abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70680303
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Dan zal jij het beter weten, ik houd middels de kranten veilingen in de regio E'hoven in de gaten, en de enige panden in het hogere prijssegment waarvan de veiling ook echt is door gegegaan zijn panden die gerelateerd zijn aan het Easylife debacle.
In het Gooi gaan er genoeg duurdere huisjes van aandelenmannetjes onder de hamer. In elk geval een stuk meer dan voorheen. Op www.veilingnotaris.nl en www.veilingbiljet.nl kun je het na de zomer mooi in de gaten houden.

Weet jij toevallig wat dat huis van John Wolbers heeft opgebracht?
pi_70680794
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

In het Gooi gaan er genoeg duurdere huisjes van aandelenmannetjes onder de hamer. In elk geval een stuk meer dan voorheen. Op www.veilingnotaris.nl en www.veilingbiljet.nl kun je het na de zomer mooi in de gaten houden.

Weet jij toevallig wat dat huis van John Wolbers heeft opgebracht?
1.4 miljoen, maar het is gekocht door de hypotheekverstrekker, Fortis. D'er zat geloof ik 3 mln hypotheek op
pi_70681577
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

1.4 miljoen, maar het is gekocht door de hypotheekverstrekker, Fortis. D'er zat geloof ik 3 mln hypotheek op
John had wel goede contacten met taxateurs inderdaad.

Heb je de postcode toevallig nog? Ben benieuwd voor hoeveel Fortis het weet te slijten.
pi_70682123
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

John had wel goede contacten met taxateurs inderdaad.

Heb je de postcode toevallig nog? Ben benieuwd voor hoeveel Fortis het weet te slijten.
het was trouwens niet Fortis, maar ASR, my bad
http://www.ed.nl/economie(...)gers-aan-Wolbers.ece

en het staat thans op funda:
http://www.funda.nl/koop/heeze/huis-74758261-oudenmolen-10/
  zondag 5 juli 2009 @ 22:05:16 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70682528
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

het was trouwens niet Fortis, maar ASR, my bad
http://www.ed.nl/economie(...)gers-aan-Wolbers.ece

en het staat thans op funda:
http://www.funda.nl/koop/heeze/huis-74758261-oudenmolen-10/
Tja. Het is vooral groot.
The End Times are wild
pi_70684221
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:45 schreef RodeRidderrr het volgende:
Wat huizenbezitters ook onderschatten, is dat de meeste mensen die nu nog géén eigen huis hebben, daar ook bewust voor hebben gekozen. De kans dat de vraag weer enorm gaat toenemen als de economie weer aantrekt, is dus helemaal niet zo groot.

Ikzelf bijvoorbeeld zit helemaal niet te wachten op een eigen huis. Ik geef daar helemaal niet om. Ik wil zo goedkoop mogelijk huren. Lekker flexibel en lekker weinig sores.
En dan gaan binnen nu en 5-10 jaar ongeveer een miljoen mensen mogelijk naar het bejaardehuis of kleiner wonen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70689506
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En dan gaan binnen nu en 5-10 jaar ongeveer een miljoen mensen mogelijk naar het bejaardehuis of kleiner wonen
Ik spreek veel vijftigers die er over denken om kleiner te gaan wonen omdat de kinderen het huis uit zijn. Dat fenomeen gaat de komende jaren de prijzen van eengezinswoningen flink drukken.
Ik had voor de crisis in volle omvang losbarstte al mijn twijfels over de voorgespiegelde "gegarandeerde" waardestijging voor dit soort huizen. Zeker als dezelfde club uiteindelijk nog kleiner gaat wonen over 20-30 jaar.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_70689556
quote:
Op maandag 6 juli 2009 06:18 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Ik spreek veel vijftigers die er over denken om kleiner te gaan wonen omdat de kinderen het huis uit zijn. Dat fenomeen gaat de komende jaren de prijzen van eengezinswoningen flink drukken.
Ik had voor de crisis in volle omvang losbarstte al mijn twijfels over de voorgespiegelde "gegarandeerde" waardestijging voor dit soort huizen. Zeker als dezelfde club uiteindelijk nog kleiner gaat wonen over 20-30 jaar.
Er zijn ook niet voldoende mensen om in de grote huizen te gaan wonen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 6 juli 2009 @ 09:05:33 #84
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_70690415
quote:
Op maandag 6 juli 2009 06:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er zijn ook niet voldoende mensen om in de grote huizen te gaan wonen.
Nee, dat wil niemand, er zijn ook geen wachtlijsten van jaren....
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_70691522
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zeker om dat het in een bejaardenhuis veel gezelliger is volgens mijn moeder, en de priveverzorging (de thuiszorg) kost veel te veel van de AWBZ

[ Bericht 1% gewijzigd door henkway op 06-07-2009 13:13:02 ]
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 12:31:05 #86
236264 crew  capricia
pi_70696255
tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 6 juli 2009 @ 13:56:37 #87
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_70699214
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:01 schreef henkway het volgende:

[..]

Zeker om dat het in een bejaardenhuis veel gezelliger is volgens mijn moeder, en de priveverzorging (de thuiszorg) kost veel te veel van de AWBZ
Tja ik ken ook babyboomers die er niet aan twijfelen hun huis op te geven voor ene appartement of bejaardentehuis. In het bejaardentehuis houd je per maand ook geen zak over hoor.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_70700122
Uit mijn omgeving hoor ik veel mensen over het verhuizen naar kleinere woningen, ze vereisen minder onderhoud, zijn goedkoper te verwarmen en zijn minder snel een doelwit voor inbraak als je na je pensioen gaat reizen.
pi_70706452
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:56 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Tja ik ken ook babyboomers die er niet aan twijfelen hun huis op te geven voor ene appartement of bejaardentehuis. In het bejaardentehuis houd je per maand ook geen zak over hoor.
Ja, zolang ze goed ter been zijn en samenzijn en weg kunnen met de caravan
maar dat is soms heel gauw voorbij en dan is dat huis zo leeg de hele dag
pi_70708048
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:00 schreef henkway het volgende:

[..]

Ja, zolang ze goed ter been zijn en samenzijn en weg kunnen met de caravan
maar dat is soms heel gauw voorbij en dan is dat huis zo leeg de hele dag
ut frit gin brood, wittewel?
pi_70708141
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:05 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Nee, dat wil niemand, er zijn ook geen wachtlijsten van jaren....
Ik hoop voor je dat het sarcasme was anders begrijp je er niks van.

Als je kijkt naar de huizen van pak hem beet 500.000 euro plus dan wonen daar nu vooral babyboomers, nu zullen die gedeeltelijk bewoond gaan worden door de kinderen maar er zullen er echt voldoende op de markt komen de komende 10-15 jaar.

Het kan niet anders dat die prijzen flink onder druk komen staan
pi_70708551
De markt zal dit jaar nog instorten. Maar de babyboom zal maximaal willen cashen, vandaar ook dat er steeds vaker stemmen opgaan om huizen te gaan slopen.
pi_70708646
Tuurlijk stort de markt niet in en zeker niet dit jaar
pi_70708685
De markt is al aan het instorten. Vraagprijzen zijn al 20% gedaald en er wordt nog niks verkocht.
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 17:58:16 #95
236264 crew  capricia
pi_70708698
Heeft iemand enig idee hoeveel procent de 'goedkopere' woningen inmiddels al gedaald zijn?
Zeg de woningen tot 230K of zo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70708782
Nauwelijks, op sommige plekken stijgen ze zelfs nog
pi_70708785
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ut frit gin brood, wittewel?
wat nit??

Mijn moeder heeft het prima naar haar zin daar en ze gaan daagjes uit en er wordt lekker gekookt
en wij vonden het ook prima
pi_70709346
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:57 schreef Fastmatti het volgende:
De markt is al aan het instorten. Vraagprijzen zijn al 20% gedaald en er wordt nog niks verkocht.
*blaat*, laat maar zien dan
pi_70709379
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:00 schreef henkway het volgende:

[..]

wat nit??

Mijn moeder heeft het prima naar haar zin daar en ze gaan daagjes uit en er wordt lekker gekookt
het eet geen brood, die boerekes hier gaan hun huis niet uit anders dan horizontaal, hoe erg hun huis ook begeerd is, en hoeveel centen ze er ook voor kunnen beuren.
pi_70710689
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:00 schreef henkway het volgende:

[..]

wat nit??

Iedereen zijn ding. Ik weet dat mijn vader zichzelf de eerste dag nog opknoopt. Die is nou eenmaal zijn land en zijn beesten gewend, die wordt gek tussen vier muren.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')