Maar dan is het nog wel kut idd...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor. Daar niet van.Poging kan je altijd wagen natuurlijk.
Over ex: las semi-toevallig dat hij nieuwe vriendin heeft. Hurts a little, omdat hij toen tegen mij had gezegd dat hij nog niet toe was aan een relatie. Het is nu 2 maanden uit dus ik mag het minstens apart vinden denk ik.
Maar goed, niet meer over nadenken. Heeft totaal geen nut.
En ben je dat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:18 schreef mstr het volgende:
Ook leuk, gisteravond gewerkt achter de bar.
Vraagt m'n ex vandaag: En ben je nog wat leuks tegengekomen?
Dan ken ik je niet.quote:
Jij bent ook een beetje te jong voor mequote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ken ik je niet.
Maar had een feestje, en daar een tijdje met een dame zitten kletsen.
Wel een soort typ dat ik 'zoek', zowel qua innerlijk als uiterlijk.
Ja, maar de leeftijd maakt niet uit. Heb ook wel oudere mensen die ik ken hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje te jong voor me
Maar dus een leuk meisje?Heb je der msn/telefoon/hyves/adres?
Leeftijd maakt in dusverre wel iets uit als je op zoek ben naar iemand die steviger op zijn voeten staat in het leven 'meestal' betekend hoe ouder hoe wijzerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar de leeftijd maakt niet uit. Heb ook wel oudere mensen die ik ken hoor
JaEn ik heb der hyves en msn, en we zien vanzelf wel of ik meer te weten kom
Het hoeft toch niet meteen een relatie te zijn? Rebounders kunnen heel goed werkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:46 schreef Chev het volgende:
[..]
Leeftijd maakt in dusverre wel iets uit als je op zoek ben naar iemand die steviger op zijn voeten staat in het leven 'meestal' betekend hoe ouder hoe wijzer
Al zijn er genoeg mensen die op jonge leeftijd al genoeg meegemaakt hebben, blijft lastig..
Maar in iedergeval gefeliciteerd johje hebt 't toch voor elkaar gekregen.
Maar van de ene relatie duiken in de ander hmm, ik weet het niet, doe het rustig aan
Als het klikt kan je 't proberen natuurlijk
succes!
Ja natuurlijk maakt leeftijd enigszins uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:46 schreef Chev het volgende:
[..]
Leeftijd maakt in dusverre wel iets uit als je op zoek ben naar iemand die steviger op zijn voeten staat in het leven 'meestal' betekend hoe ouder hoe wijzer
Al zijn er genoeg mensen die op jonge leeftijd al genoeg meegemaakt hebben, blijft lastig..
Maar in iedergeval gefeliciteerd johje hebt 't toch voor elkaar gekregen.
Maar van de ene relatie duiken in de ander hmm, ik weet het niet, doe het rustig aan
Als het klikt kan je 't proberen natuurlijk
succes!
Ik had het na het verbreken van mijn vorige relatie idd ook. Ik wilde vrij zijn en lekker stappen en versieren. Ik zou het lekker doen zolang je niemand pijn doet ermeequote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef xenon87 het volgende:
Weer een stukje verder in het verwerkingsproces, en ik wordt nu met gevoelens geconfronteerd die ik niet had verwacht. Na 6 jaar een relatie te hebben gehad (van mijn 14e tot mijn 21e) is het nu een maand uit. Zij heeft gevoelens voor iemand anders. Natuurlijk heb ik haar de afgelopen maand behoorlijk opgehemeld in mijn hoofd, en heb ik voornamelijk positief over de relatie gedacht terwijl die absoluut niet positief was. Boosheid begint nu te komen, en dit lijkt een volgende fase in mijn verwerking te zijn.
Nu komt het rare, op de een of andere manier heb ik een sterke drang om mezelf op "versiertour" te sturen en andere meisjes te gaan ontdekken. Ik heb weinig ervaring met versieren (heel mijn pubertijd heb ik "vast"gezeten in deze relatie) en ik ben er dus ook nogal klunsig mee, maar op de een of andere manier heb ik een sterke drang om mezelf iets te bewijzen. Ook speelt de behoefte naar geborgenheid en seks mee.
Ik vraag me toch een beetje af waar dit vandaan komt, zouden dit een soort van wraakgevoelens zijn? Onzekerheid? Gevoel van vrijheid? Het proberen op te vullen van een leegte? Is iemand anders hier in zon vroeg stadium hier mee geconfronteerd, en wat zou jij doen? Gaan stappen en er voor gaan of even uitstellen en laten bezinken?
Ontzettend herkenbaar. Ik heb het telefoonnummer van mijn ex uit mijn telefoon gehaald. Soms raak ik in paniek als er wat negatiefs op me af komt en ga ik bijna op de automatische piloot naar haar bellen. Het moeilijkste aan single zijn is dat je niemand hebt om je positieve of negatieve gevoelens en ervaringen op een intiem niveau mee te delen wat mij betreft. Bij mij is er een maand voorbij en het lijkt ook nog de dag van gisteren dat we samenwoonde.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:15 schreef dreamzk het volgende:
Het geen contact maken is moeilijker dan ik dacht, deze week helemaal geen behoefte aan gehad maar vandaag ben ik tegen mezelf aan het vechten om haar niet even te bellen en haar stem te horen. Het is al 2maanden uit en nog steeds heb ik soms het gevoel alsof ze het gister heeft uitgemaakt, hopelijk verandert dat als ik op vakantie ga
Ik had het ook toen het net uit was, lekker uitgaan en nieuwe vrouwen leren kennen. In het begin heel leuk en aardig maar het werkte niet goed genoeg voor mij. Je krijgt de affectie van een vrouw wat je opnieuw wilt hebben, maar het is niet zoals bij je ex dus voor mij werkte dat absoluut niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had het na het verbreken van mijn vorige relatie idd ook. Ik wilde vrij zijn en lekker stappen en versieren. Ik zou het lekker doen zolang je niemand pijn doet ermeeAls dit voor jou werkt (en je jezelf ook geen pijn doet), waarom niet? Je moet je natuurlijk wel realiseren dat je er geen leegte mee opvult, want het is geen relatie en daarvoor heeft het ook geen zin denk ik
En je kunt er niet met je vriendin over praten? Als je er allebei enigzins vrede mee hebt, dan kan dat ook een optie zijn denk ik... ik doe het iig welquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef dreamzk het volgende:
Precies, ik kan wel al mn problemen aan mn vrienden voorleggen maar niemand snapt het of reageert er "goed" op. Met mn ex konden we een hele avond gewoon praten over alles, met mn vrienden gaat het over sport/sex/auto's/bier/feestjes. En met de vriendinnen die ik heb waren een beetje tegen mn ex gekanteld omdat ze nog jong was en niet echt bij mij pastte (ik student, zij mbo'er), dus daar kan ik ook niet echt met mn verdriet aankomen zetten. Dus opkroppen maar en het in een dronken bui aan een compleet onbekende vertellen(heb ik 1x gedaan, schaamde me kapot de dag erna...)
Ja het is niet echt goed uitgegaan aan mijn kant, redelijk opeens dat ze het uitmaakte dus ik heb mezelf nu even een contactverbod gegeven. Ik heb het er met haar over gehad, maar zij vond dat ik gewoon door moest gaan met mijn leven zoals zij ook doet. Anyways, we zien wel hoe het allemaal uitpaktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:01 schreef Inu het volgende:
[..]
En je kunt er niet met je vriendin over praten? Als je er allebei enigzins vrede mee hebt, dan kan dat ook een optie zijn denk ik... ik doe het iig wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |