abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70523381
Ik ga het antwoord vanavond hebben hopelijk, ben van plan haar rond 9/10 uur te bellen, nu maar hopen dat ze even alleen is en dat we rustig kunnen praten. Begin nu al zenuwachtig te worden
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:44:17 #102
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70523500
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga het antwoord vanavond hebben hopelijk, ben van plan haar rond 9/10 uur te bellen, nu maar hopen dat ze even alleen is en dat we rustig kunnen praten. Begin nu al zenuwachtig te worden
Lastige momenten ja.
Eerst 10 keer door de kamer heen en weer lopen tot je de moed bij-een hebt om te bellen.
Ik ken het. Helaas.
pi_70524136
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef dreamzk het volgende:
Succes man !
pi_70525744
Succes Dreamz.. moedig van je.

Soms wou ik dat ik het lef had om gewoon op te bellen te zeggen wat ik wil.. dat ze me met rust moet laten zoals we afgesproken hadden en niet zulke leugens achter m'n rug om moet vertellen.. maar ze luisterd toch niet

Ik kan niks anders doen dan het incasseren, haar woord tegen de mijne zucht..
Gewoon negeren hè, niks zeggen en weer hopen dat het overwaait, maar dit is niet de eerste keer dat ze dit flikt, en ik heb zo'n idee dat dit niet de laatte keer is.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70526706
Lekker hoor, al mn moed verzameld is 90210 en Gossip Girl op. Niet heel erg aangezien ik het nu ook kan zien (was het vergeten) maar beetje een deceptie

Probeer het dus later maar weer even...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70533697
Ok 2x geprobeerd te bellen, geen reactie dus waarschijnlijk probeert ze me te ontduiken. Dus ik heb het laatste half uur aan een email gewerkt waarin alles stond wat in mij opkwam. Deze heb ik dan ook net verstuurd, ik weet 100% zeker dat ze morgen haar email checkt dus ik hoop dat er binnenkort een reactie in mijn inbox staat.

Voor degene die de email willen lezen of zien, pm me en je kan hem te zien krijgen, hij is te lang om hier te posten ...

Slaap lekker iedereen!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:18:04 #107
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70548545
Af.
Kick.
Ver.
Schijnselen.

Brr
pi_70548893
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef mstr het volgende:
Af.
Kick.
Ver.
Schijnselen.

Brr
Het is 30 graden, hoe kan jij het nou koud hebben?

Maar even serieus, wat voor verschijnselen heb je dan?
Naarmate de tijd verstrekt moet dit toch minder worden?
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:29:40 #109
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70548999
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Het is 30 graden, hoe kan jij het nou koud hebben?

Maar even serieus, wat voor verschijnselen heb je dan?
Naarmate de tijd verstrekt moet dit toch minder worden?
Het moet ook minder worden.
Alleen nu even een lastige periode.
Ik zie haar nog met regelmaat, maar toch is de lichamelijk aandacht om het zo maar even te noemen, minder geworden.
En dan ook nog te bedenken dat zij over 2 weken op vakantie gaat.
Ik ga een halve week later.
Dus elkaar 2½ week niet zien/spreken, ik denk dat dat heel zwaar gaat vallen.

Maar ik denk dat het juist ook wel weer goed is, even alles op een rijtje kunnen zetten.
pi_70549657
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef mstr het volgende:

[..]

Het moet ook minder worden.
Alleen nu even een lastige periode.
Ik zie haar nog met regelmaat, maar toch is de lichamelijk aandacht om het zo maar even te noemen, minder geworden.
En dan ook nog te bedenken dat zij over 2 weken op vakantie gaat.
Ik ga een halve week later.
Dus elkaar 2½ week niet zien/spreken, ik denk dat dat heel zwaar gaat vallen.

Maar ik denk dat het juist ook wel weer goed is, even alles op een rijtje kunnen zetten.
Ja ok, hoe lang is het uit dan tussen jullie?
Om over je ex heen te komen is geen contact de beste manier he.
Als je elkaar blijft zien en spreken kan je echt niet met verwerken beginnen.
Tenminste dat is wat ik bij veel mensen inclusief mezelf zie.

Geef elkaar de tijd en ruimte om alles te verwerken.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:52:52 #111
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70549968
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja ok, hoe lang is het uit dan tussen jullie?
Om over je ex heen te komen is geen contact de beste manier he.
Als je elkaar blijft zien en spreken kan je echt niet met verwerken beginnen.
Tenminste dat is wat ik bij veel mensen inclusief mezelf zie.

Geef elkaar de tijd en ruimte om alles te verwerken.
Hoelang het uit is.. Uhm 3 maanden ofzo?

Ja ik weet het, maar daarom ben ik ook blij met de vakantie.
Even alles hier de boel de boel laten.
En lekker een andere omgeving, andere mensen.

En ik voel ook gewoon dat ik nog nooit zo toe ben geweest aan vakantie zoals nu, het is echt vreselijk.
Teveel gebeurd dit jaar. Moet ik even allemaal verwerken.

Daarom ben ik ook heel blij dat het nu vakantie is, ruimte, eigen ding allebei en vreemde omgeving.
pi_70550431
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef mstr het volgende:

[..]

Hoelang het uit is.. Uhm 3 maanden ofzo?

Ja ik weet het, maar daarom ben ik ook blij met de vakantie.
Even alles hier de boel de boel laten.
En lekker een andere omgeving, andere mensen.

En ik voel ook gewoon dat ik nog nooit zo toe ben geweest aan vakantie zoals nu, het is echt vreselijk.
Teveel gebeurd dit jaar. Moet ik even allemaal verwerken.

Daarom ben ik ook heel blij dat het nu vakantie is, ruimte, eigen ding allebei en vreemde omgeving.
Ja dat is t beste echt waar.
Hadden jullie een vakantie samen gepland eerst of dat niet?
Ik tenminste wel, weet van mijn ex dat ze volgende week ergens heen gaat.
Zelf weet ik het nog niet wat betreft de vakantie, denk dat het 2 maandjes weren word en dan zie ik t wel.

Lekker chillen hier in Utrecht als het weer zo blijft .
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:08:34 #113
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70550587
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat is t beste echt waar.
Hadden jullie een vakantie samen gepland eerst of dat niet?
Ik tenminste wel, weet van mijn ex dat ze volgende week ergens heen gaat.
Zelf weet ik het nog niet wat betreft de vakantie, denk dat het 2 maandjes weren word en dan zie ik t wel.

Lekker chillen hier in Utrecht als het weer zo blijft .
Nee dat hadden we niet. Gelukkig.

Ja het is echt heerlijk weer.
Ik vind het ook heel kut dat ik komende 2 weken, voor ik weg ga, fulltime moet werken.
pi_70550763
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef mstr het volgende:

[..]

Nee dat hadden we niet. Gelukkig.

Ja het is echt heerlijk weer.
Ik vind het ook heel kut dat ik komende 2 weken, voor ik weg ga, fulltime moet werken.
Waar ga je heen op vakantie?
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:14:14 #115
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70550784
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:13 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Waar ga je heen op vakantie?
Turkije, 2 weekies.
pi_70551064
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:14 schreef mstr het volgende:

[..]

Turkije, 2 weekies.
Das wel ok, maar wel pleuris heet.
Ga je alleen of met vrienden?
Wel beter dat jullie niks hadden gepland.
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:24:04 #117
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70551106
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:22 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Das wel ok, maar wel pleuris heet.
Ga je alleen of met vrienden?
Wel beter dat jullie niks hadden gepland.
Ga met mn ouders (ben 18), en die vroegen of ik nog mee wilde.
Nou, een gratis vakantie, die ik hard nodig heb, sla ik niet af.
pi_70552242
op het strand in zandvoor ga ik zlefs even fok!en anyway vakantie haalt echt even je gedachtes weg van je ex en is de perfecte manier om een reboundje te scoren

Ik nog niks van haar gehoord van de email, maar ik weet we'll dat ze hem gelezen heeft, ze was gisternacht nog vlug even op hyves dus hopelijk na het weekend antwoord en anders mag ze maar mooi de grond inzakken, als ze niet eventjes aan mij kan denken. Anyway, mn baco wacht op mij, kga weer genieten van de zon...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70552290
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:32 schreef dreamzk het volgende:
Ok 2x geprobeerd te bellen, geen reactie dus waarschijnlijk probeert ze me te ontduiken. Dus ik heb het laatste half uur aan een email gewerkt waarin alles stond wat in mij opkwam. Deze heb ik dan ook net verstuurd, ik weet 100% zeker dat ze morgen haar email checkt dus ik hoop dat er binnenkort een reactie in mijn inbox staat.

Voor degene die de email willen lezen of zien, pm me en je kan hem te zien krijgen, hij is te lang om hier te posten ...

Slaap lekker iedereen!
Gast.. het is geen goed idee om om half 1 's nachts een email te sturen dat ten eerste

Ten tweede..

zit ik mezelf me hier op te vreten dat mijn ex dus WEER betrapt heb op een leugen een paar dagen terug aaarg..

Wat kan het me eigenlijk boeien dat ze mijn naam aan 't zwartmaken is met dingen die niet waar zijn, aan mensen waar ik toch niets meer mee heb, die mij niks vragen en gewoon alles maar aannemen, en ik volgende week waarschijnlijk weer zie en ik scheef aangekeken ga worden op de verjaardag van mijn broer in de kroeg, waar misschien m'n ex zelfs op kan duiken.. .

Dat mijn gevoel van rechtvaardigheid, zelfbeheersing en verstand op de proef gesteld word door haar en ik opnieuw zéér boze emoties ondervind omdat het haar woord tegen de mijne is

En dat ik totaal gen flauw idee heb waarom ze dit doet omdat het laatste (schriftelijke/mail) contact 8-9 maanden terug is en laatst gewisselde woord 10-11 MAANDEN!! terug is
Het zal vast een reden hebben maar mij ontgaat die.. theorie complotten genoeg

Oké, ik moet het weer laten gaan, maar weet niet of ik de volgende keer het kan laten om haar te bellen en te stoppen met deze onzin, al weet ik nu al dat dit geen zin heeft...
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70552364
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Ga met mn ouders (ben 18), en die vroegen of ik nog mee wilde.
Nou, een gratis vakantie, die ik hard nodig heb, sla ik niet af.
Ja dat is wel lekker.
Zit jij in Utrecht op school?
Je hoofd komt me wel bekend voor.
Trouwens niks mee hoor met je ouders op vakantie.
Gratis is goed .
pi_70553869
Is hier ook ruimte voor iemand die het zelf heeft uitgemaakt?

Ik heb het uitgemaakt ondanks dat we nog heel veel van elkaar houden, maar het gaat gewoon niet. Hij heeft wat issues uit het verleden die eerst opgelost moeten worden, waardoor we veel problemen kregen. We zijn iets langer dan 4 jaar bij elkaar geweest en nu is het gewoon over... we willen wel in contact blijven, want het liefste zouden we gewoon weer bij elkaar komen zodra hij alles wat meer op een rijtje heeft...

Ik kan daar gewoon niet op wachten, want dat zou ik niet trekken met mijn gevoelens, maar het is wel erg lastig om door te gaan. Ik wil hem heel graag zien en als we elkaar zien (met spullen ophalen enzo) kunnen we ook echt niet van elkaar afblijven Ik moet dus ook gewoon afkicken en proberen verder te gaan

Ik heb al besloten dat het verstandig is om elkaar even niet te zien. Hij komt morgen nog wat spullen ophalen bij mij thuis en ik denk dat we vanaf dan elkaar echt een tijdje met rust moeten laten... we moeten gewoon over elkaar heenkomen en dat is echt lastig als je gewoon weet dat je het liefste bij elkaar wilt zijn
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:47:18 #122
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70555436
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:02 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat is wel lekker.
Zit jij in Utrecht op school?
Je hoofd komt me wel bekend voor.
Trouwens niks mee hoor met je ouders op vakantie.
Gratis is goed .
Ik zat in Utrecht op school ja.
Heb een half jaar op de HU gezeten (faculteit N&T).

Precies, dat idee had ik ook al.
pi_70555511
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik zat in Utrecht op school ja.
Heb een half jaar op de HU gezeten (faculteit N&T).

Precies, dat idee had ik ook al.
Ja inderdaad!
Maar je zit er nu niet meer begrijp ik.
Ik zit ook op de FNT.
Alleen ik kom er nauwelijks, denk dat ik er afgelopen jaar 5 keer ben geweest.
Dit door het stage lopen en afstuderen.
Welke opleiding deed je daar?
pi_70555615
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:48 schreef Inu het volgende:

Ik heb het uitgemaakt ondanks dat we nog heel veel van elkaar houden, maar het gaat gewoon niet. Hij heeft wat issues uit het verleden die eerst opgelost moeten worden, waardoor we veel problemen kregen. We zijn iets langer dan 4 jaar bij elkaar geweest en nu is het gewoon over... we willen wel in contact blijven, want het liefste zouden we gewoon weer bij elkaar komen zodra hij alles wat meer op een rijtje heeft...

Ik kan daar gewoon niet op wachten, want dat zou ik niet trekken met mijn gevoelens, maar het is wel erg lastig om door te gaan. Ik wil hem heel graag zien en als we elkaar zien (met spullen ophalen enzo) kunnen we ook echt niet van elkaar afblijven Ik moet dus ook gewoon afkicken en proberen verder te gaan

Ik heb al besloten dat het verstandig is om elkaar even niet te zien. Hij komt morgen nog wat spullen ophalen bij mij thuis en ik denk dat we vanaf dan elkaar echt een tijdje met rust moeten laten... we moeten gewoon over elkaar heenkomen en dat is echt lastig als je gewoon weet dat je het liefste bij elkaar wilt zijn
Tuurlijk er is hier ruimte voor iedereen, helemaal voor mensen uit Utrecht .
Een maatje van me heeft ook net zijn relate verbroken en voelt zich ook klote.
Het is de andere kant van het verhaal.

In zulke gevallen moet je inderdaad echt aan jezelf denken.
Als jij voelt dat je het niet trekt dan kan het gewoon niet, hoe hard t ook voor hem is.
Dit is iets waar hij waarschijnlijk later ook achterkomt, tenminste bij mij duurde t even.

Wens je voor morgn in ieder geval sterkte!
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:54:52 #125
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70555622
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja inderdaad!
Maar je zit er nu niet meer begrijp ik.
Ik zit ook op de FNT.
Alleen ik kom er nauwelijks, denk dat ik er afgelopen jaar 5 keer ben geweest.
Dit door het stage lopen en afstuderen.
Welke opleiding deed je daar?
Haha, dat is wel heel toevallig.
Ik deed bedrijfskundige informatica.
pi_70555765
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:54 schreef mstr het volgende:

[..]

Haha, dat is wel heel toevallig.
Ik deed bedrijfskundige informatica.
Ja he, ik dacht al die rare kop ke ik ergens van.
Maar je bent met studeren gekapt?
Ik doe daar trouwens technische bedrijfskunde.
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:05:40 #127
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70555902
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja he, ik dacht al die rare kop ke ik ergens van.
Maar je bent met studeren gekapt?
Ik doe daar trouwens technische bedrijfskunde.
Bedankt hè?
Ja ik ben gestopt, ga volgend jaar weer beginnen.
Met iets heeeel, heeeeel anders.
pi_70556828
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:48 schreef Inu het volgende:

Er is hier ruimte voor iedereen met liefdes verdriet
Probeer wel eerlijk en open te blijven, en geen onwaarheden te gaan zoeken achter je ex-partner.

Ik ken een koppeltje die al 4x in 10 jaar tijd uit elkaar zijn gegaan vanwege problemen en ze bleven bij elkaar terug komen, nu alweer 2 jaar aan, en die konden ook nooit van elkaar afblijven zelfs niet toen het uit was

Dus alles is mogelijk, soms geeft afstand juist meer inzicht.
Succes
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:37:37 #129
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70556920
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef Chev het volgende:

[..]

Probeer wel eerlijk en open te blijven, en geen onwaarheden te gaan zoeken achter je ex-partner.

Ik ken een koppeltje die al 4x in 10 jaar tijd uit elkaar zijn gegaan vanwege problemen en ze bleven bij elkaar terug komen, nu alweer 2 jaar aan, en die konden ook nooit van elkaar afblijven zelfs niet toen het uit was

Succes
Daarom is de vakantieperiode heel goed voor de meesten hier.
Omdat meestal wel minimaal 1 van de 2 op vakantie gaat, en dus een afstand neemt.
pi_70565102
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef Chev het volgende:

[..]

Succes
Ik ga in augustus een tijdje op vakantie, dus dan kunnen we het helemaal goed testen idd
pi_70567819
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:37 schreef mstr het volgende:

[..]

Daarom is de vakantieperiode heel goed voor de meesten hier.
Omdat meestal wel minimaal 1 van de 2 op vakantie gaat, en dus een afstand neemt.
hoe ontvlucht jij je gedachten dan op vakantie

oke je hebt wat meer afleiding maar opeens alles weg of nagenoeg weg
pi_70569211
Afgelopen weekend mijn ex weer gezien op een feest hier in de buurt. Na een snelle 'hoi' liep ze snel weer door. En veel meer dan dat is het 't laatste half jaar (eigenlijk sinds het uit is) niet geweest. Maar toch blijft ze maar in me kop zitten. Al zo'n 14 maanden nu. Iemand een idee hoe je zo'n meid uit je kop krijgt? Niet dat ik hele dagen aan haar denk. Het zijn vaak juist maar een paar korte momenten per dag. Maar toch... Eerst dacht ik dat het misschien zou helpen om contact met haar te zoeken. Maar daar heeft zij waaschijnlijk geen trek in en het zal er niet voor zorgen dat ik haar makkelijker los kan laten. Integendeel.
Misschien moet ik proberen haar helemaal los te laten. Gewoon alle hoop opgeven (als ik die nog heb). Maar hoe doe je dat? Het is mijn lieve meisje . Die wil ik niet kwijt . Ook al ben ik haar al ruim een jaar kwijt; ze zit er nog steeds (nu en dan). Lang leve dit topic.
Ze was trouwens niet de enige 'bekende' die op dat feest rond liep. Naast haar broer (die ik wel even gesproken heb), ook een meid waarmee ik een klein jaar geleden (even) iets leuks had en ook een 'nieuwe vlam'( ). Dat zorgt trouwens voor heerlijke situaties... Fijn, zo'n 'kleine' gemeenschap .
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_70569678
Haha je bent wel lekker bezig zo te horen. Iig voor mij zal mn ex altijd dat speciale plekje houden, ze betekende zoveel en in die stomiteit heb ik ook zoveel voor haar gedaan, een niet evenredige relatie bedenk ik me net. En uit wat ik heb gelezen van dit topic zal je haar nooit vergeten, het verdriet en de pijn neemt af totdat je kan zeggen; leuk ze heeft een nieuwe vriend! Ik ben nog heel ver weg daarvan maar andere in dit topic zitten daar al, daar moet je naar streven.

En nog steeds geen antwoord....
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:38:37 #134
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70576701
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef geenfiets het volgende:

[..]

hoe ontvlucht jij je gedachten dan op vakantie

oke je hebt wat meer afleiding maar opeens alles weg of nagenoeg weg
Ik hoop inderdaad dat ik wat meer afleiding heb.
En ik hoef m'n gedachten niet geheel te ontvluchten, maar alleen even op een rijtje te krijgen.
pi_70578100
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 02:24 schreef i2Them2 het volgende:[knip]
Al zo'n 14 maanden nu. Iemand een idee hoe je zo'n meid uit je kop krijgt?
[knip]
Mijn dipje is weer voorbij, ik was vanmiddag bij een maat van me en vertelde dus dat ik weer gezijk had van m'n ex begin deze week, hij reageere nogals laconiek, had dat niet verwacht, maar wel een logische reactie

Toen ik het zei bedacht ik me opeens nou èn?

Mijn ex lijkt erop gebrand om mijn aartsvijand te worden en mij compleet zwart te maken terwijl ze niks van me weet de afgelopen 12 maanden, kan mij kan het eigenlijk niets schelen

Natuurlijk drukt ze iedere keer tegen een zere plek, wat opnieuw een blauwe plek achter laat, maar als dat alles is.. ik ben en volwassen man en het leven is vol ups en downs, beloningen en teleurstellingen en dat maakt dit niks anders, kan dit best incasseren

Ze kan me niet kapot maken omdat ik opnieuw ben gaan leven en me op een dag als vandaag super goed voel!
Alleen het idee dat mijn hele relatie met haar blijkbaar niks heeft voorgesteld vind ik nog steeds lastig te geloven.

Blijkbaar moet ik een échte relatie nog meemaken, creepy
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70579322
Uiteindelijk antwoord, zij vind dat het op en duidelijke manier is uitgegaan en dat ik verder moet met mijn leven. Ze had eigenlijk wel gelijk in dat emailtje, ik moet even al mijn gevoelens voor haar kwijtraken en dan kan ik verder en kunnen we in de toekomst vrienden zijn. Dus vanaf vandaag al het contact met haar verbreken, iedereen doet het en ik wou het nooit, maar het moet dus toch maar...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70579381
Maar wat...

Als je ex jou niet los wil laten? Het is al twee jaar uit, maar hij blijft mailen, hyven... Ik heb hem inmiddels overal geblokkeerd. Regelmatig krijg ik smsjes van hem. De ene keer met de vraag of ik bij hem langskom, de andere keer een boze, omdat ik volgens hem leugens over hem vertel. Het rare is dat ik nooit op hem reageer of mensen spreek die hij ook kent. En hij blijft bezig. Ik heb hem overal geblokkeerd en een nieuwe telefoon genomen, maar hij blijft mailen en andere rare dingen.
Wat ik het raarste vind is dat we allebei een nieuwe partner hebben, ik nooit een woord over hem spreek, ik hem al meer dan een jaar niet gezien heb en ook dat hij me niet uit zijn gedachten krijgt. De gezamenlijke vrienden en kennissen die we hadden heb ik ook al maanden niet gesproken. Februari twee jaar geleden uitgemaakt, omdat ik hem agressief vond. But still... zelfs verjaardagkaarten en onzin. Is er een soort straatverbod voor zoiets?
pi_70579782
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef PinkCake het volgende:
Maar wat...

Als je ex jou niet los wil laten? Het is al twee jaar uit, maar hij blijft mailen, hyven... Ik heb hem inmiddels overal geblokkeerd. Regelmatig krijg ik smsjes van hem. De ene keer met de vraag of ik bij hem langskom, de andere keer een boze, omdat ik volgens hem leugens over hem vertel. Het rare is dat ik nooit op hem reageer of mensen spreek die hij ook kent. En hij blijft bezig. Ik heb hem overal geblokkeerd en een nieuwe telefoon genomen, maar hij blijft mailen en andere rare dingen.
Wat ik het raarste vind is dat we allebei een nieuwe partner hebben, ik nooit een woord over hem spreek, ik hem al meer dan een jaar niet gezien heb en ook dat hij me niet uit zijn gedachten krijgt. De gezamenlijke vrienden en kennissen die we hadden heb ik ook al maanden niet gesproken. Februari twee jaar geleden uitgemaakt, omdat ik hem agressief vond. But still... zelfs verjaardagkaarten en onzin. Is er een soort straatverbod voor zoiets?
Zo dat klinkt gezond. Toen ik je verhaal begon dacht ik zo ben ik ook ongeveer, beetje mailen en smsen. Maar deze gast wel heel ver als je hem overal blokkeert en hij nog steeds aandacht wil. Volgens mij kan je hier wel mee naar de politie voor stalken ofzo, kan je straatverbod mee krijgen En mischien zie je nu duidelijk de reden waarom je het uitgemaakt hebt....
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:27:20 #139
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70579820
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:25 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Zo dat klinkt gezond. Toen ik je verhaal begon dacht ik zo ben ik ook ongeveer, beetje mailen en smsen. Maar deze gast wel heel ver als je hem overal blokkeert en hij nog steeds aandacht wil. Volgens mij kan je hier wel mee naar de politie voor stalken ofzo, kan je straatverbod mee krijgen En mischien zie je nu duidelijk de reden waarom je het uitgemaakt hebt....
Het is inderdaad nogal een 'ziek' verhaal.
En ik zou de politie gewoon eens opbellen en kijken wat die voor je kunnen betekenen.
pi_70580664
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:07 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk antwoord, zij vind dat het op en duidelijke manier is uitgegaan en dat ik verder moet met mijn leven. Ze had eigenlijk wel gelijk in dat emailtje, ik moet even al mijn gevoelens voor haar kwijtraken en dan kan ik verder en kunnen we in de toekomst vrienden zijn. Dus vanaf vandaag al het contact met haar verbreken, iedereen doet het en ik wou het nooit, maar het moet dus toch maar...
Als zij idd echt niet meer wil is dat de enige oplossing
pi_70581131
quote:
Maar wat...

Als je ex jou niet los wil laten?
- Neem een nieuw mobiel nummer
- Wijzig al je internet wachtwoorden
- Blokkeer hem op alle mogelijke manieren (mail, sms, msn, mms, hyves, facebook ect ect..)zz
- Post ongelezen retour afzender (op de bief schrijven 'woont hier niet meer')

Zoveel mensen zoveel kanten denk ik Pink, zo te zien heeft hij de zogenaamde rebounder te pakken

Soms laten mensen je maar niet met rust, die van jou doet het d.m.v. ongewenste contactpogingen.
Die van mij doet het d.m.v. het versprijden van allerlei leugens die dan via via weer mijn oren bereiken, al denk ik dat dit puur voor egoistische redenen is en niet voor mijn aandacht (zou 't bijna hopen want dan is ze wel héél erg bezig )

Vragen zoals waarom doet ie dit, we hadden een afspraak om elkaar met rust te laten, wat schiet ie er mee op, dit verdien ik toch niet? en tja op geen van allen heb je en antwoord.

Verders kan je niks anders doen dan het negeren, maar het word wel lastiger om een positieve blik te behouden op je ex-partner waar je ooit van hield.

Ik zou me idd wenden tot de politie Pink, hoop dat je eruit komt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70582751
Alle wachtwoorden e.d. zijn ook al gewijzigd. Het malle is dat hij me mailt, terwijl zijn mails steeds in 'ongewenst' komen en ik er nooit op reageer...
Mijn vriend wilde hem al gaan opzoeken, maar hij doet verder niets ofzo.
pi_70583144
Maar het is dus wel storend, heb je dit al tegen hem gezegt?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70583284
Probeer dit eens:

Ga in hotmail rechtboven in naar: Opties --> Meer opties --> Veilige en geblokkeerde afzenders.

Berichten van geblokkeerde afzenders worden automatisch verwijderd. Je kunt e-mailadressen of domeinen (het deel van een e-mailadres na het @-teken) blokkeren.
Typ het e-mailadres of domein dat je wilt blokkeren in het vak hieronder en klik op Aan lijst toevoegen. Selecteer een geblokkeerd adres of domein in de onderstaande lijst en klik op Uit lijst verwijderen om dit uit die lijst te verwijderen.

Opmerkingen

• Berichten van geblokkeerde afzenders of domeinen worden automatisch verwijderd.

• Verwijder een item uit de lijst met Veilige afzenders of Geblokkeerde afzenders door het item te selecteren en op Uit lijst verwijderen te klikken.

• Afzenders van ongewenste berichten gebruiken vaak allerlei e-mailadressen die op elkaar lijken. Als u ongewenste berichten ontvangt van een e-mailadres dat lijkt op een adres dat u al heeft geblokkeerd, klikt u op Markeren als onveilig voor elk bericht dat u wilt blokkeren.

• Voeg nooit uw eigen e-mailadres toe aan de lijst met Veilige afzenders.
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_70583477
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 14:07 schreef dreamzk het volgende:
    Ja het is wel kut maar echt het beste voor je.
    Ga lekker veel dingen doen!
    Gebruik de tijd om aan jezelf te werken.
    pi_70583628
    quote:
    Maar wat...

Wat mstr ook al zei, denk dat het verstandig is om naar de politie te gaan.
    Als iemand dit 2 jaar lang zo heftig volhoud is dat niet helemaal goed hoor.
      donderdag 2 juli 2009 @ 16:36:07 #147
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70583833
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Precies, op dat moment ben ik nu ook.
    Gewoon lekker eerst aan mijzelf denken, en dan de rest pas.
    pi_70584013
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ach het is al 2 maanden geleden, daarom was ze ook zo verbaasd dat ik er nog zo mee zat. Volgende week lekker op vakantie voor 2weken, lekker feesten en nieuwe dames leren kennen. Ben ook van plan om weer te gaan sporten, lekker bezig blijven.
    Cause I'm a motherlover,
    You're a motherlover.
    pi_70584406
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ach het is al 2 maanden geleden, daarom was ze ook zo verbaasd dat ik er nog zo mee zat. Volgende week lekker op vakantie voor 2weken, lekker feesten en nieuwe dames leren kennen. Ben ook van plan om weer te gaan sporten, lekker bezig blijven.
    Het begin is moeilijk jah. De eerste twee manden kon ik helemaal niks.
    Ik ging 4 a 5 keer per week naar de sportschool, die 2 maanden misschien maar 1 of 2 keer.

Daarna ging ik inzien dat het zonde was om zo in de kreukels te liggen en dat het leven gewoon doorgaat.
    Nu heb je alle tijd voor jezelf. Tuurlijk voel je je wel eens kut, dat heb ik nog steeds.
    Werd vanochtend weer onwijs vroeg wakker. Viel weer ff in slaap en had weer een nare droom over mijn ex. Heb me een paar uur klote gevoeld maar ben toen naar de sportschool gegaan en het ging alweer stukken beter.
      donderdag 2 juli 2009 @ 16:55:15 #150
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70584469
    Ik ga na de vakantie ook weer naar de sportschool.
    Merk nu dat ik af en toe met frustraties rond blijf lopen die er op een verkeerde manier uitkomen.
    Terwijl toen ik nog sportschoolde, dat ik ze er lekker uit kon trainen.
    Dus over paar weekies maar weer beginnen.
    pi_70584549
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef mstr het volgende:
    Ik ga na de vakantie ook weer naar de sportschool.
    Merk nu dat ik af en toe met frustraties rond blijf lopen die er op een verkeerde manier uitkomen.
    Terwijl toen ik nog sportschoolde, dat ik ze er lekker uit kon trainen.
    Dus over paar weekies maar weer beginnen.
    Train jij toevallig ook in dezelfde sportschool als ik?
    Ik train een paar jaar bij de Workout aan de Oude Gracht.
      donderdag 2 juli 2009 @ 17:00:03 #152
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70584629
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 16:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Train jij toevallig ook in dezelfde sportschool als ik?
    Ik train een paar jaar bij de Workout aan de Oude Gracht.
    Nee, dát weer net niet.
    pi_70584846
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 17:00 schreef mstr het volgende:

[..]

Nee, dát weer net niet.
    Haha ok, maar ik wens je in ieder geval succes met trainen.
    Het is een goede manier om je gedachten even te laten rusten.
    En je werkt ook nog eens aan je eigen lichaam!
      donderdag 2 juli 2009 @ 17:08:37 #154
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70584906
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 17:06 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Haha ok, maar ik wens je in ieder geval succes met trainen.
    Het is een goede manier om je gedachten even te laten rusten.
    En je werkt ook nog eens aan je eigen lichaam!
    Precies.
    Dat is ook allebei de reden dat ik het doe.

Ik heb al een aantal dagen weer last van een dipje
      donderdag 2 juli 2009 @ 17:08:51 #155
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70584915
    Ik wil niet meer met je praten.
    Ik heb jou niets meer te zeggen
    Wat ik voor je voelde is voorbij

Ik vraag je mij met rust te laten
    Je hoeft me niets meer uit te leggen
    Het is over tussen jou en mij
    We hebben niets meer te bepraten
    We hoeven niets meer te proberen
    Jou remmen doofde in mijn hart het vuur.

Als je me nu met rust wil laten
    Zal de tijd het misschien leren
    Die heelt immers alle wonden op den duur

Maar voorlopig wil ik eventjes alleen zijn.
    Proberen uit te vinden wat ik voel
    Geloof me als ik zeg
    Het doet ook mij pijn
    Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

Dus laat me als je wilt even alleen zijn
    Luister alsjeblieft naar wat ik zeg
    Misschien dat ik mij vergis en op den duur jou liefde mis
    Maar voorlopig is dit echt de juiste weg

Je mag op me blijven wachten
    Je mag ik me blijven geloven
    En wie weet komen na verloop van tijd
    Een tal van koude nachten
    De vlinders weer naar boven
    En krijg ik van mijn beslissing spijt

Geloof me als ik zeg
    Het doet ook mij pijn

Dus laat me als je wilt even aleen zijn
    Miss dat ik mij vergis en op den duur jou liefde mis
    pi_70584939
    TerugVindPartner
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70585377
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 17:08 schreef mstr het volgende:
    Ik wil niet meer met je praten.
    Ik heb jou niets meer te zeggen
    Wat ik voor je voelde is voorbij

Ik vraag je mij met rust te laten
    Je hoeft me niets meer uit te leggen
    Het is over tussen jou en mij
    We hebben niets meer te bepraten
    We hoeven niets meer te proberen
    Jou remmen doofde in mijn hart het vuur.

Als je me nu met rust wil laten
    Zal de tijd het misschien leren
    Die heelt immers alle wonden op den duur

Geloof me als ik zeg
    Het doet ook mij pijn

Dus laat me als je wilt even alleen zijn
    Misschien dat ik mij vergis en op den duur jou liefde mis

Je mag op me blijven wachten
    Je mag ik me blijven geloven
    En wie weet komen na verloop van tijd
    Een tal van koude nachten
    De vlinders weer naar boven
    En krijg ik van mijn beslissing spijt

Geloof me als ik zeg
    Het doet ook mij pijn

Dus laat me als je wilt even aleen zijn
    Miss dat ik mij vergis en op den duur jou liefde mis

Mooi gedicht, zelf geschreven? En sporten is heerlijk in dit weer, lekker zweten en ook nog een kleurtje krijgen, prima.
    Cause I'm a motherlover,
    You're a motherlover.
      donderdag 2 juli 2009 @ 17:27:49 #158
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70585430
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 17:25 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Mooi gedicht, zelf geschreven? En sporten is heerlijk in dit weer, lekker zweten en ook nog een kleurtje krijgen, prima.
    Nee.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_70590808
    Even een ander onderwerp.
    Hoe zit t nou met die de kunst van het loslaten van je ex.. meet?
    Hoor er niks meer over.
      donderdag 2 juli 2009 @ 20:50:49 #160
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70590919
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
    Even een ander onderwerp.
    Hoe zit t nou met die de kunst van het loslaten van je ex.. meet?
    Hoor er niks meer over.
    Het is een hersenspinsel geweest dat hardop is geroepen.
    Maar verder nooit concrete ideeën en plannen voor zijn gemaakt.
    pi_70591088
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef mstr het volgende:

[..]

Het is een hersenspinsel geweest dat hardop is geroepen.
    Maar verder nooit concrete ideeën en plannen voor zijn gemaakt.
    Ja ik weet t, zelf liep ik ook mee te bleren.
    Heb er ook geen reet aan gedaan en eigenlijk niet meer aangedacht.
    Maar bier drinken is altijd goed en er zijn hier best veel mensen uit Utrecht.
    Plannen?
      donderdag 2 juli 2009 @ 21:04:59 #162
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70591408
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja ik weet t, zelf liep ik ook mee te bleren.
    Heb er ook geen reet aan gedaan en eigenlijk niet meer aangedacht.
    Maar bier drinken is altijd goed en er zijn hier best veel mensen uit Utrecht.
    Plannen?
    Eerst maar eens een 'animo-check'?
    pi_70591587
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 21:04 schreef mstr het volgende:

[..]

Eerst maar eens een 'animo-check'?
    Ja die was er wel, maar hoe t nu zit.
    Uit mijn hoofd dacht ik dat dreamzk en El_Chica_Del_Fuego ook voor waren.
    Maar iedereen kan in dit topic wel laten weten of hij / zij zin heeft.
      donderdag 2 juli 2009 @ 21:13:26 #164
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70591666
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 21:11 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja die was er wel, maar hoe t nu zit.
    Uit mijn hoofd dacht ik dat dreamzk en El_Chica_Del_Fuego ook voor waren.
    Maar iedereen kan in dit topic wel laten weten of hij / zij zin heeft.
    We zullen even afwachten.
    pi_70593671
    Persoonlijk zit ik niet te wachten op een meet n.a.v. dit topic. Straks zitten we alleen maar over onze exen te praten, weet niet of je dan iemand echt loslaat
    Is maar een idee.

Over mijn situatie, had in het vorige deeltje geschreven dat het laatste gesprek met mijn ex niet zo briljant was verlopen. Hij date weer iemand en ik begreep het allemaal niet zo goed. Daar komt het beetje op neer.
    Sindsdien niet meer gesproken, is nu 2 weken geleden. Ik denk dat deze afstand wel ff goed is. We hebben geloof ik geen ruzie maar ik merk dat ik er beetje klaar mee ben ofzo. Ik vind het vervelend dat dit nu zo is, maar ik weet ff niet zo goed of ik het wil doorbreken en hoe dan.
    Geloof ook niet dat ik hem iets te zeggen heb ofzo. Vind het lastig want ik wil ook niet deze afstand houden.
    Zoals het ging (voor de laatste gesprek) vond ik best acceptabel en goed. Maar nu is het de mist in en dat voelt niet zo fijn. Maar ondanks dat, is het ergens wel goed geloof ik. Loslaten gaat dan misschien beter.
    pi_70600815
    Dreamzk is sowieso voor een meet, want dat is weer een reden dat hij weer kan zuipen. Elke reden om te drinken en te vergeten is eentje mooi meegenomen, goed gesprek gehad vanavond met een vriend. Wat hij zei is precies wat ik wil, maar mijn gevoel wil het niet. Ik kan veel beter krijgen dan mijn ex, maar alles in mijn lichaam zegt dat zij de enige is. Gevecht tussen gevoel en geest, hopelijk wint de geest het binnenkort want ik weet nu dus zeker dat het nooit meer wat gaat worden...
    Cause I'm a motherlover,
    You're a motherlover.
    pi_70602493
    Als je een meet wil organiseren moet iemand het voortouw nemen, ik heb dat vorig jaar december eens gedaan en het was best gezellig, wel veel gepraat over exen, maar dat was op zich best best om met te doen.

Het is wel appart om te zien hoe mensen zijn in bepaalde fases, de een is net 2 maanden verder de ander een half jaar of meer, en dan zie je ook hoe andere mensen ermee omgaan, wat helpt met verwerken

Nu heb ik er eigeniljk niet meer zo'n behoefte aan, het was eenmalig, maar sommige mensen spreek ik nog steeds op msn
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_70602881
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 09:16 schreef Chev het volgende:
    Als je een meet wil organiseren moet iemand het voortouw nemen, ik heb dat vorig jaar december eens gedaan en het was best gezellig, wel veel gepraat over exen, maar dat was op zich best best om met te doen.

Het is wel appart om te zien hoe mensen zijn in bepaalde fases, de een is net 2 maanden verder de ander een half jaar of meer, en dan zie je ook hoe andere mensen ermee omgaan, wat helpt met verwerken

Nu heb ik er eigeniljk niet meer zo'n behoefte aan, het was eenmalig, maar sommige mensen spreek ik nog steeds op msn
    Ja voor jou snap ik dat het niet meer echt zinvol is.
    Je hebt wel gelijk het kan mensen helpen met verwerken en dat is alleen maar goed.
    De reden van dreamzk is ook prima en een goed gesprek is altijd leuk.
    pi_70622691
    Even klagen hoor..
    Mijn ex was gisteren voor het eerst sinds maanden weer online. Ik heb er verder niet op gereageerd, maar het spookt nu vreselijk door mijn hoofd. Ik blijf nu weer heel erg kijken naar de pc of ze niet online is gekomen.

Maanden verder en weer terug bij af. Zo voelt het een beetje.
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_70627142
    Als je wilt meeten hoef je toch niet allemaal over je exen te praten? Het kan toch ook gewoon een gezellig avondje te zijn waarbij je het over leuke dingen hebt?

Gister mijn ex weer gezien en het was heel fijn, maar ik merk wel dat het echt beter is dat het uit is. Hij heeft stiekem geen tijd voor me en verder is er ook nog niks veranderd. We hebben het er nog een beetje over gehad, want ik vond dat het eigenlijk helemaal niet zo ver had hoeven komen dat ik het uitmaakte. Hij was aan het einde bezig met iets eraan te doen, maar toen was het helaas al te laat en zat het bij mij al zo hoog dat niks meer had geholpen... Hij komt volgende week nog even iets ophalen bij mij thuis en daarna zien we elkaar ws niet meer tot september oid, dus dan eens zien hoe het dan is
      vrijdag 3 juli 2009 @ 21:57:18 #171
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_70627204
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef Miesjel het volgende:

Maanden verder en weer terug bij af. Zo voelt het een beetje.
    Bij mij gaat het ook zo van 1 stap vooruit en 2 stappen terug. Ik heb soms ook het idee dat ik weer terug bij af ben.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_70630716
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 21:55 schreef Inu het volgende:
    Als je wilt meeten hoef je toch niet allemaal over je exen te praten? Het kan toch ook gewoon een gezellig avondje te zijn waarbij je het over leuke dingen hebt?

Gister mijn ex weer gezien en het was heel fijn, maar ik merk wel dat het echt beter is dat het uit is. Hij heeft stiekem geen tijd voor me en verder is er ook nog niks veranderd. We hebben het er nog een beetje over gehad, want ik vond dat het eigenlijk helemaal niet zo ver had hoeven komen dat ik het uitmaakte. Hij was aan het einde bezig met iets eraan te doen, maar toen was het helaas al te laat en zat het bij mij al zo hoog dat niks meer had geholpen... Hij komt volgende week nog even iets ophalen bij mij thuis en daarna zien we elkaar ws niet meer tot september oid, dus dan eens zien hoe het dan is
    Zo is het maar net. Het gaat om de gezelligheid.
    Misschien is dit de manier van je ex om het allemaal te verwerken.
    Mensen veranderen niet zo maar. Ze zeggen het wel heel vaak maar het echt doen is wat anders.
    Meestal houd iemand dit een aantal maanden vol en daarna vervalt die persoon weer in t oude gedrag.
    Iemand anders zijn dan je eigenlijk bent is ook niet goed voor je zelfs niet als je dan bij degene kan blijven van wie je houd. Als je dat doet ga je alleen maar zelf stuk op een gegeven moment.
    pi_70630990
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 23:42 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Zo is het maar net. Het gaat om de gezelligheid.
    Misschien is dit de manier van je ex om het allemaal te verwerken.
    Mensen veranderen niet zo maar. Ze zeggen het wel heel vaak maar het echt doen is wat anders.
    Meestal houd iemand dit een aantal maanden vol en daarna vervalt die persoon weer in t oude gedrag.
    Iemand anders zijn dan je eigenlijk bent is ook niet goed voor je zelfs niet als je dan bij degene kan blijven van wie je houd. Als je dat doet ga je alleen maar zelf stuk op een gegeven moment.
    Ja, maar het is niet dat hij moet veranderen, hij moet wat dingen verwerken uit het verleden, waardoor hij verandert

Maar ik ben voor gezellige meets Ik ben er nog maar net hier, maar ik vind nieuwe mensen leren kennen altijd leuk
    pi_70631068
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 23:51 schreef Inu het volgende:

[..]

Ja, maar het is niet dat hij moet veranderen, hij moet wat dingen verwerken uit het verleden, waardoor hij verandert

Maar ik ben voor gezellige meets
    Ow ok. Klinkt wel vervelend en naar.
    Dat zijn altijd lastige dingen helemaal als je relatie eronder lijdt.

Gezellige meets
    pi_70631138
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 23:51 schreef Inu het volgende:
    Maar ik ben voor gezellige meets Ik ben er nog maar net hier, maar ik vind nieuwe mensen leren kennen altijd leuk
    Oh ik ook wel hoor. Daar niet van. Poging kan je altijd wagen natuurlijk.

Over ex: las semi-toevallig dat hij nieuwe vriendin heeft. Hurts a little, omdat hij toen tegen mij had gezegd dat hij nog niet toe was aan een relatie. Het is nu 2 maanden uit dus ik mag het minstens apart vinden denk ik.
    Maar goed, niet meer over nadenken. Heeft totaal geen nut.
    pi_70632160
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 23:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh ik ook wel hoor. Daar niet van. Poging kan je altijd wagen natuurlijk.

Over ex: las semi-toevallig dat hij nieuwe vriendin heeft. Hurts a little, omdat hij toen tegen mij had gezegd dat hij nog niet toe was aan een relatie. Het is nu 2 maanden uit dus ik mag het minstens apart vinden denk ik.
    Maar goed, niet meer over nadenken. Heeft totaal geen nut.
    Maar dan is het nog wel kut idd...
      zaterdag 4 juli 2009 @ 12:11:23 #177
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_70638199
    Ik heb van de week een paar keer gedroomd dat het weer goed kwam. Wat een anticlimax is dat zeg als je weer wakkerwordt.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      zaterdag 4 juli 2009 @ 12:18:34 #178
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70638351
    Ook leuk, gisteravond gewerkt achter de bar.
    Vraagt m'n ex vandaag: En ben je nog wat leuks tegengekomen?

pi_70638435
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:18 schreef mstr het volgende:
    Ook leuk, gisteravond gewerkt achter de bar.
    Vraagt m'n ex vandaag: En ben je nog wat leuks tegengekomen?

En ben je dat?
      zaterdag 4 juli 2009 @ 12:26:01 #180
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70638546
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:21 schreef Inu het volgende:

[..]

En ben je dat?
    Nee, maar woensdag wel
    pi_70638563
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:26 schreef mstr het volgende:

[..]

Nee, maar woensdag wel
    Het verwerkingsproces begint Vertel
      zaterdag 4 juli 2009 @ 12:30:26 #182
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70638667
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:26 schreef Inu het volgende:

[..]

Het verwerkingsproces begint Vertel
    Btw, je lijkt op iemand die ik ken?
    pi_70638706
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:30 schreef mstr het volgende:

[..]

Btw, je lijkt op iemand die ik ken?
    Jij komt me niet bekend voor...
      zaterdag 4 juli 2009 @ 12:32:39 #184
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70638725
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:31 schreef Inu het volgende:

[..]

Jij komt me niet bekend voor...
    Dan ken ik je niet.

Maar had een feestje, en daar een tijdje met een dame zitten kletsen.
    Wel een soort typ dat ik 'zoek', zowel qua innerlijk als uiterlijk.
    pi_70638802
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:32 schreef mstr het volgende:

[..]

Dan ken ik je niet.

Maar had een feestje, en daar een tijdje met een dame zitten kletsen.
    Wel een soort typ dat ik 'zoek', zowel qua innerlijk als uiterlijk.
    Jij bent ook een beetje te jong voor me

Maar dus een leuk meisje? Heb je der msn/telefoon/hyves/adres?
      zaterdag 4 juli 2009 @ 12:39:47 #186
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70638913
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:35 schreef Inu het volgende:

[..]

Jij bent ook een beetje te jong voor me

Maar dus een leuk meisje? Heb je der msn/telefoon/hyves/adres?
    Ja, maar de leeftijd maakt niet uit. Heb ook wel oudere mensen die ik ken hoor

Ja En ik heb der hyves en msn, en we zien vanzelf wel of ik meer te weten kom
    pi_70639082
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja, maar de leeftijd maakt niet uit. Heb ook wel oudere mensen die ik ken hoor

Ja En ik heb der hyves en msn, en we zien vanzelf wel of ik meer te weten kom
    Leeftijd maakt in dusverre wel iets uit als je op zoek ben naar iemand die steviger op zijn voeten staat in het leven 'meestal' betekend hoe ouder hoe wijzer

Al zijn er genoeg mensen die op jonge leeftijd al genoeg meegemaakt hebben, blijft lastig..
    Maar in iedergeval gefeliciteerd joh je hebt 't toch voor elkaar gekregen.

Maar van de ene relatie duiken in de ander hmm, ik weet het niet, doe het rustig aan
    Als het klikt kan je 't proberen natuurlijk

succes!
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_70639115
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:46 schreef Chev het volgende:

[..]

Leeftijd maakt in dusverre wel iets uit als je op zoek ben naar iemand die steviger op zijn voeten staat in het leven 'meestal' betekend hoe ouder hoe wijzer

Al zijn er genoeg mensen die op jonge leeftijd al genoeg meegemaakt hebben, blijft lastig..

Maar van de ene relatie duiken in de ander hmm, ik weet het niet, doe het rustig aan

succes!
    Het hoeft toch niet meteen een relatie te zijn? Rebounders kunnen heel goed werken

En ik ben echt niet op zoek naar iemand nieuws nog, maar ik zoek dan wel iemand die in elk geval mijn leeftijd is... de ex was 5 jaar ouder dan ik en dat was eigenlijk een prima combo en dan nog liep ik wat voor in mijn leven, omdat hij laat aan zn studie is begonnen
      zaterdag 4 juli 2009 @ 12:56:00 #189
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70639287
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 12:46 schreef Chev het volgende:

[..]

succes!
    Ja natuurlijk maakt leeftijd enigszins uit.
    Maar het zegt niet alles.
    Ik ken mensen van 18 die zo door zouden kunnen gaan voor 15 en ook andersom.

Dankje
    Ook al wordt het niks, het heeft iig laten zien dat er weer wat meer inzit, dan ik tot nu toe zag.

Ik doe het ook zeker rustig aan, moet eerst mijzelf er helemaal comfortabel bij voelen.
    Maar het is ook gewoon leuk dat zij leuk terug reageert
    pi_70643582
    Gisteren naar Sensation gegaan, oorspronkelijk was ik van plan om met mn ex en een groep vrienden te gaan, maar omdat het uit is ging ze niet meer mee. Top avond gehad, maar er mistte wel wat, zag weer veels te veel koppeltjes lekker knuffelen en dansen en ik stond daar met een groep mannen los te gaan Ik wou ook mn knuffel...

Het geen contact maken is moeilijker dan ik dacht, deze week helemaal geen behoefte aan gehad maar vandaag ben ik tegen mezelf aan het vechten om haar niet even te bellen en haar stem te horen. Het is al 2maanden uit en nog steeds heb ik soms het gevoel alsof ze het gister heeft uitgemaakt, hopelijk verandert dat als ik op vakantie ga
    Cause I'm a motherlover,
    You're a motherlover.
    pi_70643775
    Weer een stukje verder in het verwerkingsproces, en ik wordt nu met gevoelens geconfronteerd die ik niet had verwacht. Na 6 jaar een relatie te hebben gehad (van mijn 14e tot mijn 21e) is het nu een maand uit. Zij heeft gevoelens voor iemand anders. Natuurlijk heb ik haar de afgelopen maand behoorlijk opgehemeld in mijn hoofd, en heb ik voornamelijk positief over de relatie gedacht terwijl die absoluut niet positief was. Boosheid begint nu te komen, en dit lijkt een volgende fase in mijn verwerking te zijn.

Nu komt het rare, op de een of andere manier heb ik een sterke drang om mezelf op "versiertour" te sturen en andere meisjes te gaan ontdekken. Ik heb weinig ervaring met versieren (heel mijn pubertijd heb ik "vast"gezeten in deze relatie) en ik ben er dus ook nogal klunsig mee, maar op de een of andere manier heb ik een sterke drang om mezelf iets te bewijzen. Ook speelt de behoefte naar geborgenheid en seks mee.

Ik vraag me toch een beetje af waar dit vandaan komt, zouden dit een soort van wraakgevoelens zijn? Onzekerheid? Gevoel van vrijheid? Het proberen op te vullen van een leegte? Is iemand anders hier in zon vroeg stadium hier mee geconfronteerd, en wat zou jij doen? Gaan stappen en er voor gaan of even uitstellen en laten bezinken?
    pi_70643870
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef xenon87 het volgende:
    Weer een stukje verder in het verwerkingsproces, en ik wordt nu met gevoelens geconfronteerd die ik niet had verwacht. Na 6 jaar een relatie te hebben gehad (van mijn 14e tot mijn 21e) is het nu een maand uit. Zij heeft gevoelens voor iemand anders. Natuurlijk heb ik haar de afgelopen maand behoorlijk opgehemeld in mijn hoofd, en heb ik voornamelijk positief over de relatie gedacht terwijl die absoluut niet positief was. Boosheid begint nu te komen, en dit lijkt een volgende fase in mijn verwerking te zijn.

Nu komt het rare, op de een of andere manier heb ik een sterke drang om mezelf op "versiertour" te sturen en andere meisjes te gaan ontdekken. Ik heb weinig ervaring met versieren (heel mijn pubertijd heb ik "vast"gezeten in deze relatie) en ik ben er dus ook nogal klunsig mee, maar op de een of andere manier heb ik een sterke drang om mezelf iets te bewijzen. Ook speelt de behoefte naar geborgenheid en seks mee.

Ik vraag me toch een beetje af waar dit vandaan komt, zouden dit een soort van wraakgevoelens zijn? Onzekerheid? Gevoel van vrijheid? Het proberen op te vullen van een leegte? Is iemand anders hier in zon vroeg stadium hier mee geconfronteerd, en wat zou jij doen? Gaan stappen en er voor gaan of even uitstellen en laten bezinken?
    Ik had het na het verbreken van mijn vorige relatie idd ook. Ik wilde vrij zijn en lekker stappen en versieren. Ik zou het lekker doen zolang je niemand pijn doet ermee Als dit voor jou werkt (en je jezelf ook geen pijn doet), waarom niet? Je moet je natuurlijk wel realiseren dat je er geen leegte mee opvult, want het is geen relatie en daarvoor heeft het ook geen zin denk ik
    pi_70643926
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 16:15 schreef dreamzk het volgende:
    Het geen contact maken is moeilijker dan ik dacht, deze week helemaal geen behoefte aan gehad maar vandaag ben ik tegen mezelf aan het vechten om haar niet even te bellen en haar stem te horen. Het is al 2maanden uit en nog steeds heb ik soms het gevoel alsof ze het gister heeft uitgemaakt, hopelijk verandert dat als ik op vakantie ga
    Ontzettend herkenbaar. Ik heb het telefoonnummer van mijn ex uit mijn telefoon gehaald. Soms raak ik in paniek als er wat negatiefs op me af komt en ga ik bijna op de automatische piloot naar haar bellen. Het moeilijkste aan single zijn is dat je niemand hebt om je positieve of negatieve gevoelens en ervaringen op een intiem niveau mee te delen wat mij betreft. Bij mij is er een maand voorbij en het lijkt ook nog de dag van gisteren dat we samenwoonde.
    pi_70644108
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik had het na het verbreken van mijn vorige relatie idd ook. Ik wilde vrij zijn en lekker stappen en versieren. Ik zou het lekker doen zolang je niemand pijn doet ermee Als dit voor jou werkt (en je jezelf ook geen pijn doet), waarom niet? Je moet je natuurlijk wel realiseren dat je er geen leegte mee opvult, want het is geen relatie en daarvoor heeft het ook geen zin denk ik
    Ik had het ook toen het net uit was, lekker uitgaan en nieuwe vrouwen leren kennen. In het begin heel leuk en aardig maar het werkte niet goed genoeg voor mij. Je krijgt de affectie van een vrouw wat je opnieuw wilt hebben, maar het is niet zoals bij je ex dus voor mij werkte dat absoluut niet.

En telefoonnummer wissen is makkelijk, maar haar nummer is het enige telefoonnummer dat ik uit mn kop ken. En het direct willen bellen om bij haar je hart uit te storten mis ik ook ontzettend, ik kan aan niemand precies vertellen hoe ik me voel...
    Cause I'm a motherlover,
    You're a motherlover.
    pi_70644336
    Ik kan ook altijd mn moeder bellen voor zoiets, ben heel close met haar... Of anders een vriendin, die willen ook nog wel luisteren Bij jullie niet?
    pi_70644443
    Nee eigenlijk niet, mijn beste vriend heeft hele goede intenties om te helpen en ik kan vaak ook dingen kwijt waar ik mee zit. Het probleem is een beetje dat hij zelf heel erg passief is in dit soort gesprekken, en op een heel verhaal met 1 zin reageert waardoor het heel snel voelt alsof ik hem (en onze vriendschap) met problemen opzadel die eigenlijk niet in onze band passen.

Ik heb genoeg mensen om me heen die me willen steunen of die goede intenties hebben. Het probleem is dat ik (omdat ik het vroeger niet nodig had) geen vertrouwensband met die mensen heb opgebouwd die op dat niveau kan functioneren.
    pi_70644744
    Precies, ik kan wel al mn problemen aan mn vrienden voorleggen maar niemand snapt het of reageert er "goed" op. Met mn ex konden we een hele avond gewoon praten over alles, met mn vrienden gaat het over sport/sex/auto's/bier/feestjes. En met de vriendinnen die ik heb waren een beetje tegen mn ex gekanteld omdat ze nog jong was en niet echt bij mij pastte (ik student, zij mbo'er), dus daar kan ik ook niet echt met mn verdriet aankomen zetten. Dus opkroppen maar en het in een dronken bui aan een compleet onbekende vertellen (heb ik 1x gedaan, schaamde me kapot de dag erna...)
    Cause I'm a motherlover,
    You're a motherlover.
    pi_70644832

Herkenbaar en mooi nummer.
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_70644946
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef dreamzk het volgende:
    Precies, ik kan wel al mn problemen aan mn vrienden voorleggen maar niemand snapt het of reageert er "goed" op. Met mn ex konden we een hele avond gewoon praten over alles, met mn vrienden gaat het over sport/sex/auto's/bier/feestjes. En met de vriendinnen die ik heb waren een beetje tegen mn ex gekanteld omdat ze nog jong was en niet echt bij mij pastte (ik student, zij mbo'er), dus daar kan ik ook niet echt met mn verdriet aankomen zetten. Dus opkroppen maar en het in een dronken bui aan een compleet onbekende vertellen (heb ik 1x gedaan, schaamde me kapot de dag erna...)
    En je kunt er niet met je vriendin over praten? Als je er allebei enigzins vrede mee hebt, dan kan dat ook een optie zijn denk ik... ik doe het iig wel
    pi_70645459
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 17:01 schreef Inu het volgende:

[..]

En je kunt er niet met je vriendin over praten? Als je er allebei enigzins vrede mee hebt, dan kan dat ook een optie zijn denk ik... ik doe het iig wel
    Ja het is niet echt goed uitgegaan aan mijn kant, redelijk opeens dat ze het uitmaakte dus ik heb mezelf nu even een contactverbod gegeven. Ik heb het er met haar over gehad, maar zij vond dat ik gewoon door moest gaan met mijn leven zoals zij ook doet. Anyways, we zien wel hoe het allemaal uitpakt
    Cause I'm a motherlover,
    You're a motherlover.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')