Personeel was toch ziek..quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef silenthill het volgende:
Hmmmmm... in mijn eentje tegen 4 man wordt wat lastig denk....
Dus vraag naarstig om jullie advies...
Want dan heb je geluk gehad, heb je 1 van de betere exemplaren te pakken!quote:
daarvoor moet je toch rijden schoonheidquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daarvoor moet je toch rijden schoonheid
[..]
Want dan heb je geluk gehad, heb je 1 van de betere exemplaren te pakken!
Dan wil ik niet weten hoe de slechtere het (niet) doen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:43 schreef silenthill het volgende:.
De lijst van mankementen is behoorlijk lang, dus ik noem de 2 ergste maar:
De sleutel past alleen op het contactslot en kan dus de auto niet op slot doen.
Ik kan niet harder rijden dan 80km, stottert onder het rijden, valt regelmatich uit bij verschillende snelheden en slaat af bij het stilstand.
[..]
Want dan heb je geluk gehad, heb je 1 van de betere exemplaren te pakken!
En je kon geen andere auto vinden die wat minder gebreken had?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef silenthill het volgende:
Ik post nu via mijn Iphone dus hou het kort. Als ik thuis ben heb ik wat foto's voor jullie. Stand van zaken tot nu. Anwb heeft inderdaad gezegd, dat de garage eerst de gelegenheid voor reparatie moet krijgen. Dat de politie hier niets aan kan doen.
Ik ben langsgeweest vandaag maar kon in geen geval mijn geld terugkrijgen. Heb dan zelf gevraagd of hem kon inruilen voor een andere auto. Dat was okay.
Ik heb gekozen voor een daihatsui charade evi 16v uit 91. Zag er van buiten. En binnen netjes uit. Proefrit gemaakt.
3 punten ontdekt:
Uitlaat door en door rot.
Toerenteller doet het niet.
Linksvoor lager of homokineet kapot. Krakend geluid bij scherp naar linkssturen.
Stationar slaat motor af.
Dit zou verholpen worden en nieuwe apk, kan hem volgende week ophalen. Een 1 op 1 inruil. Meer kon ik er niet van maken.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef silenthill het volgende:
Ik post nu via mijn Iphone dus hou het kort. Als ik thuis ben heb ik wat foto's voor jullie. Stand van zaken tot nu. Anwb heeft inderdaad gezegd, dat de garage eerst de gelegenheid voor reparatie moet krijgen. Dat de politie hier niets aan kan doen.
Ik ben langsgeweest vandaag maar kon in geen geval mijn geld terugkrijgen. Heb dan zelf gevraagd of hem kon inruilen voor een andere auto. Dat was okay.
Ik heb gekozen voor een daihatsui charade evi 16v uit 91. Zag er van buiten. En binnen netjes uit. Proefrit gemaakt.
3 punten ontdekt:
Linksvoor lager of homokineet kapot. Krakend geluid bij scherp naar linkssturen.
Dit zou verholpen worden en nieuwe apk, kan hem volgende week ophalen. Een 1 op 1 inruil. Meer kon ik er niet van maken.
Aangifte? Wat dacht je van TS zijn eigen onderzoeksplicht?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef SadKingBilly het volgende:
in ieder geval aangifte doen als ze je niet correct willen helpen daar
Goed topic was datquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:30 schreef cheqy het volgende:
Het schoot me opeens te binnen dat er al eerder een topic over dit bedrijf was geopend. Alleen heetten ze toen A4 Auto's.
Kan je misschien even kijken hoe dat afliep.
Anaal gepentreerd door A4AUTOS te NIEUW VENNEP
Man dat ding is rijp voor de sloop.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef silenthill het volgende:
okay hier het lijstje van mankementen van de originele auto:
Sleutel werkt alleen op contactslot
Linkerspiegel opplakplastic
Harder dan 80 km per uur gaat niet, auto gaat dan willekeurig stotteren, langzamer dan 80km hapert ie
ook af en toe.
Veel afslaan bij stoplicht
3de versnelling gaat moeilijk
Isolatie boven het gaspedaal druk teveel op je voet, waardoor je niet helemaal gas los kan laten. ( heb ik al tijdelijk opgelost.
Koppeling ratelt.
Versnellingsbak rattelt
Heel veel roest
En dan vergeet ik nog een aantal punten.
Dus met die inruil hoop ik van slecht naar minder slecht te gaan![]()
Het zijn wel 4 zeer slechte punten bij die charade, maar als die worden verholpen en 1 jaartje APK en dat ik hem nog effen op de brug kan kijken, ben ik al blij.
Het is voor mij een goede les geweest tot nu toe.
Ik heb nog foto's en die ga ik nu even proberen te plaatsen.
Www.tinypic.com kun je ze neerzetten dan krijg je daar een linkje van [img]..... enz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:50 schreef silenthill het volgende:
Shit, heb foto's maar weet niet hoe ik ze kan plaatsen.
Kan iemand me dat even uitleggen, of even een linkje plaatsen.
Niet mee eensquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef DJKoster het volgende:
Sorry hoor... Maar dat is echt een gevalletje "eigen schuld, dikke bult"
Wat heb je van die auto gezien voordat je hem kocht? De bovenkant?
Ow, zelfs daar zitten roestplekken..
Wel mee eens. Die roestplekken kan je de verkoper niet kwalijk nemen. Je moet wel blind zijn als je dat niet ziet.quote:
Helaas wel waar, de koper heeft niet de moeite genomen de koopwaar te inspecteren. Hij heeft zich er niet van vergewist of de koopwaar voldeed aan zijn eisen.quote:
De verkoper word wettelijk als de 'deskundige' gezien, deze zou dus openheid van zaken moeten geven, en gebreken zou hij niet achter mogen houden of verzwijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Wel mee eens. Die roestplekken kan je de verkoper niet kwalijk nemen. Je moet wel blind zijn als je dat niet ziet.
Dude..ik bedoel WTF???.. ik ken auto's van meer dan 40 jaar oud die nog in betere staat zijn :Squote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:42 schreef HaanZ het volgende:
Wat toevallig dit topic, ik kom er dus gisteren ook achter wat voor oplichters het zijn daar in Nieuw Vennep
Vorige week daar een auto gekocht.
Al valt de situatie bij mij nogal mee, ik heb de auto wel goed gezien en proefrit gemaakt. Vooral de km stand zit ik mee in m'n maag, die ga ik maandag na laten kijken. Bij mij ook de centrale vergrendeling niet helemaal goed, werkt wel vanaf bijrijder kant, bestuurderskant werkt alleen afsluiten, anders gaat alleen dat portier open. Verder hadden ze de aanjager met een draadje ergens in de zekeringenkast gestoken zodat deze ook bleef werken zonder sleutel in het contactdat al zelf opgelost door het draadje beter aan te sluiten. Ook zitten er banden onder die maar net voldoen aan minimum eisen. Wat er verder mankeert ga ik achter komen als ik de auto naar een goede garage breng voor een grote beurt..
900,-.... bizar he...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:57 schreef _Drake_ het volgende:
wtf, wat heeft dat ding gekost? 50 euro? gezien dat ik er nog niet eens voor zou geven
Die foto's zijn niet van mij hèquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:11 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dude..ik bedoel WTF???.. ik ken auto's van meer dan 40 jaar oud die nog in betere staat zijn :S
klinkt als een goede dealquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef silenthill het volgende:
3 punten ontdekt:
In jouw geval zou ik voor de zekerheid uitsluiten of het Chassisnummer niet is bewerkt, kans is niet gek groot hoor, maar gezien jouw issues acht ik een aanwezige kans dat je weleens met een voormalig gestolen auto zou kunnen rondrijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:18 schreef HaanZ het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet van mij hèBij mij zitten er alleen een paar hele kleine plekjes waar de lak begint op te bollen, die kan ik makkelijk aanpakken met een lakstift.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |