SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ik tot mijn verbazing in mijn spiegel dat een Toyota Prius op de rechterbaan blijf rijden met een gangetje van 90 km/u, waardoor ik achter hem op de snelweg moet invoegen.
Toen had ik nog het idee: "Prima, dat hij 90 rijdt waar hij 120 mag, komt vast doordat hij in zo'n burgelijk autotje rijdt..."
Maar na 3 minuten was ik het helemaal zat, want hij blééf maar 90 rijden !!
Ik bleef ook constant maar ingehaald worden door een polonaise aan auto's op de linker baan
Ik heb toen 14 minuten achter die homo in zijn burgerlijke tyfus auto gereden voordat er een klein plekje op de linker baan vrij kwam waar ik die opgevoerde invalide wagen van me tussen kon proppen
Toen ik de Prius in kwestie inhaalde keek ik hem natuurlijk zéér minachtend aan...
Hij zag dat, kijkt mij aan en begint GODVERDOMME te glimlachen naar me, de vuile linkse paarsebroek & geitenwollensokken in sandalen dragende teringleiert !!!![]()
![]()
Klacht: Klote Prius bestuurder die niet door wil rijden....
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
dinky toy bedoeld hijquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:48 schreef fathank het volgende:
Koop een echte auto ipv een koektrommel op wielen.
En leer rijden.
Zeg dat maar tegen mijn baas die met dit ding kwam aanzettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:48 schreef fathank het volgende:
Koop een echte auto ipv een koektrommel op wielen.
En leer rijden.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef Ered het volgende:
TS kan niet tellen, er zitten maar drie deuren in.
Ik ben niet asociaal geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:49 schreef AlphaOmega het volgende:
www.onbewustasociaal.nl
De vraag is even wie van jullie twee nu de onbewuste aso was, of misschien waren jullie dat allebei wel.
WTF?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:50 schreef Adelante het volgende:
Aygo
Prius
Toyota
Ga lekker in Japan wonen anders.
Nee, maar nog even een geirriteerde blik naar de bestuurder van de Prius was ook niet nodig. Jij deed niets verkeerd, de Prius rijder ook niet. Dus waarom de blik?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben niet asociaal geweest.
Ik had mijn auto ook gewoon tussen die hele rij auto's op de linker baan kunnen proppen, maar dat deed TS niet
De Prius reed al op de snel weg en ik voegde in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, maar nog even een geirriteerde blik naar de bestuurder van de Prius was ook niet nodig. Jij deed niets verkeerd, de Prius rijder ook niet. Dus waarom de blik?
En wat reed er eigenlijk voor de Prius, want blijkbaar was je met je stoere Aygo niet in staat om voor de Prius in te kunnen voegen. Was daar geen ruimte, of was je Aygo niet snel genoeg. En dat laatste is vreemd, niet sneller zijn dan een Prius...
Kijk eens naar de TT danquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:59 schreef kdijkstra het volgende:
Met die 90km/u op cruisecontrol rijdt die Prius rijder wel 1:22+. Overigens totale onzin en ik zou het zeker niet doen.
Ik heb ook een Prius maar je bent in een Prius niet langzamer dan in een gemiddeld andere auto. Dat die persoon traag reed ligt aan die persoon. Ik rij met het verkeer mee. Je moet dan niet zo schelden op een Prius maar meer op de bestuurder.
Onzin, de nederlandse regering zit iedere dag te geilen met de vraag; hoe kom ik aan geld, dus ook en misschien wel vooral als ze te weinig binnen krijgen, het zal ze verder een worst zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:57 schreef Smart-Einstein het volgende:
Die beste meneer probeert minder CO2 uit te stoten over dezelfde kilometers, want als onze regering teveel CO2 meet, verzinnen ze wel weer nieuwe belastingen!
Dus TS, deze beste meneer zorgt er voor dat jij MINDER BELASTINGEN hoeft te betalen... verdomme.. asociaal volk dat je er bent!
Hier stopte ik met lezen. Je hebt toch verdorie niet voor niks zo'n lange invoegstrook?quote:Zie ik tot mijn verbazing in mijn spiegel dat een Toyota Prius op de rechterbaan blijf rijden met een gangetje van 90 km/u, waardoor ik achter hem op de snelweg moet invoegen.
Er was al allemaal verkeer voor me wat net voor die Prius ingevoegd had en ik kwam net ruimte te kort...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Je hebt toch verdorie niet voor niks zo'n lange invoegstrook?
Fout!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef AlphaOmega het volgende:
En wat reed er eigenlijk voor de Prius, want blijkbaar was je met je stoere Aygo niet in staat om voor de Prius in te kunnen voegen. Was daar geen ruimte, of was je Aygo niet snel genoeg. En dat laatste is vreemd, niet sneller zijn dan een Prius...
Tja...quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:43 schreef KudFokker het volgende:
in mijn (ja ja ) Toyota Aygo
"Prima, dat hij 90 rijdt waar hij 120 mag, komt vast doordat hij in zo'n burgelijk autotje rijdt..."
Ach, ik vind de Aygo toch een stuk mooier dan een Priusquote:
Ah, dus jij had geen mogelijkheid om de Prius in te halen, maar die Prius had maar even naar de linkerbaan moeten gaan. Dus die had ruimte genoeg? Volgens mij is een Aygo kleiner dan een Prius, dus als het hem al had moeten lukken, waarom jou dan niet? Of moet je nog leren rijden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De Prius reed al op de snel weg en ik voegde in.
Hij had net zo goed even op de linker baan kunnen rijden zodat ik gewoon de weg op kon rijden.
Voor mij op de inrit reden nog een aantal andere auto's maar die konden nog net voor de Prius invoegen.
TS durft dat waarschijnlijk alleen als er 20 meter tussen de inhalende auto's op de linkerbaan zitquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:15 schreef Houzer het volgende:
Eens met klacht.
Hybride automobilisten weten helaas niet wat met de stroom meerijden betekend en zorgen 9 van de 10 voor opstoppingen.
Ze gaan ook vaak naar de linkerbaan om met 102 km die vrachtwagen in te halen die 100 km rijd.
Maar om er nou een kwartier achter te blijven hangen?
Richtingaanwijzer naar links activeren en je Aygoer tussen proppen.
Zo moeilijk is het niet, met zo'n klein auto'tje moet dat makkelijk kunnen.
Ieder zijn voorkeur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:10 schreef KudFokker het volgende:
Ach, ik vind de Aygo toch een stuk mooier dan een Prius
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:18 schreef KudFokker het volgende:
Het is verboden om voorang 'af te dwingen' door hem er tussen te proppen
Tja dan moet je ook niet zeuren dat je er zolang achter zit op de rechterbaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:18 schreef KudFokker het volgende:
Het is verboden om voorang 'af te dwingen' door hem er tussen te proppen
14,5quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:18 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur.
De Aygo haalt overigens de Prius niet bij.
Volgens speccs van Toyota:
0-100km/u in 14,5 secs (snelste Aygo).
0-100km/u in 10,4 secs (pre-2009 Prius).
0-100km/u in minder dan 10 secs (2009 Prius).
Dus nogmaals de snelheid ligt aan de bestuurder en niet aan de auto. Voorkeur van auto moet iedereen zelf maar bepalen. Ik zie een auto vooral als een transport middel waarbij ik zo comfortabel mogelijk van A naar B brengt en daarbij liefst zo min mogelijk brandstof verbruikt. Daarin excelleert de Prius.
Beetje een onzin opmerking. Ik rij 60+k km per jaar in Nederland en zie tegenwoordig veel Prius-en rondrijden. De gemiddelde Prius is geen gevaar op de weg zoals jij hierboven schrijft. Sterker nog veel Prius-en worden door leaserijders gereden en die halen me rustig met 140-150 in op de snelweg. Een hybride en traag rijden gaan absoluut niet samen en kan naar de land der fabelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:15 schreef Houzer het volgende:
Eens met klacht.
Hybride automobilisten weten helaas niet wat met de stroom meerijden betekend en zorgen 9 van de 10 voor opstoppingen.
Ze gaan ook vaak naar de linkerbaan om met 102 km die vrachtwagen in te halen die 100 km rijd.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Toevoeging, het kwam gewoon allemaal ongemakkelijk uit....
Die stroom reed allemaal zo'n 130 met héle kleine gaten er tussen van hooguit 10 meter...
Dan kan ik desondanks ik pas 3 jaar mijn rijbewijs heb toch wel inschatten dat je met een Aygo niet van 90 naar 120 of 130 kan optrekken met die kleine ruimte
14,5quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:18 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur.
De Aygo haalt overigens de Prius niet bij.
Volgens speccs van Toyota:
Dus nogmaals de snelheid ligt aan de bestuurder en niet aan de auto. Voorkeur van auto moet iedereen zelf maar bepalen. Ik zie een auto vooral als een transport middel waarbij ik zo comfortabel mogelijk van A naar B brengt en daarbij liefst zo min mogelijk brandstof verbruikt. Daarin excelleert de Prius.
Zucht, je komt duidelijk nooit op de snelwegquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:23 schreef Aestivate het volgende:
Sowieso mensen die niet naar links gaan om de langzamere invoegers van rechts de ruimte te geven.
Ach misschien valt het voornamelijk op omdat die bakken allemaal zo spuuglelijk zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:21 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Beetje een onzin opmerking. Ik rij 60+k km per jaar in Nederland en zie tegenwoordig veel Prius-en rondrijden. De gemiddelde Prius is geen gevaar op de weg zoals jij hierboven schrijft. Sterker nog veel Prius-en worden door leaserijders gereden en die halen me rustig met 140-150 in op de snelweg. Een hybride en traag rijden gaan absoluut niet samen en kan naar de land der fabelen.
OMG ga opnieuw rijlessen nemen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:23 schreef Aestivate het volgende:
Zo'n prius geeft toch aan wat het brandstof verbruik is op elke snelheid? (zoals wel meer auto's tegenwoordig) Dit was waarschijnlijk een zuinige snelheid.![]()
Terechte klacht overigens. Sowieso mensen die niet naar links gaan om de langzamere invoegers van rechts de ruimte te geven.
ALLE auto's rijden het voordeligst op ~90km/u. Daar is een Prius geen uitzondering op. Tenzij je helling af of op een andere manier de luchtweerstand weet te compenseren is rijden boven de 90 km/u uiterst onvoordelig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:23 schreef Aestivate het volgende:
Zo'n prius geeft toch aan wat het brandstof verbruik is op elke snelheid? (zoals wel meer auto's tegenwoordig) Dit was waarschijnlijk een zuinige snelheid.![]()
Wat denk jij dan met een 1.0 motorquote:
Ach je betaald maar 70 euro in de maand das wel interessant aan een Aygo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat denk jij dan met een 1.0 motor?
40 euroquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach je betaald maar 70 euro in de maand das wel interessant aan een Aygo.
Toen had ik er één van 25.000quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
40 euromet een tankpas voor woon / werk verkeer en 1.200 km privé per maand
![]()
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar niet veel andere doen dat op hun 21e met een auto met een catalogus waarde van 10.000 euro
Ik ben 26 en berijd een auto met een catalogus waarde van 70.000 euro.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
40 euromet een tankpas voor woon / werk verkeer en 1.200 km privé per maand
![]()
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar niet veel andere doen dat op hun 21e met een auto met een catalogus waarde van 10.000 euro
Nee, sukkel. De prius als auto rijd wel oké. Het is de bestuurder die zo langzaam rijd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef Underwater het volgende:
Het zal toch voor een deel aan de Prius liggen. Bij ons in de wijk woont er ook eentje, en die rijdt letterlijk stapvoets door de wijk heen (waar je 30 mag), maar de naald op mijn teller haalt de 20 nog niet als je erachter zit. 30 waar je 50 mag (en dat het liefst op die smalle weg hier dat je hem niet voorbij komt (heb ik 1x gedaan door de berm, wijst die naar zijn voorhoofd.... dat die maar doorrijdt met die KUTPRIUS
Mx5quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:36 schreef amaranta het volgende:
Mijn man heeft vandaag de mx5 mee dus hij was het niet
ja het ligt aan de prius. Ik reed met 0 km/u tegen een paaltje en aanschouw de schade.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef Underwater het volgende:
Het zal toch voor een deel aan de Prius liggen. Bij ons in de wijk woont er ook eentje, en die rijdt letterlijk stapvoets door de wijk heen (waar je 30 mag), maar de naald op mijn teller haalt de 20 nog niet als je erachter zit. 30 waar je 50 mag (en dat het liefst op die smalle weg hier dat je hem niet voorbij komt (heb ik 1x gedaan door de berm, wijst die naar zijn voorhoofd.... dat die maar doorrijdt met die KUTPRIUS
quote:Volgens speccs van Toyota:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, sukkel. De prius als auto rijd wel oké. Het is de bestuurder die zo langzaam rijd.
Ja die ja. Moet ik nu dan ook zeggen dat de auto die hij ervoor had een Lotus Elise was? Of vind je dan dat ik opschep?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:38 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Mx5![]()
Je bedoelt die auto die je koopt
als je net niet een echte sportauto kan veroorloven ?
Rijden met 0 Km p/u??? Dat is stilstaan hoor... Bewoog het paaltje???quote:ja het ligt aan de prius. Ik reed met 0 km/u tegen een paaltje en aanschouw de schade.
Oh ja, dat zeker. Langzamer rijden dan de maximum snelheid is erg vervelend als je niet kan inhalen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:40 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel blijft het heiligheidschennis, hoerig kut milieu
Lotus elise? rofl mx5 is toch stukje beterquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja die ja. Moet ik nu dan ook zeggen dat de auto die hij ervoor had een Lotus Elise was? Of vind je dan dat ik opschep?
Hij is er mee naar zandvoort (die Mx5 dus) om daar te racen. Was de Elise niet zo geschikt voor.
Maargoed, ik hap weer. Wij zijn immers heel rijk
't Is wat je lelijk vind. Ik ben geen motorsport liefhebber en auto's zelf doen me niets.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:24 schreef Houzer het volgende:
Ach misschien valt het voornamelijk op omdat die bakken allemaal zo spuuglelijk zijn.
Nee. Kijk, ten eerste ben ik een vrouw. Daar ging het natuurlijk al fout.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:40 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
Rijden met 0 Km p/u??? Dat is stilstaan hoor... Bewoog het paaltje???
Als de deur nu al niet meer open ging dan zou ik er geen serieus ongeluk mee willen krijgenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. Kijk, ten eerste ben ik een vrouw. Daar ging het natuurlijk al fout.
Ik was een collega op gaan halen en had de auto op de gelijkvloerse stoep gezet (gelijkvloers met de weg).
Precies voor haar deur staat een paaltje. Die lage bruine.
Ik had hem wel gezien toen ik aan kwam rijden natuurlijk, maar was glad vergeten dat dat paaltje er nog stond toen ik weg wilde rijden (kon ook niet zover over de neus van de auto heen kijken, ben maar klein). Dus ik wil gaan vertrekken, en laat de koppeling op komen, ik reed dus nog niet. Of hooguit 1 km per uit. Bang, we stonden gelijk stil tegen het paaltje.
En de schade is dus wat je op de foto ziet. Deur van bijrijder kon niet eens meer open.
Weet ik veel, heb er geen verstand van. Wilde alleen zeggen dat hij, als hij dat wilt, wel een 'dure' sportauto kan aanschaffen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:41 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Lotus elise? rofl mx5 is toch stukje beter
Lotus elise die met die 1800cc Toyota motor?
![]()
MWWAAA racen met minder dan 400pk? rofl
minder dan 250 pk is jullie geval zelfs ,
Aub next time, zie sportief rijden niet als racen, vergelijk je niet met je meerderen .![]()
Je had toch een Prius? Dan weet ik niet wat je liet op komen, maar dat kan niet de koppeing geweest zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus ik wil gaan vertrekken, en laat de koppeling= op komen, ik reed dus nog niet.
True true...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als de deur nu al niet meer open ging dan zou ik er geen serieus ongeluk mee willen krijgen
Je hebt gelijk, ik liet de rem los. Dan begint hij automatisch te rijden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:45 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Je had toch een Prius? Dan weet ik niet wat je liet op komen, maar dat kan niet de koppeing geweest zijn.
Oh my godquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maargoed, ik hap weer. Wij zijn immers heel rijk
Die kunstof rotzooi scoort net zo goed (zelfs iets beter) dan de Volvo V70 in NCAP testen.quote:
Kan wel zijn, maar na het zachtjes raken van een paaltje ligt de halve voorkant in puin. Niet echt kwaliteit of wel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:46 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Die kunstof rotzooi scoort net zo goed (zelfs iets beter) dan de Volvo V70 in NCAP testen.
Tja, laten we maar hopen dat het niet nodig. EN zolang er op de snelweg geen paaltjes staan (op de rijbaan) denk ik wel dat we een heel eind moeten komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan mag de brandweer je eruit komen knippen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb er geen verstand van. Wilde alleen zeggen dat hij, als hij dat wilt, wel een 'dure' sportauto kan aanschaffen.
Overigens vind ik de mx5 spuuglelijk, gelukkig heeft deze niet van die bassie en adriaan lampjes maar gewone.
Zodra er een plastic zakje over de weg waait ligt de andere kant in puinquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tja, laten we maar hopen dat het niet nodig. EN zolang er op de snelweg geen paaltjes staan (op de rijbaan) denk ik wel dat we een heel eind moeten komen
Vaak genoeg, alleen niet in de spits. Zou je ook eens moeten proberen. Natuurlijk doel ik ook alleen op wanneer de mogelijkheid bestaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, je komt duidelijk nooit op de snelweg
Want? Als de mogelijkheid zich ertoe doet naar links gaan, bevordert de doorstroming.quote:
Zit wel wat in hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar na het zachtjes raken van een paaltje ligt de halve voorkant in puin. Niet echt kwaliteit of wel?
Geeft een veilig gevoel, of niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
ja hoor, tijdens het wegrijden zoveel schade aangericht
Tupperware dus, net als die Aygo van mij.
Die deuren zijn letterlijk van blik, alsof je een sardientje bent
Ah dat maakt veel duidelijk...quote:Nee. Kijk, ten eerste ben ik een vrouw. Daar ging het natuurlijk al fout.
Sja...quote:Ik was een collega op gaan halen en had de auto op de gelijkvloerse stoep gezet (gelijkvloers met de weg).
Precies voor haar deur staat een paaltje. Die lage bruine.
Ik had hem wel gezien toen ik aan kwam rijden natuurlijk, maar was glad vergeten dat dat paaltje er nog stond toen ik weg wilde rijden (kon ook niet zover over de neus van de auto heen kijken, ben maar klein). Dus ik wil gaan vertrekken, en laat de koppeling op komen, ik reed dus nog niet. Of hooguit 1 km per uit. Bang, we stonden gelijk stil tegen het paaltje.
En de schade is dus wat je op de foto ziet. Deur van bijrijder kon niet eens meer open.
Met dat soort auto's ben je zelf de kreukelzone geloof ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als de deur nu al niet meer open ging dan zou ik er geen serieus ongeluk mee willen krijgen
Mijn BMW van 14 jaar oud heeft dat ook, dus niet alleen nieuwe auto'squote:Op donderdag 25 juni 2009 09:23 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht overigens. Sowieso mensen die niet naar links gaan om de langzamere invoegers van rechts de ruimte te geven.
Joh, laat mijn man gewoon een vroege midlife doormaken. Heb die kerel ook wat te doen in zn vrije urenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:48 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
ok dies wel leuk.
Het is niet erg de meeste mensen (mannen) denken dat wanneer zij in een auto sportief rijden die er beetje sportief uitziet, meer dan 160 pk heeft en noemen het dan racen.
Racen is een kunst , net als rijden in het algemeen.(niet sarcastisch bedoeld overigens)
Iedereen denkt dat hij kan leren "rijden" laat staan "racen".
Helaas
Doe ik dagelijks. Dag in, dag uit. 's Morgens en 's avonds. En iedere keer als ik vanaf de rechterbaan naar de middelste of de linkerbaan wil dan laat iemand mij er wel tussen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:49 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Vaak genoeg, alleen niet in de spits. Zou je ook eens moeten proberen. Natuurlijk doel ik ook alleen op wanneer de mogelijkheid bestaat.
[..]
Want? Als de mogelijkheid zich ertoe doet naar links gaan, bevordert de doorstroming.
Ja, jijzelf en je lunchtrommeltjequote:Op donderdag 25 juni 2009 09:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Met dat soort auto's ben je zelf de kreukelzone geloof ik
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Joh, laat mijn man gewoon een vroege midlife doormaken. Heb die kerel ook wat te doen in zn vrije uren
Als het kan inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:49 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Vaak genoeg, alleen niet in de spits. Zou je ook eens moeten proberen. Natuurlijk doel ik ook alleen op wanneer de mogelijkheid bestaat.
[..]
Want? Als de mogelijkheid zich ertoe doet naar links gaan, bevordert de doorstroming.
Juist wel. Is allemaal bio-plastic. Is goedkoop om te vervangen en is beter bestand tegen deurtjes die de buurman tegen je auto aandrukken. Als het blik was geweest dan zat er nu ook een forse deuk in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Kan wel zijn, maar na het zachtjes raken van een paaltje ligt de halve voorkant in puin. Niet echt kwaliteit of wel?
Bio-plastic?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Juist wel. Is allemaal bio-plastic. Is goedkoop om te vervangen en is beter bestand tegen deurtjes die de buurman tegen je auto aandrukken. Als het blik was geweest dan zat er nu ook een forse deuk in.
Op laag toerental geeft de electromotor veel koppel dus wat je nu ziet is het effect van 400Nm die tegen een paaltje aanduwt. De sterkste Golf GTI haalt de 400Nm niet en als je die op nominaal toerental (zeg 4000-4500rpm) in de eerste versnelling op een paaltje rijd dan heb je ook veel schade. Dit is duidelijk 1 van de nadelen van de electromotor. De relatief zwakke electromotor van Toyota heeft al fenominaal veel koppel.
Gaaf! Plausibele verklaring! Ik kan dus wel rijden. Moet gewoon voortaan onthouden dat paaltjes niet weg kunnen lopen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bio-plastic?
Daar heb je wel gelijk in, over die electromotor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |