SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ik tot mijn verbazing in mijn spiegel dat een Toyota Prius op de rechterbaan blijf rijden met een gangetje van 90 km/u, waardoor ik achter hem op de snelweg moet invoegen.
Toen had ik nog het idee: "Prima, dat hij 90 rijdt waar hij 120 mag, komt vast doordat hij in zo'n burgelijk autotje rijdt..."
Maar na 3 minuten was ik het helemaal zat, want hij blééf maar 90 rijden !!
Ik bleef ook constant maar ingehaald worden door een polonaise aan auto's op de linker baan
Ik heb toen 14 minuten achter die homo in zijn burgerlijke tyfus auto gereden voordat er een klein plekje op de linker baan vrij kwam waar ik die opgevoerde invalide wagen van me tussen kon proppen
Toen ik de Prius in kwestie inhaalde keek ik hem natuurlijk zéér minachtend aan...
Hij zag dat, kijkt mij aan en begint GODVERDOMME te glimlachen naar me, de vuile linkse paarsebroek & geitenwollensokken in sandalen dragende teringleiert !!!![]()
![]()
Klacht: Klote Prius bestuurder die niet door wil rijden....
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
dinky toy bedoeld hijquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:48 schreef fathank het volgende:
Koop een echte auto ipv een koektrommel op wielen.
En leer rijden.
Zeg dat maar tegen mijn baas die met dit ding kwam aanzettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:48 schreef fathank het volgende:
Koop een echte auto ipv een koektrommel op wielen.
En leer rijden.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef Ered het volgende:
TS kan niet tellen, er zitten maar drie deuren in.
Ik ben niet asociaal geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:49 schreef AlphaOmega het volgende:
www.onbewustasociaal.nl
De vraag is even wie van jullie twee nu de onbewuste aso was, of misschien waren jullie dat allebei wel.
WTF?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:50 schreef Adelante het volgende:
Aygo
Prius
Toyota
Ga lekker in Japan wonen anders.
Nee, maar nog even een geirriteerde blik naar de bestuurder van de Prius was ook niet nodig. Jij deed niets verkeerd, de Prius rijder ook niet. Dus waarom de blik?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben niet asociaal geweest.
Ik had mijn auto ook gewoon tussen die hele rij auto's op de linker baan kunnen proppen, maar dat deed TS niet
De Prius reed al op de snel weg en ik voegde in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, maar nog even een geirriteerde blik naar de bestuurder van de Prius was ook niet nodig. Jij deed niets verkeerd, de Prius rijder ook niet. Dus waarom de blik?
En wat reed er eigenlijk voor de Prius, want blijkbaar was je met je stoere Aygo niet in staat om voor de Prius in te kunnen voegen. Was daar geen ruimte, of was je Aygo niet snel genoeg. En dat laatste is vreemd, niet sneller zijn dan een Prius...
Kijk eens naar de TT danquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:59 schreef kdijkstra het volgende:
Met die 90km/u op cruisecontrol rijdt die Prius rijder wel 1:22+. Overigens totale onzin en ik zou het zeker niet doen.
Ik heb ook een Prius maar je bent in een Prius niet langzamer dan in een gemiddeld andere auto. Dat die persoon traag reed ligt aan die persoon. Ik rij met het verkeer mee. Je moet dan niet zo schelden op een Prius maar meer op de bestuurder.
Onzin, de nederlandse regering zit iedere dag te geilen met de vraag; hoe kom ik aan geld, dus ook en misschien wel vooral als ze te weinig binnen krijgen, het zal ze verder een worst zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:57 schreef Smart-Einstein het volgende:
Die beste meneer probeert minder CO2 uit te stoten over dezelfde kilometers, want als onze regering teveel CO2 meet, verzinnen ze wel weer nieuwe belastingen!
Dus TS, deze beste meneer zorgt er voor dat jij MINDER BELASTINGEN hoeft te betalen... verdomme.. asociaal volk dat je er bent!
Hier stopte ik met lezen. Je hebt toch verdorie niet voor niks zo'n lange invoegstrook?quote:Zie ik tot mijn verbazing in mijn spiegel dat een Toyota Prius op de rechterbaan blijf rijden met een gangetje van 90 km/u, waardoor ik achter hem op de snelweg moet invoegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |