Heequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik met brabant /limburg /zeeland/ friesland.
Natuurlijk niet, over tieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Moeten we het nu over kunst hebben?
Nee, over radiohead.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Moeten we het nu over kunst hebben?
Dan heb ik nog liever kunstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, over radiohead.
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Pauper!quote:
Borsten spelen een rol bij de seksuele opwinding. Ook zijn zij van belang voor de productie van melk voor een pasgeboren kind. De melkproductie in de klieren wordt aan het eind van de zwangerschap door hormoonveranderingen in gang gezet. Deze klieren leiden naar buisjes die samenkomen en zich aan de oppervlakte van de tepel openen. Het overige borstweefsel bestaat voornamelijk uit vet, met een kleine hoeveelheid verbindend weefsel om de borsten te ondersteunen. Grootte en vorm van de borsten worden door genetische factoren bepaald.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer over tieten?
Die zijn voor borstvoeding
Sorry ouwe!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kom niet haten, bitch. Jullie zijn niet de enigste in m'n leven.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer over tieten?
Die zijn voor borstvoeding
In die trailer ook dus, Bruno zegt tegen zo`n blond wijf met grote tieten dat ze vast veel melk zullen producerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach me kapot om die trailer
Yup, allemaal lamsshoarma.quote:
1 stom regeltje in heel die tekstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pauper!
[..]
Borsten spelen een rol bij de seksuele opwinding. Ook zijn zij van belang voor de productie van melk voor een pasgeboren kind. De melkproductie in de klieren wordt aan het eind van de zwangerschap door hormoonveranderingen in gang gezet. Deze klieren leiden naar buisjes die samenkomen en zich aan de oppervlakte van de tepel openen. Het overige borstweefsel bestaat voornamelijk uit vet, met een kleine hoeveelheid verbindend weefsel om de borsten te ondersteunen. Grootte en vorm van de borsten worden door genetische factoren bepaald.
[..]
Sorry ouwe!
Wie is hier nou oud...quote:
Mijn favoriete sonnet (nr 128):quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even iets anders, geen doeken maar schriftIs ook kunst
Kleine Liefdesverklaring
[..]
Knoflooksausquote:
Ik heb geen zin om mijn anatomieboeken te pakken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1 stom regeltje in heel die tekst
Zo belangrjik is het dus niet
Jij bent 23.quote:
quote:
Jij wist niet eens wat torries zijnquote:
Je ging gelijk all in nadat de 2 koningen tevoorschijn kwamen en spamde de chat vol met smilies?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Net met poker: Pockets Kings, komen er twee koningen op de flop, dus vier koningen!
Gaat er niemand mee
Als het per se moet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef reetveter het volgende:
Zal ik uit de kast komen?
Ik kom uit een welgestelde buurt, daar praten wij niet met zulke paupereske woorden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wist niet eens wat torries zijn_!
OUWEEE
Fish.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Net met poker: Pockets Kings, komen er twee koningen op de flop, dus vier koningen!
Gaat er niemand mee
Doe dat, ik moet m'n kleren opruimen.quote:
Hou opquote:
Onzin.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom uit een welgestelde buurt, daar praten wij niet met zulke paupereske woorden.
Dank je wel lieve Kb!quote:
"Schapenverloskundestage."quote:
OMG je bent zwanger!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel lieve Kb!
Ik heb gewoon bloed in mijn urine!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh...quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG je bent zwanger!Zware bevalling... ik voorspel het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG je bent zwanger!Ze gingen inderdaad wel naar mijn buik kijken met zo'n ecoscoop! Dat was wel vet goaf, ik kon zo al mijn ingewanden zien op het scherm! Gelukkig geen bloeding in mijn nieren, milt enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je lever dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze gingen inderdaad wel naar mijn buik kijken met zo'n ecoscoop! Dat was wel vet goaf, ik kon zo al mijn ingewanden zien op het scherm! Gelukkig geen bloeding in mijn nieren, milt enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |