Volgens de "officiële" regels zou hij hem moeten posten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Maisnon het volgende:
Mooie TT
dadag had de lapo in de smiezen maar ik poste tegelijk en net iets later door slotje heen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens de "officiële" regels zou hij hem moeten posten.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:16 schreef Florian_ het volgende:
Ik was laatst weer eens in de Efteling. Wat een desillusie was dat zeg.
Hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=537713
Wtf.
oja datquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf.
dagdag pleurt die OP wel op meer foraquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf.
Ik vond dagdag vroeger wel grappig, maar hij begint nu een beetje raar te doen.quote:
Moet hij eens op GOT doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dagdag pleurt die OP wel op meer fora
Nouja, je ziet gewoon dat het allemaal oude meuk is. Daarnaast was het de 'Winterefteling', dus er was veel dicht.quote:
Breng hem nou niet op ideeënquote:
Tja, als je een keer gegaan bent heb je het voor 10 jaar wel gezien ja. Winterbefteling lijkt me sowieso geen ruk aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, je ziet gewoon dat het allemaal oude meuk is. Daarnaast was het de 'Winterefteling', dus er was veel dicht.
Dude.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef dagdag het volgende:
Nja sorry ben geband op Got
een topic over een verdwaalde puisterige nerd in compulandmet paint
Neee, niet ellegirl. Daar kom ik wel eens.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf.
waarom?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neee, niet ellegirl. Daar kom ik wel eens.
Geen commentaar.quote:
opal die forums heb ik banquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:56 schreef Cybey het volgende:
dagdag, ben je trouwens ge-banned van het Elle forum?
Je zou kunnen proberen die post daar te editen en uit de IMG tags de =43,43 kunnen halen. Daar lijkt de post namelijk op vast te lopen
heb er nu 6, zou niet wetenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef Cybey het volgende:
Voor de verzameling:
[ afbeelding ]
Andere screens:
Viva
Libelle
Nee.quote:
dagdag, heldquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij houdt toch ook van naakte mannen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:17 schreef dagdag het volgende:
Omdat jitzzze weg is hoef ik geen half naakte man te plaatsen, scheelt weer internetten
noquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook van naakte mannen?
Voor iedere SC die je op een ander forum geopend hebt misschien?quote:
ja beetje overdrevenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor iedere SC die je op een ander forum geopend hebt misschien?
Je IQ ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja beetje overdreven![]()
stond paar dagen terug nog op 47
KBquote:
Wil je me aanrakenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh wat stoer dat je dit zegt
Neequote:
Succes!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee!
En nu ga ik douchen, me omkleden en dan op sollicitatiegesprek bij een restaurant in de buurt!
Ik heb anders heel erg moeite met douchen hoor, echt waarquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Succes!
Met het sollicitatiegesprek tenminste. Douchen zal wel lukken.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee!
En nu ga ik douchen, me omkleden en dan op sollicitatiegesprek bij een restaurant in de buurt!
Lesbian rock?quote:Tagged as: indie, syracuse, lesbian rock, pop punk
Is dat een apart genre tegenwoordig?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:16 schreef 3lmo het volgende:
Ik zo'n nummer luisteren, staat er:
[..]
Lesbian rock?
*gaat zoeken op lesbian rockquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:16 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lesbian rock?
Wat was het voor een nummer? Schijnt dat ze artiesten als Melissa Etheridge als lesbian rock zien, omdat de artiest dan lesbisch is. Beetje vreemd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:16 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lesbian rock?
THe village people is toch ook Homomuziek, waarom zou Melissa Etheridge dan geen lesbomuziek zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat was het voor een nummer? Schijnt dat ze artiesten als Melissa Etheridge als lesbian rock zien, omdat de artiest dan lesbisch is. Beetje vreemd.
http://www.last.fm/tag/lesbian+rock
Klik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat was het voor een nummer? Schijnt dat ze artiesten als Melissa Etheridge als lesbian rock zien, omdat de artiest dan lesbisch is. Beetje vreemd.
http://www.last.fm/tag/lesbian+rock
Dat komt omdat die apen op last.fm overal tags voor aanmaken tegenwoordig. Zo heb je ook dutch pop, neder pop, nederlandse pop. Alle drie hetzelfde, maar andere naam.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Klik.
Ja, dat begreep ik uiteraard. Maar ik vind het apart dat vermeld wordt. Relevantie.
Ik ben er vandoor, laatste tentamen.
quote:
Nee een restaurant waar ze alleen bolognese chips serveren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef Acinonyx het volgende:![]()
[..]
Vis- en schelpdieren-restaurant ?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee een restaurant waar ze alleen bolognese chips serveren.
Sorryquote:
18 tentamens? Wtf.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef Skaff-a het volgende:
Zo, dat waren mijn tentamen van deze week. Nine down, nine to go!
Wat doe jij nou eigenlijk precies voor opleiding?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook zo'n 95% kans dat ik weer een semester gehaald heb. maar nog niet 100
quote:
Ook al zo'n bandje waarvan je dacht dat het wijven waren.quote:
Dag hoor!quote:
Heb je ook al een negerinnen ass?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begin er echt uit te zien als een neger met dit weer zeg.
Ik heb geen idee hoeveel ik er hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
nog 55 en dan heb ik 10000 kk postjes
Zoals een vrouw betaamt. Je bent goed afgericht zie ik alweer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er heb
Zou al mn kloons er ook bij moeten tellen eigenlijk
En nu ga ik weer was opvouwen en koken enzo
En afwassen, bed afhalen, kamer van jongste dochter opruimen (de troep die zij ervan maakt is ongelofelijk!)
En dan vast nog meer huishoudelijke dingen doen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals een vrouw betaamt. Je bent goed afgericht zie ik alweer.
Ik had dat hierbij heel ergquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook al zo'n bandje waarvan je dacht dat het wijven waren._!
Die had ik altijd al.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je ook al een negerinnen ass?
Nee, een grand café waar je kunt lunchen en etenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
[..]
Vis- en schelpdieren-restaurant ?
Gefeliciteerd Maisnonquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:50 schreef Maisnon het volgende:
Bij m'n studiepunten overzicht staat dat ik het heb gehaalddat is zo officieel als het maar kan worden
Yay woh wat heb ik het kut gehad en wat ben ik blij dat het gelukt is![]()
![]()
officieel vakantieeeeee
Industrial Design, Florian
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Maisnondoe je goed!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]dankje
Hoe ging het solicitatie gesprek of is dat dadelijk?
http://gizmodo.com/506047(...)ape-into-arcade-game
Hahaha ja dat dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:00 schreef Maisnon het volgende:
haha oh handig het staat in de post erboven
Heb je nou al een kamer?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Hahaha ja dat dusgesprek ging heel goed, maar ze zochten iemand die na de zomer ook door wilde werken en aangezien ik ga verhuizen kan ik dat niet, of in ieder geval niet heel lang..
Ik over Emimich en andere fokkers, maar het was echt een zieke zieke zieeeeeke droomquote:
Lekker boeiend hoe die radiozender zelf isquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef IQM het volgende:
Oh god, die droeftoeters van 3FM weer.Kansloze, a-creatieve, ongeinspireerde radiolui.
Veel kan ik me er niet meer van herinneren, maar we waren aan het fietsen in de buurt van een stoplicht en we leken best verliefd.quote:
Ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe die radiozender zelf ismaar er zullen ongetwijfeld mensen naar luisteren en wie weet levert het nog iets op.
Mooi haar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Veel kan ik me er niet meer van herinneren, maar we waren aan het fietsen in de buurt van een stoplicht en we leken best verliefd. [ afbeelding ] En jij was een soort van kruising tussen jou en deze beauty.Je had in ieder geval heel erg blauwe ogen.
Wie niet Ludo, wie nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik raak zo verdomde geil van dit weer hè!
Oehhquote:
Ahaaa, en toen hebben ze op de radio gevraagd of iemand wist wat het was ofzo euhh?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Maisnon het volgende:
Over mijn Fata Morgana topicover wat die reus aan z'n hoofd heeft hangen
Ja net als dit topic ook al de Efteling als onderwerp![]()
Veel te warm om te neuken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik raak zo verdomde geil van dit weer hè!
Subtiele manier om te zeggen dat we je moeten feliciteren joh!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:11 schreef MouzurX het volgende:
Hey cool ik ben 18, nu kan ik op dat ene sub-forum![]()
Ik was 10 mei al jarigquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Subtiele manier om te zeggen dat we je moeten feliciteren joh!
Ik had vanmiddag een vanillequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:15 schreef Maisnon het volgende:
boh boh ik heb net een aardbeienmilkshake gehaald
Ze wilde me erover bellen, maar ik heb vriendelijk bedanktquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaa, en toen hebben ze op de radio gevraagd of iemand wist wat het was ofzo euhh?
Haha okéquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze wilde me erover bellen, maar ik heb vriendelijk bedankt
Hela hola!quote:
Heequote:
Ja I did, maar ze konden niet kiezen tussen mij en een ander meisje, en toen hebben ze uiteindelijk haar gekozen omdat ze wat ouder wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:21 schreef Allure_ het volgende:
Hey BT, hoe ging het hospiteren deze keer? Heb je ze overspoeld met je charmes?
Boh, je herkent het.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee
ik heb geen probleem
en ik vind niemand raar
alleen maar zien hoe je de trap oploopt
ik zit simpel in elkaar
een man in de straat zegt
het is nooit te laat
ik ben nog geen soldaat
maar ik weet hoe je een trekker overhaalt.
Ga je toch aan de bacardi razzz? Of wat andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:24 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb vandaag schoolfeest (![]()
![]()
![]()
![]()
) maar ik heb geen zin om bier te drinken
He gatver, balen zegquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja I did, maar ze konden niet kiezen tussen mij en een ander meisje, en toen hebben ze uiteindelijk haar gekozen omdat ze wat ouder was!
Ging jij ook als een van de eerste dingen die je deed toen je rechten kreeg kijken of je in het Keldertje kon komen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:16 schreef Maisnon het volgende:
Als je mod wordt heb je automatisch toegang tot KPDtoen ik het dus kon zien, bestond het uit maar 3 users die vanalles uploaden.
Wat ontzettend schattigquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:24 schreef bloodysunday het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja dat zou nog wel kunnen, maar ik ben nu al 4/5 dagen achter elkaar elke avond aangeschoten zeg maar. En heb het nu gehad met drank en helemaal met bierquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ga je toch aan de bacardi razzz? Of wat anders
Ja hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ontzettend schattig.
Mag ik mee?
Ja maar daar word ik ook niet blij van zeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
He gatver, balen zeg. Heb je al wel weer gereageerd op andere kamers?
quote:Beste Ilse,
Onlangs heb jij gereageerd op een kamer in Groningen (J C Kapteynlaan, ¤ 250, 15m2)
De verhuurder heeft deze kamer van Kamernet.nl verwijderd.
quote:Beste Ilse,
Op 25-06-2009 heb je gereageerd op de volgende kamer:
Oppenheimstraat, EUR 280, 17 m2 te Groningen.
Helaas heeft de verhuurder besloten om jou niet uit te nodigen voor een bezichtiging.
Dan ga je aan de wietquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja dat zou nog wel kunnen, maar ik ben nu al 4/5 dagen achter elkaar elke avond aangeschoten zeg maar. En heb het nu gehad met drank en helemaal met bier
Ik ging bijna alle tof klinkende topics uit het crew-archief doorspitten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ging jij ook als een van de eerste dingen die je deed toen je rechten kreeg kijken of je in het Keldertje kon komen?
Is Groningen zo goedkoop?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar daar word ik ook niet blij van zeg.
[..]
[..]
En al die scholiertjes zo van:quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ontzettend schattig.
Mag ik mee?
Dat ook, en notes lezen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ging bijna alle tof klinkende topics uit het crew-archief doorspitten.
*betaalt hier 277 voor 14m2 in tilburgquote:
Gewoon blijven reageren johquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar daar word ik ook niet blij van zeg.
[..]
[..]
Leukquote:
Ik las het en ik dacht, dat moet van Spinvis zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee
ik heb geen probleem
en ik vind niemand raar
alleen maar zien hoe je de trap oploopt
ik zit simpel in elkaar
een man in de straat zegt
het is nooit te laat
ik ben nog geen soldaat
maar ik weet hoe je een trekker overhaalt.
Niet eens een gala?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:24 schreef bloodysunday het volgende:
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Jaquote:
Doe ik ook, maar ik word er wel een beetje moedeloos vanquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon blijven reageren joh. Heb je verder geen connecties in Grunn?
[..]
Leuk! Oei oei, wat zal ik aantrekken
? Wat draagt de gemiddelde 16 jarige eigenlijk?
Wat ga je eigenlijk studeren dat je helemaal naar Grun gaat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik kies natuurlijk alleen kamers met goede prijs/kwaliteit verhoudingen he!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee![]()
mijn school faalt met dat soort dingen. Die feesten zijn zo kut als het maar kan maar het is wel grappig beetje kloten met zn alle. En 12 jarige bitches fokke
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
12 jarige bitches?die bitches zien er meer zo uit denk ik:
[ afbeelding ]
Haha super toch! Als daar niks uitkomt ligt het in ieder geval niet aan jouquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Doe ik ook, maar ik word er wel een beetje moedeloos vanen ja ik kwam vandaag nog een meisje dat ik ken tegen die me het nummer gaf van haar huisbaas die heel veel huizen had in een leuke wijk.. Dus die zal ik morgen eens even bellen! En ik kreeg vanmiddag n.a.v. m'n klaagtopic over het vinden van een kamer een PM van een fok!ker die me het nummer gaf van zijn huisbaas.. Dus die ook maar even bellen morgen
en ik mag van 3FM een oproepje doen op de radio
dus als dat allemaal niet werkt weet ik het ook niet meer.
Juah.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
Studeren. :' )
Schoolfeesten.
Groningen.
12-jarigen.
Falende smileys.
Een weekend? Een dag is al lastigquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha super toch! Als daar niks uitkomt ligt het in ieder geval niet aan jou.
Wie heeft er trouwens leuke tips voor een weekendje weg in eigen land?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, bij mij ook niet hoor. Dus ik moet mezelf maar zien te vermaken. Ik wil eigenlijk gewoon naar het Kurhaus ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een weekend? Een dag is al lastigals je naar een stad gaat.
Ik mag heel de vakantie uitkijken naar de Efteling!
! niks naar verre landen reizen voor mij dit jaar
Immer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in pizza?![]()
[ afbeelding ]
Mooi, neem jij de pizza, ikke Katy Perry.quote:
Fair enough.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi, neem jij de pizza, ikke Katy Perry.
International business & management.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk studeren dat je helemaal naar Grun gaat?
Zeelandquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Word! Camping Zoutelande, disco Jojo! Yeah!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ZeelandAls het van het weekend lekker weer is weet ik wel waar ik ga chillen
Mad Men lijkt me ook toffe serie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
Nog één seizoen Lost en dan overschakelen naar Mad Men.
En beter beginnen ze weer met How I Met Your Mother en Heroes!
Ik ben meer richting Scheveningen aan het kijken, want ik moet ook kunnen winkelenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ZeelandAls het van het weekend lekker weer is weet ik wel waar ik ga chillen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
Studeren. :' )
Schoolfeesten.
Groningen.
12-jarigen. (mits redelijk tot goed ontwikkeld)
Falende smileys.
Ik volg sinds kort Harpers Island. Is ook wel aardig.. met Katie Cassidyquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
Nog één seizoen Lost en dan overschakelen naar Mad Men.
En beter beginnen ze weer met How I Met Your Mother en Heroes!
Je wordt voorspelbaar, ik wist al toen ik je naam zag staan bij laatste bericht dat je iets met disco jojo zou zeggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Word! Camping Zoutelande, disco Jojo! Yeah!
Hoi Miley!quote:
Nou bereid je dan maar voor wanneer je al die meubelen naar 3 hoog moet sjouwen en moet gaan verven terwijl het 30 graden isquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik word zo kankerchagrijnig van dat hele kamers zoeken, jezus!
Nog chicks gehosseld?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je wordt voorspelbaar, ik wist al toen ik je naam zag staan bij laatste bericht dat je iets met disco jojo zou zeggen![]()
Dat lijkt me dus echt heerlijk juistquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou bereid je dan maar voor wanneer je al die meubelen naar 3 hoog moet sjouwen en moet gaan verven terwijl het 30 graden is
Ah, lekker genieten van okselklotsquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou bereid je dan maar voor wanneer je al die meubelen naar 3 hoog moet sjouwen en moet gaan verven terwijl het 30 graden is
Wil je mijn kamer dan ook doen? Ik heb er nu al geen zin in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt heerlijk juistlekker alles inrichten en nieuwe spulletjes kopen, verf uitkiezen
ik kan me niets beters bedenken!
Neequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Ik vertoef op Dishoek komend weekend. Tenminste, als het weer goed blijft.
Ja hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je mijn kamer dan ook doen? Ik heb er nu al geen zin in.
Achja, je hebt het nou en het is vakantie zo ongeveer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef Juicyhil het volgende:
Verdoemme net "ff" m`n rijbewijs aangevraagd. Net 75 minuten staan wachten in dat stikhete hok van burgerzaken. Allemaal jankende kudtkoters ook nog es
Terwijl dat hele aanvragen 3 minuten duurt en ook nog een 88 euro kost (danwel met spoed).
Ja bij burgerzaken he, blondjes achter balies. En toevallig moet ik dan bij de enige jongen van die 15 baliesquote:
Nee, ik moet nog eens tot maandag wachten. Zonder spoed had ik tot volgende week vrijdag moeten wachtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Achja, je hebt het nou en het is vakantie zo ongeveer.
Jij hebt het nu over het kiezen, niet over het sjouwen en verven terwijl het 30 graden is en je met zijn 3en maar net in die kamer past. Dat wordt dus weer leuk dat zie je nu alquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt heerlijk juistlekker alles inrichten en nieuwe spulletjes kopen, verf uitkiezen
ik kan me niets beters bedenken!
Je moet niet zo zeuren joh. Groningen is een hardstikke populaire studentenstad. Je begint nu eenmaal in een kleine kamer, en krijgt daarna steeds grotere kamers aangeboden. Je moet hospiteren en kijken naar de mensen. Als je die aardig vindt, moet je de kamer gewoon nemen. Of die nou 8m2 of 20m2 is. Je kunt vaak binnen enkele maanden (hooguit een jaar) alweer doorverhuizen. Daarnaast hebben écht bijna alle (behalve de huizen die jij hebt bezocht kennelijk) een fusie. Iedereen die ik ken die op kamers woont zegt dat ze bijna nooit op hun kamer zitten. Je moet je niet zo druk maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik word zo kankerchagrijnig van dat hele kamers zoeken, jezus!
Dat dus.quote:
Hoeren.quote:Storing in Gelderland en omgeving, postcode gebied 6500-7400.
Vanwege een storing is er een uitval op meerdere producten van UPC.
Mensen die gemiddeld een 8 staan gaan bijna nooit journalistiek doen. Hoezo? Jij deed dat toch al?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
Oh, btw, hoe hoog schatten jullie de kans dat meer dan zestien mensen die gemiddeld hoger dan een 8 op hun examenlijst hebben zich inschrijven voor de hbo-opleiding Journalistiek in Utrecht?
Vrij nihil, toch?
Ja maar de spullen kopen is het leukste deelquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke tof. De spulletjes heb ik al bij elkaar geshopt, dus maak er maar iets moois van.
Ik ben een dame, ik doe niet aan sjouwenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over het kiezen, niet over het sjouwen en verven terwijl het 30 graden is en je met zijn 3en maar net in die kamer past. Dat wordt dus weer leuk dat zie je nu al
Jaquote:
Allerliefste Florian_, ga maar zoeken naar kamers in Groningen, en ik kan je nu alvast zeggen dat misschien 1 op de 10 advertenties een gemeenschappelijke woonkamer heeft!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren joh. Groningen is een hardstikke populaire studentenstad. Je begint nu eenmaal in een kleine kamer, en krijgt daarna steeds grotere kamers aangeboden. Je moet hospiteren en kijken naar de mensen. Als je die aardig vindt, moet je de kamer gewoon nemen. Of die nou 8m2 of 20m2 is. Je kunt vaak binnen enkele maanden (hooguit een jaar) alweer doorverhuizen. Daarnaast hebben écht bijna alle (behalve de huizen die jij hebt bezocht kennelijk) een fusie. Iedereen die ik ken die op kamers woont zegt dat ze bijna nooit op hun kamer zitten. Je moet je niet zo druk maken.
quote:
quote:
wat staat daar nou op dat huis, Pishoek ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het wordt wel onweer achtig enzo
http://www.upc.nl/klantenservice/meldingen_storingen/quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Bron?
En we wonen in hetzelfde postcodegebied.
Dat was ook mijn beredenering.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mensen die gemiddeld een 8 staan gaan bijna nooit journalistiek doen. Hoezo? Jij deed dat toch al?
Als ik cum laude was geslaagd voor m'n havo dan had ik me zeker wel aangemeldquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
Oh, btw, hoe hoog schatten jullie de kans dat meer dan zestien mensen die gemiddeld hoger dan een 8 op hun examenlijst hebben zich inschrijven voor de hbo-opleiding Journalistiek in Utrecht?
Vrij nihil, toch?
Ze deed toch vwo? Word je dan niet meteen toegelaten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was ook mijn beredenering.
Nee, m'n vriendin. Werd na de toelatingstoets 164e ofzo (van de 500) en de eerste 150 gaan automatisch door. Nu is ze dus afhankelijk van lui die zo goed scoorden op hun examen dat ze geen toets hoefden te doen. Mja, zij ziet alles niet gelijk rooskleurig in, so to say.
Dishoek.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wat staat daar nou op dat huis, Pishoek ?
quote:
Nee, maar het is wel jammerlijk. Nu mis ik GTST.quote:
Hehe, kijk je dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel jammerlijk. Nu mis ik GTST.
Ehm, Mn. Je denkt toch niet dat ik op een camping ga zitten hè?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het wordt wel onweer achtig enzo
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze deed toch vwo? Word je dan niet meteen toegelaten?
't Is echt bewonderenswaardig dat Charlie en Laura nog steeds in de gemene trucjes van Maxime trappen, terwijl Nick al die tijd gewoon hartstikke eerlijk tegen ze is geweest. En kleine Valentijn wordt overal de dupe van.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel jammerlijk. Nu mis ik GTST.
Waarom begin je nou over havo? Alsof vwo-mensen geen hbo willen doen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik cum laude was geslaagd voor m'n havo dan had ik me zeker wel aangemeldnet als ál die anderen die er zo over denken!
Nee ik denk niet dat die kans heel groot is. Hoezo?
Hm wat raar, je zou denken dat mensen met een vwo diploma wel voorrang krijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.En het rotte is, als ze havo had gedaan, had ze makkelijk een 8 of hoger kunnen staan en dus ook automatisch toegelaten kunnen worden.
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:06 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is echt bewonderenswaardig dat Charlie en Laura nog steeds in de gemene trucjes van Maxime trappen, terwijl Nick al die tijd gewoon hartstikke eerlijk tegen ze is geweest. En kleine Valentijn wordt overal de dupe van.
Natuurlijk nietquote:
Volgens mij zit Charlie er niet eens meer inquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:06 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is echt bewonderenswaardig dat Charlie en Laura nog steeds in de gemene trucjes van Maxime trappen, terwijl Nick al die tijd gewoon hartstikke eerlijk tegen ze is geweest. En kleine Valentijn wordt overal de dupe van.
Uitzonderingen zijn er altijd, m'n hele klas bijvoorbeeldquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom begin je nou over havo? Alsof vwo-mensen geen hbo willen doen!
Raar, indeed.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm wat raar, je zou denken dat mensen met een vwo diploma wel voorrang krijgen.
Tenminste, dat zou ik verwachten! Aangezien je zelfs al met je overgangsbewijs van 5 naar 6 vwo op het hbo terecht kunt.
Wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij zit Charlie er niet eens meer in!
Jouw hele klas gaat hbo doen?quote:Uitzonderingen zijn er altijd, m'n hele klas bijvoorbeeldmaar ik zou het zelf niet zo snel doen.
Hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Raar, indeed.Als ze nou gewoon wat minder coulant zijn tegenover havisten ofzo.
Dat die gemiddeld een 8,5 ofzo moeten staan.
ik verwacht in een gigantische villa met een stuk privé Noordzeequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ehm, Mn. Je denkt toch niet dat ik op een camping ga zitten hè?
Dan is het goed, echt zo`n sad stukje zendtijdopvulling.quote:
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaje kunt ook overdrijven
maar stel je hebt op vwo gemiddeld een 7 dan had dat op havo niveau dus zeker wel een 8 kunnen zijn.. Dus raar om het zo te beoordelen.
En terecht. Uni is voor toekomstige falers.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een paar uitzonderingen daargelaten, ja!
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
En terecht. Uni is voor toekomstige falers.
Eerder vulling voor tussen de reclame blokken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan is het goed, echt zo`n sad stukje zendtijdopvulling.
Het blijft beperkt tot een strandhutje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik verwacht in een gigantische villa met een stuk privé Noordzee
Whehe, die sig al lang niet meer gehoord/gelezen. Blijft grappig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerder vulling voor tussen de reclame blokken.
Hmhmquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus.Of havisten strenger, of vwo'ers minder streng (dus bijvoorbeeld een 7 gemiddeld).
Ik zou ook jaloers zijn hoor als ik jou wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
En terecht. Uni is voor toekomstige falers.
een negerhut?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het blijft beperkt tot een strandhutje.
GTST is toch 1 groot reclameblokquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerder vulling voor tussen de reclame blokken.
Karig hutje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het blijft beperkt tot een strandhutje.
Nu vooral de Sims 3-laptop.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
GTST is toch 1 groot reclameblokhoevaak ik daar wel geen Pringles in voorbij heb zien komen.
Jaloers op iets waarvoor ik ook had kunnen kiezen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm!
[..]
Ik zou ook jaloers zijn hoor als ik jou was!
Zolang heb ik dus al niet meer ernaar gekekenquote:
Ja, echt een hut gewoon.quote:
Dat ook ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
GTST is toch 1 groot reclameblokhoevaak ik daar wel geen Pringles in voorbij heb zien komen.
Heb sinds kort de Finkers collectie in de auto. Blijft heerlijk omdat dat aan te horen, die droge humor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, die sig al lang niet meer gehoord/gelezen. Blijft grappig.
Ik las "harig kutje"quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik las "harig kutje"
En bij nader inzien was dat ook precies wat je wilde bereiken, maar ik dacht, ik trap even een open deur in. Geen dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |