samen fietsenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:44 schreef Californium het volgende:
en ik wil niet op de stangik neem mijn eigen fiets wel
pas het aanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dobbeldaten met Cali
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:29 schreef Psychonikeo het volgende:
of
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar ga je het op maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
Doei.
* Isdatzo is weer een stukje band op maken.
Of bedoel je opmaken?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar eens een baan zoeken waarbij ik 's zomers meer buiten kan zijn.
Een beetje vage track, maar wel lekker..quote:
leuk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een beetje vage track, maar wel lekker..
Vandaag deze track hard op kantoor afgespeeld..
Ja dat ben ik nu aan het doenquote:
je moet wel uitgerust op je presentatie komen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nu aan het doen!!
Volgens mij is mijn presentatie nu klaar qua powerpoint, nu de toelichting erop nog.. *zucht*
Ik heb het idee dat ik vanavond niet vroeg naar bed ga
Ik denk dat ik toch niet kan slapenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet wel uitgerust op je presentatie komen hoor
Check. Meteen ff (goede) oordopjes opgehaald die een maat nog voor me had liggen, scheelt veelquote:
Mijn spelling was correct..quote:
Thanksquote:op·ma·ken maakte -, h -gemaakt 1 opeten, verteren: alle voorraad ~; zijn geld ~ 2 in orde maken: een bed ~ 3 met schoonheidsmiddelen bewerken: dat meisje maakt zich op 4 de berekening maken van: een rekening ~ 5 (typ) de gezette tekst tot pagina’s vormen 6 gevolgtrekkingen maken; besluiten: uit die woorden kon men zijn plan ~ 7 zich ~ zich gereedmaken
Er staat toch een koppelteken tussen op en maken..?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Check. Meteen ff (goede) oordopjes opgehaald die een maat nog voor me had liggen, scheelt veel. Eigenlijk moet ik ze een keer op maat laten maken, maar da's meteen zo prijzig. ~130 euro ofzo
.
[..]
Mijn spelling was correct..
[..]
Thanks.
Dan moet je maar andere bewoordingen gebruikenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet om te lachen!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |