geen singles helpen hoor.
Jij zit erachter.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn laptop valt regelmatig uit. Wat kan dat zijn???
De warmte waarschijnlijk even de stofzuiger er overheenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn laptop valt regelmatig uit. Wat kan dat zijn???
quote:
Goedemiddagquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Flena het volgende:
Je bent nooit bij een openluchtconcert ofzo geweest waar je als vrouw 2 uur in de rij moest staan terwijl de kerels gewoon tegen een boom gingen staan, hun lus tevoorschijn haalden, en hun afgewerkt bier konden lozen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef Flena het volgende:
ja serieus...ik ben echt niet jaloers dat ik dat niet kan...soms zou het handig zijn ja...dat absoluut...maar ben niet jaloers
Jazeker. We hebben je wel door. Je houdt er gewoon niet van om naast andere kerels te zeiken.quote:
Een stofzuiger zuigt de warmte eruit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De warmte waarschijnlijk even de stofzuiger er overheen
ja jawelquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent nooit bij een openluchtconcert ofzo geweest waar je als vrouw 2 uur in de rij moest staan terwijl de kerels gewoon tegen een boom gingen staan, hun lus tevoorschijn haalden, en hun afgewerkt bier konden lozen?
Je bent een vrouw, het zou me niets verbazen als je daar zatquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niettes, als ik daar zit heb ik geen bal aan een laptop, muts.
Dan zit ik met Pien op het Leidsequote:
Ja en dan nog goud ook hehequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik verwachte het tuitje, maar dit is wel iets heel anders.
Gewoon jaloers dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Flena het volgende:
ja jawel![]()
vandaar ook dat ik zeg dat het soms handig zou zijn...maar ik ben niet jaloers...maar ja toen dacht ik idd wel dat het toch wel handig zou zijn als ik dat ook kon
Nee, inderdaad ik hou niet zo van gestaar namelijk!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jazeker. We hebben je wel door. Je houdt er gewoon niet van om naast andere kerels te zeiken.
Dat kan maar dan zul je voor de koelkast moeten zitten om te kunnen werkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een stofzuiger zuigt de warmte eruit?![]()
Kan het ding ook in de koelkast gelegd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Waarom moet ik nou weer denken aan die tell sell reclame met het ingevroren motorblok dat zogenaamd door super briljante motorolie wel aanslaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een stofzuiger zuigt de warmte eruit?![]()
Kan het ding ook in de koelkast gelegd worden?
Moet je 'em eens wassen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
Nee, inderdaad ik hou niet zo van gestaar namelijk!
*zucht..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dus.Geeft niks hoor, is gewoon terecht
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef Flena het volgende:
[..]
*zucht..
Ok prima ik ben echt onwijs jaloers
Dan zit ik in de trein.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zit ik met Pien op het Leidse.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat kan maar dan zul je voor de koelkast moeten zitten om te kunnen werken
Ik heb het anders best snel koud. Geen goede combinatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Richting het Leidsequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zit ik in de trein.
Toch een minder fijn vooruitzicht met dit weer.
Ik zie een grote rol voor dat ding in de komische remake van Bond's Goldfingerquote:
Ik hoop voor je dat je dan een beetje lege trein hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zit ik in de trein.
Toch een minder fijn vooruitzicht met dit weer.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het anders best snel koud. Geen goede combinatie..
Nee dat gaat ook niet echt inderdaad, qua groottequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook niet handig met een pincet iets vasthouden.
Een grote nog wel, ben vergeten te kijken hoeveel cm dat ding was.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie een grote rol voor dat ding in de komische remake van Bond's Goldfinger
12 inchquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een grote nog wel, ben vergeten te kijken hoeveel cm dat ding was.
Ik ben alles behalve te makkelijk.quote:
Kleinere pincet nemen als degene die je nu hebt te groot is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat gaat ook niet echt inderdaad, qua grootte
Nog kleiner?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve te makkelijk.![]()
[..]
Kleinere pincet nemen als degene die je nu hebt te groot is.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Kleinere pincet nemen als degene die je nu hebt te groot is.
Dat is zeker waar. Ik heb nog nooit zo lang achter iemand aan moeten zitten voor een telefoonnummer. En daarna nog langer voor een adres. Als er iemand moeilijk is is het Bengeltje welquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neh. Ga vanavond een bikini kopen hopelijk.quote:
Ok dan ben ik maar de eerste: Advies nodig?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neh. Ga vanavond een bikini kopen hopelijk.
Andere keer dus.
Je had er gewoon achteraan moeten rennen, zover komt ze toch niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb nog nooit zo lang achter iemand aan moeten zitten voor een telefoonnummer. En daarna nof langer voor een adres. Als er iemand moeilijk is is het Bengeltje wel
Acceptatie is de eerste stap naar genezing!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef Flena het volgende:
*zucht..
Ok prima ik ben echt onwijs jaloers
Een redelijk excuus... mits... nou ja, het is nog geen 18:00quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Andere keer dus.
Nu doe je of ik erg moeilijk ben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb nog nooit zo lang achter iemand aan moeten zitten voor een telefoonnummer. En daarna nog langer voor een adres. Als er iemand moeilijk is is het Bengeltje wel
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok dan ben ik maar de eerste: Advies nodig?
Knurft. Zeg dan dat je de ruimste keuze in bikini's in Amsterdam hebt en je dankzij je exen alle verstopte kleine winkeltjes kent ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een redelijk excuus... mits... nou ja, het is nog geen 18:00.
Op het moment heb je zelfs een keer gelijk. Vreselijke last van mijn rug, rennen zit er niet in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had er gewoon achteraan moeten rennen, zover komt ze toch niet.![]()
Thistopicisuselesswithoutpicsetc...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
Andere keer dus.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment heb je zelfs een keer gelijk. Vreselijke last van mijn rug, rennen zit er niet in.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu doe je of ik erg moeilijk ben.![]()
Heeft helemaal niet zoveel moeite met mij.
Ik heb het verheven tot een ware kunstvormquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
beheers je de kunst om cup maten met je hand te meten
Te hard geneukt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ongelukje in de slaapkamer?
ga weg man, ik ga toch niet met een vrouw shoppen met dit weer, ben jij gek!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Knurft. Zeg dan dat je de ruimste keuze in bikini's in Amsterdam hebt en je dankzij je exen alle verstopte kleine winkeltjes kent ofzo.
He, wat kut zeg...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment heb je zelfs een keer gelijk. Vreselijke last van mijn rug, rennen zit er niet in.
Terrasje of kluts in bikini's zien en daarna terrasje pakken? I think you are making a wrong decisionquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga weg man, ik ga toch niet met een vrouw shoppen met dit weer, ben jij gek!
Daar gebeuren geen ongelukjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ongelukje in de slaapkamer?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een redelijk excuus... mits... nou ja, het is nog geen 18:00.
Ik ga voor terrasjequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Terrasje of kluts in bikini's zien en daarna terrasje pakken? I think you are making a wrong decision
Vanaf het terras de zaak in de gaten houden en kluts die bij de deur komt showen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Terrasje of kluts in bikini's zien en daarna terrasje pakken? I think you are making a wrong decision
Nog beter!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanaf het terras de zaak in de gaten houden en kluts die bij de deur komt showen.
Jij ook een fijne avond!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben er ook vandoor!
Fijne avond mensen!![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Feitosa het volgende:
Zojuist m,n horloge gevonden! Was ik al 6 maanden kwijt.
The horrorquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:59 schreef Feitosa het volgende:
tanktop en korte broek
Show it if ya got it.quote:
Ik hou niet van mannen in tanktopjes, da's wijvenkledingquote:
Tja, can,t please them all.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou niet van mannen in tanktopjes, da's wijvenkleding
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gewoon shirtquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef Feitosa het volgende:
Als het zo godgloeiend heet is ga ik niet in een trui buiten lopen iig.
Daar loop ik al zo vaak in rond. En ik word daar niet bruin van.quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:17 schreef Feitosa het volgende:
Ben even naar de AH. Ben weer eens vergeten het vles uit de vriezer te halen.
quote:
stukkie vlees met frietjes en slaquote:
Nog wat over of moet ik zelf aan de slagquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
stukkie vlees met frietjes en sla
en het smaakte heerlijk![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog wat over of moet ik zelf aan de slag
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]had je eerder moeten zeggen.. nu niks meer over nee
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jammer brei ik zelf wel wat in mekaar
quote:
solly kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jij ook met je strakke schema
Jaaaa! Maar ik heb krampjes, haha.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Hoooi meis
Heb je al lekker gegeten?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa! Maar ik heb krampjes, haha.
Ik ben niet zwanger neequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
toch niet wat ik denk
Sla, okquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
stukkie vlees met frietjes en sla
en het smaakte heerlijk![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Je moet wel je vitamientjes eten hequote:
krampjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had tiramisu gehaaldquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je moet wel je vitamientjes eten he
Ook alquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht dat je teveel gegeten had
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja...quote:
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik had het toch over vitamientjesquote:
En drinkontbijt en chocoladevla met slagroomquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik had het toch over vitamientjes
hij is echt leuk iddquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En drinkontbijt en chocoladevla met slagroom
Hoooi Noukquote:
Ik heb spaghetti met sla bij mijn ouders gegeten dus ik denk het wel. Verder 3 stuks fruit op vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
hoije vitaminen al binnen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb spaghetti met sla bij mijn ouders gegeten dus ik denk het wel. Verder 3 stuks fruit op vandaag
quote:
Ik heb nog wel een broodje kaasquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
Dan maak je maar wat extra's klaar voor mij![]()
Wat een liefde weerquote:
Die had je niet verwacht hèquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voor liefde zoek je op de verkeerde plek
Dat is de verkeerde liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Mijn kook kunsten stellen niet veel voor dus kan je alleen maar teleurstellenquote:
Klein beetjequote:
Ohquote:
Das helemaal niet waarquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mijn kook kunsten stellen niet veel voor dus kan je alleen maar teleurstellen
Eh...Ja!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]omdat ik jou niet wil delen met een andere vrouw??
sinds wanneer is dat een slecht iets dan
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Das helemaal niet waarjij kan een goed stukkie vlees op tafel zetten hoor
jaa dus... eten is eten hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en dat is het wel zo'n beetje
pfff heb al genoeg gezweet vandaagquote:
ja ik ben te eigenwijs om te luisterenquote:
waarom zit jij niet in de zon jongedame?quote:
Mja, dat is een goede vraag!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom zit jij niet in de zon jongedame?
ik heb hem zojuist gesteld, wat is het antwoord?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ben te eigenwijs om te luisteren
vrouw!quote:
Omdat ik daar geen zin in hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb hem zojuist gesteld, wat is het antwoord?
Hoi!quote:
ruilen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in heb
[..]
Hoi!
En wat doen vrouwen? Precies, die brengen bier! Proost.quote:
Auto!quote:
Hey T_S, nog nagedacht over een poezebeest?quote:
jij bent wel een tof exemplaar der vrouwmenschen jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En wat doen vrouwen? Precies, die brengen bier! Proost.
[..]
Auto!
[..]
Hey T_S, nog nagedacht over een poezebeest?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey T_S, nog nagedacht over een poezebeest?
Hier is nog wel een beetje zon in de tuin, maar die gaat meestal iets na 20.00 weg, dus dan moet je heeél snel zijn!quote:
te laatquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is nog wel een beetje zon in de tuin, maar die gaat meestal iets na 20.00 weg, dus dan moet je heeél snel zijn!
Wees er blij mee heb hier tot 23.00 de zon vol in me tuin smelt wegquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is nog wel een beetje zon in de tuin, maar die gaat meestal iets na 20.00 weg, dus dan moet je heeél snel zijn!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wees er blij mee heb hier tot 23.00 de zon vol in me tuin smelt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |