abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70354533
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:13 schreef Disana het volgende:
Laten de mensen die verblind worden door de schijnbare welvaart en vrijheid in de grote steden van Iran ook even stilstaan bij de 'vrijheid' van homoseksuelen.

KKK praktijken in Iran.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:17:20 #102
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70354572
quote:
Laten de mensen die verblind worden door de schijnbare welvaart en vrijheid in de grote steden van Iran ook even stilstaan bij de 'vrijheid' van homoseksuelen.

[ afbeelding ]

http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_Iran

"Any type of sexual activity outside of a heterosexual marriage is forbidden. Gay men are treated far more harshly under the law than lesbians, and some men undergo sex change operations—which the late Ayatollah Ruholla Khomeini declared permissible in a fatwa—to avoid harsh penalties that include imprisonment and/or execution."
Ook hier zeg ik dat ik dit niet netjes vindt maar laten we wel precies wezen:

Niet het zijn van homo is strafbaar, maar het praktiseren ervan. Wat dat betreft volgen ze gewoon een klassieke Westerse lijn dat je iig niet voor je gedachten vervolgd mag worden.
Ook kunnen mensen met homosexuele neigingen hulp ontvangen, het is niet dat ze meteen in quarantaine worden gesteld en verkettterd. Dat één van de uitvloeisels een gender-change is, daar walg ik uiteraard van.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:18:23 #103
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70354603
Maar zoals ik al vroeg: ik vraag me af uit welke hoek de fraude komt
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:18:39 #104
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_70354611
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik stel de naieve zwart-wit tegenstelling aan de kaak.
Ik zou zeggen, open er een topic over.

Uit de OP:
=======================================================================================
Aan alle Fok!kers:
In Iran vindt een bloederige strijd plaats tussen het volk en het regime. Alle buitenlandse media is het land uitgezet en het enige nieuws wat de buitenwereld bereikt, zijn opnames van mobieltjes die de Iraniërs zelf op straat maken en die op youtube worden gepost.
In dit topic worden (met name) de nieuwsfeiten/geruchtenstroom gevolgd en over gediscussieerd. Dit topic leent zich niet voor getroll over Iraanse peopletjes die uit verveling lopen te rellen of Amerikanen-zijn-zionisten-en-de-schuld-van-alles-posts. Daarvoor zijn de gebeurtenissen te gruwelijk.

Please een beetje rezpect dus. Thanx, en voel je voor de rest vrij om gebruik te maken van je vrijheid van meningsuiting, geniet er maar van, en wees blij dat je daar niet zo'n strijd voor hoeft te leveren als de mensen in Iran op dit moment.
=======================================================================================

Dit is misschien ook wat voor je:
BNW - Wederopstanding van Operatie Ajax? (Iran 1953)
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:20:32 #105
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70354663
quote:
Thanx, en voel je voor de rest vrij om gebruik te maken van je vrijheid van meningsuiting, geniet er maar van, en wees blij dat je daar niet zo'n strijd voor hoeft te leveren als de mensen in Iran op dit moment.
Ah ja, dit naieve en tegenstrijdige liberale geleuter.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:20:58 #106
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70354679
quote:

[ afbeelding ]

http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_Iran

"Any type of sexual activity outside of a heterosexual marriage is forbidden. Gay men are treated far more harshly under the law than lesbians, and some men undergo sex change operations—which the late Ayatollah Ruholla Khomeini declared permissible in a fatwa—to avoid harsh penalties that include imprisonment and/or execution."
waarom kan je niet gewoon accepteren dat die mensen in een andere tijdsgeest leven? Het is sneu voor die homos maar zo is het nu eenmaal he. In maar weinig landen ter wereld worden homos echt geaccepteerd.
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 12:21:15 #107
137949 Disana
pi_70354688
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Niet het zijn van homo is strafbaar, maar het praktiseren ervan. Wat dat betreft volgen ze gewoon een klassieke Westerse lijn dat je iig niet voor je gedachten vervolgd mag worden.
Ook kunnen mensen met homosexuele neigingen hulp ontvangen, het is niet dat ze meteen in quarantaine worden gesteld en verkettterd. Dat één van de uitvloeisels een gender-change is, daar walg ik uiteraard van.
Je bent geen vrouw en je bent geen homo. Mensen kozen voor meer vrijheid door op Mousavi te stemmen, mensen gingen de straat op voor meer vrijheid. Wie ben jij te zeggen dat het 'niet netjes' is dat hen die vrijheid niet wordt gegund. Jij staat niet in hun schoenen.
pi_70354738
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:
Maar zoals ik al vroeg: ik vraag me af uit welke hoek de fraude komt
Ik gok uit de religieuze hoek, zij willen waarschijnlijk dat Ahmadi (met zijn meest radicaal islamitische beleid) aan de macht blijft .

Groetjes,
Tony
xoxo
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:23:40 #109
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70354779
Moussavi heeft niks gezegd over vrijheid voor homo's.

De enige reden waarom iedereen in het westen hem steunt (de mainstream media, de westerse leiders, de multinationals) is omdat hij kapitalistische marktprincipes wil doorvoeren.

Zoals ik al zei: een soort Pinochet.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70354844
Man, kom vanonder die steen. Het Iraanse volk wil meer vrijheden, koos daarvoor en krijgt ze niet. Het westen steunt hen daarin omdat a) we ook willen dat dat volk zelf kan kiezen, b) Ahmadi verrevan sympathiek is, en we c) voor de underdog supporteren.
  Moderator donderdag 25 juni 2009 @ 12:25:39 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70354848
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:09 schreef Klopkoek het volgende:
We moeten niet denken dat we in het Westen allemaal zo vrij zijn. Kijk eens hoe de Westerse landen vol zijn gepropt met onverkozen instituties, en dat vinden we doodnormaal.
Demonstraties worden ook hier vaak keihard de kop ingedrukt.

En ja, het is niet allemaal fris maar die Moussavi deugt van geen kant.
vergeleken met Iran is het Westen best vrij hoor

je kan hier iig gewoon melden dat je homo bent zonder dat ze je ophangen, je kunt gewoon de straat op als je het er niet mee eens bent zonder dat ze je dood komen knuppelen

goed dan hebben we dingen als ministeriele departementen voor ontwikkelingshulp en integratie enzo

big fucking wh00p
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:26:39 #112
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70354888
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef ASroma het volgende:

[..]

waarom kan je niet gewoon accepteren dat die mensen in een andere tijdsgeest leven? Het is sneu voor die homos maar zo is het nu eenmaal he. In maar weinig landen ter wereld worden homos echt geaccepteerd.
Ja, en vrouwen worden ook onderdrukt en tsja, dat is nu eenmaal zo omdat ze nog in een andere tijdsgeest leven.

Punt is dat in de jaren '70 vrouwen het veel beter hadden in Iran dan nu. Met de opkomst van de Islamitische dictatuur zijn ze ver terug de tijd ingeworpen. Ik vraag me af hoe niet alleen de vrouwen-emancipatie zich had ontwikkeld als de Islamtische Republiek er niet overheen was gewalst, ik vraag me hetzelfde af over de acceptatie van homoseksualiteit en hoe die zich misschien ontwikkeld zou hebben.
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 12:27:21 #113
137949 Disana
pi_70354901
quote:

[..]

'Zo is het nu eenmaal he'.

Waarom proberen sommige mensen ons in dit Iran topic te vertellen dat we niet in woord en mening achter de betogers moeten staan. Waarom wordt ons verteld dat het zinloos is dat te doen en dat de betogingen nergens toe zullen leiden 'omdat het nu eenmaal zo is' en 'het zo slecht nog niet is in Iran'.

Juist omdat we zichtbaar zoveel gemeen hebben met de betogers begrijpen we wat hen bezielt.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:29:02 #114
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70354948
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Klopkoek het volgende:
Moussavi heeft niks gezegd over vrijheid voor homo's.

De enige reden waarom iedereen in het westen hem steunt (de mainstream media, de westerse leiders, de multinationals) is omdat hij kapitalistische marktprincipes wil doorvoeren.

Zoals ik al zei: een soort Pinochet.
Ja, het is allemaal heel walgelijk dat het Westen hem steunt, maar het einge waar het natuurlijk gewoon om draait is dat een overgroot deel van de Iraanse bevolking hem deze verkiezing óok heeft gesteund. De strijd om die steun als mens en als Iraniër uit te mogen spreken is waar deze strijd en dit topic over gaat.

Voor kotsen op het Westen: BNW - Wederopstanding van Operatie Ajax? (Iran 1953)
  Moderator donderdag 25 juni 2009 @ 12:34:33 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70355151
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Ja, en vrouwen worden ook onderdrukt en tsja, dat is nu eenmaal zo omdat ze nog in een andere tijdsgeest leven.

Punt is dat in de jaren '70 vrouwen het veel beter hadden in Iran dan nu. Met de opkomst van de Islamitische dictatuur zijn ze ver terug de tijd ingeworpen. Ik vraag me af hoe niet alleen de vrouwen-emancipatie zich had ontwikkeld als de Islamtische Republiek er niet overheen was gewalst, ik vraag me hetzelfde af over de acceptatie van homoseksualiteit en hoe die zich misschien ontwikkeld zou hebben.
dat is het punt idd

het gaat bergafwaarts
en in een rap tempo ook de laatste jaren
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:35:51 #116
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70355204
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:27 schreef Disana het volgende:

[..]

'Zo is het nu eenmaal he'.

Waarom proberen sommige mensen ons in dit Iran topic te vertellen dat we niet in woord en mening achter de betogers moeten staan. Waarom wordt ons verteld dat het zinloos is dat te doen en dat de betogingen nergens toe zullen leiden 'omdat het nu eenmaal zo is' en 'het zo slecht nog niet is in Iran'.

Juist omdat we zichtbaar zoveel gemeen hebben met de betogers begrijpen we wat hen bezielt.
tuurlijk in die zin heb je wel gelijk. Maar er zijn genoeg mensen in iran die juist via de sharia willen leven, en dat is hun waarheid. Onze waarheid is niet perse de waarheid. Dat is wat in westen vaak het probleem, wij denken dat we weten hoe ze aan de andere kant van de wereld hun maatschappij moeten inrichten. Maar goed dat is weer een heel andere discussie.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:37:15 #117
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70355245
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat is het punt idd

het gaat bergafwaarts
en in een rap tempo ook de laatste jaren
ok dat is misschien zo en misschien is mijn stelling dat is nu eenmaal zo te gemakkelijk. Toch denk ik dat een revolutie op deze manier vrijwel zinloos is. Maar goed laten we het beste hopen.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:37:52 #118
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70355263
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Ik gok uit de religieuze hoek, zij willen waarschijnlijk dat Ahmadi (met zijn meest radicaal islamitische beleid) aan de macht blijft .

Groetjes,
Tony
xoxo
Dat is niet specifiek genoeg.

Nogmaals: je moet eerst uitzoeken waar de fraude vandaan kwam, waar de onderdrukking vandaan komt en waarom bijv. het Iraanse parlement zich als een stelletje lakeien gedraagt.

Anders gooi je het kind met het badwater weg, iets wat het Westen uiteraard graag wil.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:38:56 #119
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70355299
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

vergeleken met Iran is het Westen best vrij hoor

je kan hier iig gewoon melden dat je homo bent zonder dat ze je ophangen, je kunt gewoon de straat op als je het er niet mee eens bent zonder dat ze je dood komen knuppelen

goed dan hebben we dingen als ministeriele departementen voor ontwikkelingshulp en integratie enzo

big fucking wh00p
En dat zie jij als 'onvrijheid'

Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen perceptie van vrijheid heeft
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:39:06 #120
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70355305
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:35 schreef ASroma het volgende:

[..]

tuurlijk in die zin heb je wel gelijk. Maar er zijn genoeg mensen in iran die juist via de sharia willen leven, en dat is hun waarheid. Onze waarheid is niet perse de waarheid. Dat is wat in westen vaak het probleem, wij denken dat we weten hoe ze aan de andere kant van de wereld hun maatschappij moeten inrichten. Maar goed dat is weer een heel andere discussie.
Daarin kan ik het ook zeker met je eens zijn, maar zoals je zelf al aangeeft is dit niet het topic voor die (overigens wel degelijk interessante) discussie.
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 12:41:08 #121
137949 Disana
pi_70355371
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:35 schreef ASroma het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, maar in dit topic wordt ook nooit gezegd dat ze onze waarden aan moeten nemen.
  Moderator donderdag 25 juni 2009 @ 12:41:35 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70355386
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En dat zie jij als 'onvrijheid'
nee dat zie ik als instanties waar ik niet voor heb gekozen of voor zou kiezen

maar echt druk kan ik me er niet om maken
quote:
Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen perceptie van vrijheid heeft
ja want iedereen is gek behalve klopkoek
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:42:57 #123
16715 Mylene
*schatje*
pi_70355435
Ik begrijp dat cultuurrelativisme ook niet zo goed. De jaarraporten van Amnesty en Human Right Watch zijn duidelijk genoeg over de mensenrechtensituatie in Iran.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:45:02 #124
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70355524
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:42 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp dat cultuurrelativisme ook niet zo goed. De jaarraporten van Amnesty en Human Right Watch zijn duidelijk genoeg over de mensenrechtensituatie in Iran.
Ook duidelijk over Nederland. Hoe wij tegenwoordig met migranten om gaan.

Dankzij Jouw Soort Mensen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:46:19 #125
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70355566
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee dat zie ik als instanties waar ik niet voor heb gekozen of voor zou kiezen

maar echt druk kan ik me er niet om maken
[..]

ja want iedereen is gek behalve klopkoek
Nee zo bedoel ik het niet.

Ik bedoel dat jouw soort vrijheid er één is waar al het belastinggeld gaat naar politie en leger.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:48:35 #126
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70355645
Er zijn gewoon veel vraagtekens.

Khatami was ook een hervormer, is zelfs nog op wat punten progressiever dan Moussavi. Maar die werd niet gestuit door fraudes en daar kwamen geen protesten uit voort.
Deuger, Woke & Gutmensch
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 12:48:49 #127
137949 Disana
pi_70355654
De vraag lijkt dus eigenlijk waarom we hier posten en waarom we kennelijk meeleven met de betogers.

Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat het herkenning is. Juist omdat ze zo op ons lijken: intelligent en goed opgeleid en daarom bij machte meer vrijheid aan te kunnen. Ik kan me zonder problemen inleven in een hoogopgeleide vrouw die zich vernederingen moet laten welgevallen. Het kost me geen moeite te begrijpen dat beschaafde mensen om meer levensruimte vragen.

We hebben het niet over een onderontwikkeld land waar mensen niet beter weten.
  Moderator donderdag 25 juni 2009 @ 12:52:10 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70355775
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee zo bedoel ik het niet.

Ik bedoel dat jouw soort vrijheid er één is waar al het belastinggeld gaat naar politie en leger.
euh what?

http://en.wikipedia.org/w(...)_a_percentage_of_GDP

militaire overheidsuitgaven per BNP
Iran 2.5
the Netherlands 1.6

vreemde reactie
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:54:48 #129
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70355870
Uit de OP:
Aan alle Fok!kers:
In Iran vindt een bloederige strijd plaats tussen het volk en het regime. Alle buitenlandse media is het land uitgezet en het enige nieuws wat de buitenwereld bereikt, zijn opnames van mobieltjes die de Iraniërs zelf op straat maken en die op youtube worden gepost.
In dit topic worden (met name) de nieuwsfeiten/geruchtenstroom gevolgd en over gediscussieerd. Dit topic leent zich niet voor getroll over Iraanse peopletjes die uit verveling lopen te rellen of Amerikanen-zijn-zionisten-en-de-schuld-van-alles-posts. Daarvoor zijn de gebeurtenissen te gruwelijk.

Please een beetje rezpect dus. Thanx, en voel je voor de rest vrij om gebruik te maken van je vrijheid van meningsuiting, geniet er maar van, en wees blij dat je daar niet zo'n strijd voor hoeft te leveren als de mensen in Iran op dit moment.
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 12:55:34 #130
230491 Zith
pls tip
pi_70355896
quote:

[..]

Ik ben zelf ook een cultuurrelativist, maar ik trek wel de lijn in 'dat is nou eenmaal standaard in die cultuur' waar de wens van het volk ophoudt. Als 5% over 95% heerst (uit de duim, w/e) kan je gewoon niet zeggen dat dus 'gewoon is daar om zo te zijn'.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator donderdag 25 juni 2009 @ 12:55:49 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70355909
@zokanikhetook

je hebt gelijk
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:01:42 #132
16715 Mylene
*schatje*
pi_70356119
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dankzij Jouw Soort Mensen.
Nou nee hoor, die groep ziet mij ook het liefste vertrekken. Ik krijg ook weleens te horen dat ik moet oprotten naar mijn vaderland.

Maar goed, generaliseren is iets wat je graag doet .
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 13:04:02 #133
137949 Disana
pi_70356181
Het straatbeeld in Teheran:

http://www.ft.com/cms/s/0(...)9b-00144feabdc0.html
By Roula Khalaf and Najmeh Bozorgmehr in Tehran. Published: June 24 2009 03:00

"There is another sign of trouble for Tehran dwellers: if you are next to a protest scene, your mobile signal dies, one of the many technological tricks the government has used to upset the protests."
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:04:54 #134
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70356209
Een poging om terug on-topic te komen:

Ahmadinejad heeft gereageerd op het ietwat hardere standpunt dat de VS sinds Obama's persconferentie heeft ingenomen.
quote:
Ahmadinejad compares Obama to Bush
President Mahmoud Ahmadinejad accused President Barack Obama of behaving like his predecessor on Iran and called on him to apologize for what he called U.S. interference following the Iranian elections.

..

Obama has ramped up his previously muted criticism, saying he was "appalled and outraged" by a crackdown on protests which followed Ahmadinejad's disputed re-election.

"Mr Obama made a mistake to say those things ... our question is why he fell into this trap and said things that previously (former U.S. President George W.) Bush used to say," the semi-official Fars News Agency quoted Ahmadinejad as saying.

..

"I hope you avoid interfering in Iran's affairs and express your regret in a way that the Iranian nation is informed of it," Ahmadinejad said.
Volledige Reuters artikel: http://www.reuters.com/article/worldNews/idUSTRE55F54520090625
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:06:58 #135
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70356267
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Disana het volgende:

"There is another sign of trouble for Tehran dwellers: if you are next to a protest scene, your mobile signal dies, one of the many technological tricks the government has used to upset the protests."
WTF?

Hoe doen ze dat dan!
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:08:54 #136
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70356334
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

WTF?

Hoe doen ze dat dan!
zendmast uitschakelen? hoe dan ook lijkt me ook vrij sterk. Wie weet is dat ook gewoon weer propaganda.
pi_70356414
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

WTF?

Hoe doen ze dat dan!
Het signaal overstemmen met een mobiele zender die plaatselijk krachtiger is waarschijnlijk, of via trangulatie (de afstand tot 3 masten stelt in staat de positie redelijk nauwkeurig te bepalen) de locatie bepalen en de communicatie blokkeren bij be gsm's die bij een hotspot van betogingen zich bevinden gok ik?
Ze zullen waarschijnlijk wel een vinger in de pap hebben bij de operators.

In ieder geval, ik zou gewoon opnemen en bij comprommiterende beelden proberen ergens anders te gaan verzenden, en hopen niet gepakt te worden... (of 't in mijn broek doen, geen idee?)

Man, eigenlijk best spannend, maar toch blij dat ik er niet hoef te zijn...
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 13:12:40 #138
137949 Disana
pi_70356475
Waar zijn onze kinderen. Familie onzeker over lot opgepakte betogers.

http://www.latimes.com/ne(...)un25,0,6751507.story

"They hold pay vouchers or shop licenses to use as collateral to bail out family members and friends. Many were called late the previous night and told to come here.
But no one is there to tell them where to go or what to do."

"Ali, a middle-aged man with five or six days' growth of stubble on his face, stares at the handwritten lists on the trailer.
"My son's name is not here, but he called for a minute two nights ago," he says. "And I do not know where to go.""
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 13:20:50 #139
137949 Disana
pi_70356827
Verschillende bronnen melden dat er 70 professoren zijn gearresteerd na een ontmoeting met Moesavi.

http://tehranbroadcast.com/70-Iranian-university-professors.html
pi_70356885
KlopKoek
pi_70357396
Voor je dit topic volgooit met je zinsnede uit de openingspost. Respect voor andersmans mening, ZoKanIkHetOok, zou dat niet de oplossing zijn?

Lijkt me dat de forumregels hier wel voldoende te zijn, zoals die in alle andere topics ook gelden.
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 13:38:36 #142
230491 Zith
pls tip
pi_70357519
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef Chooselife het volgende:
Voor je dit topic volgooit met je zinsnede uit de openingspost. Respect voor andersmans mening, ZoKanIkHetOok, zou dat niet de oplossing zijn?

Lijkt me dat de forumregels hier wel voldoende te zijn, zoals die in alle andere topics ook gelden.
Het is ook zo dat er verschillende fora zijn op FOK waar men binnen het onderwerp moet posten (conspiracy/zionisten/het westen is niet vrij past meer in BNW, nieuws en gebeurtenissen bespreken bij NWS, niet? )
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_70357835
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Niet netjes? Het vermoorden van mensen noem jij 'niet netjes' ? Rot op met je cultuurrelativisme.
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:49:17 #144
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70357910
Dat zinnetje in de openingspost is zó ironisch. Het doet een redenatie in de trant van: 'je moet je bek houden, want de mensen in Iran moeten zouden voortaan hun mond moeten kunnen opentrekken'

Vrijheid is een illusie
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70357926
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:08 schreef ASroma het volgende:

[..]

zendmast uitschakelen? hoe dan ook lijkt me ook vrij sterk. Wie weet is dat ook gewoon weer propaganda.
Vrij simpel hoor, blokkeren van een gsm signaal. De apparatuur die je nodig hebt is vrij handzaam en vrij verkrijgbaar. Alleen is het gebruik ervan in de meeste landen verboden.

Zelfs te koop op http://www.marktplaza.nl/(...)r-zender-7770754.php
pi_70358119
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Klopkoek het volgende:
Vrijheid is een illusie
Ik zou zeggen; ga een tijdje in Iran wonen en vertel ons dan of je dit soort WC-tegeltjes spreuken nog altijd gelooft.
pi_70358249
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Klopkoek het volgende:
Dat zinnetje in de openingspost is zó ironisch. Het doet een redenatie in de trant van: 'je moet je bek houden, want de mensen in Iran moeten zouden voortaan hun mond moeten kunnen opentrekken'

Vrijheid is een illusie
Nee
GO LANCE !!!
pi_70358360
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef .txt het volgende:

[..]

Nee
Ik vraag me af of de socialisten in Iran vrijheid ook zo'n illusie vonden toen Khomeini begon met z'n onderdruk- en moordfeestje onder links Iran.
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:03:22 #149
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_70358433
NOS journaal:

"70 hoogleraren zijn opgepakt nadat ze met Mousavi hebben gesproken. Mousavi weet niet waarom"

En that's it...
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:05:28 #150
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70358505
Jullie zijn net zo erg als de Iraniërs.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')