Hmm, wat Bengeltje zei is toch wel een goed idee dusquote:
Ik wist niet dat die cyclus dagelijks was...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
Zeg sedan, je reageert wel erg heftig met al die verdommes en zo. Ben je ongesteld of zo?
Ik gaf slechts een suggestie, sorry hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
Als jij nou gewoon eens niet verteld wat ik wel of niet zou moeten doen.
If you must know....Neequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
Zeg sedan, je reageert wel erg heftig met al die verdommes en zo. Ben je ongesteld of zo?
Tieten zijn goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
doe eens een leuke stelling, iemand. Van die van mij komen altijd relletjes
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
Daar ging het me verdomme niet eens om, gaat mij erom dat een of andere kneus weer een kutopmerking moet maken, hou dan je bek gewoon dicht als je toch verder er niks van wil horen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Bel moet gewoon z'n muil houden. Niks meer niks minder.
¨quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
Als jij nou gewoon eens niet verteld wat ik wel of niet zou moeten doen.
Kan best eens kloppenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wilde net zeggen.. volgens mij is de Sedan echt een schizofreen!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tieten zijn goed
A: Ja
B: Nee
C: Geen mening
D: Ja, maar hoort bier bij
Dan ben je dus sjacherijnig van de maagpijn en zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
If you must know....Nee![]()
Net een half uur op de wc gezeten van de pijn in m'n maag.
wiens tieten ga je overgieten met bier om het daarna eraf te likken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
Bier en tieten lalalalalaaaa
Godverdomme wat heb IK zin in zaterdag!
Wat is er zaterdag??quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
A, want ze zijn ook goed zonder bierquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tieten zijn goed
A: Ja
B: Nee
C: Geen mening
D: Ja, maar hoort bier bij
Speelt mee, maar nee dankje hoef je meelijden nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ben je dus sjacherijnig van de maagpijn en zochill, er was niks geks aan de hand
is die gast echt zo labiel dat je dit soort gesprekken moet houden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ben je dus sjacherijnig van de maagpijn en zochill, er was niks geks aan de hand
Seks werkt enorm goed, maarja, singles he...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef JonKeL het volgende:
Kan je beter op je bed gaan liggen als je maagpijn hebt
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Sedan.. let even op he.. dit zeg jij:
[..]
[..]
[..]
Vervolgens zeg JIJ tegen anderen:
[..]
¨
Beetje tegenstrijdig niet waar?
Ow dus dit:
[..]
Kan best eens kloppen
Ik heb ook geen medelijdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Speelt mee, maar nee dankje hoef je meelijden niet
Ik hoop dat je meemaakt wat ik zaterdag heb meegemaakt, dan krijgen we hier een geweldig verhaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
Inderdaad. Hoop tijd ingestoken Cue, maar ik vraag me af of het nut heeftquote:
Jij ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
Fijne middag!
leuk hier nog even geweest te zijn
waar heb ik overheen gelezen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik hoop dat je meemaakt wat ik zaterdag heb meegemaakt, dan krijgen we hier een geweldig verhaal
Gewoon weekendquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef Catbert het volgende:
Inderdaad. Hoop tijd ingestoken Cue, maar ik vraag me af of het nut heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Nee nee, bij maagklachten helpt seks echt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Seks werkt enorm goed, maarja, singles he...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik vond het zo'n mooie , kon het niet laten
Is een goede inderdaad. Maar pas maar op, straks moet jij ook je muil houden hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Waarom zou dat tegenstrijdig zijn? Leg me dat eens uit o wijze Cuequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Sedan.. let even op he.. dit zeg jij:
[..]
[..]
[..]
Vervolgens zeg JIJ tegen anderen:
[..]
¨
Beetje tegenstrijdig niet waar?
Ow dus dit:
[..]
Kan best eens kloppen
Mooi dan zijn we daar uit toch?quote:
Daar is bengeltjelief weer!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee nee, bij maagklachten helpt seks echt niet.
Straks ga ik nog huilenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
Is een goede inderdaad. Maar pas maar op, straks moet jij ook je muil houden hehe.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou dat tegenstrijdig zijn? Leg me dat eens uit o wijze Cue
Beetje laat nu he cue!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
maar oke:
Meer onder het mom van: wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar heb ik overheen gelezen?
Die zijn al jaren de deur uitquote:
Jij vraagt om uitleg.. ik postte het alleen omdat ik het leuk vondquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat nu he cue!
Rond januari was mijn /care meter al flink laag.
Geen rebel meer? Dit is nu mijn nieuwe koosnaampje van je voor mij?quote:
Als het je niet zou interesseren zou je ook niet zo uit je vel springenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat nu he cue!
Rond januari was mijn /care meter al flink laag.
Al die jaren ongeluk die ik er al door gekregen hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja, gebarsten spiegels heb je niet veel aan nee!
Luie seks wel. Op je rug liggen en haar 't werk laten doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
Nee nee, bij maagklachten helpt seks echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |