Ja .. en vertel me even van die tuin meteen.. die plant voor zijn dochter.. oh wacht daar begont het ook mee.. hallo hier ben ik.. dit is de tuin.. daar een border, en daar een plant voor mij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
was even beneden, ik debunk hem dadelijk wel via rtl.nl
nee.... het KON ook zo zijn dat de vrouw de tattoo had wat logischer was , dat bedoel ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee nee hij was in gesprek met die manEn in die conversatie kwam ineens de vraag van de tattoo.. van een vlinder. En het antwoord was ja... tijdens het gesprek over die dochter. En die dochter zou het niet genoemd hebben als ze niet wist dat die tattoo voor haar bedoeld was!
En toen ging hij verder.. niet dat het al gek genoeg is een man met een tattoo van een vlinder.. er is iets in gekrast... ja.. en de man verteld er over.. En toen de vraag is de kleur van die krassen blauw? Ook dat was waar...
Maar goed, je weet het vast te weerleggen hoorkansberekeningen, gewoonte's, lichaamshoudingen, ik ben benieuwd!
nogmaals.. je maakt het zelf meaningful terwijl het een vaag statement is(net zoals met de rest).quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. en vertel me even van die tuin meteen.. die plant voor zijn dochter.. oh wacht daar begont het ook mee.. hallo hier ben ik.. dit is de tuin.. daar een border, en daar een plant voor mij.
Want jongens trekken altijd vaak naar hun vader wil je zeggen ... want is normaal de moeder.. maakt niet ui vond het geen faire reading om over te oordelen verder.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef Michielos het volgende:
over de reading: beschrijf een autistisch jongetje en je bent klaar.
omdat zij een microfoon hadden... Wat je niet zag is dit stukje:quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Bastard het volgende:
Hih.. waarom gaat dereck nou naar die mensen "hallo" zeggen ? Die dochters wisten van niks nog.. en die moeder sprak geen engels
wat ik bedoel is dat wat hij beschrijft typische structuur problemen zijn (model orthopedagogiek kok). De ouders gingen naar Derrek omdat ze HULP nodig hadden. Ik vind het alleen triest dat je dan naar een kwakzalver gaat i.p.v. naar een orthopedagoog maar ieder zijn meuk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want jongens trekken altijd vaak naar hun vader wil je zeggen ... want is normaal de moeder.. maakt niet ui vond het geen faire reading om over te oordelen verder.
Scherp van je.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:13 schreef Summers het volgende:
Wel een mooie uitspraak van Derek , hij zei zoiets van :
wat je verwacht te horen, krijg je , maar niet via de weg die je dacht .
die man van die tattoo wilde contact met zijn dochter en die kwam later via die jongeman
die ook was overleden .
niet echt scherp lol. Hij begon met circus en jongeman waardoor hij bij die man uitkwam. Die man kwam daar in eerste instantie al niet voor die jongeman maar hij reageerde op het algemene statement. Daarna gaf hij ZELF aan dat zijn dochter overleden is waarna Derek genoeg informatie had om linkje te leggen. op het einde zeg je dan gewoon zoiets als wat Derek zei, totaal niks bijzonders of whatever.quote:
Ik heb dat stukje ook niet in herrinering, maar mooi dat het je opviel... dacht ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Michielos het volgende:
m.a.w. wat je denkt dat er gebeurd is niet wat er OBJECTIEF gebeurd. als je de letterlijke transcriptie doorleest zie je het verschil.
nee je zegt dat simpelweg van tevoren.. het maakt niks uit of je ernaast zit. je kunt er altijd naar terug wijzen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Bastard het volgende:
Dus.... hij zag al 'de connectie' met haar ... voordat de mensen binnenkwamen. En de verdere reading.,..ik zeg alleen maar.. hoe goed moet je zijn in CR om dit te kunnen ?![]()
Kom op... een klein beetje twijfel dat de man echt is wat hij zegt dat hij is moet je hebben toch? Toch?
Dus ik zou het theoretisch aan moeten kunnen met mn kennisniveau.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee je zegt dat simpelweg van tevoren.. het maakt niks uit of je ernaast zit. je kunt er altijd naar terug wijzen.
Hoe goed je moet zijn?
MAVO kennis van psychologie(serieus , niet meer), MAVO kennis van basis gesprekstechniek/counselling
en een gemiddelde kennis van CR, thats it.
nja nog belangrijker: kritisch leren kijken naar dit soort claims die eigenlikj veel vager zijn dan ze lijken.
ye wat een knallerquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:31 schreef Bastard het volgende:
En die kandelaar was ook erg logisch heEerst daar in het raam.. toen daar.. jeetje wat een hit.
je doet het al met Tarot, maar bent je er niet van bewustquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus ik zou het theoretisch aan moeten kunnen met mn kennisniveau.
Nee ik lees ze wel degelijk... niet allemaal.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye wat een knaller![]()
HET bewijs dat er geesten in het spel zijn
(heb die reading ook ergens staan maar wordt er moe van om altijd alles 49949x uit te leggen, wetende dat het toch niet gelezen word)
Hmm Hmm ja.... daar gebruik ik mijn intuitie inderdaad.. wat voor gevoel komt er binnen. Wat zegt de kaart mij over de persoon die ik zie... kan ik een bepaalde richting op gaan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
je doet het al met Tarot, maar bent je er niet van bewust
TRU is wel een verslavend forum, dat moet ik nageven.. ik kom heir zelfs vaker dan op KLBquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik lees ze wel degelijk... niet allemaal.
Weet je, als je niet kan of wil wisselen van geloof dan is dat prima.. dat geldt voor beide partijen, lekker veilig.
Maar ik heb sterk het idee dat de doorgewinterde vaste TRU bezoeker, graag zou willen dat het allemaal wel waar is waar ze met hun pet niet bij kunnen.. dat het leven inderdaad verder gaat dan dit afgekaderde dagelijks leven. Wat zou anders de rede zijn om zo'n lange tijd in TRU rond te blijven hangen
"TS kan er niet mee omgaan"quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
TRU is wel een verslavend forum, dat moet ik nageven.. ik kom heir zelfs vaker dan op KLB
en al die mensen hadden nou net hun geloof gebaseerd op zo'n soort uitspraak van een medium zoals op tvquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye wat een knaller![]()
HET bewijs dat er geesten in het spel zijn
(heb die reading ook ergens staan maar wordt er moe van om altijd alles 49949x uit te leggen, wetende dat het toch niet gelezen word)
Je vergeet bonusklachtquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
"antiklacht, paint van klacht, subklacht "![]()
!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |