samen fietsenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:44 schreef Californium het volgende:
en ik wil niet op de stangik neem mijn eigen fiets wel
pas het aanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dobbeldaten met Cali
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:29 schreef Psychonikeo het volgende:
of
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar ga je het op maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
Doei.
* Isdatzo is weer een stukje band op maken.
Of bedoel je opmaken?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar eens een baan zoeken waarbij ik 's zomers meer buiten kan zijn.
Een beetje vage track, maar wel lekker..quote:
leuk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een beetje vage track, maar wel lekker..
Vandaag deze track hard op kantoor afgespeeld..
Ja dat ben ik nu aan het doenquote:
je moet wel uitgerust op je presentatie komen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nu aan het doen!!
Volgens mij is mijn presentatie nu klaar qua powerpoint, nu de toelichting erop nog.. *zucht*
Ik heb het idee dat ik vanavond niet vroeg naar bed ga
Ik denk dat ik toch niet kan slapenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet wel uitgerust op je presentatie komen hoor
Check. Meteen ff (goede) oordopjes opgehaald die een maat nog voor me had liggen, scheelt veelquote:
Mijn spelling was correct..quote:
Thanksquote:op·ma·ken maakte -, h -gemaakt 1 opeten, verteren: alle voorraad ~; zijn geld ~ 2 in orde maken: een bed ~ 3 met schoonheidsmiddelen bewerken: dat meisje maakt zich op 4 de berekening maken van: een rekening ~ 5 (typ) de gezette tekst tot pagina’s vormen 6 gevolgtrekkingen maken; besluiten: uit die woorden kon men zijn plan ~ 7 zich ~ zich gereedmaken
Er staat toch een koppelteken tussen op en maken..?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Check. Meteen ff (goede) oordopjes opgehaald die een maat nog voor me had liggen, scheelt veel. Eigenlijk moet ik ze een keer op maat laten maken, maar da's meteen zo prijzig. ~130 euro ofzo
.
[..]
Mijn spelling was correct..
[..]
Thanks.
Dan moet je maar andere bewoordingen gebruikenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet om te lachen!!![]()
![]()
Ik zag 't ja, niet gekeken (had meer zin in een stukje rijdenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
VS met 2 - 0 gewonnen van Spanje
ik heb alleen laatste halfuur/twintig minuten gekeken. Maar Spanje was stukken sterker, mar kwam niet tot scoren, want er stond altijd wel een keeper of een verdediger in de weg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zag 't ja, niet gekeken (had meer zin in een stukje rijden), terecht verloren?
Tip: je moet 't niet gaan visualiseren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al een keer af
Voorlezenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:38 schreef Daph_ het volgende:
WHUUUUUT
De printer van m'n ouders heeft er net een kwartier over gedaan om 3 keer 9 sheets uit te printen
Maar hij deed het dus welDus ik heb uitgeprinte sheets!
Nu nog een uitgeschreven presentatieIk vrees dat het toch voorlezen wordt
dat had ik toen ook al gedaan en gezegd dat ze het niet meer mocht zeggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tip: je moet 't niet gaan visualiseren.
.
.
.
.
.
.
.
Sorry.
Ja want dat zou jij natuurlijk wel doen als je om kwart voor 11 net een halve uitgeschreven presentatie hebt die je morgenochtend om 9 uur moet gevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voorlezen. Ga maar uit je hoofd leren
.
Shall I do it again?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat had ik toen ook al gedaan en gezegd dat ze het niet meer mocht zeggen
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja want dat zou jij natuurlijk wel doen als je om kwart voor 11 net een halve uitgeschreven presentatie hebt die je morgenochtend om 9 uur moet geven
jaa slapen!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga door tot 23:15, daarna ga ik naar bed. Begin nu echt moe te wordenMisschien slaap ik vanacht dan ook nog
quote:
Nou, slaapze en succes morgen.. you go girlquote:Ik ga door tot 23:15, daarna ga ik naar bed. Begin nu echt moe te wordenMisschien slaap ik vanacht dan ook nog
Gaat goed komen!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:15 schreef Daph_ het volgende:
ik ga m'n zenuwachtige lijf richting de auto en school slepen
Bij mij stonden er ook nog een paar spel en grammaticafouten in mijn scriptie.. Eerst was het kut, maar kon er later wel mee leven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:57 schreef Daph_ het volgende:
Shit, net twee fouten ontdekt in m'n scriptie
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ook hier een succeswens Daph_!
[ afbeelding ]
dan wil ik de rest denk ik niet weten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik googelde op succes en lolcats, en dit was de ' leukste '
Da's toch standaardquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:00 schreef Psychonikeo het volgende:
Anders ga je niet in de spits met een stuk of 50 van doe kleine kansenjongeren met de metro
Kut, had ik je nét gemistquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef Isdatzo het volgende:
Maaaar ik ging weer eens met de motor naar stage vandaag.. eerste keer in maanden. En meteen werd ik 3 keer bijna van m'n motor gereden.
't Is alsof ze 't ruiken.
En dan te bedenken dat 't een stuk van minder dan 10km is.
Ik zit op stage, rememberquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kut, had ik je nét gemist
Zat net ff te kijken op google naar Hai2u.. (Let op, Zwaar NSFW) maar wtf zeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Motor was nog niet op temperatuur.
dan rij je maar omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik nóg eerder op. Dit zijn al geen tijden meerquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik nóg eerder op. Dit zijn al geen tijden meer.
quote:[..]zo irritant ja.. Als die lekkere bochtjes er zijn en je kan ze niet lekker nemen, dan rijd je er eigenlijk met pijn in je hart doorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, 't voelt gewoon als verspilling. Zo zondequote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
zo irritant ja.. Als die lekkere bochtjes er zijn en je kan ze niet lekker nemen, dan rijd je er eigenlijk met pijn in je hart doorheen.
daar voel ik dan minder bij, maar ik ken het gevoelquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, 't voelt gewoon als verspilling. Zo zonde.
't Is net alsof je een prima biertje door de gootsteen gooit.
Ik vond het juist zo'n treffende vergelijkingquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar voel ik dan minder bij, maar ik ken het gevoel
Ja, je had me amper bekeuringen kunnen aansmerenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, fietsers en wielrenners, dat zijn ook net kakkerlakken
maar 't kon dus wel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je had me amper bekeuringen kunnen aansmeren.
Eén keer een rijtje auto's over doorgetrokken streep ingehaald (ja, moet je geen 50 rijden waar je 60 mag). Verder gewoon de files voor de stoplichten ingehaald.. niks speciaals
.
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Eén keer een rijtje auto's over doorgetrokken streep ingehaald.. niks speciaals.
Gisteren deel A van de test gehaald. Sporttest in 3.31 (en sneller had gekund, maar maakte een voetfout waardoor ik even terug moest en opnieuw moest springenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
- Demper zonder e-keurquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gisteren deel A van de test gehaald. Sporttest in 3.31 (en sneller had gekund, maar maakte een voetfout waardoor ik even terug moest en opnieuw moest springen). Moet binnen 4 minuten, dus had álle tijd!
Iig leuk dat je die sporttest gehaald hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en je opleiding afmaken was natuurlijk altijd al de 'verstandige' keuze hè.
Ik zou 'm sowieso afmaken, los van wat je daarna gaat doen. Maar staat dat onregelmatige dagen vast of kan er niets geregeld worden ofzo?
Overigens zou een bekeuring van jou niet zo erg zijn want dan heb ik 'm waarschijnlijk verdiend en niet zo'n bekeuring omdat ze niks fatsoenlijks kunnen bedenken om me op te pakken.
Maar toch doe maar niet bekeuring geven.
Huilen dan.
je hangt in de rij?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
Hang al 20 minuten in de wachtrij van Inholland.. Paupers
Hebben die ook zo'n irritant wachtmuziekjequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
Hang al 20 minuten in de wachtrij van Inholland.. Paupers
Nee, dat gelukkig niet.. "u wordt als eerste geholpen".. Zegt ze nu al 3 minuten ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hebben die ook zo'n irritant wachtmuziekje?
Doe jij dat nooit?quote:
nee.. ik sta in de rij of ik hang in de wacht..quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet.. "u wordt als eerste geholpen".. Zegt ze nu al 3 minuten ofzo.
[..]
Doe jij dat nooit?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. ik sta in de rij of ik hang in de wacht..
Heb je sex gehad vannacht ofzo? Je bent zo vrolijk..quote:
Of iedereen lijkt gewoon vrolijk omdat jij chagrijnig bentquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je sex gehad vannacht ofzo? Je bent zo vrolijk..
Dat kan ook.. Al ben ik niet chagrijnig, maar geirriteerd door die kutwachtrij..quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of iedereen lijkt gewoon vrolijk omdat jij chagrijnig bent?
Cool! gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEN ZESENEENHALF!! EENZESENEENHALF!! BUT WHAT THE HELL!! IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Ik ben bij de diplomauitreiking![]()
![]()
![]()
nee.. Ik ben niet anders dan normaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je sex gehad vannacht ofzo? Je bent zo vrolijk..
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
EEN ZESENEENHALF!! EENZESENEENHALF!! BUT WHAT THE HELL!! IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
![]()
![]()
Congratsquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
en de vriend? of was die vanmiddag pas?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:39 schreef Daph_ het volgende:
Joehoeeeeee ik ben zo blij heOpgelucht
Ze waren aan het ratelen dat mijn onderwerp meer CE of marketing was, maar ze hebben het toch zelf goedgekeurd?
Afgerond een 7!!! Whoooptiedoo!!
Vriendinnetje heeft nu haar verdediging, als zij klaar is knal ik de Jip en Janneke champagne open!!
![]()
![]()
Goed nieuws.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Die moet van 13.00 - 14.00, dus ik kom vanmiddag om 13.50 nog even langs om hem hier ook te kunnen feliciterenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en de vriend? of was die vanmiddag pas?
hij komt hier ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die moet van 13.00 - 14.00, dus ik kom vanmiddag om 13.50 nog even langs om hem hier ook te kunnen feliciteren
ik ga ook stoppen met informatiekundequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iig leuk dat je die sporttest gehaald hebt, en je opleiding afmaken was natuurlijk altijd al de 'verstandige' keuze hè.
Ik zou 'm sowieso afmaken, los van wat je daarna gaat doen. Maar staat dat onregelmatige dagen vast of kan er niets geregeld worden ofzo?
Overigens zou een bekeuring van jou niet zo erg zijn want dan heb ik 'm waarschijnlijk verdiend en niet zo'n bekeuring omdat ze niks fatsoenlijks kunnen bedenken om me op te pakken.
Maar toch doe maar niet bekeuring geven.
je oor toetert!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even 20 minuten aan de lijn gehangen met KPN. Mijn oor toetert er nog van. Maar alles is nu wel geregeld.
Gewoon afmakenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga ook stoppen met informatiekundehet moeilijkste besluit in mn leven tot nu toe zo ongeveer
de studie is wel leuk, leuke mensen, leuke docenten, geweldige studievereniging, maar het ìs gewoon te zwaar en te technisch... ga nu mijn tweede keus doen en afmaken: Engels: daar was ik sowieso al minor-vakken bij gaan volgen..
Met pijn in mijn hart, maar wel helemaal zen
van de jip & janneke champagnequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Helemaal leeg drinken dus.
Dronken Daph_.
quote:
hehe..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, contact gehad met 538.. mn adresgegevens waren kwijtgeraakt blijkbaar, waardoor ik mn pakket nog niet had ontvangen...
Voor VMware maakt het volgens mij geen fuck uit hoeveel geheugen je hebt, traag maken doet hij je pc welquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mn VM slokt al het geheugen van mn pc op waardoor ik nagenoeg niets meer kan doen
Valt best mee hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voor VMware maakt het volgens mij geen fuck uit hoeveel geheugen je hebt, traag maken doet hij je pc wel
Misschien ga je dan eindelijk iets onthouden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik krijg zo meer geheugenheb gedreigd met naar huis gaan
hopen dat 't werkt![]()
Sowieso zijn de flexpool PC's hier om te huilendus ja.. he...
Wat heb je gewonnen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, contact gehad met 538.. mn adresgegevens waren kwijtgeraakt blijkbaar, waardoor ik mn pakket nog niet had ontvangen...
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ze matsen je vast.. Rijdt ie in zo een bak..quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:51 schreef PieterBas het volgende:
Deze hypocriet is waarschijnlijk net geflitst voor te hard rijden.... in een Prius
Reed iets van 10km te hard.. dus het zal waarschijnlijk nog wel meevallen
In plaats van voor de snelheid zou hij een boete voor het rijden in een prius moeten krijgenquote:
Vergeet die fiat multipla nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
Prius is ook zo'n auto die aan het rijtje van:
- alto
- ka
- corsa
- kalos
- twingo
- smart
- punto
- swift
- etc.
toegevoegd kan worden.
Verprutsen vaker dan gemiddeld mijn bocht.
iets met 14% bijtelling..quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In plaats van voor de snelheid zou hij een boete voor het rijden in een prius moeten krijgen.
quote:
Of je koopt zelf een leuke kar. Heb mijn Jetta voor 500 en geen centje pijn. Geen bijtelling en leasegezeik, helemaal van mezelfquote:
Niet mijn autoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of je koopt zelf een leuke kar. Heb mijn Jetta voor 500 en geen centje pijn. Geen bijtelling en leasegezeik, helemaal van mezelf
quote:
Het was niet mijn keusquote:
Het is mijn pa's auto... Hij leende mijn fiets.. ik zijn auto.. Scheelt mij weer 40 minuten extra reistijd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil best een milieuvriendelijke auto rijden, maar geen prius.
Weet ik, maar regel dat man. Ik zou het verrekken om met dat ding te rijden. Dan nog liever met de bus.quote:
Idd, stel je voor dat mensen je zien in zo'n ding.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik, maar regel dat man. Ik zou het verrekken om met dat ding te rijden. Dan nog liever met de bus.
Geen BPM of wegenbelastingquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is mijn pa's auto... Hij leende mijn fiets.. ik zijn auto.. Scheelt mij weer 40 minuten extra reistijd.
Ik zit ook te kijken naar een eigen auto, liefst met een A label.. Geen BPMGeen wegenbelasting..
gelijk je zorgvuldig opgebouwde imago naar de knoppenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat mensen je zien in zo'n ding.
Dan is 't binnen no-time bekend dat jij in een prius gereden hebt.
Ik moet wel bekennen dat het wel een steeds fijnere auto is om in te rijden... Nee het is geen sexy auto.. de dode hoek is onwijs groot... Groter dan die van de Scenic, je hebt geen idee dat je er in rijdt.. alleen als even het gaspedaal indrukt... nou ja even...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik, maar regel dat man. Ik zou het verrekken om met dat ding te rijden. Dan nog liever met de bus.
las ik laatst ergens voor auto's met een A label..quote:
Op de werkvloer zal zoiets het ook goed doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gelijk je zorgvuldig opgebouwde imago naar de knoppen
Aygo schijnt dat ook niet te hoeven lappen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
las ik laatst ergens voor auto's met een A label..
Praat je ook met een zachte G? Daar is isdatzo dol opquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef Steff het volgende:
Hey koffiehalendevaatdoendekantooropvulling(en),
Ik doe mij hier even melden, moet zelf nog 2 weekjes stage lopen. Heb er ondertussen al weer 5 maanden opzitten, eerlijk is eerlijk aftellen begint te vervelen. K zit in eindhoven, in een kantoor zonder airco en met slechte koffie, wie helpt mij de laatste weken door?
@Isdatzo doe is meer in Eindhoven topic posten @MF
Ah, jij ook hierquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef Steff het volgende:
Hey koffiehalendevaatdoendekantooropvulling(en),
Ik doe mij hier even melden, moet zelf nog 2 weekjes stage lopen. Heb er ondertussen al weer 5 maanden opzitten, eerlijk is eerlijk aftellen begint te vervelen. K zit in eindhoven, in een kantoor zonder airco en met slechte koffie, wie helpt mij de laatste weken door?
@Isdatzo doe is meer in Eindhoven topic posten @MF
Zachte G valt niet op hier, iedereen heeft dat zo'n beetje onder de rivieren. Zelfs de "geimporteerde" nederlanders.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Praat je ook met een zachte G? Daar is isdatzo dol op
BTW, dikke faal dat je dit forum pas na 5 maanden ontdekt
Klopt,Aygo is niet echt bijster groot.. dan liever nog een iQquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Aygo schijnt dat ook niet te hoeven lappen..
Wij bijten nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:42 schreef Steff het volgende:
[..]
Zachte G valt niet op hier, iedereen heeft dat zo'n beetje onder de rivieren. Zelfs de "geimporteerde" nederlanders.
Heb het forum wel eerder gezien, maar ik durfde niet zo goed eerder te posten.
Nee klopt, ik ben erg lui. Moet de koppeling nog repareren, maar komt er niet van. En ik heb elke dag een auto mee, als dat ophoudt zal het wel opschieten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, jij ook hier.
Doe jij maar eerst eens meer rijden, volgens mij heb ik jou nog nooit gezien.
Mijn lieverd spreekt ook met een zachte Gquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:42 schreef Steff het volgende:
[..]
Zachte G valt niet op hier, iedereen heeft dat zo'n beetje onder de rivieren. Zelfs de "geimporteerde" nederlanders.
Heb het forum wel eerder gezien, maar ik durfde niet zo goed eerder te posten.
ga je naar het strand?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nu vamos ala playa (of hoe je dat liedje ook schrijft
)
Inhakend hierop, wij hebben thuis zo'n mooie blauwe Honda civic hybrid. Niet eens een heel onaardige auto, maar deze kost ons een paar tientjes per maand. (inc. verzekering/benzine/onderhoud/afschrijving).. je kunt er geen bus abbo voor afsluiten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt,Aygo is niet echt bijster groot.. dan liever nog een iQ
Ik betwijfel eerlijk gezegd, dat áls die doorgaat, of er genoeg animo voor is..quote:
De Civic ziet er inderdaad een stuk beter uit dan de Prius..quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Steff het volgende:
[..]
Inhakend hierop, wij hebben thuis zo'n mooie blauwe Honda civic hybrid. Niet eens een heel onaardige auto, maar deze kost ons een paar tientjes per maand. (inc. verzekering/benzine/onderhoud/afschrijving).. je kunt er geen bus abbo voor afsluiten.
Mijn ex niet en dat heb ik geweten, volgens vrienden van haar zou ik limbo of zelfs belg zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn lieverd spreekt ook met een zachte G
haha. Ach ja. overal in Nederland heb je andere dialecten.. Al blijft dat Fries een kuttaal.. Klopt geen tiet van..quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:52 schreef Steff het volgende:
[..]
Mijn ex niet en dat heb ik geweten, volgens vrienden van haar zou ik limbo of zelfs belg zijn. Ik voelde me net een buitelander in Utrecht toendertijd en het is echt gezelliger in brabant, maar dat is een andere discussie.
Kom er maar in Dean.. Scheld die Hollanders maar uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haha. Ach ja. overal in Nederland heb je andere dialecten.. Al blijft dat Fries een kuttaal.. Klopt geen tiet van..
Hij luistert muziek op een Westlandse Ipodquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kom er maar in Dean.. Scheld die Hollanders maar uit
mijne ook!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn lieverd spreekt ook met een zachte G
Las net iets over het feit dat 3/4 van hybride eigenaren 50+ is. Zeker om de in het verleden verstookte benzine enigsinds te compenseren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Civic ziet er inderdaad een stuk beter uit dan de Prius..bus abo wordt gewoon vergoed door mijn werk
Klopt ook wel, maar ik herinner nog een vakantie in Spanje. Ik en een vriend waren de vreemde uit brabant, zelf vonden de Apeldoorners/Utrechters/Den Hagers dat zij gezamelijk wel verstaanbaar waren. Maar was toch een leuke vakantiequote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haha. Ach ja. overal in Nederland heb je andere dialecten.. Al blijft dat Fries een kuttaal.. Klopt geen tiet van..
Mijn toekomstige (ex)vriendin(nen) ook! Anders begin ik er niet eens aan.quote:
idd.. maar goed.. eerst maar eens een keer verhuizen naar onder de rivierenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:03 schreef Steff het volgende:
[..]
Mijn toekomstige (ex)vriendin(nen) ook! Anders begin ik er niet eens aan.
Edit: Tijd voor pauze![]()
Alleen als je het lief vraagtquote:
nee, die was op de radio.quote:
ah.. lekker maken dus..quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, die was op de radio.
En intussen weer terug van rondje
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
Dat zouden ze na bejaarden in 't verkeer als 2e moeten verbieden.
Oh, en veel plezier op kantoor.. Terwijl ik lekker van de zon genietquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
Dat zouden ze na bejaarden in 't verkeer als 2e moeten verbieden.
Ja,quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sue me for being faster than you on 2 wheels
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, en veel plezier op kantoor.. Terwijl ik lekker van de zon geniet
em-te?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
M'n broodjes zijn op en ik heb gruwelijk honger nu. Zo maar eens de em-te hier om de hoek plunderen
.
Ik geniet op kantoor lekker van de zon. Om een uur of 4 vallen de eerste stralen echt binnen, op de rug van mijn collega, die vervolgens terecht gaat klagen dat het warm is. Rond kwart over 5 geniet ik van de zon omdat deze dan in mijn ogen begint te schijnen.. Om half 6 vind ik het dat genoeg geweest en ga ik lekker in de auto genieten van de daar opgeslagen warmte..Wanneer de airco eindelijk koud begint te worden ben ik alweer thuis, waar ik meteen weer aan het werk moet buiten in de zon.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, en veel plezier op kantoor.. Terwijl ik lekker van de zon geniet
Jij koos er voor om in Schotland te gaan zittenquote:
Afstoten die handel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
Ze zitten wel voornamelijk in Brabant zie ik. Maar in Brabant is alles natuurlijk ook gewoon beter.
Jumbo is ook duur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:23 schreef Steff het volgende:
Zelfde als Jumbo maar dan duurder. En het is er tyfusje koud in die em-te winkel bij óns in ut dorp.
oh zelfs in Krimpen aan de IJssel.. Dat is dus alleen een rivier overzwemmenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.em-te.nl/over_emte/locaties/pages/locaties.aspx?plid=0
Nou, als 't telefonisch besteld is kan het ook een fail zijn van de 'meneer van de bloemen'. Lijkt me waarschijnlijker eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
Drie minuten nadat ik thuis kwam stond er een meneer van de bloemenhandel voor de deur met een boeket bloemenVan m'n nieuwe werkgever
De medewerker die het kaartje gemaakt heeft is een duidelijk geval van FAIL: "Geslaagt!!" en "accountans"
waarschijnlijk via de telefoon gegaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
Drie minuten nadat ik thuis kwam stond er een meneer van de bloemenhandel voor de deur met een boeket bloemenVan m'n nieuwe werkgever
De medewerker die het kaartje gemaakt heeft is een duidelijk geval van FAIL: "Geslaagt!!" en "accountans"
Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, als 't telefonisch besteld is kan het ook een fail zijn van de 'meneer van de bloemen'. Lijkt me waarschijnlijker eigenlijk.
Nu ik 't nog een keer lees denk ik dat ze ook de gast van de bloemen bedoelt.. moet ze 't in het vervolg maar duidelijker formulerenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschijnlijk via de telefoon gegaan
Ik dacht dat hij juist die medewerkert van de bloemenzaak bedoelde in eerste instantie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, als 't telefonisch besteld is kan het ook een fail zijn van de 'meneer van de bloemen'. Lijkt me waarschijnlijker eigenlijk.
Ja, die paar centen die dat scheeltquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef Steff het volgende:
[..]
Ja en stel je dan voor, dat de em-te nog duurder is. Waar gaat het heen?
daar heeft ze wel vaker moeite meequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu ik 't nog een keer lees denk ik dat ze ook de gast van de bloemen bedoelt.. moet ze 't in het vervolg maar duidelijker formuleren.
zijquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef Steff het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij juist die medewerkert van de bloemenzaak bedoelde in eerste instantie.
Edit: Meer F5-en..
En de AH is nog duurder.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef Steff het volgende:
[..]
Ja en stel je dan voor, dat de em-te nog duurder is. Waar gaat het heen?
AH is helemaal niet zo duur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de AH is nog duurder.
En dan zeggen dat er een prijzenoorlog is.Waar dan?
scheelt soms wel zo'n 60 cent hoor op één product.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, die paar centen die dat scheelt. Maak me er niet zo druk om.. ik koop shit bij de winkel die 't dichtst bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |