Hahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:19 schreef Suusje-V het volgende:
Mijn vriend is ongeveer 5 á 10 cm korter dan ik
Maar het maakt me opzich niet uit, want ik hou gewoon van 'm
Alleen een langere vriend dan jij is toch wel fijner, want dan kan hij je arm om jóú schouders heen slaan ipv andersom
Bij mij hetzelfde.quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:46 schreef Crack_ het volgende:
Nou ik ben zelf 1.58.. Dus bij een lang iemand moet ik springen! Doe mij er maar iets tussen in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben 1.55mquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:49 schreef Nass het volgende:
Heb liever kleinere meisjes(Lees; tussen de 160 en de 170)
Zelf ben ik 1.76, ik vind het kort, maar goed:)
Ik had een tijdje geleden een vriendin die rond de 1.55 was, nou nooit meer voor mij dus.
Ik weet nog dat ik half moest zakken om met haar te zoenen.
Uiterlijk was niets mis mee, bloedmooi, maar de lengte was toch echt TE.
Of, ze komt op je handen 'zitten', dan komt ze iets boven je uit, is ook leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:49 schreef Nass het volgende:
Ik had een tijdje geleden een vriendin die rond de 1.55 was, nou nooit meer voor mij dus.
Geloof me, ik ben niet magerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hele lange mannen zijn vaak van die magere scharminkels, ook geen porum
Hahaha ik heb een gast van precies 2 meter in m'n klas, allesbehalve mager, zegmaar moddervetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hele lange mannen zijn vaak van die magere scharminkels, ook geen porum
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik denk dat ik toch liever voor een langere jongen ga ..........want laten we eerlijk zijn, we willen allemaal een jongen waarbij we ons nog een beetje een klein meisje kunnen voelen![]()
1.87 goed?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Plums het volgende:
dwerg van 1.55..geweldige woordkeuze, not.
Ik heb t liefst dudes van minstens 1.80![]()
quote:
Nou ja, zo zie ik ze voornamelijk welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:30 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een gast van precies 2 meter in m'n klas, allesbehalve mager, zegmaar moddervetmaar hijs wel aardig
Die woordkeuzequote:Op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:18 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens (uit dat vorige topic):
[..]
[afbeelding]
Als iemand "bloedmooi" is, dan ben je toch gek als je haar dumpt om de lengte?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:49 schreef Nass het volgende:
Oh, fijn om te weten dat jij kleinere gozers wilt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Korterben zelf 1,80 ofzeu korter it is
![]()
Het is iets natuurlijks, lijkt het wel, dat meisjes een langere jongen willen, en jongens een kleiner meisje. Je ziet ook niet zo vaak koppeltjes waarbij het meisje een stuk groter is dan de jongen, en zo wel worden die alleen maar aangekeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 @ 06:33 schreef F04 het volgende:
* F04 gaat maar eens zijn bedje opzoeken. Het lijkt wel alsof kleine meisjes vallen op lange jongens, maar vallen kleine jongens dan op lange meisjes?
wist je dat nog niet dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, fijn om te weten dat jij kleinere gozers wilt. [ afbeelding ].
Het ís kut xDquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef Mr.DD het volgende:
Een vriend van me is 1.60Lijkt me dus zó *** om klein te zijn
En merk je het ook in real life?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:45 schreef Fingon het volgende:
Zo snel scannend willen de meeste meisjes 1,85+, wat ben ik blij dat ik gezegend ben met een mooie 1,88m
Ik ken er een die ook nog eens erg lelijk was en die had iig best een tijdje een vriendin.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:17 schreef F04 het volgende:
Voor mannen onder de 1.60 lijkt het me buitengewoon moeilijk om een vriendin te vinden.
Soort zoekt soort? Of was ze redelijk tot knap?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken er een die ook nog eens erg lelijk was en die had iig best een tijdje een vriendin.
Ik had het zelf ook niet voor mogelijk gehouden eigenlijk.
Precies. Don't worry. Things gonna be alright now.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En je bent 14, dus deze zomer krijg je een groeispurt en ben je opeens een stuk groter.
same here...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef Daniane het volgende:
ehm ik heb liever langer, omdat ik zelf al zo klein ben
Nooit gezien, maar ik denk wel een gevalletje soort zoekt soort.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:10 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Soort zoekt soort? Of was ze redelijk tot knap?
Durf je het aantal centimeters te vermelden?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:42 schreef Fidelity het volgende:
Een lange gozer.. is ook niet zo moeilijk aangezien ik maar een kleintje ben
Ongeveer 1,59quote:Op zondag 28 juni 2009 14:47 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Durf je het aantal centimeters te vermelden?![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:12 schreef Bonzai. het volgende:
Of je bent slecht in meetkunde, of je bent echt wel fucking klein.
Jeeez, 1,59 cm...
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:12 schreef Bonzai. het volgende:
Of je bent slecht in meetkunde, of je bent echt wel fucking klein.
Jeeez, 1,59 cm...
quote:
Als ik om me heen kijk, dan vallen eigenlijk alleen de jongens van 1.80+ me in eerste instantie op. Maar als t klikt met n jongen die kleiner is dan dat, ga ik daar echt geen probleem van maken nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:52 schreef ES2nl het volgende:
ik ben maar 1.76 (jongen) en 16 jaar dus ik hoop dat daar nog net die 4 cm bijkomt![]()
gelukkig val ik toch al niet op de langere meisjes dus zolang de kleintjes mij niet te klein vinden ben ik tevreden
maar ik maak mij sowieso al niet zo druk. ik heb in mijn omgeving eigenlijk nog nooit gehoord dat mensen iemand nou niet leuk vonden vanwege hun lengte. of moet ik me wel zorgen maken, vrouwlijke forum gebruikers?
goed om te horen. ik heh mijn lengte niet nodig om op te vallenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Als ik om me heen kijk, dan vallen eigenlijk alleen de jongens van 1.80+ me in eerste instantie op. Maar als t klikt met n jongen die kleiner is dan dat, ga ik daar echt geen probleem van maken nee.Zou lame zijn als t wel zo was.
![]()
Dus ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken.
picsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:06 schreef ES2nl het volgende:
[..]
goed om te horen. ik heh mijn lengte niet nodig om op te vallen
Kleine meisjes kunnen geen mooie buik hebben?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kleine chicks zijn meh. Ik wil lange benen en een mooie buik. Doe mij maar een lange. Past bij mijn 190cm aan staal.
Jij hebt wel naais buik mooie maaisjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Kleine meisjes kunnen geen mooie buik hebben?![]()
En mijn benen lijken opzich lang, als je mn hele lichaam bekijkt, ookal ben ik maar 1.54.![]()
Maar omdat jij 1.90 bent snap ik t wel, hoewel ik zelf wel heel lang een vriend heb gehad die 1.93 is.
Foto's.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:56 schreef Plums het volgende:
[..]
En mijn benen lijken opzich lang, als je mn hele lichaam bekijkt, ookal ben ik maar 1.54.![]()
Pics.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:48 schreef Neerio het volgende:
ik ben 1,84 en ik zou niet zo gauw iets nemen met een meisje dat langer dan mij is
maar voor de rest maakt het mij ook niet zoveel uit
PWNED!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:58 schreef Remsjo het volgende:
Ik ben 1.75![]()
En ik neem aan dat het voor de jongens t zelfde geld als voor de meisjes. Een jongen zal zich ook voor lul lopen voelen als hij naast een chick loopt die bijna 2 koppen groter is.
Ik heb dat 1 x gehad was ik op date met een meisje die een halve kop groter was dan mij. Wij zaten zo op een bankje bij het water. komt er een oud stelletje aan lopen, zegt die kerel: Aaach gut, broer en zus zijn op stap
Wij zaten echt zovan: WTF
Sindsdien nooit meer iets met haar afgesproken.
Bestaan dan meiden die groter of even groot zijn?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:51 schreef Banthum het volgende:
Zelf ben ik 1.98 en houd ik van meiden die kleiner zijn dan ik, maar niet 40 cm kleiner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |