Volgens de "officiële" regels zou hij hem moeten posten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Maisnon het volgende:
Mooie TT
dadag had de lapo in de smiezen maar ik poste tegelijk en net iets later door slotje heen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens de "officiële" regels zou hij hem moeten posten.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:16 schreef Florian_ het volgende:
Ik was laatst weer eens in de Efteling. Wat een desillusie was dat zeg.
Hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=537713
Wtf.
oja datquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf.
dagdag pleurt die OP wel op meer foraquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf.
Ik vond dagdag vroeger wel grappig, maar hij begint nu een beetje raar te doen.quote:
Moet hij eens op GOT doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dagdag pleurt die OP wel op meer fora
Nouja, je ziet gewoon dat het allemaal oude meuk is. Daarnaast was het de 'Winterefteling', dus er was veel dicht.quote:
Breng hem nou niet op ideeënquote:
Tja, als je een keer gegaan bent heb je het voor 10 jaar wel gezien ja. Winterbefteling lijkt me sowieso geen ruk aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, je ziet gewoon dat het allemaal oude meuk is. Daarnaast was het de 'Winterefteling', dus er was veel dicht.
Dude.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef dagdag het volgende:
Nja sorry ben geband op Got
een topic over een verdwaalde puisterige nerd in compulandmet paint
Neee, niet ellegirl. Daar kom ik wel eens.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf.
waarom?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neee, niet ellegirl. Daar kom ik wel eens.
Geen commentaar.quote:
opal die forums heb ik banquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:56 schreef Cybey het volgende:
dagdag, ben je trouwens ge-banned van het Elle forum?
Je zou kunnen proberen die post daar te editen en uit de IMG tags de =43,43 kunnen halen. Daar lijkt de post namelijk op vast te lopen
heb er nu 6, zou niet wetenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef Cybey het volgende:
Voor de verzameling:
[ afbeelding ]
Andere screens:
Viva
Libelle
Nee.quote:
dagdag, heldquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij houdt toch ook van naakte mannen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:17 schreef dagdag het volgende:
Omdat jitzzze weg is hoef ik geen half naakte man te plaatsen, scheelt weer internetten
noquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook van naakte mannen?
Voor iedere SC die je op een ander forum geopend hebt misschien?quote:
ja beetje overdrevenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor iedere SC die je op een ander forum geopend hebt misschien?
Je IQ ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja beetje overdreven![]()
stond paar dagen terug nog op 47
KBquote:
Wil je me aanrakenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh wat stoer dat je dit zegt
Neequote:
Succes!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee!
En nu ga ik douchen, me omkleden en dan op sollicitatiegesprek bij een restaurant in de buurt!
Ik heb anders heel erg moeite met douchen hoor, echt waarquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Succes!
Met het sollicitatiegesprek tenminste. Douchen zal wel lukken.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee!
En nu ga ik douchen, me omkleden en dan op sollicitatiegesprek bij een restaurant in de buurt!
Lesbian rock?quote:Tagged as: indie, syracuse, lesbian rock, pop punk
Is dat een apart genre tegenwoordig?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:16 schreef 3lmo het volgende:
Ik zo'n nummer luisteren, staat er:
[..]
Lesbian rock?
*gaat zoeken op lesbian rockquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:16 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lesbian rock?
Wat was het voor een nummer? Schijnt dat ze artiesten als Melissa Etheridge als lesbian rock zien, omdat de artiest dan lesbisch is. Beetje vreemd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:16 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lesbian rock?
THe village people is toch ook Homomuziek, waarom zou Melissa Etheridge dan geen lesbomuziek zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat was het voor een nummer? Schijnt dat ze artiesten als Melissa Etheridge als lesbian rock zien, omdat de artiest dan lesbisch is. Beetje vreemd.
http://www.last.fm/tag/lesbian+rock
Klik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat was het voor een nummer? Schijnt dat ze artiesten als Melissa Etheridge als lesbian rock zien, omdat de artiest dan lesbisch is. Beetje vreemd.
http://www.last.fm/tag/lesbian+rock
Dat komt omdat die apen op last.fm overal tags voor aanmaken tegenwoordig. Zo heb je ook dutch pop, neder pop, nederlandse pop. Alle drie hetzelfde, maar andere naam.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Klik.
Ja, dat begreep ik uiteraard. Maar ik vind het apart dat vermeld wordt. Relevantie.
Ik ben er vandoor, laatste tentamen.
quote:
Nee een restaurant waar ze alleen bolognese chips serveren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef Acinonyx het volgende:![]()
[..]
Vis- en schelpdieren-restaurant ?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee een restaurant waar ze alleen bolognese chips serveren.
Sorryquote:
18 tentamens? Wtf.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef Skaff-a het volgende:
Zo, dat waren mijn tentamen van deze week. Nine down, nine to go!
Wat doe jij nou eigenlijk precies voor opleiding?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook zo'n 95% kans dat ik weer een semester gehaald heb. maar nog niet 100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |