Heequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik met brabant /limburg /zeeland/ friesland.
Natuurlijk niet, over tieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Moeten we het nu over kunst hebben?
Nee, over radiohead.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Moeten we het nu over kunst hebben?
Dan heb ik nog liever kunstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, over radiohead.
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Pauper!quote:
Borsten spelen een rol bij de seksuele opwinding. Ook zijn zij van belang voor de productie van melk voor een pasgeboren kind. De melkproductie in de klieren wordt aan het eind van de zwangerschap door hormoonveranderingen in gang gezet. Deze klieren leiden naar buisjes die samenkomen en zich aan de oppervlakte van de tepel openen. Het overige borstweefsel bestaat voornamelijk uit vet, met een kleine hoeveelheid verbindend weefsel om de borsten te ondersteunen. Grootte en vorm van de borsten worden door genetische factoren bepaald.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer over tieten?
Die zijn voor borstvoeding
Sorry ouwe!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kom niet haten, bitch. Jullie zijn niet de enigste in m'n leven.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer over tieten?
Die zijn voor borstvoeding
In die trailer ook dus, Bruno zegt tegen zo`n blond wijf met grote tieten dat ze vast veel melk zullen producerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach me kapot om die trailer
Yup, allemaal lamsshoarma.quote:
1 stom regeltje in heel die tekstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pauper!
[..]
Borsten spelen een rol bij de seksuele opwinding. Ook zijn zij van belang voor de productie van melk voor een pasgeboren kind. De melkproductie in de klieren wordt aan het eind van de zwangerschap door hormoonveranderingen in gang gezet. Deze klieren leiden naar buisjes die samenkomen en zich aan de oppervlakte van de tepel openen. Het overige borstweefsel bestaat voornamelijk uit vet, met een kleine hoeveelheid verbindend weefsel om de borsten te ondersteunen. Grootte en vorm van de borsten worden door genetische factoren bepaald.
[..]
Sorry ouwe!
Wie is hier nou oud...quote:
Mijn favoriete sonnet (nr 128):quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even iets anders, geen doeken maar schriftIs ook kunst
Kleine Liefdesverklaring
[..]
Knoflooksausquote:
Ik heb geen zin om mijn anatomieboeken te pakken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1 stom regeltje in heel die tekst
Zo belangrjik is het dus niet
Jij bent 23.quote:
quote:
Jij wist niet eens wat torries zijnquote:
Je ging gelijk all in nadat de 2 koningen tevoorschijn kwamen en spamde de chat vol met smilies?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Net met poker: Pockets Kings, komen er twee koningen op de flop, dus vier koningen!
Gaat er niemand mee
Als het per se moet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef reetveter het volgende:
Zal ik uit de kast komen?
Ik kom uit een welgestelde buurt, daar praten wij niet met zulke paupereske woorden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wist niet eens wat torries zijn_!
OUWEEE
Fish.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Net met poker: Pockets Kings, komen er twee koningen op de flop, dus vier koningen!
Gaat er niemand mee
Doe dat, ik moet m'n kleren opruimen.quote:
Hou opquote:
Onzin.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom uit een welgestelde buurt, daar praten wij niet met zulke paupereske woorden.
Dank je wel lieve Kb!quote:
"Schapenverloskundestage."quote:
OMG je bent zwanger!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel lieve Kb!
Ik heb gewoon bloed in mijn urine!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh...quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG je bent zwanger!Zware bevalling... ik voorspel het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG je bent zwanger!Ze gingen inderdaad wel naar mijn buik kijken met zo'n ecoscoop! Dat was wel vet goaf, ik kon zo al mijn ingewanden zien op het scherm! Gelukkig geen bloeding in mijn nieren, milt enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je lever dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze gingen inderdaad wel naar mijn buik kijken met zo'n ecoscoop! Dat was wel vet goaf, ik kon zo al mijn ingewanden zien op het scherm! Gelukkig geen bloeding in mijn nieren, milt enz.
Is het van jou? Zeker een schaap!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zware bevalling... ik voorspel het.
OMG geen bloed in je nieren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze gingen inderdaad wel naar mijn buik kijken met zo'n ecoscoop! Dat was wel vet goaf, ik kon zo al mijn ingewanden zien op het scherm! Gelukkig geen bloeding in mijn nieren, milt enz.
You come before me in heels of silverquote:
quote:
Een cavia... jwz.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het van jou? Zeker een schaap!![]()
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het van jou? Zeker een schaap!![]()
[..]
OMG geen bloed in je nieren?
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]Je snapt wat ik bedoel.
Ik had gisteren een ongeluk gehad en ik heb sindsdien last van mijn bovenbuik, vandaar dat ik maar even naar de huisarts ben geweest, die me na urineonderzoek doorstuurde naar radiologie.
Ik vind alleen Creep en Karma police leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Acinonyx het volgende:
Radiohead... je hoeft hier op fok maar een willekeurige fobo aan te klikken, en 7 van de 10 keer staat Radiohead in het muziek-lijstje met veel gejuich, gebuig, en pompom-smileys
Geen inwendige bloedingen dus. Heb een flinke klapper gemaakt en daardoor is er waarschijnlijk wat bloed in mijn urine gekomen.quote:
Ik niet, want ik vind lam en schaap vies.quote:
Een ongeluk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]Je snapt wat ik bedoel.
Ik had gisteren een ongeluk gehad en ik heb sindsdien last van mijn bovenbuik, vandaar dat ik maar even naar de huisarts ben geweest, die me na urineonderzoek doorstuurde naar radiologie.
okquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen inwendige bloedingen dus. Heb een flinke klapper gemaakt en daardoor is er waarschijnlijk wat bloed in mijn urine gekomen.
Dat komt omdat je weet hoe hun rauwe vlees van binnen voeltquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, want ik vind lam en schaap vies.
Nou eigenlijk vind ik het naar schapemest smaken, daardoor niet zo lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je weet hoe hun rauwe vlees van binnen voelt
Klapper gemaakt met skaten.quote:
Ik viel op m'n zij/rug.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok
En je buik? Gewoon de spieren?
Nee, ik maak hem niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je weet hoe hun rauwe vlees van binnen voelt
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik het naar schapemest smaken, daardoor niet zo lekker.
Jij kan je evenwicht niet eens bewaren, dus mondje toe.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klapper gemaakt met skaten.
[..]
Ik viel op m'n zij/rug.
[..]
Nee, ik maak hem niet.
Hoe weet jij hoe schapenmest smaakt?!?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik het naar schapemest smaken, daardoor niet zo lekker.
Ik weet niet wat je wilde maken, maar ik hoop dat je geen vrouwenvlees eetquote:
Omdat ik het vies vind...quote:
Ice Cube, lol.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moet je klappe van deze baazzz...
[ afbeelding ]
IC.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind alleen Creep en Karma police leuk.
Niet iedereen vind: we butter the bread with butter leuk.![]()
Jij vindt fileparkeren lastig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kan je evenwicht niet eens bewaren, dus mondje toe.
Een koe is ook vrouwelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe schapenmest smaakt?!?!
Viespeuk!
[..]
Ik weet niet wat je wilde maken, maar ik hoop dat je geen vrouwenvlees eet
Weet ik. Is voor zaterdag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sacha Grey avondje gaat niet door!
Nee. Mag ze niet meer van mij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat mokkel van je nu alweer naar dat criminele gehucht?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, die aflevering over Pink dust van GA is op net5.
Een band die op je graf komt spelen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
we butter the bread with butter.... eigenlijk best een grafband
En dat zeg jij?quote:
Nee hoor?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef Zotheid het volgende:
Gitaarspullen pakken en naar les.
Dag heur!
Ik vast wel, maar mn moeder viert r verjaardag dan, dus ik kan nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik. Is voor zaterdag.En jij bent niet uitgenodigd. [ afbeelding ] ??
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een band die op je graf komt spelen?
Gezellig voor de nabestaandenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ah jah, goed idee voor een afscheids-concert van mij
Dat doet me denken aan South Park.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ah jah, goed idee voor een afscheids-concert van mij
Daarom zeg ik het ook±!!111quote:
Te complex voor een simpele ziel als jij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
we butter the bread with butter.... eigenlijk best een grafband
Ik zou toch niet komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik. Is voor zaterdag.En jij bent niet uitgenodigd. [ afbeelding ]
Stiekem vind je het best jammer dat de Sasha Grey date van vanavond niet doorgaat en dat je ook niet bent uitgenodigd voor zaterdag maakt je ook verdrietig.quote:
Ik kijk de films wel met FB, BT en CZ.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stiekem vind je het best jammer dat de Sasha Grey date van vanavond niet doorgaat en dat je ook niet bent uitgenodigd voor zaterdag maakt je ook verdrietig.
Haiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:
Jij hebt sproetjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, kwam er nu pas achter dat de vorige SC al dicht was
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Vrouwen
In drie minuten had mn vriendin het voor elkaar om van een redelijke sfeer naar kwaad op mij te worden om iets wat ze zelf zei![]()
Ik beaamde wat ze zei en toen werd ze boos dat het leke keer over mijn mening ging
Jij hebt het ook maar constant over jouw mening zeg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Vrouwen
In drie minuten had mn vriendin het voor elkaar om van een redelijke sfeer naar kwaad op mij te worden om iets wat ze zelf zei![]()
Ik beaamde wat ze zei en toen werd ze boos dat het leke keer over mijn mening ging
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:35 schreef Fascination het volgende:
Wat is dit voor achterlijk gedoe, ik ben de lesbo hier ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat moet je ook niet doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Vrouwen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Vertel je ervaringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In detail bedoel ik dan, whehe. :'DOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]Ben jij trouwens niet gewoon de kloon van JamesBrownie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Vrouwen zijn rare wezens, je zult ze nooit begrijpen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Vrouwen
Zelfs schapen zijn makkelijker te begrijpen hè 4EBE?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zijn rare wezens, je zult ze nooit begrijpen.
[..]Hahaha waarom heb je dit nu opeens gespoileredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt het ook maar constant over jouw mening zeg!
Dat doe ik ook helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zijn rare wezens, je zult ze nooit begrijpen.
Vrouw/vriendin van?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben jij trouwens niet gewoon de kloon van JamesBrownie?
zomaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha waarom heb je dit nu opeens gespoilered?
Ik ben niet zo heel ervaren, dus heb geen idee wat ik doequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel je ervaringen.
In detail bedoel ik dan, whehe. :'D
Ja, was mn WW kwijt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben jij trouwens niet gewoon de kloon van JamesBrownie?
Schapen zijn eenvoudige wezens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zelfs schapen zijn makkelijker te begrijpen hè 4EBE?
quote:
Flauw hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kijk de films wel met FB, BT en CZ.
Nee. Maar zoek gewoon op torsky of zo, daar staat ie vast welquote:
Hey, klinkt dat ff bekend. Het is dat mannen geen tieten en vagina hebben, anders zou ik homo worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Vrouwen
Hey gersjequote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, klinkt dat ff bekend. Het is dat mannen geen tieten en vagina hebben, anders zou ik homo worden.
En nee, de Kelly pics of pics van elke andere willekeurige travo kunnen achterwege blijven.
Zeker geen Mac?quote:
quote:
Bedoel meer dat ie dan dat bericht helemaal niet had kunnen typen.quote:
Hihiquote:
Maar...quote:
Omdat hij alles wilt wat ik ook heb.quote:
lijkt me tofquote:
Wat voor Mac wil je?quote:
amy en stephaniequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor Mac wil je?
Een Big Mac
[ afbeelding ]
een Amy Mac
[ afbeelding ]
MACaronie
[ afbeelding ]
Een Stephanie Mac
[ afbeelding ]
Fleetwood Macquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor Mac wil je?
Een Big Mac
[ afbeelding ]
een Amy Mac
[ afbeelding ]
MACaronie
[ afbeelding ]
Een Stephanie Mac
[ afbeelding ]
Een geperforeerde lever en nieren met schade?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat hij alles wilt wat ik ook heb.
En jij zei gisteren nog dat het geen big deal was!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een geperforeerde lever en nieren met schade?
In jouw geval wellicht, een ander gun je zoiets niet natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En jij zei gisteren nog dat het geen big deal was!
Jij had het over je lever, nu blijken het je nieren te zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En jij zei gisteren nog dat het geen big deal was!
i don't trust anything that bleeds for 5 days en doesn't diequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik doe alleen moeilijk zo rond mn periode.
Of iig voornamelijk
En dan moet ik even horen dat ie me echt wel leuk vindt en is het weer goed
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In jouw geval wellicht, een ander gun je zoiets niet natuurlijk.
Een zin met "En" beginnen, dat kan echt niet hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of iig voornamelijk
Ik ben altijd moeilijk, maar dat spreekt voor zich...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of iig voornamelijk
Nouja, kennelijk doet m'n lever alleen pijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij had het over je lever, nu blijken het je nieren te zijn![]()
Echt serieus... ik ben nog nooit op mijn lever gevallen en het lukt jou
Ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nouja, kennelijk doet m'n lever alleen pijn.
Maar goed, morgen kan ik weer gewoon naar de Danzig!
Ik voel weer een ban aankomen.quote:-edit-
Kappen met dat irritante gedrag.
[ Bericht 40% gewijzigd door Biogarde op 24-06-2009 22:26 ]
Dat was vanuit het standpunt van 4EBE gezien, niet mijn persoonlijk mening. Probeerde enkel een verklaring ervoor te vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je een virtuele vriend was.
die zitten toch ook in fifaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit fantasieën gehad over seks met een tweeling gehad, maar DAMN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zou ik die 2 graag geven.
Die rechter is maar een beetje engquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit fantasieën gehad over seks met een tweeling gehad, maar DAMN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wut? Weet ik veel.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:19 schreef reetveter het volgende:
Goddonders, sinds het eerst in 2 jaar weer mijn beugel in. Wat een horror
SLOTJE !!!quote:
Op die bovenste foto is de rechter dood he, dat weet je toch, of niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, zeg dat dan, gekkie!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was vanuit het standpunt van 4EBE gezien, niet mijn persoonlijk mening. Probeerde enkel een verklaring ervoor te vinden.
The veronica's?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wut? Weet ik veel.
Ze zijn lekker en ze maken leuk muzieken ze komen uit Australie
en ze hebben mooi zwart haar
en ze zijn 2 jaar jonger dan ikke.
Frank Visser?quote:
quote:
Ik vind je engquote:
ik zou jouw wel gevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op die bovenste foto is de rechter dood he, dat weet je toch, of niet?
En niet die k*tuitdrukking gebruiken
Neem ik die is toetje, een dessert is meestal koud namelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op die bovenste foto is de rechter dood he, dat weet je toch, of niet?
http://www.hard-c.com/200(...)est-met-en-beginnen/quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik mag best zinnen met en beginnen.
en ik vroeg net aan mn vriend of hij commentaar had op die post van me en hij was het ermee eens
Waarom? Dan kan ik je aan Puck voorstellen, jwz!quote:
Mag ik je wel bloemen geven of ook niet?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.hard-c.com/200(...)est-met-en-beginnen/
*Gaat zich schamen als taalnazi.
Ik denk het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik je wel bloemen geven of ook niet?
Ah, daar is afdeling Tokio Hotel weer!quote:
Die krijg je nietquote:
Tiz tog moar internetzzzz.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou et in een officieel document niet gauw doen btw, maar op fok boeit het me stukken minder
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk tenminste dat jullie allemaal () jonger zijn dan ik, maar ik weet t niet zeker eigenlijk!
Dat zie ik heul niet in m`n tagje staan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, daar is afdeling Tokio Hotel weer!
Hou je inquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, daar is afdeling Tokio Hotel weer!
Misschien wel, misschien nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk tenminste dat jullie allemaal () jonger zijn dan ik, maar ik weet t niet zeker eigenlijk!
Sorry. Ik weet dat je me alleen voor jezelf wilt hebben.quote:
nee hoorquote:
Liegenaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zie ik heul niet in m`n tagje staan.
Ik zie mijn username.quote:
Ja, ik ga niet op de pixel nauwkeurig zitten knippen.quote:
Ik vind het wel een beetje Metrostation-achtig, hoorquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet op de pixel nauwkeurig zitten knippen.
Ik ben 29quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk het niet.Tenminste, ik weet niet hoe oud je bent, maar vast geen 28
Geen idee, ik heb nog nooit wat van Metro Station gehoord. Ik kreeg meer een t.A.T.u. gevoel erbij, wat ook wel klopt, want daar schreven ze nummers voor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje Metrostation-achtig, hoor
MILFquote:
Lul niet.quote:
Heeft ze kinderen dan?quote:
Ja, nu je het zegt..quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit wat van Metro Station gehoord. Ik kreeg meer een t.A.T.u. gevoel erbij, wat ook wel klopt, want daar schreven ze nummers voor.
dan zou ik je zeker gevenquote:
Met een Mac gaat dat ook veel gemakkelijker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet op de pixel nauwkeurig zitten knippen.
ben zienheldertquote:
Metro Stationquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit wat van Metro Station gehoord. Ik kreeg meer een t.A.T.u. gevoel erbij, wat ook wel klopt, want daar schreven ze nummers voor.
Trace Cyrusquote:
Op Windows heb je er progsels voor en in Windows 7 zit het ook gewoonquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met een Mac gaat dat ook veel gemakkelijker.
pics?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul niet, 25 mei ben ik 29 geworden
Mijn dochters zijn 7 en 8
quote:
Hmmkay.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op Windows heb je er progsels voor en in Windows 7 zit het ook gewoon
Oh, serieus?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul niet, 25 mei ben ik 29 geworden
Mijn dochters zijn 7 en 8
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, serieus?Ik dacht serieus dat je gewoon een tiener of zo was
![]()
was ook een slecht grapjequote:
Maar op een Mac gaat het inderdaad makkelijker.quote:
Ja nou, zo lang loop je nog niet mee in de SC dus ken je nog maar amper en dan ga ik meestal uit van iemand tussen de 16 en 24quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg
Ik word weleens jonger geschat, maar veel lager dan 24 gaan ze meestal niet
Praat ik zo erg ja
Ik vind het wel een mooi ding hoor. Rood is inderdaad jammer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er zo eentje voor 1000 euro van m`n broer overnemen. Maar een rode auto is lelijk. Maar ja, met een budget van 1200 euroen wil het liefst een stationwagen
Neuh, dan was ze lang niet zo goed in bedquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, serieus?Ik dacht serieus dat je gewoon een tiener of zo was
![]()
Ik vind alleen zilver en zwart en donkerblauw bij een auto passen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi ding hoor. Rood is inderdaad jammer.
Een station? Je wilt een darkroom in de auto?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er zo eentje voor 1000 euro van m`n broer overnemen. Maar een rode auto is lelijk. Maar ja, met een budget van 1200 euroen wil het liefst een stationwagen
Klopt. En Spotlight, dat mis ik echt als ik achter een windowsbak zit. Net als het multitouchscreen. Maar goed, verder geen fanboy hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar op een Mac gaat het inderdaad makkelijker.En wat ik ook erg fijn vind zijn die Expose functies
Ha-ha, nu hoor je het eens van een ander 4EBE.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef BobbyB het volgende:
Maar ik ben blij dat 4EBE en ik niet langer meer de SC bejaarden zijn.
Kan ik me wel iets bij voorstellen, wat moet een bejaarde als ik hier ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou, zo lang loop je nog niet mee in de SC dus ken je nog maar amper en dan ga ik meestal uit van iemand tussen de 16 en 24
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef BobbyB het volgende:
Nee, maar ik ben een beetje lang en zo`n stationwagen is wat ruimer wat dat betreft. Verder vind ik een stationwagen lekkerder rijden. Omdat je een rechte achterkant hebt in plaats van nog eens een onzichtbare kofferbak erachter.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een station? Je wilt een darkroom in de auto?
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, dan was ze lang niet zo goed in bed![]()
roverquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Koop een V70.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben een beetje lang en zo`n stationwagen is wat ruimer wat dat betreft. Verder vind ik een stationwagen lekkerder rijden.
Wat doet Spotlight dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een station? Je wilt een darkroom in de auto?
[..]
Klopt. En Spotlight, dat mis ik echt als ik achter een windowsbak zit. Net als het multitouchscreen. Maar goed, verder geen fanboy hoor.
Niet dat ik wil slijmen of zo, maar ik lurk net ff in je fobo maar dan zou ik je toch ook geen 29 geven hoor, sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen, wat moet een bejaarde als ik hier ook
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Ik zou t doen
blokkendoosquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben een beetje lang en zo`n stationwagen is wat ruimer wat dat betreft. Verder vind ik een stationwagen lekkerder rijden. Omdat je een rechte achterkant hebt in plaats van nog eens een onzichtbare kofferbak erachter.
Ook dat dus, en vind een diesel heerlijk rijden. Tenminste niet tegelijk goochelen met koppeling en gasquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
rover
En dan betaal je nog 500 per maand aan benzine
hoi, ik ben kurk_droog..neuken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Ik zou t doen
[..]
Dank je
Mijn "voorkeur" ging eigenlijk uit naar een Ford Mondeo of een VWquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Koop een V70.
Ach, ik ben al blij dat ik een golf op de weg kan houden.
je kan gewoon niet autorijden bedoel jhequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook dat dus, en vind een diesel heerlijk rijden. Tenminste niet tegelijk goochelen met koppeling en gas
Een benzine kan ik dus echt niet inparkeren_!
Ik heb een Macquote:
Wat klinkt dit ontzettend schattigquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:19 schreef reetveter het volgende:
Goddonders, sinds het eerst in 2 jaar weer mijn beugel in. Wat een horror
Da's een bekende jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of iig voornamelijk
Mwa, die kofferbak ben je dan binnen de kortste keren kwijt hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben een beetje lang en zo`n stationwagen is wat ruimer wat dat betreft. Verder vind ik een stationwagen lekkerder rijden. Omdat je een rechte achterkant hebt in plaats van nog eens een onzichtbare kofferbak erachter.
Komt misschien deels omdat ik in een stationwagen heb gelest.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
blokkendoosJuist een normale auto is duidelijker en makkelijker rijden.. Neem anders een seat alhambra..
Integendeel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je kan gewoon niet autorijden bedoel jhe
Nope, niet gezien hier.quote:
Je begint al fangirl trekjes te krijgen.quote:
Zodra ze fangirl wordt neuk ik haar, film ik dat met photobooth edit ik dat met iMovie, en brand ik het met iDVDquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nope, niet gezien hier.
[..]
Je begint al fangirl trekjes te krijgen.
Spotlight is de zoekmachine van OS X.quote:
Ik vind VW ook prima. Maar goed, voor een plaats in de garage zou ik al 150 euro per maand kwijt zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn "voorkeur" ging eigenlijk uit naar een Ford Mondeo of een VW
Spotlight is kut.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spotlight is de zoekmachine van OS X.
Open met cmd + spatie en dan de eerste letters van een programma, nummer, document, persoon intoetsen en het staat er. Werkt erg goed, ik gebruik niet anders.
[..]
Ik vind VW ook prima. Maar goed, voor een plaats in de garage zou ik al 150 euro per maand kwijt zijn.
Als je het dan ook via iBood gaat verkopen; primaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zodra ze fangirl wordt neuk ik haar, film ik dat met photobooth edit ik dat met iMovie, en brand ik het met iDVD
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nope, niet gezien hier.
[..]
Je begint al fangirl trekjes te krijgen.
Vrouw.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook dat dus, en vind een diesel heerlijk rijden. Tenminste niet tegelijk goochelen met koppeling en gas
Een benzine kan ik dus echt niet inparkeren_!
Nee ik gooi het als extra in bij MacHeistquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je het dan ook via iBood gaat verkopen; prima
MPV en SUV`s zijn inderdaad tofquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, die kofferbak ben je dan binnen de kortste keren kwijt hoor.![]()
Ik ben nooit zo weg van stations, heb liever een sedan of een hatchback. Vind de vorm nooit zo mooi. In zo'n geval zou ik liever voor een MPV of SUV gaan of zo. Ik heb best lang in een VW Touran gereden van de zaak, dat was een fijne auto
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zodra ze fangirl wordt neuk ik haar, film ik dat met photobooth edit ik dat met iMovie, en brand ik het met iDVD
Hihi!quote:
Ik vind het niet erg hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
Niet dat ik wil slijmen of zo, maar ik lurk net ff in je fobo maar dan zou ik je toch ook geen 29 geven hoor, sorry
Ik houd meer van vochtigquote:
het blijftquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Juicyhill heeft een V70 automaat nodig
Maar dat heeft Windows ook gewoon hoor. Tenminste, Vista en daarboven. De implementatie in XP is maar brakquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spotlight is de zoekmachine van OS X.
Open met cmd + spatie en dan de eerste letters van een programma, nummer, document, persoon intoetsen en het staat er. Werkt erg goed, ik gebruik niet anders.
Vet lievvvvvvvvvvvvv.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ik wilde even hoi tegen je zeggen
Is dat even kankersgeil.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Automaatquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Automaat zo tof zijn, maar schakelen vind ik ook niet erg hoor.
Waar trek ik dat vandaan? De standaard kanalen?quote:
Bwhehe, kut als je een automaat gewend ben en je moet opeens automaat rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Automaat zo tof zijn, maar schakelen vind ik ook niet erg hoor.
Slaap lekker thomquote:
Omdat Jitze Jaap zich stierlijk verveelt overdag op het werk, maar 's avond en in het weekend wel gewoon een leven heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
waarom is jitz jaap nooit in de avond hier?
Ik heb nog nooit Vista gebruikt. Of tenminste, een enkele keer bij m'n pa op zijn laptop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat heeft Windows ook gewoon hoor. Tenminste, Vista en daarboven. De implementatie in XP is maar brak.
Doeiquote:
Kost duur menquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Automaat![]()
Snap niet dat mensen dat niet meer gebruiken, vooral met filerijden
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef BobbyB het volgende:
Dat download je gewoon en legaal zoek maar opquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar trek ik dat vandaan? De standaard kanalen?
[..]
Bwhehe, kut als je een automaat gewend ben en je moet opeens automaat rijden.
Hihi, Thom jahquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slaap lekker thom![]()
!
Edit: Of spel je het als Thom? Ik weet het even niet meer.
Edit: Ja Thom dus, nu pas ik het snel aan hihihihi.
quote:
Ik dacht niet dat het mogelijk zou zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi!![]()
![]()
![]()
Je bent nog perfecter dan eerst.
Even vragen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:09 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe is het met je vriendinnetje dan, DE?
ik neuk je droog..quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor
Dank je
[..]
Ik houd meer van vochtig
[..]
het blijft
Automaat is echt ideaal.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Automaat![]()
Snap niet dat mensen dat niet meer gebruiken, vooral met filerijden
Valt best mee, zag laatst een Ford Mustang Automaat voor 3000 en hetzelfde geld voor een Saab (quote:
0,25?quote:
saab 93quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Valt best mee, zag laatst een Ford Mustang Automaat voor 3000 en hetzelfde geld voor een Saab () 93 sedan (
)
Ik heb hem gevonden, even uitproberen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat download je gewoon en legaal zoek maar ophet is zo geniaal
Dat tweede... naja
Dat was het ook niet, maar je doet het toch.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat het mogelijk zou zijn!
Ik snap ook niet waarom het hier duurder is. In USA zijn schakelbakken juist duurderquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei op een nette manier nee
Markt baasquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het hier duurder is. In USA zijn schakelbakken juist duurderRara...
jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Faalhaasje
2*0.5=1
0.5*0.5=0.25
[edit]
Hapte ik weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |