abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:06:45 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_70325426
Juist ja, nep veteranen die met de eer van anderen gaan zwaaien. Walgelijke praktijken zijn dat. Dat soort gasten kan ik geen respect voor opbrengen.

In Australië is er een stichting die al die neppers onderzoekt. Dat zou men ook in Nederland moeten hebben.
Lees en huiver:
http://www.anzmi.net/cases.html
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_70325632
hebben wij een paar jaar geleden ook niet zo'n flapdrol in nederland gehad? noemde zichzelf generaal, stond op alle defile's en de beste man was nooit van zn leven soldaat geweest

Hij werd "ontmaskerd" door peter R of willibrord geloof ik.
  PR/Manusje van alles woensdag 24 juni 2009 @ 15:19:21 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70325834
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef Bouke-p het volgende:
hebben wij een paar jaar geleden ook niet zo'n flapdrol in nederland gehad? noemde zichzelf generaal, stond op alle defile's en de beste man was nooit van zn leven soldaat geweest

Ja zo triest
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:29:52 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_70326217
quote:

Dat vindt ik dan wel weer briljant
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:38:39 #5
110987 ErwinRommel
pi_70326586
Mooi artikelje over dit in Nederland.

http://www.veteraneninsti(...)scheidingen%2020.pdf
  † In Memoriam † woensdag 24 juni 2009 @ 15:45:20 #6
21636 Feestkabouter
pi_70326871
enkeltje Afghanistan met als enige bescherming: hun nep-medajeles
pi_70333299
Volgensmij een keer via via op een site terecht gekomen met een waarschuwing voor een nep commando veteraan ook. Zal eens zoeken
Bah !
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:39:35 #8
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_70334624
quote:

Stond hij niet naast Erik Honecker in de DDR bestaat 40 jaar parade in Oost Duitsland?
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
pi_70336661
ik weet t zo ff niet, ik kan ook niet op zn naam komen. Google maar ns ff aanslingeren
pi_70339028
Een Space Shuttle Door Gunner noemen ze zo iemand in de VS
pi_70345135
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Een Space Shuttle Door Gunner noemen ze zo iemand in de VS
Ja precies, en iedereen is SEAL geweest of scout sniper bij de marines. Een echte veteraan zal niet snel over zijn ervaringen praten, en al zeker niet tegen wildvreemden.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  Moderator donderdag 25 juni 2009 @ 09:21:25 #12
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70349127
quote:

Ja, echt sneu
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:10:02 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70360781
Over veteranen gesproken, ik zag dinsdag in Nijmegen 3 oude knarren lopen met een zwarte baret. Was er iets te doen voor veteranen daar?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:12:37 #14
110987 ErwinRommel
pi_70360875
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef fathank het volgende:
Over veteranen gesproken, ik zag dinsdag in Nijmegen 3 oude knarren lopen met een zwarte baret. Was er iets te doen voor veteranen daar?
Wellicht een reunie. Zijn wel vaker reunies en herdenkingen waar die oud-strijders heen gaan.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:23:50 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70361233
Ik stond voor 't stoplicht te wachten en ze kwamen voorbij gelopen. Vond 't wel mooi, 3 van die oude baasjes met hun baret .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70421227
Er zijn ook mensen die beweren dat ze in de speciale forces zaten, natuurlijk gelogen. Of liegen dat ze allemaal hoge onderscheiding haden terwijl ze een simple kok waren. Volgens mij heeft elk land er wel last van.
http://www.pownetwork.org/phonies/phonies9.htm
pi_70445001
Ik vind dat daar een celstraf op moet staan, een heeeeeuuuule lange
pi_70461072
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:58 schreef Doler12 het volgende:
Er zijn ook mensen die beweren dat ze in de speciale forces zaten, natuurlijk gelogen. Of liegen dat ze allemaal hoge onderscheiding haden terwijl ze een simple kok waren. Volgens mij heeft elk land er wel last van.
http://www.pownetwork.org/phonies/phonies9.htm
Mooi verhaal

Hele leven van die lui naar de klote omdat ze stoer wilden doen over hun verleden
pi_70917171
Kwam ik hem toch nog tegen :

http://www.dutchmarines.com/NEPVET.html
Bah !
  maandag 13 juli 2009 @ 00:22:06 #20
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_70920519
Gisteravond was er nog een vent die beweerde marinier te zijn

Heeft ie geweten....
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_70939211
Ik vraag me wel eens af wat voorn soort mensen dat zijn, en wat hun beweegredenen zijn...
Bah !
  maandag 13 juli 2009 @ 19:17:09 #22
110987 ErwinRommel
pi_70942151
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:26 schreef viezerdt het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat voorn soort mensen dat zijn, en wat hun beweegredenen zijn...
Het zijn vaak mensen met een klein ego, gasten die teren op het verleden van anderen zonder daarvoor zelf de ellende te hebben meegemaakt.
Zielige gasten dus, gasten die veel leed veroorzaken.

Nog zo ene mooie neppert:

Sainte-Mère-Eglise is geschokt

De verzinsels van een oorlogsveteraan — BRUSSEL - De oorlogsheld Howard Manoian is ontmaskerd door een Amerikaanse krant.

De streek rond de stranden van Normandië, waar op 6 juni 1944 de geallieerden landden, heeft een attractie minder: de 85-jarige oorlogsveteraan Howard Manoian. De Amerikaan vertelde in geuren en kleuren aan iedereen die het horen wilde, hoe hij als lid van de 82nd Airborne Division sprong boven Normandië en per ongeluk in Sainte-Mère-Eglise landde -het dorp waar hij sinds 1985 woont en dat bekend raakte dankzij de para John Steele, die met zijn parachute aan de kerktoren bleef hangen.

Manoian sloot zich na de landing naar eigen zeggen bij een andere compagnie aan en vocht tegen de Duitsers, tot hij werd neergeschoten. Hij werd naar een ziekenhuis gebracht op Utah Beach: 'Na vier dagen werd het strand gebombardeerd door een Duits vliegtuig. Ik werd geraakt. Ik kreeg scherven in mijn rechterhand, in mijn rechterarm en in mijn hoofd', zei hij op 6 juni nog in een interview met De Standaard.

Een sterk verhaal, maar verzonnen, zo blijkt nu. Uit militaire documenten die de Amerikaanse krant Boston Herald in militaire archieven kon inkijken, blijkt dat Manoian feitelijk deel uitmaakte van de 33rd Chemical Decontamination Company, die achter de frontlijn actief was. De enige verwonding die hij opliep, was een gebroken middenvinger terwijl hij zich in Engeland klaar hield voor de actie.

De burgemeester van Sainte-Mère-Eglise, Marc Lefèvre, is er nog altijd niet over. 'Het is ongelofelijk te horen dat we jarenlang werden misleid', zei hij aan de Britse pers. 'Hij stond altijd bij de bar, een biertje voor hem, terwijl hij zijn onvoorstelbare verhalen uit de oorlog vertelde. We zijn geschokt door de onthullingen. Maar men kan van ons niet verwachten dat we de staat van dienst van elke oorlogsheld controleren.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')