Train jij toevallig ook in dezelfde sportschool als ik?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef mstr het volgende:
Ik ga na de vakantie ook weer naar de sportschool.
Merk nu dat ik af en toe met frustraties rond blijf lopen die er op een verkeerde manier uitkomen.
Terwijl toen ik nog sportschoolde, dat ik ze er lekker uit kon trainen.
Dus over paar weekies maar weer beginnen.
Nee, dát weer net niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Train jij toevallig ook in dezelfde sportschool als ik?
Ik train een paar jaar bij de Workout aan de Oude Gracht.
Haha ok, maar ik wens je in ieder geval succes met trainen.quote:
Precies.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:06 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Haha ok, maar ik wens je in ieder geval succes met trainen.
Het is een goede manier om je gedachten even te laten rusten.
En je werkt ook nog eens aan je eigen lichaam!
Mooi gedicht, zelf geschreven? En sporten is heerlijk in dit weer, lekker zweten en ook nog een kleurtje krijgen, prima.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:08 schreef mstr het volgende:
Ik wil niet meer met je praten.
Ik heb jou niets meer te zeggen
Wat ik voor je voelde is voorbij
Ik vraag je mij met rust te laten
Je hoeft me niets meer uit te leggen
Het is over tussen jou en mij
We hebben niets meer te bepraten
We hoeven niets meer te proberen
Jou remmen doofde in mijn hart het vuur.
Als je me nu met rust wil laten
Zal de tijd het misschien leren
Die heelt immers alle wonden op den duur
Maar voorlopig wil ik eventjes alleen zijn.
Proberen uit te vinden wat ik voel
Geloof me als ik zeg
Het doet ook mij pijn
Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Dus laat me als je wilt even alleen zijn
Luister alsjeblieft naar wat ik zeg
Misschien dat ik mij vergis en op den duur jou liefde mis
Maar voorlopig is dit echt de juiste weg
Je mag op me blijven wachten
Je mag ik me blijven geloven
En wie weet komen na verloop van tijd
Een tal van koude nachten
De vlinders weer naar boven
En krijg ik van mijn beslissing spijt
Maar voorlopig wil ik eventjes alleen zijn.
Proberen uit te vinden wat ik voel
Geloof me als ik zeg
Het doet ook mij pijn
Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Dus laat me als je wilt even aleen zijn
Luister alsjeblieft naar wat ik zeg
Miss dat ik mij vergis en op den duur jou liefde mis
Nee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mooi gedicht, zelf geschreven? En sporten is heerlijk in dit weer, lekker zweten en ook nog een kleurtje krijgen, prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een hersenspinsel geweest dat hardop is geroepen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Even een ander onderwerp.
Hoe zit t nou met die de kunst van het loslaten van je ex.. meet?
Hoor er niks meer over.
Ja ik weet t, zelf liep ik ook mee te bleren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een hersenspinsel geweest dat hardop is geroepen.
Maar verder nooit concrete ideeën en plannen voor zijn gemaakt.
Eerst maar eens een 'animo-check'?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja ik weet t, zelf liep ik ook mee te bleren.
Heb er ook geen reet aan gedaan en eigenlijk niet meer aangedacht.
Maar bier drinken is altijd goed en er zijn hier best veel mensen uit Utrecht.
Plannen?
Ja die was er wel, maar hoe t nu zit.quote:
We zullen even afwachten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:11 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja die was er wel, maar hoe t nu zit.
Uit mijn hoofd dacht ik dat dreamzk en El_Chica_Del_Fuego ook voor waren.
Maar iedereen kan in dit topic wel laten weten of hij / zij zin heeft.
Ja voor jou snap ik dat het niet meer echt zinvol is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:16 schreef Chev het volgende:
Als je een meet wil organiseren moet iemand het voortouw nemen, ik heb dat vorig jaar december eens gedaan en het was best gezellig, wel veel gepraat over exen, maar dat was op zich best best om met te doen.
Het is wel appart om te zien hoe mensen zijn in bepaalde fases, de een is net 2 maanden verder de ander een half jaar of meer, en dan zie je ook hoe andere mensen ermee omgaan, wat helpt met verwerken
Nu heb ik er eigeniljk niet meer zo'n behoefte aan, het was eenmalig, maar sommige mensen spreek ik nog steeds op msn
Bij mij gaat het ook zo van 1 stap vooruit en 2 stappen terug. Ik heb soms ook het idee dat ik weer terug bij af ben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef Miesjel het volgende:
Maanden verder en weer terug bij af. Zo voelt het een beetje.
Zo is het maar net. Het gaat om de gezelligheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:55 schreef Inu het volgende:
Als je wilt meeten hoef je toch niet allemaal over je exen te praten? Het kan toch ook gewoon een gezellig avondje te zijn waarbij je het over leuke dingen hebt?
Gister mijn ex weer gezien en het was heel fijn, maar ik merk wel dat het echt beter is dat het uit is. Hij heeft stiekem geen tijd voor me en verder is er ook nog niks veranderd. We hebben het er nog een beetje over gehad, want ik vond dat het eigenlijk helemaal niet zo ver had hoeven komen dat ik het uitmaakte. Hij was aan het einde bezig met iets eraan te doen, maar toen was het helaas al te laat en zat het bij mij al zo hoog dat niks meer had geholpen... Hij komt volgende week nog even iets ophalen bij mij thuis en daarna zien we elkaar ws niet meer tot september oid, dus dan eens zien hoe het dan is
Ja, maar het is niet dat hij moet veranderen, hij moet wat dingen verwerken uit het verleden, waardoor hij verandertquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:42 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Het gaat om de gezelligheid.
Misschien is dit de manier van je ex om het allemaal te verwerken.
Mensen veranderen niet zo maar. Ze zeggen het wel heel vaak maar het echt doen is wat anders.
Meestal houd iemand dit een aantal maanden vol en daarna vervalt die persoon weer in t oude gedrag.
Iemand anders zijn dan je eigenlijk bent is ook niet goed voor je zelfs niet als je dan bij degene kan blijven van wie je houd. Als je dat doet ga je alleen maar zelf stuk op een gegeven moment.
Ow ok. Klinkt wel vervelend en naar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet dat hij moet veranderen, hij moet wat dingen verwerken uit het verleden, waardoor hij verandert![]()
Maar ik ben voor gezellige meets
Oh ik ook wel hoor. Daar niet van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:51 schreef Inu het volgende:
Maar ik ben voor gezellige meetsIk ben er nog maar net hier, maar ik vind nieuwe mensen leren kennen altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |