Hij maakt al een tijdje geen indruk meer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezeik moet je doseren, anders maakt het geen indruk meer
Goede dag dus!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag op mijn werk een kind uit de boom geplukt & ik kreeg een knuffel van een jongetje en dat jongetje had vorige week mijn collega in haar gezicht gespuugd
PM-junkquote:
Is slecht voor je blaas gewoon in een keer laten lopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezeik moet je doseren, anders maakt het geen indruk meer
Ja spannend hequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Woei, fun. Dat we het nog mogen meemaken.
Het helpt iig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt als het even stil is (hier op t werk) dan slaap ik.
Jij on the other hand, ga ajb niet op me zitten tallyquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij maakt al een tijdje geen indruk meer.
Zij deed dat inderdaad zelf, maar dan nog hoef ik niet te zien dat ze eruit valt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij klimt toch zelf in die boom...
Jaquote:
Dan leren die koters het dus nooit...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij deed dat inderdaad zelf, maar dan nog hoef ik niet te zien dat ze eruit valt.
Mja doe maar niet he. Ik moet zo naar huisquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Flena het volgende:
zo ben ik weer...in de hoop dat mijn pc het nu wel blijft doen
goeiemiddag allemaal![]()
Inspiratie voor een nieuwe stelling:quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is slecht voor je blaas gewoon in een keer laten lopen
Hoi.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Flena het volgende:
zo ben ik weer...in de hoop dat mijn pc het nu wel blijft doen
goeiemiddag allemaal![]()
Je hebt gelijk, ze kunnen zelf niet altijd de gevaren zien. En je hoeft niet te wachten tot ze een arm of been breken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij deed dat inderdaad zelf, maar dan nog hoef ik niet te zien dat ze eruit valt.
[..]
Ja
geen van beidequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inspiratie voor een nieuwe stelling:
Het is zwaar relaxed dat je als kerel staand tegen een boom kunt zeiken in de frisse buiten lucht:
- Ja, ik ben een man
- Ja, ik ben een vrouw en vet jaloers
Kan niemand je wakker trillen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja doe maar niet he. Ik moet zo naar huis
Zeker relaxed en gelukkig nog nooit beboet ervoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is zwaar relaxed dat je als kerel staand tegen een boom kunt zeiken in de frisse buiten lucht:
- Ja, ik ben een man
Gatver nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
- Ja, ik ben een man
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
- Ja, ik ben een man
Yeah rightquote:
Boeit me dus echt geen flikker of ik wel of neit tegen een boom kan "zeiken" ga overigens toch gewoon binnen naar de wc.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
- Ja, ik ben een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |