Wie heeft dat.. Dat zou inderdaad wel triest zijn. Maar zelfs dan zijn er ergere dingen te bedenkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Al is het ergens ook wel intens triest als je afhankelijk bent van een auto voor een beetje kleur in je leven.
Intens triest?, of bewonderenswaardig?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Al is het ergens ook wel intens triest als je afhankelijk bent van een auto voor een beetje kleur in je leven.
Ga je ooit naar Zandvoort om even de auto over het circuit te smijten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wie heeft dat.. Dat zou inderdaad wel triest zijn. Maar zelfs dan zijn er ergere dingen te bedenken
Ik geniet elke dag van mijn auto als ik naar en van mijn werk rol. Even mijn ontspanning.. Heerlijk
Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Intens triest?, of bewonderenswaardig?
Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden.quote:Er zijn mensen die graag in de tuin werken en er elk jaar een ander kleurtje viooltjes ingooien, is dat dan niet ook dieptriest?
Of om de 3 jaar naar de Ikea gaan om je huis te hermeubelen, is dat niet ook zielig?
Of gezellig bij de kledingwinkel een voorraadje inslaan voor het nieuwe seizoen, is dat ook niet zielig?
Nee, dat is het niet, dat is wat mensen bezighoudt, en van alle bovenstaande zie ik het liefst de leuke auto'sop straat, dat valt me namelijk het meeste op
Nope, maar ik lap heel af en toe de snelheidsregels aan mijn laars. Zo nu en dan moet ik naar Nijmegen en dan pak ik een stukje DEquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga je ooit naar Zandvoort om even de auto over het circuit te smijten?
Ik zou het zonde vinden van zo,n auto om dat niet te doen namelijk.
Ja knul of wat voor bloemen je in je tuin hebt, of wat voor kleren je draagt.. you name it.. Lekker belangrijk, De 1 begrijpt de emotie bij auto's de ander totaal niet of heeft helemaal geen emotie.. Alles kanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar..
[..]
Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden.!
Dat ben je voor de buitenwerld al snel hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar..
[..]
Yup, en ik geef mijn voorkeur, en jij de jouwe, wat wel dwars is dat je denkt ergens kleur aan te kunnen geven zonder extra hulpmiddelen, dat lukt Prins f#cking Carnaval nog niet eens.quote:Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden.!
Mja, dat stelt niks voor. Elke jan doedel kan rechtuit hard rijden. Zonde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nope, maar ik lap heel af en toe de snelheidsregels aan mijn laars. Zo nu en dan moet ik naar Nijmegen en dan pak ik een stukje DE
Ik ga niet tot het gaatje met mijn eigen auto waar bloed, weet en tranen in heeft gezeten om dat ding bij elkaar te lappen. Ik geniet van de ontspanning, het geluid en het rijgedrag. In de zomer lekker het kapje open en rollen maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mja, dat stelt niks voor. Elke jan doedel kan rechtuit hard rijden. Zonde.
Welke versie rijd jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ga niet tot het gaatje met mijn eigen auto waar bloed, weet en tranen in heeft gezeten om dat ding bij elkaar te lappen. Ik geniet van de ontspanning, het geluid en het rijgedrag. In de zomer lekker het kapje open en rollen maar
Een fiat panda en die kreeg ik gratis, anders had ik geen auto. Woon toch in het centrum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Boxster S uit 2000 of 2001. Wat heb jij?
quote:
Ik had een 996 Carrera 4 cabrio.. Daarna kregen we iets veel mooiers n.m. kinderen. Dus moest ik dat hok verkopen om een familie wagen te kopen. Dan weer sparen voor een Porsche en dus nu een oudere Squote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een fiat panda en die kreeg ik gratis, anders had ik geen auto. Woon toch in het centrum.
M,n zwager heeft een 911 carerra 2 , en die rijd er ook mee als een bejaarde.
Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Achja, ieder zijn hobby denk ik dan. Jij hebt misschien een mooie tuin rond je huis liggen of een verzameling gouden platen aan je muur.
Ik vind het altijd grappig dat andere mensen menen te kunnen bepalen wat iemand met zijn zuurverdiende centen moet doen. Een Boxter is voor vrouwen, met een Porsche moet je elk jaar minstens 3x over Zandvoort, iemand met een postzegelverzameling is zielig etc.
Misschien wel vanwege de kwaliteit van je geluid. Ik kan me voorstellen dat op elk niveau de kwaliteit van je set velen malen beter is dan die hobby rommel die ik heb. Voluit is voor mij geen noodzaak om te kunnen genieten. Overigens heb ik helemaal niks met die audio dingen, maar ik kan me helemaal voorstellen dat het een passie kan zijn.. Ik heb Bose in 1 auto en Harmann Kardon met wel 11 speakers in de familie unitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut.
Ik ben zelf audiofiel , maar ik ga mijn muziek/films e.d ook niet enkel op 30 decibel beluisteren, dus de volumeknop gaat ook vol open op momenten.
Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan zoiets?
Definieer volle potentieel? Dat is zeer persoonlijk... Je hoeft echt niet op de limieten te rijden als je dat geen ruk interesseert. Er zijn genoeg mensen van 60-70 die na hun pensioen graag een mooie cabrio kopen en wat geld gespaard hebben voor een Ferrari oid. Moet je dan elke weekend naar Zandvoort omdat de auto het kan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut.
Ik ben zelf audiofiel , maar ik ga mijn muziek/films e.d ook niet enkel op 30 decibel beluisteren, dus de volumeknop gaat ook vol open op momenten.
Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan zoiets?
Tja, ik ben opgegroeid in de autosport wereld. ( niet zelf maar in de familie )quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Definieer volle potentieel? Dat is zeer persoonlijk... Je hoeft echt niet op de limieten te rijden als je dat geen ruk interesseert. Er zijn genoeg mensen van 60-70 die na hun pensioen graag een mooie cabrio kopen en wat geld gespaard hebben voor een Ferrari oid. Moet je dan elke weekend naar Zandvoort omdat de auto het kan?
Zo'n ding maakt al een mooi geluid als je hem start en met 30kmpu door het dorp rijdt. Als dat is wat je leuk vind en je kunt dat betalen moet je dat toch gewoon doen?
Dan is dat jouw interesse. Zeer persoonlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, ik ben opgegroeid in de autosport wereld. ( niet zelf maar in de familie )
Alles wat hard kon, daar werd mee gesmeten.
Droog.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan is dat jouw interesse. Zeer persoonlijk.
Ik mag dat ook heel graag doen, maar ik kan ook van een sportwagen genieten door rustig te cruisen en af en toe op het rechte stuk het gas in te trappen.
En ik zie absoluut niets in een postzegelverzameling en toch zijn er mensen die daar 1000en euro's voor uitgeven terwijl ze niet het volle potentieel benutten (post verzenden).
Ik vond het wel een goed voorbeeld.quote:
Ik kan er ook wel om lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed voorbeeld.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ze zijn bij Porsche zo druk bezig geweest om van die gevaarlijke constructie nog iets fatsoenlijks te maken dat ze vergeten zijn om ook het design eens onder handen te nemen.
Dat is zo vreselijk retro dat sommige mensen in de waan worden gebracht dat het modern is, en die gaan dat design dan ook nog verdedigen als ware het 't summum op styling gebied.
Gast het is de eerste fraaie creatie van die Aziaten. MAARRRR Het is een Nissanquote:
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast het is de eerste fraaie creatie van die Aziaten. MAARRRR Het is een Nissan
Sta je daar met je plastic sleutel en je kermis meters op je tupperware dashboardhihi
Geen beton etc. Wel strakquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.
Plastic komt er niet in voor dat is te min, en jouw sleutel is een natuurlijk wonder van keramiek en goud, ingelegd met diamanten..
Alle recente modellen (uiteraard mogen ook vrouwen erin gezien worden)quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af welke Porsche een mannenbak is.
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef draaijer het volgende:
Alle recente modellen (uiteraard mogen ook vrouwen erin gezien worden)
Tja haha als je het zo bekijkt hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.
In die moderne kan iedereen rijden, in de oude ging nog wel eens iemand dood of stond je achterste voren als je iets te enthousiast gas gaf.
Ik gok op een combinatie van Carbon fiber, leer, plastic en misschien wat opgepoetst aluminium voor de detailsquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.
Plastic komt er niet in voor dat is te min, en jouw sleutel is een natuurlijk wonder van keramiek en goud, ingelegd met diamanten..
De 1973 Carrera 2.7 RS en de 1975 3.0T stonden inderdaad bekend om een overvloed aan vermogen en een gebrek aan wegligging, maar dat Porsche niks wist over de wegligging was overdreven, aangezien ze met de 1970 914 een ongelofelijk goed gebalanceerde auto hadden (die weliswaar wel vermogen tekort kwam)quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.
In die moderne kan iedereen rijden, in de oude ging nog wel eens iemand dood of stond je achterste voren als je iets te enthousiast gas gaf.
De 928 was wel een mannenbak...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af welke Porsche een mannenbak is.
Des te meer jammer dat ze na die 914 er nog 20 jaar over deden om een beetje normaal reagerende 911 te maken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef ellevehC86 het volgende:
De 1973 Carrera 2.7 RS en de 1975 3.0T stonden inderdaad bekend om een overvloed aan vermogen en een gebrek aan wegligging, maar dat Porsche niks wist over de wegligging was overdreven, aangezien ze met de 1970 914 een ongelofelijk goed gebalanceerde auto hadden (die weliswaar wel vermogen tekort kwam)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Des te meer jammer dat ze na die 914 er nog 20 jaar over deden om een beetje normaal reagerende 911 te maken.
Honda en Opel vergelijken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ondertussen hadden ze de absoluut snelste raceauto met de 917 die in de jaren 70 records maakten die nu nog niet verbroken zijn,(van Lennep/Marko, 24 uur Le Mans 1971) het is maar puur waar je je prioriteiten neerlegt, maar dat kan nooit gelukt zijn met een hoog vermogen en een belabberde wegligging.
Ik zie een Honda nog steeds als de Japanse versie van de Opel, kun je wel een Calibra of een Speedster maken, maar het is altijd de Astra die de boventoon blijft voeren
Voor mij ligt Opel nog hoger op de ladder dan Honda!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:52 schreef green_power het volgende:
[..]
Honda en Opel vergelijken...
Honda en Skoda (de nieuwe skodaas) wellicht
Opel en Huyundai..
Komt meer in de buurt
Nope, zoals ik al zei.. Ik heb niks met die Aziatische tupperware. Zelfs een Opel kan het mooier afwerken. Dat is al heel wat dat ik iets positiefs over Opel zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou ik juist denken dat een Porscherijder Honda's om de techniek en bouwkwaliteit zou verkiezen boven de ultieme spruitjesluchtauto Opel.
Een roze Boxter is mannelijk wou je zeggen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
Mijn mening als vrouw telt vast niet, maar ik vind het in ieder geval geen wijvenbak.
Bij een auto voor vrouwen, denk ik eerder aan bijvoorbeeld een roze Audi TT.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geen beton etc. Wel strak
[ afbeelding ]
Dus jij hebt of een 911 of een Boxster! right?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze 911 middenconsole vind ik er redelijk standaard( cheap ) uitzien iig, voor een merk met zo,n reputatie.
Fully agreequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.
Menig sjonnie rijd daar in rond.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fully agree
Die zijn echt te lelijk om het licht te mogen zien
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen.
De 997 is een interne naam voor de huidige serie 911's...quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik b.v een mooi interieur qua materiaalgebruik.
[ afbeelding ]
997 ziet er idd wel beter uit dan de 911 van binnen. Stuur doet wel afbreuk aan het geheel moet ik zeggen.
Niet echtquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Een roze Boxter is mannelijk wou je zeggen?
[ afbeelding ]
True en de 996 is recenter dan de 993, maar de 996 is goedkoper omdat die de Boxster koplampen heeftquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
De 997 is een interne naam voor de huidige serie 911's...
Voorgaande modellen waren de 993 en de 996.
Om over een nette turbo nog maar te zwijgen. Een van de meest geile achterkant van een auto ooit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef draaijer het volgende:
[..]
True en de 996 is recenter dan de 993, maar de 996 is goedkoper omdat die de Boxster koplampen heeftEen 15 jaar oude 993 4S is nog steeds onbetaalbaar
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Om over een nette turbo nog maar te zwijgen. Een van de meest geile achterkant van een auto ooit.[ afbeelding ]
Precies aan een kleur kan je dat aflezen.Ook is de Porsche Boxster niet leverbaar in andere kleurenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:26 schreef Paris_Texas het volgende:
Ja, de Boxster is geïntroduceerd als vrouwen-auto.
Op de Auto-RAI stond hij destijds in dusdanig parelmoer paars dat het duidelijk was wat de doelgroep was.
Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt.quote:
Mannelijkheid niet verwarren met lompheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Fixxa het volgende:
[..]
Ford Mustang, of Toyota Supra.
Toch wat meer mannenwagens.
Mannen zonder stijl ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Fixxa het volgende:
[..]
Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt.
Maarja staat nog niet in verhouding met een auto als Ford Mustang, of Toyota Supra.
Toch wat meer mannenwagens.
Ik zou een 911 bijna altijd boven een Supra verkiezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Fixxa het volgende:
[..]
Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt.
Maarja staat nog niet in verhouding met een auto als Ford Mustang, of Toyota Supra.
Toch wat meer mannenwagens.
evenveel of er dat met een 911 kunnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:30 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel van de stoere mannen die dit een nichtenbak vinden, deze auto foutloos en optimaal het circuit over kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nou jongens......... ik heb hier zojuist de nieuwe lijsttrekker van het CDA gequote![]()
Kleur toevoegen in het leven, en dan heb ik het niet over hordenwerkloze buitenllanders, zegt dat jou iets?
I agree, maar lekker belangrijk of je met je wagen over het circuit kan jagen. Dat zal ik per definitie niet doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:30 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel van de stoere mannen die dit een nichtenbak vinden, deze auto foutloos en optimaal het circuit over kunnen krijgen.
Het is gewoon een hele fijne rijdersauto. Ik zou me er niet in schamen iig. En ik ben niet een lullig ventje
Hey kerel was jij niet afgedropen? Niemand heeft nog een pay slip van je gezien. iedereen dacht dat je naar een ander forum was gerend. Cee yaquote:Op maandag 8 februari 2010 02:08 schreef StefanP het volgende:
Ja, dat is een wijvenbak. Vooral van achteren gezien... die uitlaat is zo ontzettend nichterig.
Ik vind een 206CC of een 306CC typisch een vrouwenauto, maar een Boxster S echt niet,, Ik ben geen vrouwquote:Op maandag 8 februari 2010 09:46 schreef DS4 het volgende:
O ja, de pay slip van StefkeP, waar hij zichzelf kennelijk voor schaamt... Dat duurt best lang ja.
On topic: de Boxster is net zo goed een vrouwenauto als de standaard versie van de moderne 911. Het is een auto waar veel vrouwen graag in rijden, zeker als het een cabriolet is (wat de Boxster nu eenmaal altijd is). Maar onder deze definitie van "vrouwenauto" valt ook b.v. een Aston Martin.
Er staat niet dat ik het een vrouwenauto vind (als ik al wil jennen wordt het dameskappersautoquote:Op maandag 8 februari 2010 20:41 schreef draaijer het volgende:
Ik vind een 206CC of een 306CC typisch een vrouwenauto, maar een Boxster S echt niet,, Ik ben geen vrouw
True, maar welke auto is tegenwoordig nog listig?!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er staat niet dat ik het een vrouwenauto vind (als ik al wil jennen wordt het dameskappersauto), maar dat de Boxster net als de standaard versies van de 996 en 997 zo comfortabel zijn en makkelijk rijden dat daarmee de doelgroep een stuk groter is dan dat deze in het verleden (993 en ouder) was en in de doelgroep nu veel meer vrouwen zitten.
Met voldoende vermogen kan zelfs met PSM en 4wd een auto listig zijn kan ik je vertellen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef draaijer het volgende:
True, maar welke auto is tegenwoordig nog listig?!
Tenzij je 350+pk hebt zonder TC en rearwheeldrive
Hier stikt het van de Cayenne's met alleen maar vrouwen erin. Vind ik ook geen vrouwenautoquote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw in een Porsche gezien.
Alleen 1x in die rare Porsche met plastic achterkant.
Ik zie dat vaak genoeg. Maar het merendeel van de bestuurders zijn mannelijk. Ook in de Boxster.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw in een Porsche gezien.
Now we are talking.. Het zijn ook geen metro mannenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie dat vaak genoeg. Maar het merendeel van de bestuurders zijn mannelijk. Ook in de Boxster.
Ook veel cabrio's. Maar eigenlijk... vaker een vrouw in een 996/997 cabriolet dan in een Boxster...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef draaijer het volgende:
Hier stikt het van de Cayenne's met alleen maar vrouwen erin. Vind ik ook geen vrouwenauto
quote:Op maandag 8 februari 2010 07:34 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hey kerel was jij niet afgedropen? Niemand heeft nog een pay slip van je gezien. iedereen dacht dat je naar een ander forum was gerend. Cee ya
Laat me niet lachen, triest figuur. Ik schaam me helemaal nergens voor. Jij daarentegen... in elk topic plaats je sprookjes over je pruts-Porsche die je helemaal niet hebt. En wanneer iemand om foto's als bewijs vraagt, is je enige antwoord "waar is je salarisstrookje? nou? nou? nou? nou?" Kneus. Je bent nog te laf en angstig om zelf eens te beginnen met datgene waar je continu over patst.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:46 schreef DS4 het volgende:
O ja, de pay slip van StefkeP, waar hij zichzelf kennelijk voor schaamt... Dat duurt best lang ja.
ik bedoel er meer mee te zeggen dat je deze `nichtenbak` op straat niet snel tegen zijn limiet aangooit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
I agree, maar lekker belangrijk of je met je wagen over het circuit kan jagen. Dat zal ik per definitie niet doen.
Met alle respect, maar ik ben hier niet degene die continue om bewijzen vraagt van anderen en als aan hem bewijs wordt gevraagd niet thuis geeft...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef StefanP het volgende:
Laat me niet lachen, triest figuur. Ik schaam me helemaal nergens voor. Jij daarentegen... in elk topic plaats je sprookjes over je pruts-Porsche die je helemaal niet hebt. En wanneer iemand om foto's als bewijs vraagt, is je enige antwoord "waar is je salarisstrookje? nou? nou? nou? nou?" Kneus. Je bent nog te laf en angstig om zelf eens te beginnen met datgene waar je continu over patst.
De Z3 past goed in het rijtje dameskappersauto'squote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik bedoel er meer mee te zeggen dat je deze `nichtenbak` op straat niet snel tegen zijn limiet aangooit.
Ik vind bijvoorbeeld de z3 ook een erg fijne auto, dat is ook niet de stoerste...
Ik rij zelf in een mocrobak dus dat geeft wel aan dat ik meer om mijn eigen mening geef dan om die van een ander
Ik vind de nieuwe wel aardig...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef D. het volgende:
De Z4 doet een poging van dat imago af te komen, maar helaas
Heb jij nog altijd die zwarte Corvette?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Weer iemand die duidelijk niet weet waar ie over praat, maar goed, da's off-topic
Mij kan ie niet zo boeien, maar da's persoonlijke smaak, maar ik heb als ik 'm zie altijd het idee dat er een 'stoerder gemaakte' dameskappersauto rijdt.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij nog altijd die zwarte Corvette?
Sexy wagen
Vernederd?! Kerel ben je de definitie vergeten? Never even close.. Knul ga jij je tupperware even poetsen voordat de zon er teveel effect op heeft en het weer zal verkleuren.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef StefanP het volgende:
[..]Afgedropen? Dat zou je wel willen ja, zodat je niet steeds vernederd wordt wanneer je je mond opent. Zoals nu. Alsof ik voor iemand als jou iets hoef te bewijzen... lachwekkend gewoon.
[..]
Laat me niet lachen, triest figuur. Ik schaam me helemaal nergens voor. Jij daarentegen... in elk topic plaats je sprookjes over je pruts-Porsche die je helemaal niet hebt. En wanneer iemand om foto's als bewijs vraagt, is je enige antwoord "waar is je salarisstrookje? nou? nou? nou? nou?" Kneus. Je bent nog te laf en angstig om zelf eens te beginnen met datgene waar je continu over patst.
Pure porno!quote:
Ik moet zeggen dat ik de koplampen van mijn S (zelfde als de 996) echt vreselijk lelijk vind. Maar goed, we sparen rustig doorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
Hij is ff rondjes rijden rond een stelletje Gayman's in zijn Supra![]()
on-topic:
Porsche is na de 944/928 een beetje bang de 911 lijn te verlaten vermoed ik. Dan wordt het marketingtechnisch misschien wat moeilijk de Boxster van de 911 te scheiden.
Je moet de Boxster bekijken tov zijn concurrentem; SLK, Z4,S2000 ed. Dan is het een prima stuurbak.
tov. de 911 is er altijd sprake van prestigeverlies; ook al rijdt ie misschien beter.
Het is juist uit financiële overweging dat de Boxster aan de voorzijde (en de motor) zoveel gemeen heeft met de 911.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
Porsche is na de 944/928 een beetje bang de 911 lijn te verlaten vermoed ik. Dan wordt het marketingtechnisch misschien wat moeilijk de Boxster van de 911 te scheiden.
En gelijk hebben ze.. Met die huilende lampenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Uit marketingtechnische overweging is juist met de Mk II van de 996 besloten om deze de koplampen van de Turbo/GT2 te geven om het onderscheid duidelijker te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |