Op mn 21e een Ford Focus Wagon met onbeperkt privé rijden met een cataloguswaarde van plusminus 25.000 euro. Dus doe niet alsof je zo bijzonder bent in je Aygo. Mijn baas laat me niet eens in een Aygo rijden. Opdrachtgevers zien je aankomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
40 euromet een tankpas voor woon / werk verkeer en 1.200 km privé per maand
![]()
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar niet veel andere doen dat op hun 21e met een auto met een catalogus waarde van 10.000 euro
Maar jij bent een vrouw, die krijgen zelfs een legertank kapot.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja het ligt aan de prius. Ik reed met 0 km/u tegen een paaltje en aanschouw de schade.
[ afbeelding ]
Zo, weer een glimmend eikeltjequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Op mn 21e een Ford Focus Wagon met onbeperkt privé rijden met een cataloguswaarde van plusminus 25.000 euro. Dus doe niet alsof je zo bijzonder bent in je Aygo. Mijn baas laat me niet eens in een Aygo rijden. Opdrachtgevers zien je aankomen.
Kom je em ff oppoetsen?quote:
quote:
Of ben je te druk met je eigen eikeltje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toen had ik er één van 25.000![]()
Nu van 28.000
![]()
Maar ik ben blij dat jij er blij mee bent
Nee hoor. Je kan er gewoon niet tegen dat mijn auto duurder is dan die van jouquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Of ben je te druk met je eigen eikeltje?
Ik sta wel open op andermans ideeen maar dan moeten ze wel met iets zinvols komen. Roepen dat de Prius millieuvervuilender is dan.... is totale onzin. Net als het beweren dat een deur na een aanrijding open behoort te gaan. Ook onzin. Om die reden heb je deuren rondom de auto zitten en over het algemeen gaat de andere deur wel open.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
Je noemt alles wel onzin van iedereen, echt open sta je niet voor andere ideeën dan je eigen.
Maar even serieus: als de ruimte van de inzittenden intact zou moeten blijven dan houdt dat toch ook automatisch in dat dat aan de zijkant ook gebeurt? En dat de deuren dan weer open gaan?
Een deur behoort toch echt open te kunnen. Het is toch wel prettig om na een aanrijding het voertuig te kunnen verlaten zonder dat je hoeft te wachten op de brandweer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Ik sta wel open op andermans ideeen maar dan moeten ze wel met iets zinvols komen. Roepen dat de Prius millieuvervuilender is dan.... is totale onzin. Net als het beweren dat een deur na een aanrijding open behoort te gaan. Ook onzin. Om die reden heb je deuren rondom de auto zitten en over het algemeen gaat de andere deur wel open.
De energie bij een impact moet ergens verwerkt worden en daarbij komen er onvermijdelijk krachten op een deur wat zich gaat vervormen. Dit heeft niets met de stijfheid van het koetswerk te maken. Daarbij kan ik me goed voorstellen dat deursloten ook een deel van die impact te voorduren krijgen. Ik heb veel liever dat de deur dichtblijft tijdens de impact dan dat het losschiet en kan zodanig ook prima voorstellen dat wanneer er kracht komt op een deur die slot dan niet meer opengaat. Kwestie van de andere deur pakken en naar buiten lopen. Met voldoende kracht op een deur gaat het niet meer open ongeacht of je in een Volvo, honda, Toyota, Mercedes, etc zit. Heeft niets met dikte van blik te maken en alles hoe de sloten een deel van de impact verwerken. Dicht blijven zodat niets van buiten naar binnen komt lijkt mij het veiligst en na de crash kijken hoe de personen eruit komen.
Wat heb je liever: ik sla met een moker op je fietsslot. Heb je liever dat de slot openvliegt of dat het vervormt en altijd op slot blijft. Dat laatste is denk ik veiliger.
Van alle opmerkingen die ik gelezen heb is dit het aller-allerstomste.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:50 schreef bendk het volgende:
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
Dat zou mij echt geen malle moer uitmaken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een deur behoort toch echt open te kunnen. Het is toch wel prettig om na een aanrijding het voertuig te kunnen verlaten zonder dat je hoeft te wachten op de brandweer.
Ja, oke. Maar als je nou in het water beland na de klap en je deur gaat niet open? En je lifehammer is ergens ver weg of die heb je simpelweg niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zou mij echt geen malle moer uitmaken eerlijk gezegd
Het hoofddoel van zo'n kooi is toch om te beschermen zodat je uberhaubt nog in staat bent op uit de auto gehaald te worden ipv door een lijkwagen opgehaald te worden
Je kan zoveel willen maar vaak zijn dingen technisch niet haalbaar. Ik wil ook graag een telefoon hebben die ik nooit hoef op te laden, en waarmee ik jarenlang mee kan internetten, en liefst niet meer dan 50 gram wegen met daarbij een groot scherm.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Een deur behoort toch echt open te kunnen. Het is toch wel prettig om na een aanrijding het voertuig te kunnen verlaten zonder dat je hoeft te wachten op de brandweer.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:50 schreef bendk het volgende:
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
Auto's vliegen zelden in de vlam (in alle jaren dat ik rij en all crashes die ik langs de snelweg heb gezien was er geen een die in de vlam was gevlogen). Ook niet na een crash. Die risico is er niet. Een lifehammer hoort iedereen in de auto te hebben. Verder zitten aan beide kanten deuren dus kwestie van aan de andere kant eruit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, oke. Maar als je nou in het water beland na de klap en je deur gaat niet open? En je lifehammer is ergens ver weg of die heb je simpelweg niet?
Of je auto vat vlam na de klap?
Andere afzeiken, waardoor je hoopt dat je eigen zielige leventje beter wordtquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zit je nou stoer te doen met je airco man, alsof dat speciaal is. Met je kutauto.
Zijramen of voorraam intrappen is ook een optiequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Auto's vliegen zelden in de vlam (in alle jaren dat ik rij en all crashes die ik langs de snelweg heb gezien was er geen een die in de vlam was gevlogen). Ook niet na een crash. Die risico is er niet. Een lifehammer hoort iedereen in de auto te hebben. Verder zitten aan beide kanten deuren dus kwestie van aan de andere kant eruit.
Jij rijdt een instap-bmw met een instapmotorquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij rijd in een Ford [ afbeelding ]
Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nou nou, jij voelt je wel tof of niet?
En waarom zou ik daar niet tegen kunnen? Omdat jou e-penis maar liefst 3000 euro langer is? Alsof ik me iets aantrek wat een wildvreemde tegen me zegt op een internetforumquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kan er gewoon niet tegen dat mijn auto duurder is dan die van jou [ afbeelding ]
Zucht, luister nou eens manquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Auto's vliegen zelden in de vlam (in alle jaren dat ik rij en all crashes die ik langs de snelweg heb gezien was er geen een die in de vlam was gevlogen). Ook niet na een crash. Die risico is er niet. Een lifehammer hoort iedereen in de auto te hebben. Verder zitten aan beide kanten deuren dus kwestie van aan de andere kant eruit.
Krijgen we deze eeuwenoude discussie weer?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij rijdt een instap-bmw met een instapmotor [ afbeelding ]. Beetje "ik wil wel maar kan het eigenlijk niet betalen en daarom neem ik maar een 116i"
Er zijn mensen die zich daar wel iets van aan trekkenquote:[..]
En waarom zou ik daar niet tegen kunnen? Omdat jou e-penis maar liefst 3000 euro langer is? Alsof ik me iets aantrek wat een wildvreemde tegen me zegt op een internetforum.
116iquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij rijdt een instap-bmw met een instapmotor [ afbeelding ]. Beetje "ik wil wel maar kan het eigenlijk niet betalen en daarom neem ik maar een 116i"
[..]
Wie kaatst kan de bal verwachten.
[..]
En waarom zou ik daar niet tegen kunnen? Omdat jou e-penis maar liefst 3000 euro langer is? Alsof ik me iets aantrek wat een wildvreemde tegen me zegt op een internetforum.
Je start em zelf smartassquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Krijgen we deze eeuwenoude discussie weer?![]()
[..]
Er zijn mensen die zich daar wel iets van aan trekken
Waar zeg ik dat deuren niet open gaan na een crash? Ik zeg enkel dat sloten een onderdeel vormen van het opvangen van de impact van een crash. Normaal gesproken staat er een object aan de zijkant van een deur die vervormt is zodat deze niet openkan. Dan kan de deur sowieso niet open omdat er een object tegenaan staat. Verder is het niet zo moeilijk als je even logisch nadenkt. Sloten moeten ook krachten opvangen, Ga eens je autoslot bekijken dan zul je zien dat deze veel zwaarder zijn uitgevoerd dan strik noodzakelijk. Stel je dan eens voor wat er gebeurt als je met de volle gewicht van de auto er tegen aan gaat hangen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, waar heb jij dan gelezen dat deuren niet open hoeven te gaan na een crash? Ben wel benieuwd naar een bron zo langzamerhand.
Sowieso ben je goed dom als je Top Gear oordelen als objectief gaat zien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:31 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke voorkeur.
Maar geen onzin uitkramen dat de Prius zo millieuvervuilend zijn want dat zijn ze zeker niet. Top Gear heeft erg veel onzin over de Prius verspreid en vooral om de bestaansrecht te waarborgen. Wanneer iedereen in een Prius achtige auto zouden rijden dan bestaat het concept van supercars niet meer. Prius en Top Gear zijn twee tegenpolen waarbij de Prius in de media niet echt is vertegenwoordigd.
Nou, bij een goede klap kan die deur toch wel heel makkelijk klem komen te zitten. Denk aan een metalen staaf, als je die met hoge snelheid op een rand slaat, kan je hem best krom slaan, terwijl hij met de hand niet te buigen is. Zo ook met de deuren van een auto. De impact van een crash is even iets anders dan gewoon een deurtje opendoen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je noemt alles wel onzin van iedereen, echt open sta je niet voor andere ideeën dan je eigen.
Maar even serieus: als de ruimte van de inzittenden intact zou moeten blijven dan houdt dat toch ook automatisch in dat dat aan de zijkant ook gebeurt? En dat de deuren dan weer open gaan?
Erg handig in Nederland, vooral in die vele files.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:38 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Jah. Maar wel een 3,5 liter V6 met 300 pk
En we hebben nog een glimmende eikel erbij!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Op mn 21e een Ford Focus Wagon met onbeperkt privé rijden met een cataloguswaarde van plusminus 25.000 euro. Dus doe niet alsof je zo bijzonder bent in je Aygo. Mijn baas laat me niet eens in een Aygo rijden. Opdrachtgevers zien je aankomen.
Dat hoeft niet, de uitstoot van een kerncentrale valt best mee. Alleen wat nucleair afval.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:50 schreef bendk het volgende:
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
Copy/paste.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:30 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En we hebben nog een glimmende eikel erbij!!!!
De copy/paste is niet van mij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Copy/paste.
Je zult toch echt met iets sterkers moeten komen.
Juist wel, auto's zijn allemaal obesitas patienten geworden. Het is juist goed dat er eens wat gedaan wordt aan het gewicht van auto's.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mij wel, een plastic koetswerk is echt niet meer van deze tijd.
Afgunst van wat.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Afgunst van wat.
Een ouwe sportwagen waarmee je tof kan doen tegenover je virendjes op de parking van de mac?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach je betaald maar 70 euro in de maand das wel interessant aan een Aygo.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Afgunst van wat.
Een ouwe sportwagen waarmee je tof kan doen tegenover je virendjes op de parking van de mac?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |