Heequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik met brabant /limburg /zeeland/ friesland.
Natuurlijk niet, over tieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Moeten we het nu over kunst hebben?
Nee, over radiohead.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Moeten we het nu over kunst hebben?
Dan heb ik nog liever kunstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, over radiohead.
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Pauper!quote:
Borsten spelen een rol bij de seksuele opwinding. Ook zijn zij van belang voor de productie van melk voor een pasgeboren kind. De melkproductie in de klieren wordt aan het eind van de zwangerschap door hormoonveranderingen in gang gezet. Deze klieren leiden naar buisjes die samenkomen en zich aan de oppervlakte van de tepel openen. Het overige borstweefsel bestaat voornamelijk uit vet, met een kleine hoeveelheid verbindend weefsel om de borsten te ondersteunen. Grootte en vorm van de borsten worden door genetische factoren bepaald.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer over tieten?
Die zijn voor borstvoeding
Sorry ouwe!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kom niet haten, bitch. Jullie zijn niet de enigste in m'n leven.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer over tieten?
Die zijn voor borstvoeding
In die trailer ook dus, Bruno zegt tegen zo`n blond wijf met grote tieten dat ze vast veel melk zullen producerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach me kapot om die trailer
Yup, allemaal lamsshoarma.quote:
1 stom regeltje in heel die tekstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pauper!
[..]
Borsten spelen een rol bij de seksuele opwinding. Ook zijn zij van belang voor de productie van melk voor een pasgeboren kind. De melkproductie in de klieren wordt aan het eind van de zwangerschap door hormoonveranderingen in gang gezet. Deze klieren leiden naar buisjes die samenkomen en zich aan de oppervlakte van de tepel openen. Het overige borstweefsel bestaat voornamelijk uit vet, met een kleine hoeveelheid verbindend weefsel om de borsten te ondersteunen. Grootte en vorm van de borsten worden door genetische factoren bepaald.
[..]
Sorry ouwe!
Wie is hier nou oud...quote:
Mijn favoriete sonnet (nr 128):quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even iets anders, geen doeken maar schriftIs ook kunst
Kleine Liefdesverklaring
[..]
Knoflooksausquote:
Ik heb geen zin om mijn anatomieboeken te pakken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1 stom regeltje in heel die tekst
Zo belangrjik is het dus niet
Jij bent 23.quote:
quote:
Jij wist niet eens wat torries zijnquote:
Je ging gelijk all in nadat de 2 koningen tevoorschijn kwamen en spamde de chat vol met smilies?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Net met poker: Pockets Kings, komen er twee koningen op de flop, dus vier koningen!
Gaat er niemand mee
Als het per se moet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef reetveter het volgende:
Zal ik uit de kast komen?
Ik kom uit een welgestelde buurt, daar praten wij niet met zulke paupereske woorden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wist niet eens wat torries zijn_!
OUWEEE
Fish.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Net met poker: Pockets Kings, komen er twee koningen op de flop, dus vier koningen!
Gaat er niemand mee
Doe dat, ik moet m'n kleren opruimen.quote:
Hou opquote:
Onzin.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom uit een welgestelde buurt, daar praten wij niet met zulke paupereske woorden.
Dank je wel lieve Kb!quote:
"Schapenverloskundestage."quote:
OMG je bent zwanger!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel lieve Kb!
Ik heb gewoon bloed in mijn urine!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh...quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG je bent zwanger!Zware bevalling... ik voorspel het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG je bent zwanger!Ze gingen inderdaad wel naar mijn buik kijken met zo'n ecoscoop! Dat was wel vet goaf, ik kon zo al mijn ingewanden zien op het scherm! Gelukkig geen bloeding in mijn nieren, milt enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je lever dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze gingen inderdaad wel naar mijn buik kijken met zo'n ecoscoop! Dat was wel vet goaf, ik kon zo al mijn ingewanden zien op het scherm! Gelukkig geen bloeding in mijn nieren, milt enz.
Is het van jou? Zeker een schaap!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zware bevalling... ik voorspel het.
OMG geen bloed in je nieren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze gingen inderdaad wel naar mijn buik kijken met zo'n ecoscoop! Dat was wel vet goaf, ik kon zo al mijn ingewanden zien op het scherm! Gelukkig geen bloeding in mijn nieren, milt enz.
You come before me in heels of silverquote:
quote:
Een cavia... jwz.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het van jou? Zeker een schaap!![]()
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is het van jou? Zeker een schaap!![]()
[..]
OMG geen bloed in je nieren?
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]Je snapt wat ik bedoel.
Ik had gisteren een ongeluk gehad en ik heb sindsdien last van mijn bovenbuik, vandaar dat ik maar even naar de huisarts ben geweest, die me na urineonderzoek doorstuurde naar radiologie.
Ik vind alleen Creep en Karma police leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Acinonyx het volgende:
Radiohead... je hoeft hier op fok maar een willekeurige fobo aan te klikken, en 7 van de 10 keer staat Radiohead in het muziek-lijstje met veel gejuich, gebuig, en pompom-smileys
Geen inwendige bloedingen dus. Heb een flinke klapper gemaakt en daardoor is er waarschijnlijk wat bloed in mijn urine gekomen.quote:
Ik niet, want ik vind lam en schaap vies.quote:
Een ongeluk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]Je snapt wat ik bedoel.
Ik had gisteren een ongeluk gehad en ik heb sindsdien last van mijn bovenbuik, vandaar dat ik maar even naar de huisarts ben geweest, die me na urineonderzoek doorstuurde naar radiologie.
okquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen inwendige bloedingen dus. Heb een flinke klapper gemaakt en daardoor is er waarschijnlijk wat bloed in mijn urine gekomen.
Dat komt omdat je weet hoe hun rauwe vlees van binnen voeltquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, want ik vind lam en schaap vies.
Nou eigenlijk vind ik het naar schapemest smaken, daardoor niet zo lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je weet hoe hun rauwe vlees van binnen voelt
Klapper gemaakt met skaten.quote:
Ik viel op m'n zij/rug.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok
En je buik? Gewoon de spieren?
Nee, ik maak hem niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je weet hoe hun rauwe vlees van binnen voelt
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik het naar schapemest smaken, daardoor niet zo lekker.
Jij kan je evenwicht niet eens bewaren, dus mondje toe.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klapper gemaakt met skaten.
[..]
Ik viel op m'n zij/rug.
[..]
Nee, ik maak hem niet.
Hoe weet jij hoe schapenmest smaakt?!?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik het naar schapemest smaken, daardoor niet zo lekker.
Ik weet niet wat je wilde maken, maar ik hoop dat je geen vrouwenvlees eetquote:
Omdat ik het vies vind...quote:
Ice Cube, lol.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moet je klappe van deze baazzz...
[ afbeelding ]
IC.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind alleen Creep en Karma police leuk.
Niet iedereen vind: we butter the bread with butter leuk.![]()
Jij vindt fileparkeren lastig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kan je evenwicht niet eens bewaren, dus mondje toe.
Een koe is ook vrouwelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe schapenmest smaakt?!?!
Viespeuk!
[..]
Ik weet niet wat je wilde maken, maar ik hoop dat je geen vrouwenvlees eet
Weet ik. Is voor zaterdag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sacha Grey avondje gaat niet door!
Nee. Mag ze niet meer van mij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat mokkel van je nu alweer naar dat criminele gehucht?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, die aflevering over Pink dust van GA is op net5.
Een band die op je graf komt spelen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
we butter the bread with butter.... eigenlijk best een grafband
En dat zeg jij?quote:
Nee hoor?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef Zotheid het volgende:
Gitaarspullen pakken en naar les.
Dag heur!
Ik vast wel, maar mn moeder viert r verjaardag dan, dus ik kan nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik. Is voor zaterdag.En jij bent niet uitgenodigd. [ afbeelding ] ??
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een band die op je graf komt spelen?
Gezellig voor de nabestaandenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ah jah, goed idee voor een afscheids-concert van mij
Dat doet me denken aan South Park.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ah jah, goed idee voor een afscheids-concert van mij
Daarom zeg ik het ook±!!111quote:
Te complex voor een simpele ziel als jij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
we butter the bread with butter.... eigenlijk best een grafband
Ik zou toch niet komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik. Is voor zaterdag.En jij bent niet uitgenodigd. [ afbeelding ]
Stiekem vind je het best jammer dat de Sasha Grey date van vanavond niet doorgaat en dat je ook niet bent uitgenodigd voor zaterdag maakt je ook verdrietig.quote:
Ik kijk de films wel met FB, BT en CZ.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stiekem vind je het best jammer dat de Sasha Grey date van vanavond niet doorgaat en dat je ook niet bent uitgenodigd voor zaterdag maakt je ook verdrietig.
Haiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:
Jij hebt sproetjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, kwam er nu pas achter dat de vorige SC al dicht was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |