quote:Op maandag 6 juli 2009 17:58 schreef capricia het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel procent de 'goedkopere' woningen inmiddels al gedaald zijn?
Zeg de woningen tot 230K of zo.
Naar huizen uit het goedkoopste segment is inderdaad minder vraag dan naar net wat duurdere huizen. Daarom zijn ze goedkoper.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me vooral omdat niemand in een ghetto of in een of ander kut dorp in het noorden of oosten wil wonen
dat zijn zulke slechte plekken dat je er nog niet dood gevonden wil worden...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
De echt goedkope woningen zijn wel aan het dalen, maar dan heb ik het over huisjes en appartementjes tot 125k.
Voor een betere plek, betaal je nu eenmaal wat meer.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef capricia het volgende:
[..]
dat zijn zulke slechte plekken dat je er nog niet dood gevonden wil worden...
Als vakantiewoning wel, ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor een betere plek, betaal je nu eenmaal wat meer.
Overigens is bijvoorbeeld Oostburg best een leuke uitvalsbasis.
Inderdaad, tijdens de middagpauze lekker studentes kijken die met deze hitte vrijwel naakt in hun goedkope anti-kraakpandje zitten te studerenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Bankfurt het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel anti-kraak woningen. Studenten die bij het bewonen van een pand geld toe krijgen zolang ze maar hun boeken en kratten bier erin stallen.
you ain't seen nothing yet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:22 schreef pberends het volgende:
ING schiet werkloze huiseigenaren te hulp![]()
.
Mooi om te zien hoe krampachtig men de zeepbel bij elkaar probeert te houden.
Das het sneuste inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
you ain't seen nothing yet.
En het mooiste is dat jij het gaat betalen
Die krijgen helaas geen geld toe. Maar goed, meer dan 150 euro betaal je meestal ook niet per maand, dus goedkoop wonen is het zeker. En de panden zijn soms fantastisch...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Bankfurt het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel anti-kraak woningen. Studenten die bij het bewonen van een pand geld toe krijgen zolang ze maar hun boeken en kratten bier erin stallen.
En dat met hypotheekrente op historisch extreem laag niveau.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:22 schreef pberends het volgende:
ING schiet werkloze huiseigenaren te hulp![]()
.
Mooi om te zien hoe krampachtig men de zeepbel bij elkaar probeert te houden.
yeah, retirement!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
En dat met hypotheekrente op historisch extreem laag niveau.
Je wilt niet weten wat er gebeurt als die rente in de komende jaren weer naar normale niveaus gaat (of zelfs daarboven)
hoe ze dat uitrekenen begrijp ik dan niet. Terugrekenen met 52% belasting en zonder rekening te houden met huurwaardeforfait is een rente van 4,3%. Aflossingsvrij.quote:
WTFquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Soms moet ik lachen, terwijl mijn gevoel zegt dat de wereld kierewiet moet zijn
http://www.funda.nl/koop/(...)e-kamp/omschrijving/
ruim 1,4 mln incl. geindexeerde erfpacht, en circa 500 euro servicekosten per maand (!)
ruim 1,9 mln als je de erfpacht 50 jaar afkoopt.
een goddamn vier kamer appartment![]()
Je zult zien dat het verkocht wordt. Dan is de vraag: wie heeft hier het geld voor over?
En er dan een oud brik van ¤ 500,- opzetten...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ow ja, had ik ook al vermeld dat je voor een parkeerplaats 60.000 additionele euri moet betalen?
Dan gaan ze de hypotheekrenteaftrek volledig aftrekbaar maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
En dat met hypotheekrente op historisch extreem laag niveau.
Je wilt niet weten wat er gebeurt als die rente in de komende jaren weer naar normale niveaus gaat (of zelfs daarboven)
ik gok op een hypotheek credit. 150% aftrek of zo, of iedereen aftrek tegen 52%, want anders is het zo oneerlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan gaan ze de hypotheekrenteaftrek volledig aftrekbaar maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |