In het Gooi gaan er genoeg duurdere huisjes van aandelenmannetjes onder de hamer. In elk geval een stuk meer dan voorheen. Op www.veilingnotaris.nl en www.veilingbiljet.nl kun je het na de zomer mooi in de gaten houden.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dan zal jij het beter weten, ik houd middels de kranten veilingen in de regio E'hoven in de gaten, en de enige panden in het hogere prijssegment waarvan de veiling ook echt is door gegegaan zijn panden die gerelateerd zijn aan het Easylife debacle.
1.4 miljoen, maar het is gekocht door de hypotheekverstrekker, Fortis. D'er zat geloof ik 3 mln hypotheek opquote:Op zondag 5 juli 2009 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
In het Gooi gaan er genoeg duurdere huisjes van aandelenmannetjes onder de hamer. In elk geval een stuk meer dan voorheen. Op www.veilingnotaris.nl en www.veilingbiljet.nl kun je het na de zomer mooi in de gaten houden.
Weet jij toevallig wat dat huis van John Wolbers heeft opgebracht?
John had wel goede contacten met taxateurs inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
1.4 miljoen, maar het is gekocht door de hypotheekverstrekker, Fortis. D'er zat geloof ik 3 mln hypotheek op
het was trouwens niet Fortis, maar ASR, my badquote:Op zondag 5 juli 2009 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
John had wel goede contacten met taxateurs inderdaad.![]()
Heb je de postcode toevallig nog? Ben benieuwd voor hoeveel Fortis het weet te slijten.
Tja. Het is vooral groot.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
het was trouwens niet Fortis, maar ASR, my bad
http://www.ed.nl/economie(...)gers-aan-Wolbers.ece
en het staat thans op funda:
http://www.funda.nl/koop/heeze/huis-74758261-oudenmolen-10/
En dan gaan binnen nu en 5-10 jaar ongeveer een miljoen mensen mogelijk naar het bejaardehuis of kleiner wonenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:45 schreef RodeRidderrr het volgende:
Wat huizenbezitters ook onderschatten, is dat de meeste mensen die nu nog géén eigen huis hebben, daar ook bewust voor hebben gekozen. De kans dat de vraag weer enorm gaat toenemen als de economie weer aantrekt, is dus helemaal niet zo groot.
Ikzelf bijvoorbeeld zit helemaal niet te wachten op een eigen huis. Ik geef daar helemaal niet om. Ik wil zo goedkoop mogelijk huren. Lekker flexibel en lekker weinig sores.
Ik spreek veel vijftigers die er over denken om kleiner te gaan wonen omdat de kinderen het huis uit zijn. Dat fenomeen gaat de komende jaren de prijzen van eengezinswoningen flink drukken.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En dan gaan binnen nu en 5-10 jaar ongeveer een miljoen mensen mogelijk naar het bejaardehuis of kleiner wonen
Er zijn ook niet voldoende mensen om in de grote huizen te gaan wonen.quote:Op maandag 6 juli 2009 06:18 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ik spreek veel vijftigers die er over denken om kleiner te gaan wonen omdat de kinderen het huis uit zijn. Dat fenomeen gaat de komende jaren de prijzen van eengezinswoningen flink drukken.
Ik had voor de crisis in volle omvang losbarstte al mijn twijfels over de voorgespiegelde "gegarandeerde" waardestijging voor dit soort huizen. Zeker als dezelfde club uiteindelijk nog kleiner gaat wonen over 20-30 jaar.
Nee, dat wil niemand, er zijn ook geen wachtlijsten van jaren....quote:Op maandag 6 juli 2009 06:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn ook niet voldoende mensen om in de grote huizen te gaan wonen.
Zeker om dat het in een bejaardenhuis veel gezelliger is volgens mijn moeder, en de priveverzorging (de thuiszorg) kost veel te veel van de AWBZquote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En dan gaan binnen nu en 5-10 jaar ongeveer een miljoen mensen mogelijk naar het bejaardehuis of kleiner wonen
Tja ik ken ook babyboomers die er niet aan twijfelen hun huis op te geven voor ene appartement of bejaardentehuis. In het bejaardentehuis houd je per maand ook geen zak over hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:01 schreef henkway het volgende:
[..]
Zeker om dat het in een bejaardenhuis veel gezelliger is volgens mijn moeder, en de priveverzorging (de thuiszorg) kost veel te veel van de AWBZ
Ja, zolang ze goed ter been zijn en samenzijn en weg kunnen met de caravanquote:Op maandag 6 juli 2009 13:56 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Tja ik ken ook babyboomers die er niet aan twijfelen hun huis op te geven voor ene appartement of bejaardentehuis. In het bejaardentehuis houd je per maand ook geen zak over hoor.
ut frit gin brood, wittewel?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:00 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, zolang ze goed ter been zijn en samenzijn en weg kunnen met de caravan
maar dat is soms heel gauw voorbij en dan is dat huis zo leeg de hele dag
Ik hoop voor je dat het sarcasme was anders begrijp je er niks van.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:05 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Nee, dat wil niemand, er zijn ook geen wachtlijsten van jaren....
wat nit??quote:
*blaat*, laat maar zien danquote:Op maandag 6 juli 2009 17:57 schreef Fastmatti het volgende:
De markt is al aan het instorten. Vraagprijzen zijn al 20% gedaald en er wordt nog niks verkocht.
het eet geen brood, die boerekes hier gaan hun huis niet uit anders dan horizontaal, hoe erg hun huis ook begeerd is, en hoeveel centen ze er ook voor kunnen beuren.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:00 schreef henkway het volgende:
[..]
wat nit??
Mijn moeder heeft het prima naar haar zin daar en ze gaan daagjes uit en er wordt lekker gekookt
en wij vonden het ook prima
Iedereen zijn ding. Ik weet dat mijn vader zichzelf de eerste dag nog opknoopt. Die is nou eenmaal zijn land en zijn beesten gewend, die wordt gek tussen vier muren.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:00 schreef henkway het volgende:
[..]
wat nit??
Mijn moeder heeft het prima naar haar zin daar en ze gaan daagjes uit en er wordt lekker gekookt
en wij vonden het ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |