Lastige momenten ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga het antwoord vanavond hebben hopelijk, ben van plan haar rond 9/10 uur te bellen, nu maar hopen dat ze even alleen is en dat we rustig kunnen praten. Begin nu al zenuwachtig te worden
Succes man !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga het antwoord vanavond hebben hopelijk, ben van plan haar rond 9/10 uur te bellen, nu maar hopen dat ze even alleen is en dat we rustig kunnen praten. Begin nu al zenuwachtig te worden
Het is 30 graden, hoe kan jij het nou koud hebben?quote:
Het moet ook minder worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Het is 30 graden, hoe kan jij het nou koud hebben?![]()
Maar even serieus, wat voor verschijnselen heb je dan?
Naarmate de tijd verstrekt moet dit toch minder worden?
Ja ok, hoe lang is het uit dan tussen jullie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Het moet ook minder worden.
Alleen nu even een lastige periode.
Ik zie haar nog met regelmaat, maar toch is de lichamelijk aandacht om het zo maar even te noemen, minder geworden.
En dan ook nog te bedenken dat zij over 2 weken op vakantie gaat.
Ik ga een halve week later.
Dus elkaar 2½ week niet zien/spreken, ik denk dat dat heel zwaar gaat vallen.
Maar ik denk dat het juist ook wel weer goed is, even alles op een rijtje kunnen zetten.
Hoelang het uit is.. Uhm 3 maanden ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja ok, hoe lang is het uit dan tussen jullie?
Om over je ex heen te komen is geen contact de beste manier he.
Als je elkaar blijft zien en spreken kan je echt niet met verwerken beginnen.
Tenminste dat is wat ik bij veel mensen inclusief mezelf zie.
Geef elkaar de tijd en ruimte om alles te verwerken.
Ja dat is t beste echt waar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoelang het uit is.. Uhm 3 maanden ofzo?
Ja ik weet het, maar daarom ben ik ook blij met de vakantie.
Even alles hier de boel de boel laten.
En lekker een andere omgeving, andere mensen.
En ik voel ook gewoon dat ik nog nooit zo toe ben geweest aan vakantie zoals nu, het is echt vreselijk.
Teveel gebeurd dit jaar. Moet ik even allemaal verwerken.
Daarom ben ik ook heel blij dat het nu vakantie is, ruimte, eigen ding allebei en vreemde omgeving.
Nee dat hadden we niet. Gelukkig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat is t beste echt waar.
Hadden jullie een vakantie samen gepland eerst of dat niet?
Ik tenminste wel, weet van mijn ex dat ze volgende week ergens heen gaat.
Zelf weet ik het nog niet wat betreft de vakantie, denk dat het 2 maandjes weren word en dan zie ik t wel.
Lekker chillen hier in Utrecht als het weer zo blijft.
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee dat hadden we niet. Gelukkig.
Ja het is echt heerlijk weer.
Ik vind het ook heel kut dat ik komende 2 weken, voor ik weg ga, fulltime moet werken.
Das wel ok, maar wel pleuris heet.quote:
Ga met mn ouders (ben 18), en die vroegen of ik nog mee wilde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:22 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Das wel ok, maar wel pleuris heet.
Ga je alleen of met vrienden?
Wel beter dat jullie niks hadden gepland.
Gast.. het is geen goed idee om om half 1 's nachts een email te sturenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:32 schreef dreamzk het volgende:
Ok 2x geprobeerd te bellen, geen reactie dus waarschijnlijk probeert ze me te ontduiken. Dus ik heb het laatste half uur aan een email gewerkt waarin alles stond wat in mij opkwam. Deze heb ik dan ook net verstuurd, ik weet 100% zeker dat ze morgen haar email checkt dus ik hoop dat er binnenkort een reactie in mijn inbox staat.
Voor degene die de email willen lezen of zien, pm me en je kan hem te zien krijgen, hij is te lang om hier te posten...
Slaap lekker iedereen!
Ja dat is wel lekker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ga met mn ouders (ben 18), en die vroegen of ik nog mee wilde.
Nou, een gratis vakantie, die ik hard nodig heb, sla ik niet af.
Ik zat in Utrecht op school ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:02 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker.
Zit jij in Utrecht op school?
Je hoofd komt me wel bekend voor.
Trouwens niks mee hoor met je ouders op vakantie.
Gratis is goed.
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zat in Utrecht op school ja.
Heb een half jaar op de HU gezeten (faculteit N&T).
Precies, dat idee had ik ook al.
Tuurlijk er is hier ruimte voor iedereen, helemaal voor mensen uit Utrechtquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:48 schreef Inu het volgende:
Is hier ook ruimte voor iemand die het zelf heeft uitgemaakt?
Ik heb het uitgemaakt ondanks dat we nog heel veel van elkaar houden, maar het gaat gewoon niet. Hij heeft wat issues uit het verleden die eerst opgelost moeten worden, waardoor we veel problemen kregen. We zijn iets langer dan 4 jaar bij elkaar geweest en nu is het gewoon over... we willen wel in contact blijven, want het liefste zouden we gewoon weer bij elkaar komen zodra hij alles wat meer op een rijtje heeft...
Ik kan daar gewoon niet op wachten, want dat zou ik niet trekken met mijn gevoelens, maar het is wel erg lastig om door te gaan. Ik wil hem heel graag zien en als we elkaar zien (met spullen ophalen enzo) kunnen we ook echt niet van elkaar afblijvenIk moet dus ook gewoon afkicken en proberen verder te gaan
Ik heb al besloten dat het verstandig is om elkaar even niet te zien. Hij komt morgen nog wat spullen ophalen bij mij thuis en ik denk dat we vanaf dan elkaar echt een tijdje met rust moeten laten... we moeten gewoon over elkaar heenkomen en dat is echt lastig als je gewoon weet dat je het liefste bij elkaar wilt zijn
Haha, dat is wel heel toevallig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Maar je zit er nu niet meer begrijp ik.
Ik zit ook op de FNT.
Alleen ik kom er nauwelijks, denk dat ik er afgelopen jaar 5 keer ben geweest.
Dit door het stage lopen en afstuderen.
Welke opleiding deed je daar?
Ja he, ik dacht al die rare kop ke ik ergens van.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, dat is wel heel toevallig.
Ik deed bedrijfskundige informatica.
Bedankt hè?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja he, ik dacht al die rare kop ke ik ergens van.
Maar je bent met studeren gekapt?
Ik doe daar trouwens technische bedrijfskunde.
Er is hier ruimte voor iedereen met liefdes verdrietquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:48 schreef Inu het volgende:
Is hier ook ruimte voor iemand die het zelf heeft uitgemaakt?
Ik heb het uitgemaakt ondanks dat we nog heel veel van elkaar houden, maar het gaat gewoon niet. Hij heeft wat issues uit het verleden die eerst opgelost moeten worden, waardoor we veel problemen kregen. We zijn iets langer dan 4 jaar bij elkaar geweest en nu is het gewoon over... we willen wel in contact blijven, want het liefste zouden we gewoon weer bij elkaar komen zodra hij alles wat meer op een rijtje heeft...
Ik kan daar gewoon niet op wachten, want dat zou ik niet trekken met mijn gevoelens, maar het is wel erg lastig om door te gaan. Ik wil hem heel graag zien en als we elkaar zien (met spullen ophalen enzo) kunnen we ook echt niet van elkaar afblijvenIk moet dus ook gewoon afkicken en proberen verder te gaan
Ik heb al besloten dat het verstandig is om elkaar even niet te zien. Hij komt morgen nog wat spullen ophalen bij mij thuis en ik denk dat we vanaf dan elkaar echt een tijdje met rust moeten laten... we moeten gewoon over elkaar heenkomen en dat is echt lastig als je gewoon weet dat je het liefste bij elkaar wilt zijn
Daarom is de vakantieperiode heel goed voor de meesten hier.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef Chev het volgende:
[..]
Er is hier ruimte voor iedereen met liefdes verdriet![]()
Probeer wel eerlijk en open te blijven, en geen onwaarheden te gaan zoeken achter je ex-partner.
Ik ken een koppeltje die al 4x in 10 jaar tijd uit elkaar zijn gegaan vanwege problemen en ze bleven bij elkaar terug komen, nu alweer 2 jaar aan, en die konden ook nooit van elkaar afblijven zelfs niet toen het uit was
Dus alles is mogelijk, soms geeft afstand juist meer inzicht.
Succes
Ik ga in augustus een tijdje op vakantie, dus dan kunnen we het helemaal goed testen iddquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef Chev het volgende:
[..]
Er is hier ruimte voor iedereen met liefdes verdriet![]()
Probeer wel eerlijk en open te blijven, en geen onwaarheden te gaan zoeken achter je ex-partner.
Ik ken een koppeltje die al 4x in 10 jaar tijd uit elkaar zijn gegaan vanwege problemen en ze bleven bij elkaar terug komen, nu alweer 2 jaar aan, en die konden ook nooit van elkaar afblijven zelfs niet toen het uit was
Dus alles is mogelijk, soms geeft afstand juist meer inzicht.
Succes
hoe ontvlucht jij je gedachten dan op vakantiequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom is de vakantieperiode heel goed voor de meesten hier.
Omdat meestal wel minimaal 1 van de 2 op vakantie gaat, en dus een afstand neemt.
Ik hoop inderdaad dat ik wat meer afleiding heb.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef geenfiets het volgende:
[..]
hoe ontvlucht jij je gedachten dan op vakantie
oke je hebt wat meer afleiding maar opeens alles weg of nagenoeg weg
Mijn dipje is weer voorbij, ik was vanmiddag bij een maat van me en vertelde dus dat ik weer gezijk had van m'n ex begin deze week, hij reageere nogals laconiek, had dat niet verwacht, maar wel een logische reactiequote:Op donderdag 2 juli 2009 02:24 schreef i2Them2 het volgende:[knip]
Al zo'n 14 maanden nu. Iemand een idee hoe je zo'n meid uit je kop krijgt?![]()
[knip]
Zo dat klinkt gezond. Toen ik je verhaal begon dacht ik zo ben ik ook ongeveer, beetje mailen en smsen. Maar deze gast wel heel ver als je hem overal blokkeert en hij nog steeds aandacht wil. Volgens mij kan je hier wel mee naar de politie voor stalken ofzo, kan je straatverbod mee krijgenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef PinkCake het volgende:
Maar wat...
Als je ex jou niet los wil laten? Het is al twee jaar uit, maar hij blijft mailen, hyven... Ik heb hem inmiddels overal geblokkeerd. Regelmatig krijg ik smsjes van hem. De ene keer met de vraag of ik bij hem langskom, de andere keer een boze, omdat ik volgens hem leugens over hem vertel. Het rare is dat ik nooit op hem reageer of mensen spreek die hij ook kent. En hij blijft bezig. Ik heb hem overal geblokkeerd en een nieuwe telefoon genomen, maar hij blijft mailen en andere rare dingen.
Wat ik het raarste vind is dat we allebei een nieuwe partner hebben, ik nooit een woord over hem spreek, ik hem al meer dan een jaar niet gezien heb en ook dat hij me niet uit zijn gedachten krijgt. De gezamenlijke vrienden en kennissen die we hadden heb ik ook al maanden niet gesproken. Februari twee jaar geleden uitgemaakt, omdat ik hem agressief vond. But still... zelfs verjaardagkaarten en onzin. Is er een soort straatverbod voor zoiets?
Het is inderdaad nogal een 'ziek' verhaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zo dat klinkt gezond. Toen ik je verhaal begon dacht ik zo ben ik ook ongeveer, beetje mailen en smsen. Maar deze gast wel heel ver als je hem overal blokkeert en hij nog steeds aandacht wil. Volgens mij kan je hier wel mee naar de politie voor stalken ofzo, kan je straatverbod mee krijgenEn mischien zie je nu duidelijk de reden waarom je het uitgemaakt hebt....
Als zij idd echt niet meer wil is dat de enige oplossingquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:07 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk antwoord, zij vind dat het op en duidelijke manier is uitgegaan en dat ik verder moet met mijn leven. Ze had eigenlijk wel gelijk in dat emailtje, ik moet even al mijn gevoelens voor haar kwijtraken en dan kan ik verder en kunnen we in de toekomst vrienden zijn. Dus vanaf vandaag al het contact met haar verbreken, iedereen doet het en ik wou het nooit, maar het moet dus toch maar...
- Neem een nieuw mobiel nummerquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef PinkCake het volgende:
Maar wat...
Als je ex jou niet los wil laten?
Ja het is wel kut maar echt het beste voor je.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:07 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk antwoord, zij vind dat het op en duidelijke manier is uitgegaan en dat ik verder moet met mijn leven. Ze had eigenlijk wel gelijk in dat emailtje, ik moet even al mijn gevoelens voor haar kwijtraken en dan kan ik verder en kunnen we in de toekomst vrienden zijn. Dus vanaf vandaag al het contact met haar verbreken, iedereen doet het en ik wou het nooit, maar het moet dus toch maar...
Wat mstr ook al zei, denk dat het verstandig is om naar de politie te gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef PinkCake het volgende:
Maar wat...
Als je ex jou niet los wil laten? Het is al twee jaar uit, maar hij blijft mailen, hyven... Ik heb hem inmiddels overal geblokkeerd. Regelmatig krijg ik smsjes van hem. De ene keer met de vraag of ik bij hem langskom, de andere keer een boze, omdat ik volgens hem leugens over hem vertel. Het rare is dat ik nooit op hem reageer of mensen spreek die hij ook kent. En hij blijft bezig. Ik heb hem overal geblokkeerd en een nieuwe telefoon genomen, maar hij blijft mailen en andere rare dingen.
Wat ik het raarste vind is dat we allebei een nieuwe partner hebben, ik nooit een woord over hem spreek, ik hem al meer dan een jaar niet gezien heb en ook dat hij me niet uit zijn gedachten krijgt. De gezamenlijke vrienden en kennissen die we hadden heb ik ook al maanden niet gesproken. Februari twee jaar geleden uitgemaakt, omdat ik hem agressief vond. But still... zelfs verjaardagkaarten en onzin. Is er een soort straatverbod voor zoiets?
Precies, op dat moment ben ik nu ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja het is wel kut maar echt het beste voor je.
Ga lekker veel dingen doen!
Gebruik de tijd om aan jezelf te werken.
Ach het is al 2 maanden geleden, daarom was ze ook zo verbaasd dat ik er nog zo mee zat. Volgende week lekker op vakantie voor 2weken, lekker feesten en nieuwe dames leren kennen. Ben ook van plan om weer te gaan sporten, lekker bezig blijven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja het is wel kut maar echt het beste voor je.
Ga lekker veel dingen doen!
Gebruik de tijd om aan jezelf te werken.
Het begin is moeilijk jah. De eerste twee manden kon ik helemaal niks.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach het is al 2 maanden geleden, daarom was ze ook zo verbaasd dat ik er nog zo mee zat. Volgende week lekker op vakantie voor 2weken, lekker feesten en nieuwe dames leren kennen. Ben ook van plan om weer te gaan sporten, lekker bezig blijven.
Train jij toevallig ook in dezelfde sportschool als ik?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef mstr het volgende:
Ik ga na de vakantie ook weer naar de sportschool.
Merk nu dat ik af en toe met frustraties rond blijf lopen die er op een verkeerde manier uitkomen.
Terwijl toen ik nog sportschoolde, dat ik ze er lekker uit kon trainen.
Dus over paar weekies maar weer beginnen.
Nee, dát weer net niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Train jij toevallig ook in dezelfde sportschool als ik?
Ik train een paar jaar bij de Workout aan de Oude Gracht.
Haha ok, maar ik wens je in ieder geval succes met trainen.quote:
Precies.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:06 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Haha ok, maar ik wens je in ieder geval succes met trainen.
Het is een goede manier om je gedachten even te laten rusten.
En je werkt ook nog eens aan je eigen lichaam!
Mooi gedicht, zelf geschreven? En sporten is heerlijk in dit weer, lekker zweten en ook nog een kleurtje krijgen, prima.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:08 schreef mstr het volgende:
Ik wil niet meer met je praten.
Ik heb jou niets meer te zeggen
Wat ik voor je voelde is voorbij
Ik vraag je mij met rust te laten
Je hoeft me niets meer uit te leggen
Het is over tussen jou en mij
We hebben niets meer te bepraten
We hoeven niets meer te proberen
Jou remmen doofde in mijn hart het vuur.
Als je me nu met rust wil laten
Zal de tijd het misschien leren
Die heelt immers alle wonden op den duur
Maar voorlopig wil ik eventjes alleen zijn.
Proberen uit te vinden wat ik voel
Geloof me als ik zeg
Het doet ook mij pijn
Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Dus laat me als je wilt even alleen zijn
Luister alsjeblieft naar wat ik zeg
Misschien dat ik mij vergis en op den duur jou liefde mis
Maar voorlopig is dit echt de juiste weg
Je mag op me blijven wachten
Je mag ik me blijven geloven
En wie weet komen na verloop van tijd
Een tal van koude nachten
De vlinders weer naar boven
En krijg ik van mijn beslissing spijt
Maar voorlopig wil ik eventjes alleen zijn.
Proberen uit te vinden wat ik voel
Geloof me als ik zeg
Het doet ook mij pijn
Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Dus laat me als je wilt even aleen zijn
Luister alsjeblieft naar wat ik zeg
Miss dat ik mij vergis en op den duur jou liefde mis
Nee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mooi gedicht, zelf geschreven? En sporten is heerlijk in dit weer, lekker zweten en ook nog een kleurtje krijgen, prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een hersenspinsel geweest dat hardop is geroepen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Even een ander onderwerp.
Hoe zit t nou met die de kunst van het loslaten van je ex.. meet?
Hoor er niks meer over.
Ja ik weet t, zelf liep ik ook mee te bleren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een hersenspinsel geweest dat hardop is geroepen.
Maar verder nooit concrete ideeën en plannen voor zijn gemaakt.
Eerst maar eens een 'animo-check'?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja ik weet t, zelf liep ik ook mee te bleren.
Heb er ook geen reet aan gedaan en eigenlijk niet meer aangedacht.
Maar bier drinken is altijd goed en er zijn hier best veel mensen uit Utrecht.
Plannen?
Ja die was er wel, maar hoe t nu zit.quote:
We zullen even afwachten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:11 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja die was er wel, maar hoe t nu zit.
Uit mijn hoofd dacht ik dat dreamzk en El_Chica_Del_Fuego ook voor waren.
Maar iedereen kan in dit topic wel laten weten of hij / zij zin heeft.
Ja voor jou snap ik dat het niet meer echt zinvol is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:16 schreef Chev het volgende:
Als je een meet wil organiseren moet iemand het voortouw nemen, ik heb dat vorig jaar december eens gedaan en het was best gezellig, wel veel gepraat over exen, maar dat was op zich best best om met te doen.
Het is wel appart om te zien hoe mensen zijn in bepaalde fases, de een is net 2 maanden verder de ander een half jaar of meer, en dan zie je ook hoe andere mensen ermee omgaan, wat helpt met verwerken
Nu heb ik er eigeniljk niet meer zo'n behoefte aan, het was eenmalig, maar sommige mensen spreek ik nog steeds op msn
Bij mij gaat het ook zo van 1 stap vooruit en 2 stappen terug. Ik heb soms ook het idee dat ik weer terug bij af ben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef Miesjel het volgende:
Maanden verder en weer terug bij af. Zo voelt het een beetje.
Zo is het maar net. Het gaat om de gezelligheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:55 schreef Inu het volgende:
Als je wilt meeten hoef je toch niet allemaal over je exen te praten? Het kan toch ook gewoon een gezellig avondje te zijn waarbij je het over leuke dingen hebt?
Gister mijn ex weer gezien en het was heel fijn, maar ik merk wel dat het echt beter is dat het uit is. Hij heeft stiekem geen tijd voor me en verder is er ook nog niks veranderd. We hebben het er nog een beetje over gehad, want ik vond dat het eigenlijk helemaal niet zo ver had hoeven komen dat ik het uitmaakte. Hij was aan het einde bezig met iets eraan te doen, maar toen was het helaas al te laat en zat het bij mij al zo hoog dat niks meer had geholpen... Hij komt volgende week nog even iets ophalen bij mij thuis en daarna zien we elkaar ws niet meer tot september oid, dus dan eens zien hoe het dan is
Ja, maar het is niet dat hij moet veranderen, hij moet wat dingen verwerken uit het verleden, waardoor hij verandertquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:42 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Het gaat om de gezelligheid.
Misschien is dit de manier van je ex om het allemaal te verwerken.
Mensen veranderen niet zo maar. Ze zeggen het wel heel vaak maar het echt doen is wat anders.
Meestal houd iemand dit een aantal maanden vol en daarna vervalt die persoon weer in t oude gedrag.
Iemand anders zijn dan je eigenlijk bent is ook niet goed voor je zelfs niet als je dan bij degene kan blijven van wie je houd. Als je dat doet ga je alleen maar zelf stuk op een gegeven moment.
Ow ok. Klinkt wel vervelend en naar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet dat hij moet veranderen, hij moet wat dingen verwerken uit het verleden, waardoor hij verandert![]()
Maar ik ben voor gezellige meets
Oh ik ook wel hoor. Daar niet van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:51 schreef Inu het volgende:
Maar ik ben voor gezellige meetsIk ben er nog maar net hier, maar ik vind nieuwe mensen leren kennen altijd leuk
Maar dan is het nog wel kut idd...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor. Daar niet van.Poging kan je altijd wagen natuurlijk.
Over ex: las semi-toevallig dat hij nieuwe vriendin heeft. Hurts a little, omdat hij toen tegen mij had gezegd dat hij nog niet toe was aan een relatie. Het is nu 2 maanden uit dus ik mag het minstens apart vinden denk ik.
Maar goed, niet meer over nadenken. Heeft totaal geen nut.
En ben je dat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:18 schreef mstr het volgende:
Ook leuk, gisteravond gewerkt achter de bar.
Vraagt m'n ex vandaag: En ben je nog wat leuks tegengekomen?
Dan ken ik je niet.quote:
Jij bent ook een beetje te jong voor mequote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ken ik je niet.
Maar had een feestje, en daar een tijdje met een dame zitten kletsen.
Wel een soort typ dat ik 'zoek', zowel qua innerlijk als uiterlijk.
Ja, maar de leeftijd maakt niet uit. Heb ook wel oudere mensen die ik ken hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje te jong voor me
Maar dus een leuk meisje?Heb je der msn/telefoon/hyves/adres?
Leeftijd maakt in dusverre wel iets uit als je op zoek ben naar iemand die steviger op zijn voeten staat in het leven 'meestal' betekend hoe ouder hoe wijzerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar de leeftijd maakt niet uit. Heb ook wel oudere mensen die ik ken hoor
JaEn ik heb der hyves en msn, en we zien vanzelf wel of ik meer te weten kom
Het hoeft toch niet meteen een relatie te zijn? Rebounders kunnen heel goed werkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:46 schreef Chev het volgende:
[..]
Leeftijd maakt in dusverre wel iets uit als je op zoek ben naar iemand die steviger op zijn voeten staat in het leven 'meestal' betekend hoe ouder hoe wijzer
Al zijn er genoeg mensen die op jonge leeftijd al genoeg meegemaakt hebben, blijft lastig..
Maar in iedergeval gefeliciteerd johje hebt 't toch voor elkaar gekregen.
Maar van de ene relatie duiken in de ander hmm, ik weet het niet, doe het rustig aan
Als het klikt kan je 't proberen natuurlijk
succes!
Ja natuurlijk maakt leeftijd enigszins uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:46 schreef Chev het volgende:
[..]
Leeftijd maakt in dusverre wel iets uit als je op zoek ben naar iemand die steviger op zijn voeten staat in het leven 'meestal' betekend hoe ouder hoe wijzer
Al zijn er genoeg mensen die op jonge leeftijd al genoeg meegemaakt hebben, blijft lastig..
Maar in iedergeval gefeliciteerd johje hebt 't toch voor elkaar gekregen.
Maar van de ene relatie duiken in de ander hmm, ik weet het niet, doe het rustig aan
Als het klikt kan je 't proberen natuurlijk
succes!
Ik had het na het verbreken van mijn vorige relatie idd ook. Ik wilde vrij zijn en lekker stappen en versieren. Ik zou het lekker doen zolang je niemand pijn doet ermeequote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef xenon87 het volgende:
Weer een stukje verder in het verwerkingsproces, en ik wordt nu met gevoelens geconfronteerd die ik niet had verwacht. Na 6 jaar een relatie te hebben gehad (van mijn 14e tot mijn 21e) is het nu een maand uit. Zij heeft gevoelens voor iemand anders. Natuurlijk heb ik haar de afgelopen maand behoorlijk opgehemeld in mijn hoofd, en heb ik voornamelijk positief over de relatie gedacht terwijl die absoluut niet positief was. Boosheid begint nu te komen, en dit lijkt een volgende fase in mijn verwerking te zijn.
Nu komt het rare, op de een of andere manier heb ik een sterke drang om mezelf op "versiertour" te sturen en andere meisjes te gaan ontdekken. Ik heb weinig ervaring met versieren (heel mijn pubertijd heb ik "vast"gezeten in deze relatie) en ik ben er dus ook nogal klunsig mee, maar op de een of andere manier heb ik een sterke drang om mezelf iets te bewijzen. Ook speelt de behoefte naar geborgenheid en seks mee.
Ik vraag me toch een beetje af waar dit vandaan komt, zouden dit een soort van wraakgevoelens zijn? Onzekerheid? Gevoel van vrijheid? Het proberen op te vullen van een leegte? Is iemand anders hier in zon vroeg stadium hier mee geconfronteerd, en wat zou jij doen? Gaan stappen en er voor gaan of even uitstellen en laten bezinken?
Ontzettend herkenbaar. Ik heb het telefoonnummer van mijn ex uit mijn telefoon gehaald. Soms raak ik in paniek als er wat negatiefs op me af komt en ga ik bijna op de automatische piloot naar haar bellen. Het moeilijkste aan single zijn is dat je niemand hebt om je positieve of negatieve gevoelens en ervaringen op een intiem niveau mee te delen wat mij betreft. Bij mij is er een maand voorbij en het lijkt ook nog de dag van gisteren dat we samenwoonde.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:15 schreef dreamzk het volgende:
Het geen contact maken is moeilijker dan ik dacht, deze week helemaal geen behoefte aan gehad maar vandaag ben ik tegen mezelf aan het vechten om haar niet even te bellen en haar stem te horen. Het is al 2maanden uit en nog steeds heb ik soms het gevoel alsof ze het gister heeft uitgemaakt, hopelijk verandert dat als ik op vakantie ga
Ik had het ook toen het net uit was, lekker uitgaan en nieuwe vrouwen leren kennen. In het begin heel leuk en aardig maar het werkte niet goed genoeg voor mij. Je krijgt de affectie van een vrouw wat je opnieuw wilt hebben, maar het is niet zoals bij je ex dus voor mij werkte dat absoluut niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had het na het verbreken van mijn vorige relatie idd ook. Ik wilde vrij zijn en lekker stappen en versieren. Ik zou het lekker doen zolang je niemand pijn doet ermeeAls dit voor jou werkt (en je jezelf ook geen pijn doet), waarom niet? Je moet je natuurlijk wel realiseren dat je er geen leegte mee opvult, want het is geen relatie en daarvoor heeft het ook geen zin denk ik
En je kunt er niet met je vriendin over praten? Als je er allebei enigzins vrede mee hebt, dan kan dat ook een optie zijn denk ik... ik doe het iig welquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef dreamzk het volgende:
Precies, ik kan wel al mn problemen aan mn vrienden voorleggen maar niemand snapt het of reageert er "goed" op. Met mn ex konden we een hele avond gewoon praten over alles, met mn vrienden gaat het over sport/sex/auto's/bier/feestjes. En met de vriendinnen die ik heb waren een beetje tegen mn ex gekanteld omdat ze nog jong was en niet echt bij mij pastte (ik student, zij mbo'er), dus daar kan ik ook niet echt met mn verdriet aankomen zetten. Dus opkroppen maar en het in een dronken bui aan een compleet onbekende vertellen(heb ik 1x gedaan, schaamde me kapot de dag erna...)
Ja het is niet echt goed uitgegaan aan mijn kant, redelijk opeens dat ze het uitmaakte dus ik heb mezelf nu even een contactverbod gegeven. Ik heb het er met haar over gehad, maar zij vond dat ik gewoon door moest gaan met mijn leven zoals zij ook doet. Anyways, we zien wel hoe het allemaal uitpaktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:01 schreef Inu het volgende:
[..]
En je kunt er niet met je vriendin over praten? Als je er allebei enigzins vrede mee hebt, dan kan dat ook een optie zijn denk ik... ik doe het iig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |