quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok dan ben ik maar de eerste: Advies nodig?
Knurft. Zeg dan dat je de ruimste keuze in bikini's in Amsterdam hebt en je dankzij je exen alle verstopte kleine winkeltjes kent ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een redelijk excuus... mits... nou ja, het is nog geen 18:00.
Op het moment heb je zelfs een keer gelijk. Vreselijke last van mijn rug, rennen zit er niet in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had er gewoon achteraan moeten rennen, zover komt ze toch niet.![]()
Thistopicisuselesswithoutpicsetc...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
Neh. Ga vanavond een bikini kopen hopelijk.
Andere keer dus.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment heb je zelfs een keer gelijk. Vreselijke last van mijn rug, rennen zit er niet in.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu doe je of ik erg moeilijk ben.![]()
Heeft helemaal niet zoveel moeite met mij.
Ik heb het verheven tot een ware kunstvormquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
beheers je de kunst om cup maten met je hand te meten
Te hard geneukt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ongelukje in de slaapkamer?
ga weg man, ik ga toch niet met een vrouw shoppen met dit weer, ben jij gek!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Knurft. Zeg dan dat je de ruimste keuze in bikini's in Amsterdam hebt en je dankzij je exen alle verstopte kleine winkeltjes kent ofzo.
He, wat kut zeg...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment heb je zelfs een keer gelijk. Vreselijke last van mijn rug, rennen zit er niet in.
Terrasje of kluts in bikini's zien en daarna terrasje pakken? I think you are making a wrong decisionquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga weg man, ik ga toch niet met een vrouw shoppen met dit weer, ben jij gek!
Daar gebeuren geen ongelukjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ongelukje in de slaapkamer?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een redelijk excuus... mits... nou ja, het is nog geen 18:00.
Ik ga voor terrasjequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Terrasje of kluts in bikini's zien en daarna terrasje pakken? I think you are making a wrong decision
Vanaf het terras de zaak in de gaten houden en kluts die bij de deur komt showen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Terrasje of kluts in bikini's zien en daarna terrasje pakken? I think you are making a wrong decision
Nog beter!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanaf het terras de zaak in de gaten houden en kluts die bij de deur komt showen.
Jij ook een fijne avond!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben er ook vandoor!
Fijne avond mensen!![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Feitosa het volgende:
Zojuist m,n horloge gevonden! Was ik al 6 maanden kwijt.
The horrorquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:59 schreef Feitosa het volgende:
tanktop en korte broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |